Газ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 10 Юни 2007, 22:44

А аз да се похваля , записах си час за 20 при булавто сервиз .

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 10 Юни 2007, 23:08

barty написа:Какво стана с мой приятел! Момчето от години кара Голф 2 и сега събра пари да си купи друга кола :D Искаше Голф 3 а аз го насочих кьм тройка ама от нашите :) ! Пича намери много красива Е36 318 с М40,черна с много добри джанти,бежова кожа,тьмни стопове и фарове Hella,климатроник,4 дискови спирачки! и газова :lol: ! До тук добре а цената още по-добре - 4500лв! Обаче(тази дума :mhihi: ) се оказа че некакви мьрльовци са се учили на нея да слагат газ! Нема центроване!!! Ни на бензин ни на газ :shock: !!! Накрая момчето вьрна колата на собственика и си взе парите :( ! Целата история продьлжи един месец! Резултата беше че той вече не иска БМВ а жена му е сьрдита че вече нема кожени седалки(бежови) :mhihi: ! Жалко че изпуснахме още един фен :(
ами още некъв лев ще даде и щеше да стане :!: :!: ами като е върнал колата е доказал че не е за тази марка автомобил.за да карашБМВ трябва да плащаш :!: :!: лукса си има цена...затоваостави го да си купи пак Голфче а ти си карай БМВто и си свиркай :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 21 Юни 2007, 1:41

Имам въпрос за колегите с газов инжекцион . Понеже разбрах, че колата автоматично преминавала на газ като позагрее малко двигателя , та искам да питам колко трябва да загрее тоя двигател. Питам защото карам предимно от нас до работа и обратно, а работата ми не е далеч и докато стигна до там стрелката за температурата все още не се е намърдала в средата :mhihi: . От там пожене я карам повечето време не загряла ми идва и по-височкия разход 15-16 на 100 бензин. И се чудя да не стане така, че да сложа газ и да карам повечето време на бензин :D .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: Русе

Мнение от Georgatoss » 21 Юни 2007, 9:32

Pavlinius написа:Имам въпрос за колегите с газов инжекцион . Понеже разбрах, че колата автоматично преминавала на газ като позагрее малко двигателя , та искам да питам колко трябва да загрее тоя двигател. Питам защото карам предимно от нас до работа и обратно, а работата ми не е далеч и докато стигна до там стрелката за температурата все още не се е намърдала в средата :mhihi: . От там пожене я карам повечето време не загряла ми идва и по-височкия разход 15-16 на 100 бензин. И се чудя да не стане така, че да сложа газ и да карам повечето време на бензин :D .


Не съм сигурен но си мисля че преминава когато мине определени обороти това може да го направиш и ти като изфорсираш над 2500 оборота но зависи на колко е нагласено но това беше при изпарителите за газовия инжекцион незнам как е
Аз исках да попитам ако 318и гори на бензин 11л на 100км колко ще гори газ с газов инжекцион :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2007, 9:37

центрова се между 30 и 40-45 градуса да превключва на газ
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 21 Юни 2007, 9:38

Би трябвало пак толкова най-много 10% завишение поне така го дават.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: Русе

Мнение от Georgatoss » 21 Юни 2007, 9:41

Se7ven написа:Би трябвало пак толкова най-много 10% завишение поне така го дават.


мерси много това 10% за разхода нали :lol: , а чувал съм че най добрите които слагали газов инжекцион били във Варна и Търново нищо лично за София :lol:
последно беше 1000 лв италинаска уредба като звънях за други цени знаете ли нещо по актуално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 21 Юни 2007, 9:57

Един колега от форума предлага "Error" му е ника и там някаде искаше като пари.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 21 Юни 2007, 12:28

С това мнение стана грешка извинявам се. Моля модовете да го делнат :uups:
Последна промяна Space на 21 Юни 2007, 12:31, променена общо 2 пъти
_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 21 Юни 2007, 12:29

Моята уредба е неква италянска с много електроника, но не е инжекцион . Като мине синьото цъквам над 2000 оборота и си минава на газ. Не знам инжекциона дали сам си включва според температурата. Би било доста дискомфортно. На всяко превключване ще забива носа :mhihi: А, моята има режим бензин и автоматичен, няма само на газ! Демек, няма вариант в който палиш на газ. Когато ти е кеф, риташ на 2к рпм и си на гъз :mhihi:
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 15.10.2004

Мнение от GRIPEN » 21 Юни 2007, 16:39

Не знам инжекциона дали сам си включва според температурата. Би било доста дискомфортно. На всяко превключване ще забива носа

Напротив почти не разбираш кога обръща на газ, да не говорим за забивания и тн. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 21 Юни 2007, 16:41

Това зависи от копчето на превключването. Има копчета с едно забавяне преди да обърне на другото гориви не се усеша въобще. Това помага за детонацийте даже ги илиминира напълно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 21 Юни 2007, 16:52

GRIPEN написа:
Не знам инжекциона дали сам си включва според температурата. Би било доста дискомфортно. На всяко превключване ще забива носа

Напротив почти не разбираш кога обръща на газ, да не говорим за забивания и тн. ;)


Това зависи от копчето на превключването. Има копчета с едно забавяне преди да обърне на другото гориви не се усеша въобще. Това помага за детонацийте даже ги илиминира напълно.


Е, тва ако е така си е супер :D
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 15.10.2004

Мнение от GRIPEN » 21 Юни 2007, 17:00

Ами аз от две години карам кола с газов ижекцион и споделям моите наблюдения :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 21 Юни 2007, 17:00

Не го написах много ясно това забавяне е от симулатора, които се слага на дюзите. Има едно потенциометърче, което регулира кога да прекъсне дюзите. Когато го направиш на максимално забавяне от бензин на газ има време да се напълни колектора с газ и тогава спират дюзите и не се обеднява сместа и разлика няма в поведението на мотора.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook