OilService
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: OilService
zippo_24 написа:Това ми остана освен да пробвам с жичката друго не ми остава ако и така не стане нз да я закача при някой специалист със съответният софтуер да ми каже къде е проблема!!! Ще споделя какво е станало!!!
П.П Има ли значение колко дълго ще държа жичката когато е на контакт колата и после да я махна ли преди да завъртя за втори път контакта за да проверя да ли се е изчистило!!!
Благодаря отново!!!
http://bmw.ctcms.net/BMW%20Club%20Bulga ... lirane.pdf
- zippo_24
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.01.2010
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 23-ка с Жокери и мн Екстри
- Мечтае да кара: Е36-ца с малък V8-мак под капака...
Re: OilService
Колеги пробвах и с жичката и то доста пъти не се получи и с нея остана ми само едно да разглобя таблото с уредите и да подменя проклетите батерии!!!
Ако не се оправи и след смяната им тогава вече незнам!!!
Ако не се оправи и след смяната им тогава вече незнам!!!
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: OilService
zippo_24 написа:Колеги пробвах и с жичката и то доста пъти не се получи и с нея остана ми само едно да разглобя таблото с уредите и да подменя проклетите батерии!!!
Ако не се оправи и след смяната им тогава вече незнам!!!
Пробвай с диод-че щом не става с жичката. Сигурен ли си, че правиш мост между правилните пинове?
- kufi01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57D25
- Мечтае да кара: E60///M5
Re:
Le Transporteur написа:Що си мисля,че като занулявах инспекшъна все не ставаше,докато не опитах с махане на жицата преди да върна ключа...
Точно по този начин го занулих на един приятел на 39ката



- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: OilService
Заради неблагоприятното време и моя мързел се наложи да сменя маслото в сервиз...и хоп изненада...момчето в сервиза ми занули oil inspection-а по познатия начин с жичката 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: OilService
аз го направих 7 пин и маса на бомбето и си стана без да пипам даже ключа 

- zippo_24
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.01.2010
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 23-ка с Жокери и мн Екстри
- Мечтае да кара: Е36-ца с малък V8-мак под капака...
Re: OilService
Колеги пробвах със жичка, с машинка, с мултисет, пробвах да дам с пин 7 и на маса на купето, после пробвах пак с пин 7 и пин 19 пак не стана, според някои колеги има батерийка на таблото според други няма последно кой може да даде адекватно мнение дали има батерийка или няма, защото накрая ще си го отворя и ще проверя дали има или няма, но идеята ми е да ми каже някой който е разглобявал таблото и да ми каже!!!
Накрая ще отида и ще си сменя таблото или нз вече какво да правя!!!
Накрая ще отида и ще си сменя таблото или нз вече какво да правя!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: OilService
Кои са тези, според които има батерия? И що не идеш да ти го занулят в някой сервиз и да не се занимаваш с глупости?
- zippo_24
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.01.2010
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 23-ка с Жокери и мн Екстри
- Мечтае да кара: Е36-ца с малък V8-мак под капака...
Re: OilService
Колега както съм написал по-горе ходих да ми го занулят до Варна Карс - оторизиран дилър на БМВ за Варна и Региона не се получи, ходих и на друг сервиз и там не се получи!!!
Четох статия със спорове дали има или няма... Накой колеги пишат че има други че няма!!!
Благодаря все пак за съветите!!! Ако не стане може би имам някаква грешка във компа и затова ще го закача при един приятел в Добрич (аз съм от там) и така ще видя дали ще може да направи нещо по въпроса!!!
Четох статия със спорове дали има или няма... Накой колеги пишат че има други че няма!!!
Благодаря все пак за съветите!!! Ако не стане може би имам някаква грешка във компа и затова ще го закача при един приятел в Добрич (аз съм от там) и така ще видя дали ще може да направи нещо по въпроса!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: OilService
Закачи си го на читава диагностика и ще си каже. Щом не става в сервиз, надали ще стане с жичката, то няма нищо по-различно. Батерии в таблото нямаш.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: OilService
zippo_24 написа:К Ако не стане може би имам някаква грешка във компа и затова ще го закача при един приятел в Добрич (аз съм от там) и така ще видя дали ще може да направи нещо по въпроса!!!
Колега , OilService няма нищо, ама нищо общо с компютъра на колата ! Ако ще 1000 грешки да имаш в компа , то трябва да може да се занули индикатора на таблото ! Виж дали няма прекъсване от 7-ми пин на Data Link конектора и дали кабела стига до 15 пин на таблото (бяло зелен кабел). Ако не успееш да се оправиш и ако ти се бие път до Враца (за един оил индикатор


- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: OilService
Здр.
от първия път го направих.
1. даваш на 2ри контакт (последния преди паленето)
2.след като премине теста на ЕКУто отиваш да сложиш кабелчето, или някой друг.
3.така 5 секунди и вадиш кабелчето. (а колата си е на контакт)
4.като се върнеш в купето и ТАДАААААА изненада - готово.
5.въртиш ключа на ОФФ и си готов.
за инспекшъна по същия ред от 12 до 20 секунди.
белешка: кабелчето не се слага предварително! а след 2ри контакт.
от първия път го направих.
1. даваш на 2ри контакт (последния преди паленето)
2.след като премине теста на ЕКУто отиваш да сложиш кабелчето, или някой друг.
3.така 5 секунди и вадиш кабелчето. (а колата си е на контакт)
4.като се върнеш в купето и ТАДАААААА изненада - готово.
5.въртиш ключа на ОФФ и си готов.
за инспекшъна по същия ред от 12 до 20 секунди.
белешка: кабелчето не се слага предварително! а след 2ри контакт.
- joro_bmwm3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.12.2010
- Местоположение: на всякаде
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320 ванус
- Мечтае да кара: Ф1
- Детайли за колата: просто няма такава
Re: OilService
repibg написа:Здр.
от първия път го направих.
1. даваш на 2ри контакт (последния преди паленето)
2.след като премине теста на ЕКУто отиваш да сложиш кабелчето, или някой друг.
3.така 5 секунди и вадиш кабелчето. (а колата си е на контакт)
4.като се върнеш в купето и ТАДАААААА изненада - готово.
5.въртиш ключа на ОФФ и си готов.
за инспекшъна по същия ред от 12 до 20 секунди.
белешка: кабелчето не се слага предварително! а след 2ри контакт.
колегата го е написал като по учебник това е.Снощи до 2 нощес сам разглабал няма батерии и тем подобни при мен стана от раз успех не се отказваи като се има на предвид че по тамно сам го занулявал

живота е гаден,но аз сам по гаден
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: OilService
bum_bum написа: Батерии в таблото нямаш.
можеше да подремнеш, вместо да се занимаваш с глупости

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани