Прохозащитник на заден амортисьор....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Прохозащитник на заден амортисьор....
Колеги видях, че заден десен прахозащитник на амортисьора се е напукал и нацепил. Трябва ли да го сменя, фатално ли е? Как става, лесно ли се сменя? Благодаря...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Предпазва стержена на амортесьора, сменяй и на двата не са голяма цифра! Откача се отгоре от тампона и си ти 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Сменяй бързо че иначе после ще сменяш задни амотесьори
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
има и по 30 лв комплекта но пластмасата е калпава .ако е здрава вашата всемете такива и ползвайте само тампоните .иначе има и по скъпи
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Аз си взех прахозащитника на цена от 4.00 лв. от Авто+, води се оригинален. А за смяна ми пойскаха 30 лв. А аз мога ли сам да си го сменя? Има ли нещо по-специфично?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега "indianeca" не знам как си ги намерил тия прашници за 4.00лв броя, демек комплекта ти е излязъл 8лв... ама аз доколкото знам вървят някъде около 30лв комплекта и за смяната искат м/у 30 и 50 лв. Дано да са читави тия дето си ги взел.... Иначе и аз се чудя дали да не сменя сам прашниците на задмите ми амортисьори ,щото и моите са зле много. Значи ако си ги сменяш сам ще ти трябва скоба за прибиране на пружината ... мисля че амортисьорите се освобождават от горе само от бумбетата и след това слагаш прашника... (но не съм сигурен не съм го правил).. нека някой който го е правил да каже ... Дали има нещо по специфично... преди ,по време и след монтажа на тия прашници....
- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
indianeca написа:.... А аз мога ли сам да си го сменя? Има ли нещо по-специфично?
можеш,махаш корите в багажника и развиваш гайката на стъблото на амортисьора (средната- точно под кутията на говорителя,другите две държат тампона),после отдолу развиваш болта -където е хванат за носача и сваляш амортисьора...........

- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
metodi80 написа:Колега "indianeca" не знам как си ги намерил тия прашници за 4.00лв броя, демек комплекта ти е излязъл 8лв... ама аз доколкото знам вървят някъде около 30лв комплекта и за смяната искат м/у 30 и 50 лв. Дано да са читави тия дето си ги взел.... Иначе и аз се чудя дали да не сменя сам прашниците на задмите ми амортисьори ,щото и моите са зле много. Значи ако си ги сменяш сам ще ти трябва скоба за прибиране на пружината ... мисля че амортисьорите се освобождават от горе само от бумбетата и след това слагаш прашника... (но не съм сигурен не съм го правил).. нека някой който го е правил да каже ... Дали има нещо по специфично... преди ,по време и след монтажа на тия прашници....
Това е цената йм. Аз за толко ги взех със щампа на БМВ и Made in Germany..... па де да ги знам

- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
процедурата е следната :
1.Напръскай гайките на амортисьора дето са в купето с спрей за клеасали резби.
2.Вдигаш колата на крик ,махаш гумата и си приготви едно трупче
3.Слагаш трупчето под носача и сваляш с крика за да се прибере амортисьора(да не под напрежение)
4.Развиваш кайката дето е багажника като си държиш конпта.
5 С крика почваш в обратна посока докато се измуши телескопа от тампона на купето
6.Сменявах прашника и обратно с крика -маневра да вкараш телескопа в тампона на купето
7.Завиваш гайката и си готов
1.Напръскай гайките на амортисьора дето са в купето с спрей за клеасали резби.
2.Вдигаш колата на крик ,махаш гумата и си приготви едно трупче
3.Слагаш трупчето под носача и сваляш с крика за да се прибере амортисьора(да не под напрежение)
4.Развиваш кайката дето е багажника като си държиш конпта.
5 С крика почваш в обратна посока докато се измуши телескопа от тампона на купето
6.Сменявах прашника и обратно с крика -маневра да вкараш телескопа в тампона на купето
7.Завиваш гайката и си готов
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега "aisikteris" , много точно и изчерпателно си описал всичко! Само че не виждам никъде да си казал че трябва да се прибере пружината ... не е ли необходимо?! И още нещо на кое казваш конпт? (Извинявам се за невежеството но предполагам след тая манипулация не е необходимо да се прави реглаж ... нали ?!)
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Колегата обеснява за задните,а при тях не е необходимо да се сибира пружината,защото разположението им е различно.А на предните е необходимо да се събира прожината.А колегата мисля че има предвид да си държиш контра.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Исках да кажа контра - печатна грешка е както му викат .А за пружината нема проблеми тя си е протисната от носача и само се разтега и свива когато подпреш на трупчето или главината или носача за да си маневрираш да излезе и влезе телескопа на амортисьора от горния тампон.При задните амортисьори са отделени един от друг с пружината , в смисъл не са едно в друго като одпред.За смяна на прашника само горната част на амортисьора се развива дето е в багажника и не се нуждае от реглаж после. ако искате може да направя малко снимки утре за да е нагледно как става ,не мие проблем.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Има ли разлика м/у прашниците на задните и предните амортисьори? (Понеже след като ми смениха предните амортисьори ми останаха прашниците от старите и така като ги гледам са много запазени ,за разлика от прашниците на задните амортисьори ,които почти са се разпаднали... та се чудя дали да не сложа прашниците от предните на задните ... стига да стават).
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани