проблем със тоци
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем със тоци
здравейте колеги, искам да споделя мъката която ме гони от два дена .Онзи ден карах си колата до приморско ,всичко ок до момента в който реших да се връщам за Бургас..... сядам в колата въртя ключа и паля след няма и 3 метра от потеглянето колата изгасна.реших ,че няма ток ,дадохме ток и запали и на връщане кото присветнах на един да се дръпне колата изгасна в движение..... запалих опитъх да вкюча фарове но пак изгасна,едвам едвам е докарах до бургас,забрайх да спомена ,че понякога сама си дига оборотите и че какно ми свиреще усилвателя ненадейно спря,пробвал съм го на други коли но на бумерката неще и неще .... ако някой може да помогне или да даде предположение от какво и това много ще съм му задължен
П.П днес дори няма грам ток,нито една лампа не свети по таблото..... смених акомулатора от другата кола и пак не пали
П.П днес дори няма грам ток,нито една лампа не свети по таблото..... смених акомулатора от другата кола и пак не пали
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , мисля си да провериш за окъсяване ..... съвета ми е свали го тоя усилвател (откачи го от захранване - да не би тои да ти дава някъде на късо токовете,казваш че си го пробвал на други коли и няма проблем
) Провери на келмите на дето се слагат на акомулатора (но акомулатора откачен, защото ако има късо ще съсипе батерията- напрактика тя отдава максималния си ток при късо) , със мултицет измери дали има късо (слагаш мултицета на съпротивление или ако има зумер - на зумер и поставяш едното пипало на плюсовата клема да другото където и да е на корпус (маса) ако ти даде много ниско съпротивление (или ако си на зумер ти изписка зумера) значи имаш късо някъде ... и тогава трябва да почнеш по веригата и да гледаш кое точно
(а те не са малко кабеляци и джаджи)... не знам друго на мен ли чно не ми идва на ум!Погледни и тия фарове ... след като казваш че като светнеш с тях гасне колата може тяхната верига да прави проблем .... ама то ако има късо там ще изгорят предпазителите за фаровете.... оффф не знам тоя проблем е кофти....
Значи провери си и предпазителите може някоя верига да прави късо да гори предпазител и от там да ти идва проблема....



- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
С контактен спрей напръскай и затегни болта на главният кабел, който идва от акумулатора и захранва всички предпазители. Намира се от дясната страна на кутията с предпазителите.
откачих всичко от музиката и колата пак не запали..... накрая разкачих всички кабелаци и глупости зачистих ги зачистих и клемите и запали.... усилвателя отново не свирна а до преди това си свиреше много стабилно..... имах кондензатор и го свалих щотот уж колата щеше да се продава да не би да е от това ?
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
еми смени си генератора, щом не зарежда. какво искаш, да караш само на акумулатор с фарове, парно, музика?! ми ... няма как да стане 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани