Странен проблем при оборотите ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Странен проблем при оборотите ???
Значи колата при нормално каране няма абсолютно никакви забележки.... но на 2-3 пъти забелязвам следното, което ме тревожи...
карам бавно на 1-ва в някоя пряка, излизам на главен път, широко, гладко, няма коли и сещате се, трябва да и се порадвам, но понеже още не съм и свикнал и не съм я овладял като хората.... та.... давам на втора и влизам в завоя с мръсна газ, върти яко ръмжи, оборотомера чуква макс-а и като включа 3-та и дам газ, оборотомера мнооого бавно качва, а колата почти не ускорява, пробвам това и на 4-та, после връщам 2-ра неще, намалям - 1-ва,... пак така,.... като че е на полусъединител и оборотомера бавно качва, заръмжава колата, и няма ускорение...... спирам, гася, паля веднага, и вече си има мощност като за 143-те и кончета и няма проблеми вече, това ми се случва 2 или 3 пъти само от 1 седмица от както я имам.... говоря за прекалено много газ и много превъртане на гумите на едно място,...... и забравих да допълня, после мерише много на запален съединител, а като давам газ, съединителя не го докосвам (имам някакъв опит - 2 години зад волана и над 30 000 - 40 000км)
карам бавно на 1-ва в някоя пряка, излизам на главен път, широко, гладко, няма коли и сещате се, трябва да и се порадвам, но понеже още не съм и свикнал и не съм я овладял като хората.... та.... давам на втора и влизам в завоя с мръсна газ, върти яко ръмжи, оборотомера чуква макс-а и като включа 3-та и дам газ, оборотомера мнооого бавно качва, а колата почти не ускорява, пробвам това и на 4-та, после връщам 2-ра неще, намалям - 1-ва,... пак така,.... като че е на полусъединител и оборотомера бавно качва, заръмжава колата, и няма ускорение...... спирам, гася, паля веднага, и вече си има мощност като за 143-те и кончета и няма проблеми вече, това ми се случва 2 или 3 пъти само от 1 седмица от както я имам.... говоря за прекалено много газ и много превъртане на гумите на едно място,...... и забравих да допълня, после мерише много на запален съединител, а като давам газ, съединителя не го докосвам (имам някакъв опит - 2 години зад волана и над 30 000 - 40 000км)
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Еми братле по това което обясняваш и аз си мисля, че съединитела е за смяна.Очевидно щом като и настъпиш газта и не набира, а само се форсира значи не отделя добре
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
само при такова ръчкане, което обясних горе се получава така, иначе съединителя си отделя перфектно, веднага зацепва... ускорява като хората въртя си задницата както ми е кеф... просто при точно такова форсиране като, че се преебава нещо,... гася,... паля и е като нова ?!?! 

Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани