Какво да взема ? 316 или 318 coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- roki77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 29.04.2008
- Местоположение: Голямото село(София)
Ето ти един пример с цени по подръжка на BMW 318 IS"97. Колата я купих преди седмици и е в доста добро състояние.
--------------------------------------------------------------------------------
Дойде и моят ред! За М44.
Масло
Маслен филтър
Горивен филтър
Въздушен филтър
Филтър климатик
Свещи
2 кормилни щанги
Ляв маншон рейка
Задни накладки
Два предни амортесьора Билщейн
Труд-без пари,ще черпя!
Общо 470лв. без черпенето.
Да е жив и здрав Шефа и Колегите от сервиза в който работя.
_________________
--------------------------------------------------------------------------------
Дойде и моят ред! За М44.
Масло
Маслен филтър
Горивен филтър
Въздушен филтър
Филтър климатик
Свещи
2 кормилни щанги
Ляв маншон рейка
Задни накладки
Два предни амортесьора Билщейн
Труд-без пари,ще черпя!
Общо 470лв. без черпенето.
Да е жив и здрав Шефа и Колегите от сервиза в който работя.
_________________
Ум умува, Ум царува, Ум патки пасе
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ogi написа:еми то по вашата логика... щом ще взима 316 по добре да земе една ис-ка... ама щом ще взима ис-ка по добре да вземе една 20-ка... ама тя разликата м/у 20-ката и 25-цата не е толкова голяма.. по добре направо да си купи 25-ца...
Ами не си далеч от истината, стига да не допълниш и "ма що 25-ца, като може М3..." - че тогава става сложно заради това ///М... щото иначе частите (извън мотора) са отново пак на тия пари... окачване, мотора е със филтри на подобни пари, свещите са отново 6... тва като говорим колата като кола... много хора "добавят" и каско (което много зависи btw, дори и да си с 325i), гражданска и т.н...
Но както каза дзвера.... за кво ти е масло за 30лв литъра?? То става малко противоречие - хем 2-та литра отгоре масло са сериозна разлика, хем пък масло за 30лв/кило... некси не излиза... по-горе се смятаха 2х4 литра масло... е що? Отиваш във Вари и си взимаш 7 кила.... наливно BMW масло... 10W40.... и си екстра с дребнав.... ъ-ъ-ъ-ъ-ъ-ъ пардон - със сметките....

А Оги.... дай да ги мислиме и рационално нещата.... 316 срещу iS... взимаш примерно iS, щото е пак 4ц и разликата е само в конете на маторя.... филтри, масло и т.н. - кажи-речи еднакви цени.... така че взимаш iS-а... вече ако си малко по-паралия (че да си по-сигурен в нещата) мое да си вземеш и 20-ката... нали уж е по-скъпа за поддръжка... според мен най-точните сравнения са 16-18-20 от една страна и 25-28 от друга... М3 си е вече М3...

Но както много пъти съм го казвал - кола не се избира по мотора (освен ако не искаш примерно да е 6-так задължително), ами по интериор, екстериор, окачване и мотор (но като качество, не като количество)... аз така избирах мойта - iS, 20 или 25tds.... попаднах на много хубава iS-ка и си я взех... сигурен съм, че щях да плащам пак подобни пари и за 20-ката и за tds-а (дори и tds-а да има по-скъпи подгряващи свещи)... един дол дренки са...
Кво да си вземеш
Ако имаш повече паричка братми земи си 320i купе и се раждаш.
Простия човек и вятъра...
Нищо не може да ги спре
Нищо не може да ги спре
- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
преди време ми се наложи да направя лек ремонт по - ходовата част, по - точно излезе изневиделица и го направих спешно. За тези неща:
Носачи ТС551-552
Втулки
АТФ
Тамп.стаб
Ремонт рейка
труд
отидоха 1060лева
с това искам да ти кажа, че трябва да си имаш резерви във всеки случай, а като стане дума и за бавария слагаш още малко отгоре щот примерно не очаквах такъв ремонт и хоп
Носачи ТС551-552
Втулки
АТФ
Тамп.стаб
Ремонт рейка
труд
отидоха 1060лева
с това искам да ти кажа, че трябва да си имаш резерви във всеки случай, а като стане дума и за бавария слагаш още малко отгоре щот примерно не очаквах такъв ремонт и хоп

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ае ремонт на рейка хич не си е лек по джоба ремоинт да ти кажа... Вероятн ополовината от споменатите от теб пари са там...
Рейка се преебава при много дрифтене или удар най - често.
Рейка се преебава при много дрифтене или удар най - често.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Mollov написа:А Оги.... дай да ги мислиме и рационално нещата.... 316 срещу iS... взимаш примерно iS, щото е пак 4ц и разликата е само в конете на маторя.... филтри, масло и т.н. - кажи-речи еднакви цени.... така че взимаш iS-а...
аз пък предпочитам 1.6 маторя

1. М43 е много ама мноооооого по здрав мотор от М44
2. имам цял двигател резервни части
3. в клас до 1.6 съм много по конкурентно способен защото в този клас много повече зависи от уменията на шофьора от колкото силата на колата... в клас над 1.6 вече не е така там много бият

всеки си има своите предпочитания и възгледи в/у нещата...
и престанете вече с тва "кат нямаш пари не си купувай БМВ" защото едно бмв вече струва 3-4к
като не ви харесва че момчета които взимат по 400 лв. заплата карат бмв-та като вашите взимайте си Е46-ци Е60-ци и т.н. и няма да се ядосвате

- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
D3BEP написа:Ае ремонт на рейка хич не си е лек по джоба ремоинт да ти кажа... Вероятн ополовината от споменатите от теб пари са там...
Рейка се преебава при много дрифтене или удар най - често.
ами 350 от изборените пари. иначе когато я ремонтираха казаха че имало луфт там някъде си по рейката и трябвало да се оправи възможно най - бързо

странното е че колата е без удар пък аз не бях дрифтил изобщо тогава


както и да е идеята ми беше, че разни ремонти изкачат и ако на някоя по скромна кола, така да кажа са едни пари, то при БМВ е 1.5 х тая сума

- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Аз дадох за филтри, масло, ремъци, нов акумулатор, да ми заварят гърнето, да ми сменят датчика на ел прозорците(с пълен ел пакет е) 630лв. Остана ми да си оправя тръбичката на климатроника и да го напълня + 4 летни гуми, че съм със зимни още.
Когато тръгнах да си копувам кола бях решил да е 318,318ис или 320 без варянт за дизел и с климатроник да е 100%.В най добро състояние се оказа една 320-ка.Прегледах я основно, покарах я и след това една голяма осмивка ми се лепна на лицето, което ми показа, че това е моята кола
Когато тръгнах да си копувам кола бях решил да е 318,318ис или 320 без варянт за дизел и с климатроник да е 100%.В най добро състояние се оказа една 320-ка.Прегледах я основно, покарах я и след това една голяма осмивка ми се лепна на лицето, което ми показа, че това е моята кола

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ogi написа:
1. М43 е много ама мноооооого по здрав мотор от М44
..................................
и престанете вече с тва "кат нямаш пари не си купувай БМВ" защото едно бмв вече струва 3-4к
1. Че кой ти каза, че е ама мнооооого по-здрав?!?!?!
И относно парите - купуването на колата е най-малкият "проблем"... то има за по 3-4к, само че поддръжката му струва колкото и на това за 10к (говорим все за Е36 автомобили), даже това за 4к вероятно ще оставиш повече пари по него.. годинки, състояние и т.н.... така че да можеш да го купиш не значи, че можеш да го поддържаш... и аз мога да си взема Е46 Coupe, facelift... или дори Е87... със зор, ама ще си взема.... и кво? Това автоматично значи ли, че мога и да го поддържам както трябва? Ами не.... същото важи и за Е36 за 4к и за 10к...
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
aiso написа:несъм съгласенD3BEP написа:Досега всичките бмв-та с проблеми с повдигачи и кобилици, които знам, са 6 цилиндрови.
Нищо лично, може би и шестаците са повече, ама пък и разтропването на подвижната механика най - вероятно е по - голямо при по - висока мощност...
Може и да е така, няма претенции приятелю.
Аз такива коли знам. Сега дали е характерно, дали е случайно, дали не знам достатъчно коли или географски различия и причини има... Все тая. Но аз съм го казал по повод твърдението, че 318-ките им се случвало по - често... Което е аналогично твърдение.
Е, с това пък аз не съм съгласен, поне за 318-ките, които знам.
И... Нормално е да не си съгласен, то твърдението че на 318-ките им дрънчат повдигачите е твое...
4цилиндровите внимаваи с повдигачите има едно дрънчене в двигателя
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
голям спор,ква кола да си земе момчето 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
мани мани се разбира4и,пи4а каде пусна темата сигурно му писна от глупости.Забери някои каде разбира,щом ти си малак и не ти е ясно и по автосалоните ще си я познаеш сам като я видиш.А по темата все пак 318is е наи добрия избор.Успех
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани