Консултация/ мнение/ съвет за BMW от 3-тата серия ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Консултация/ мнение/ съвет за BMW от 3-тата серия ?!
Здравейте на всички,
Отварям тази тема с ясното съзнание, че все още не съм един от Вас, но и като се надявам да получа максимална помощ и консултация, с надеждата и аз скоро да стана пълноценен член на BMW Power.
Целта с която пиша е ако може да ми помогнете за добиване на най-обща представа за поддържането на една кола е 3-тата серия, производство около 1995-97 г.
Малко предистория (лирично отклонение, но мисля че ще помогне да разберете по-добре какво се опитвам да установя)… В помета съм с един раздрънкан Пасат от 1989 г. и съм решил да си взема нова (стара) кола. След кратък период на залитане по коли от типа „не-немски, но пък по-нови” (Фиат Брава, Рено Меган, Мазда ) и след разубеждаване от познати, които разбират повече от мен, се върнах на варианта германска кола… Казано честно допреди седмица-две, дори не се бях замислял сериозно за BMW – винаги съм имал представа за тях като скъпи коли за паралии, със скъпа поддръжка след това и т.н. Горе долу се бях примирил с Опел Вектра (около 1996-98 ), преди един приятел да ми поразмъти главата с една друга кола, за която се чудех, а именно „Ауди А4” (офертата беше нещо от стандартните – „много запазена, от приятел дето гарантирам че не е я карал, поддържана и като за тебе за малко пари”…
)… Точно в този момент обаче ми просветна идеята за BMW – помислих си, защо да карам кола, която ми е просто „за да има”, а да не се опитам да си взема нещо, което ще ми е присърце и ще си го карам с кеф ? Винаги съм си мечтал за BMW, но все съм си го мислил през призмата на „някога след време”… но тогава пък, кога ще го карам – като стана на 40-50 ? Та, разгледах се по обявите и с радост установих, че 3-тата серия около 1995-96 г. вървят по около 5000-6000 лв, и реших че съм склонен да жертвам 2-3 години живот на колата за удоволствието да карам BMW !!!
Тогава обаче се сблъсках и основната ми дилема поради която пиша тук… Ако беше само до цената на колата, вече да съм взел нещо и вече да се регистрирам тук за завързване на контакти и т.н., но взеха да ме наплашват коментари от типа на „не можеш го изхраниш това нещо” и „поддръжката ще ти отреже главата – знаеш ли колко струват частите?”… Определено не са неща, които ме изненадаха, все пак си знам, че ако искаш да караш хубава кола, ще си плащаш повече !!! Но изведнъж взе да ме притеснява въпроса КОЛКО ПОВЕЧЕ ?!? С този въпрос се обръщам и тук – както казах, имам нагласата, че си плащам за повече гориво и най-вече за поддържането на колата, но моля ви кажете ми, има ли опасност това наистина да ми отреже главата ? По принцип се считам в средната класа – имам приличен месечен доход, но все пак не ми се иска „да живия заради колата” – имам и такива познати и определено не искам да попадам в тази графа… От една страна си викам – не може кола за 5000 лв. след това да ти струва по още толкова. на година, но пък знам ли – все пак БМВ заедно с Мерцедеса си се водят луксозни марки…
Признавам си, че нямам абсолютно никаква представа за BMW като поддръжка – просто нямам никакви приятели с такава кола за консултация, затова се обръщам към Вас с молба да ме ориентирате поне приблизително как стоят наистина нещата? Наясно съм че питането ми е доста общо, а особено въпросите, които ще напиша по-долу доста трудни за отговаряне и съм пределно наясно, че основния отговор ще бъде „ЗАВИСИ”… но все пак – всяка информация ще ми е от полза – не ми трябват точни данни, но поне нещо приблизително…
Та така - по принцип в главата ми се нароиха много въпроси, които се опитах да редуцирам до няколко, за да не ви губя толкова времето…
1.) Колко горе долу харчи една кола от 3-тата серия? Ако може кажете поне само за бензинов двигател (ще стане дълго ако поискам инфо и за дизела), но и за трите по-малки двигателя от които евентуално ще купувам?
- 316 => градско: / извънградско:
- 318 => градско: / извънградско:
- 320 => градско: / извънградско:
=> А как са останалите консумативи – масло, и т.н.
2.) (Предварително се извинявам за тъпия въпрос, но) Колко приблизително по-скъпа е поддръжката на едно BMW ( в процент) съотнесена с една нормална кола – например Опел Вектрата, към която се бях ориентирал ?... Знам че всичко ЗАВИСИ много – коя колко ще се чупи, какво точно ще се чупи, дали ще може да се намират части втора употреба, колко ще ми вземат майсторите и т.н…. но все пак, колко по-скъпо му идва на човек да поддържа BMW: +20 %; +50 %... 2 пъти… 3 пъти ? Поне приблизително ?
=> междудругото един автомобилен техник беше казал нещо от рода на „Вярно, че частите на БМВ-то са по-скъпи, но пък ще ти се чупи по-рядко в сравнение с останалите коли”… дели може да се приеме това за вярно ?
=> И ако може същия като горния въпрос, но за „Ауди А4”… по принцип съм чувал че Аудитата също са скъпи за поддръжка, но дали са колкото BMW-то….
3.) Намират ли се достатъчно части втора употреба или нови, но заместители (неоригинални) ? Предполагам новите и оригинални части са скъпи за всички марки коли, така че ключовия фактор за евтина поддръжка е наличието на възможност на алтернативни нови части или части от автоморги, естествено там където е възможно… Та въпроса ми е – дали може да се разчита на такова нещо при BMW (все пак колата не е чак толкова разпространена в България като някои други марки)… или да се стягам да поддържам предимно с нови/оригинални части ? Да очаквам ли след това в сервизите навсякъде въпроса – „Абе ти като си решил да караш БМВ, как си мислиш да я караш на неоригинални части… това да не ти е Опел ?!?”
4.) Намират ли се качествени майстори и дали вземат по-скъпо за BMW отколкото за други марки (разхода „труд”) ? Абе не знам – може да й имам твърде много уважението и респекта на тази кола, но ме е страх че след това по сервизите да не се окаже че повечето се наемат да ремонтират само по-масовите марки, а за БМВ да се окаже че им е сложен ремонта и да ме дерат ?
=> Между другото съм от Велико Търново, така че ако някой може да сподели впечатления точно за този град – още по-добре…
5.) Ами накрая някакви съвети/ напътствия относно избора на кола то 3-атата серия ? Доколкото четох във форума до момента – 320-ката изглежда е по-скъпа за поддръжка и с по-шумен двигател (макар изглежда това да се харесва и търси от някои). Нещо по-специфично като разлика между 316 и 318 ?
И накрая може би фундаменталния въпрос – бензин или дизел ?!
А варианта с газова уредба – гледам в Mobile.bg има и доста такива оферти ? Или не е много удачнa идея за кола като BMW ?
Ами това е засега. Ще съм много благодарен, ако повече от Вас се включат с мнения – както виждате за добро или лошо не съм задавал точни въпроси, където да са необходими точни отговори… повечето ми питания са за приблизителни данни, така че мисля че всеки би могъл да сподели неговите впечатления и мнения. От друга страна съм се опитал да опиша максимално дълго и подробно както ме интересува, за да не изглеждам като някои досаден новодошъл, които иска с 5 думи въпрос да получи 5 страници качествени отговори…
Извинявам се още веднъж за лаишките въпроси, но наистина са ми нужни мнения от извора относно тези нови за мен дебри наречени „поддръжка на BMW”.
Благодаря предварително на всички отзовали се !
Отварям тази тема с ясното съзнание, че все още не съм един от Вас, но и като се надявам да получа максимална помощ и консултация, с надеждата и аз скоро да стана пълноценен член на BMW Power.
Целта с която пиша е ако може да ми помогнете за добиване на най-обща представа за поддържането на една кола е 3-тата серия, производство около 1995-97 г.
Малко предистория (лирично отклонение, но мисля че ще помогне да разберете по-добре какво се опитвам да установя)… В помета съм с един раздрънкан Пасат от 1989 г. и съм решил да си взема нова (стара) кола. След кратък период на залитане по коли от типа „не-немски, но пък по-нови” (Фиат Брава, Рено Меган, Мазда ) и след разубеждаване от познати, които разбират повече от мен, се върнах на варианта германска кола… Казано честно допреди седмица-две, дори не се бях замислял сериозно за BMW – винаги съм имал представа за тях като скъпи коли за паралии, със скъпа поддръжка след това и т.н. Горе долу се бях примирил с Опел Вектра (около 1996-98 ), преди един приятел да ми поразмъти главата с една друга кола, за която се чудех, а именно „Ауди А4” (офертата беше нещо от стандартните – „много запазена, от приятел дето гарантирам че не е я карал, поддържана и като за тебе за малко пари”…

Тогава обаче се сблъсках и основната ми дилема поради която пиша тук… Ако беше само до цената на колата, вече да съм взел нещо и вече да се регистрирам тук за завързване на контакти и т.н., но взеха да ме наплашват коментари от типа на „не можеш го изхраниш това нещо” и „поддръжката ще ти отреже главата – знаеш ли колко струват частите?”… Определено не са неща, които ме изненадаха, все пак си знам, че ако искаш да караш хубава кола, ще си плащаш повече !!! Но изведнъж взе да ме притеснява въпроса КОЛКО ПОВЕЧЕ ?!? С този въпрос се обръщам и тук – както казах, имам нагласата, че си плащам за повече гориво и най-вече за поддържането на колата, но моля ви кажете ми, има ли опасност това наистина да ми отреже главата ? По принцип се считам в средната класа – имам приличен месечен доход, но все пак не ми се иска „да живия заради колата” – имам и такива познати и определено не искам да попадам в тази графа… От една страна си викам – не може кола за 5000 лв. след това да ти струва по още толкова. на година, но пък знам ли – все пак БМВ заедно с Мерцедеса си се водят луксозни марки…
Признавам си, че нямам абсолютно никаква представа за BMW като поддръжка – просто нямам никакви приятели с такава кола за консултация, затова се обръщам към Вас с молба да ме ориентирате поне приблизително как стоят наистина нещата? Наясно съм че питането ми е доста общо, а особено въпросите, които ще напиша по-долу доста трудни за отговаряне и съм пределно наясно, че основния отговор ще бъде „ЗАВИСИ”… но все пак – всяка информация ще ми е от полза – не ми трябват точни данни, но поне нещо приблизително…
Та така - по принцип в главата ми се нароиха много въпроси, които се опитах да редуцирам до няколко, за да не ви губя толкова времето…
1.) Колко горе долу харчи една кола от 3-тата серия? Ако може кажете поне само за бензинов двигател (ще стане дълго ако поискам инфо и за дизела), но и за трите по-малки двигателя от които евентуално ще купувам?
- 316 => градско: / извънградско:
- 318 => градско: / извънградско:
- 320 => градско: / извънградско:
=> А как са останалите консумативи – масло, и т.н.
2.) (Предварително се извинявам за тъпия въпрос, но) Колко приблизително по-скъпа е поддръжката на едно BMW ( в процент) съотнесена с една нормална кола – например Опел Вектрата, към която се бях ориентирал ?... Знам че всичко ЗАВИСИ много – коя колко ще се чупи, какво точно ще се чупи, дали ще може да се намират части втора употреба, колко ще ми вземат майсторите и т.н…. но все пак, колко по-скъпо му идва на човек да поддържа BMW: +20 %; +50 %... 2 пъти… 3 пъти ? Поне приблизително ?
=> междудругото един автомобилен техник беше казал нещо от рода на „Вярно, че частите на БМВ-то са по-скъпи, но пък ще ти се чупи по-рядко в сравнение с останалите коли”… дели може да се приеме това за вярно ?
=> И ако може същия като горния въпрос, но за „Ауди А4”… по принцип съм чувал че Аудитата също са скъпи за поддръжка, но дали са колкото BMW-то….
3.) Намират ли се достатъчно части втора употреба или нови, но заместители (неоригинални) ? Предполагам новите и оригинални части са скъпи за всички марки коли, така че ключовия фактор за евтина поддръжка е наличието на възможност на алтернативни нови части или части от автоморги, естествено там където е възможно… Та въпроса ми е – дали може да се разчита на такова нещо при BMW (все пак колата не е чак толкова разпространена в България като някои други марки)… или да се стягам да поддържам предимно с нови/оригинални части ? Да очаквам ли след това в сервизите навсякъде въпроса – „Абе ти като си решил да караш БМВ, как си мислиш да я караш на неоригинални части… това да не ти е Опел ?!?”
4.) Намират ли се качествени майстори и дали вземат по-скъпо за BMW отколкото за други марки (разхода „труд”) ? Абе не знам – може да й имам твърде много уважението и респекта на тази кола, но ме е страх че след това по сервизите да не се окаже че повечето се наемат да ремонтират само по-масовите марки, а за БМВ да се окаже че им е сложен ремонта и да ме дерат ?
=> Между другото съм от Велико Търново, така че ако някой може да сподели впечатления точно за този град – още по-добре…
5.) Ами накрая някакви съвети/ напътствия относно избора на кола то 3-атата серия ? Доколкото четох във форума до момента – 320-ката изглежда е по-скъпа за поддръжка и с по-шумен двигател (макар изглежда това да се харесва и търси от някои). Нещо по-специфично като разлика между 316 и 318 ?
И накрая може би фундаменталния въпрос – бензин или дизел ?!
А варианта с газова уредба – гледам в Mobile.bg има и доста такива оферти ? Или не е много удачнa идея за кола като BMW ?
Ами това е засега. Ще съм много благодарен, ако повече от Вас се включат с мнения – както виждате за добро или лошо не съм задавал точни въпроси, където да са необходими точни отговори… повечето ми питания са за приблизителни данни, така че мисля че всеки би могъл да сподели неговите впечатления и мнения. От друга страна съм се опитал да опиша максимално дълго и подробно както ме интересува, за да не изглеждам като някои досаден новодошъл, които иска с 5 думи въпрос да получи 5 страници качествени отговори…
Извинявам се още веднъж за лаишките въпроси, но наистина са ми нужни мнения от извора относно тези нови за мен дебри наречени „поддръжка на BMW”.
Благодаря предварително на всички отзовали се !
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Много хубаво си я написал тая тема има доста писано по въпроса но като си питал толкова кадърно ще си позволя да го повторя
1. 316 - нямам лични наблюдения колко гори
318 - също нямам
318is - 10/100 градско 7 извънградско
320 - 11-12/100 градско 7-8 извънградско
325 - и тя като 20-ката
328 - също
Естествено ако я настъпваш разхода може да се увеличи много - почти двойно и разхода на масло също скача драстично
316, 318, 318ис са 4 цилиндрови и събират 4.5 литра масло
320, 325, 328 са 6 цилиндрови и имат 6.5 литра
2. Според мен съотнесена с подръжката на всяка друга кола БМВ-то е може би 20% по-скъпо като цяло, но тука не мога да кажа не съм имал друга марка коли освен Полски фиат може би
Но специално от Аудито не е по-скъпо
3. Има много части 2 ръка тука във форума и изпадат големи тънкани, има и доста качествени заместители на ниска цена, даже като са от същата марка с оригиналните разликата е само 1 щампа
4. Работят си не отказват, не е толкова трудна за правене. Само че го има момента че като те видят с БМВ и почват да ти искат повече от на другите
5. Разликите при подръжката са общо взето между 4 цилиндрови и 6 цилиндрови двигатели. Ако искаш да си върви прилично и да ти е по-лесно и евтино си вземи 318ис като мен. За газта ако караш доста - примерно 50-60км/ден по-хубаво нещо от газовия инжекцион няма, обаче в противен случай не си заслужава.

1. 316 - нямам лични наблюдения колко гори
318 - също нямам
318is - 10/100 градско 7 извънградско
320 - 11-12/100 градско 7-8 извънградско
325 - и тя като 20-ката
328 - също
Естествено ако я настъпваш разхода може да се увеличи много - почти двойно и разхода на масло също скача драстично

316, 318, 318ис са 4 цилиндрови и събират 4.5 литра масло
320, 325, 328 са 6 цилиндрови и имат 6.5 литра
2. Според мен съотнесена с подръжката на всяка друга кола БМВ-то е може би 20% по-скъпо като цяло, но тука не мога да кажа не съм имал друга марка коли освен Полски фиат може би

3. Има много части 2 ръка тука във форума и изпадат големи тънкани, има и доста качествени заместители на ниска цена, даже като са от същата марка с оригиналните разликата е само 1 щампа
4. Работят си не отказват, не е толкова трудна за правене. Само че го има момента че като те видят с БМВ и почват да ти искат повече от на другите
5. Разликите при подръжката са общо взето между 4 цилиндрови и 6 цилиндрови двигатели. Ако искаш да си върви прилично и да ти е по-лесно и евтино си вземи 318ис като мен. За газта ако караш доста - примерно 50-60км/ден по-хубаво нещо от газовия инжекцион няма, обаче в противен случай не си заслужава.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Здравей и добре дошъл
Тези приказки дето са ти ги наговорили за си от 1001 нощ
Поддръжката е сравнително нормална и много по поносима в сравнение с едно А4 примерно.
Теми за разхода има много прегледай раздела и ще ти се изяснят много неща.
Пример за консумативите 200лв. ти е смяната на маслото с хубаво масло пълна синтетика барабар с филтрите и работата,като цената на маслото е около 22-25лв за литър това за 6 литра
Един шарнир е около 25-35лв в зависимост от това от къде ще го купиш.
Един преден амортесиор е от порядъка на 160-200лв.
Това ако е скъпо здраве му кажи,е по скъпичко е от опел ма все пак.
Там е работата обаче че тези коли са много по здрави и издържливи от останалите конкуренти за годините си и ценовия диапазон.
Търси здрава читава кола запазена ,не карана от мародерски италянец ,не че в италия нама маниаци ,напротив има ма са по малко от германците.
При германците всичко е точно и стриктно като по часовник.
Вземеш ли читава кола ще си много доволен.
Като цяло преди да задаваш въпроси поразгледай има много качествен материал във форума

Тези приказки дето са ти ги наговорили за си от 1001 нощ

Поддръжката е сравнително нормална и много по поносима в сравнение с едно А4 примерно.
Теми за разхода има много прегледай раздела и ще ти се изяснят много неща.
Пример за консумативите 200лв. ти е смяната на маслото с хубаво масло пълна синтетика барабар с филтрите и работата,като цената на маслото е около 22-25лв за литър това за 6 литра

Един шарнир е около 25-35лв в зависимост от това от къде ще го купиш.
Един преден амортесиор е от порядъка на 160-200лв.
Това ако е скъпо здраве му кажи,е по скъпичко е от опел ма все пак.
Там е работата обаче че тези коли са много по здрави и издържливи от останалите конкуренти за годините си и ценовия диапазон.
Търси здрава читава кола запазена ,не карана от мародерски италянец ,не че в италия нама маниаци ,напротив има ма са по малко от германците.
При германците всичко е точно и стриктно като по часовник.
Вземеш ли читава кола ще си много доволен.
Като цяло преди да задаваш въпроси поразгледай има много качествен материал във форума


- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
здрасти колега, аз съм с 320и 92-ра година в града ми гори 14 извън града 7-8, маслото ми е 75 лв, но става въпрос за 7 литра масло а не за 4... така че цената е нормална да знаеш, изобщо не се притеснявай някой като ти каже "оооо БМВ-тата са много скъпи като подръжа, не се занимаваи" това са пълни глупусти, има една темичка във форума всеки е написал цената на части които е сменял, ако я намериш ще видиш че частите са по ефтини дори от на някои масово купувани автомобили като Опел Вектра Б примерно... другото което е, 2 литровия двигател е с верига не с ремък, от там спестяваш някой лев също, филтрите ми са някакви символични суми... въздушен 20лв, горивен 25, масления... не повече от 20 беше.. и според мен вземи с големия мотор, дано съм бил полезен
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...

Купи си запазено Е36 и няма да се разочароваш.Аз купих моята преди няколко месеца и трябва да ти кажа ,че за фен на марката като мен направо съм очарован от всичко ,което ми дава тази кола.
Успех

Напълно съм съгласен и аз с това.. Тук в БГ в последните годни има някака завист може би към нас с БМВ и като кажа някъде нещо всеки започва... "за какво ти е това.. много гори... много е скъпо за подръжка и тн.. "
Моето мнение относно разхода поне от опит (говора не за нови мотори, при нормално каране ):
316i M40 и 318i град:10 - 12, извън град: 7 - 8
318is - град 10 - 11, извънградско 7
320 M52 - град 11 - 12,9 , извънградско: 8 - 9
Това са поне моите наблюдения.. може и да не са верни много но така съм засичал. За маслто н емога да преценя, но не е такъв проблем голям също.
За части поне за Е36 няма какво да се тревожиш.. то маи е най-каранта кола в момента тук и има всичко за нея на прелични цени..
Моето мнение относно разхода поне от опит (говора не за нови мотори, при нормално каране ):
316i M40 и 318i град:10 - 12, извън град: 7 - 8
318is - град 10 - 11, извънградско 7
320 M52 - град 11 - 12,9 , извънградско: 8 - 9
Това са поне моите наблюдения.. може и да не са верни много но така съм засичал. За маслто н емога да преценя, но не е такъв проблем голям също.
За части поне за Е36 няма какво да се тревожиш.. то маи е най-каранта кола в момента тук и има всичко за нея на прелични цени..
1) 320i (с М50 без ванус) - градско 12-13, извънградско 8.5
2) Виж има една тема където всеки пише какви части за колко пари е купувал:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=44553
3) Виж 2)
4) Има добри майстори, а тук във форума ще те насочат към тях.
5) 6 > 4. Търси 320-ка
Успех в избора.
2) Виж има една тема където всеки пише какви части за колко пари е купувал:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=44553
3) Виж 2)
4) Има добри майстори, а тук във форума ще те насочат към тях.
5) 6 > 4. Търси 320-ка

Успех в избора.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Добре дошъл. Не слушай приказките на хората. Като почнат да ме питат: "Как я караш тази кола зимата ?"
или "Леле това колко ти гори бе?" направо ...
Аз колега съм с 318i и градско под 12-13 не падам, а извънградско разхода е около 8, зависи от карането. Подръжката не е евтина, но както колеги споменаха, не е като при А4 при което окачването се сменя всеки път с консумативите.

Аз колега съм с 318i и градско под 12-13 не падам, а извънградско разхода е около 8, зависи от карането. Подръжката не е евтина, но както колеги споменаха, не е като при А4 при което окачването се сменя всеки път с консумативите.

БМВ е религия чада мои ,споменаването на Марката до марки като фиат и др кокошарници е обидно ! карайте си там недозавиващите балонообразни бавнооборотни автомобилчета чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 фиата
I ride across town on my black boomer
‘Cause I’ve got a black boomer, it is always with me
‘Cause I’ve got a black boomer, fast and wild
‘Cause I’ve got a black boomer, such a lively boomer
Take seat, don’t hesitate girl, let’s go for a ride
6efovete написа:Напълно съм съгласен и аз с това.. Тук в БГ в последните годни има някака завист може би към нас с БМВ и като кажа някъде нещо всеки започва... "за какво ти е това.. много гори... много е скъпо за подръжка и тн.. "
Моето мнение относно разхода поне от опит (говора не за нови мотори, при нормално каране ):
316i M40 и 318i град:10 - 12, извън град: 7 - 8
318is - град 10 - 11, извънградско 7
320 M52 - град 11 - 12,9 , извънградско: 8 - 9
Това са поне моите наблюдения.. може и да не са верни много но така съм засичал. За маслто н емога да преценя, но не е такъв проблем голям също.
За части поне за Е36 няма какво да се тревожиш.. то маи е най-каранта кола в момента тук и има всичко за нея на прелични цени..




- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Я прочети тука и после пак си помисли 20-ка, йеска или по-така
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=100248
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=100248
- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
По добре 325 или 328. Май само данъка е повече.Като гледам в ръководството 325 гори колко 320 а върви доста по добре.
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
Добре дошъл .За вектрата забрави - казвам ти го от личен опит (4000 лева наляти за 2 години
вектра б 2.0 16v и това евтина подръжка ли е ? ) Много добре си се ориентирал и повярвай ми ако попаднеш на читав екземпляр няма да съжаляваш ама изобщо ! Много са прави колегите за качеството на е36 - класи над доста други марки за времето си (при бмв няма компромис ! ) Подръжка - такъв филм няма - не се чупи просто
.Да чукна на дърво - на мойта само наливам бенз и карам
.Консумативи ли - да смених ги наскоро - масло наливно оригинално на бмв -4 или 5 литра купих забравих 8 лева литъра ! 60-70 лева да ти дойде смяната му заедно с филтъра ,въздушен филтър 24 лева ...горивен не съм сменял още бил май 30 и няколко лева ....Разход 10-12 литра градско (140конски сили двигател
)Мисля че ще получиш напълно това което търсиш повярвай ми .Твоята кола е БМВ
(един път живеем мамка му
а ти много добре си се изразил в поста си евала 










абе видях темата и аз за 328 че гори 6 на сто... не ви знам от къде ги намирате тия 328-ци.. имаше в нас една в америка но автоматик и ми се струва че си пшохарчваше безнзин здравата. Никога не съм го засичал, но малко ми е трудно да повярвам че кола на която като и дадеш гас ти пада главата на задната седалка ще и е толкова занижен разхода///
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани