Газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами още некъв лев ще даде и щеше да станеbarty написа:Какво стана с мой приятел! Момчето от години кара Голф 2 и сега събра пари да си купи друга колаИскаше Голф 3 а аз го насочих кьм тройка ама от нашите
! Пича намери много красива Е36 318 с М40,черна с много добри джанти,бежова кожа,тьмни стопове и фарове Hella,климатроник,4 дискови спирачки! и газова
! До тук добре а цената още по-добре - 4500лв! Обаче(тази дума
) се оказа че некакви мьрльовци са се учили на нея да слагат газ! Нема центроване!!! Ни на бензин ни на газ
!!! Накрая момчето вьрна колата на собственика и си взе парите
! Целата история продьлжи един месец! Резултата беше че той вече не иска БМВ а жена му е сьрдита че вече нема кожени седалки(бежови)
! Жалко че изпуснахме още един фен






Имам въпрос за колегите с газов инжекцион . Понеже разбрах, че колата автоматично преминавала на газ като позагрее малко двигателя , та искам да питам колко трябва да загрее тоя двигател. Питам защото карам предимно от нас до работа и обратно, а работата ми не е далеч и докато стигна до там стрелката за температурата все още не се е намърдала в средата
. От там пожене я карам повечето време не загряла ми идва и по-височкия разход 15-16 на 100 бензин. И се чудя да не стане така, че да сложа газ и да карам повечето време на бензин
.


- Georgatoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: Русе
Pavlinius написа:Имам въпрос за колегите с газов инжекцион . Понеже разбрах, че колата автоматично преминавала на газ като позагрее малко двигателя , та искам да питам колко трябва да загрее тоя двигател. Питам защото карам предимно от нас до работа и обратно, а работата ми не е далеч и докато стигна до там стрелката за температурата все още не се е намърдала в средата. От там пожене я карам повечето време не загряла ми идва и по-височкия разход 15-16 на 100 бензин. И се чудя да не стане така, че да сложа газ и да карам повечето време на бензин
.
Не съм сигурен но си мисля че преминава когато мине определени обороти това може да го направиш и ти като изфорсираш над 2500 оборота но зависи на колко е нагласено но това беше при изпарителите за газовия инжекцион незнам как е
Аз исках да попитам ако 318и гори на бензин 11л на 100км колко ще гори газ с газов инжекцион

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
- Georgatoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: Русе
Se7ven написа:Би трябвало пак толкова най-много 10% завишение поне така го дават.
мерси много това 10% за разхода нали


последно беше 1000 лв италинаска уредба като звънях за други цени знаете ли нещо по актуално
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
С това мнение стана грешка извинявам се. Моля модовете да го делнат 

Последна промяна Space на 21 Юни 2007, 12:31, променена общо 2 пъти
_!_
Моята уредба е неква италянска с много електроника, но не е инжекцион . Като мине синьото цъквам над 2000 оборота и си минава на газ. Не знам инжекциона дали сам си включва според температурата. Би било доста дискомфортно. На всяко превключване ще забива носа
А, моята има режим бензин и автоматичен, няма само на газ! Демек, няма вариант в който палиш на газ. Когато ти е кеф, риташ на 2к рпм и си на гъз 


_!_
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Това зависи от копчето на превключването. Има копчета с едно забавяне преди да обърне на другото гориви не се усеша въобще. Това помага за детонацийте даже ги илиминира напълно.
GRIPEN написа:Не знам инжекциона дали сам си включва според температурата. Би било доста дискомфортно. На всяко превключване ще забива носа
Напротив почти не разбираш кога обръща на газ, да не говорим за забивания и тн.
Това зависи от копчето на превключването. Има копчета с едно забавяне преди да обърне на другото гориви не се усеша въобще. Това помага за детонацийте даже ги илиминира напълно.
Е, тва ако е така си е супер

_!_
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Не го написах много ясно това забавяне е от симулатора, които се слага на дюзите. Има едно потенциометърче, което регулира кога да прекъсне дюзите. Когато го направиш на максимално забавяне от бензин на газ има време да се напълни колектора с газ и тогава спират дюзите и не се обеднява сместа и разлика няма в поведението на мотора.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани