Прохозащитник на заден амортисьор....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Прохозащитник на заден амортисьор....

Мнение от indianeca » 12 Юли 2008, 19:47

Колеги видях, че заден десен прахозащитник на амортисьора се е напукал и нацепил. Трябва ли да го сменя, фатално ли е? Как става, лесно ли се сменя? Благодаря...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 12 Юли 2008, 22:54

Предпазва стержена на амортесьора, сменяй и на двата не са голяма цифра! Откача се отгоре от тампона и си ти :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 13 Юли 2008, 22:58

Сменяй бързо че иначе после ще сменяш задни амотесьори
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 14 Юли 2008, 0:14

кви пари идва смяната, че и аз май тряя да сменям.....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 14 Юли 2008, 0:50

има и по 30 лв комплекта но пластмасата е калпава .ако е здрава вашата всемете такива и ползвайте само тампоните .иначе има и по скъпи
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 14 Юли 2008, 13:17

Аз си взех прахозащитника на цена от 4.00 лв. от Авто+, води се оригинален. А за смяна ми пойскаха 30 лв. А аз мога ли сам да си го сменя? Има ли нещо по-специфично?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Юли 2008, 16:07

Колега "indianeca" не знам как си ги намерил тия прашници за 4.00лв броя, демек комплекта ти е излязъл 8лв... ама аз доколкото знам вървят някъде около 30лв комплекта и за смяната искат м/у 30 и 50 лв. Дано да са читави тия дето си ги взел.... Иначе и аз се чудя дали да не сменя сам прашниците на задмите ми амортисьори ,щото и моите са зле много. Значи ако си ги сменяш сам ще ти трябва скоба за прибиране на пружината ... мисля че амортисьорите се освобождават от горе само от бумбетата и след това слагаш прашника... (но не съм сигурен не съм го правил).. нека някой който го е правил да каже ... Дали има нещо по специфично... преди ,по време и след монтажа на тия прашници....

Emotionally Unstable
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Convertible

Мнение от Бибо » 14 Юли 2008, 16:40

indianeca написа:.... А аз мога ли сам да си го сменя? Има ли нещо по-специфично?


можеш,махаш корите в багажника и развиваш гайката на стъблото на амортисьора (средната- точно под кутията на говорителя,другите две държат тампона),после отдолу развиваш болта -където е хванат за носача и сваляш амортисьора...........
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 14 Юли 2008, 17:17

metodi80 написа:Колега "indianeca" не знам как си ги намерил тия прашници за 4.00лв броя, демек комплекта ти е излязъл 8лв... ама аз доколкото знам вървят някъде около 30лв комплекта и за смяната искат м/у 30 и 50 лв. Дано да са читави тия дето си ги взел.... Иначе и аз се чудя дали да не сменя сам прашниците на задмите ми амортисьори ,щото и моите са зле много. Значи ако си ги сменяш сам ще ти трябва скоба за прибиране на пружината ... мисля че амортисьорите се освобождават от горе само от бумбетата и след това слагаш прашника... (но не съм сигурен не съм го правил).. нека някой който го е правил да каже ... Дали има нещо по специфично... преди ,по време и след монтажа на тия прашници....


Това е цената йм. Аз за толко ги взех със щампа на БМВ и Made in Germany..... па де да ги знам :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 14 Юли 2008, 17:28

процедурата е следната :
1.Напръскай гайките на амортисьора дето са в купето с спрей за клеасали резби.
2.Вдигаш колата на крик ,махаш гумата и си приготви едно трупче

3.Слагаш трупчето под носача и сваляш с крика за да се прибере амортисьора(да не под напрежение)
4.Развиваш кайката дето е багажника като си държиш конпта.
5 С крика почваш в обратна посока докато се измуши телескопа от тампона на купето
6.Сменявах прашника и обратно с крика -маневра да вкараш телескопа в тампона на купето
7.Завиваш гайката и си готов
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Юли 2008, 19:07

Колега "aisikteris" , много точно и изчерпателно си описал всичко! Само че не виждам никъде да си казал че трябва да се прибере пружината ... не е ли необходимо?! И още нещо на кое казваш конпт? (Извинявам се за невежеството но предполагам след тая манипулация не е необходимо да се прави реглаж ... нали ?!)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 14 Юли 2008, 19:48

Колегата обеснява за задните,а при тях не е необходимо да се сибира пружината,защото разположението им е различно.А на предните е необходимо да се събира прожината.А колегата мисля че има предвид да си държиш контра.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 14 Юли 2008, 21:36

Исках да кажа контра - печатна грешка е както му викат .А за пружината нема проблеми тя си е протисната от носача и само се разтега и свива когато подпреш на трупчето или главината или носача за да си маневрираш да излезе и влезе телескопа на амортисьора от горния тампон.При задните амортисьори са отделени един от друг с пружината , в смисъл не са едно в друго като одпред.За смяна на прашника само горната част на амортисьора се развива дето е в багажника и не се нуждае от реглаж после. ако искате може да направя малко снимки утре за да е нагледно как става ,не мие проблем.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Юли 2008, 21:56

Има ли разлика м/у прашниците на задните и предните амортисьори? (Понеже след като ми смениха предните амортисьори ми останаха прашниците от старите и така като ги гледам са много запазени ,за разлика от прашниците на задните амортисьори ,които почти са се разпаднали... та се чудя дали да не сложа прашниците от предните на задните ... стига да стават).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Юли 2008, 21:58

Ако можеш и наистина не ти е проблем ... щракни некоя снимчица :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook