Усилване и упгрейди по шасито на Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от TheDriver » 24 Апр 2015, 13:33

205лв са комплект, което не е кой знае колко много.

Иначе най-доброто което аз мога да докарам със стандартно окачване, джанти, и без фланци е -1.4.

Поправете ме ако греша, но нормалните стойности започват от -1.5 !?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от b00st » 24 Апр 2015, 16:06

spirco написа:
b00st написа:Ето я и моята. Скоро я слагам и ще напиша какви са вариантите, ако не изнамеря пистолета за втулки.


Въобще не ти трябва такъв. Купи си един подходящ болт, едно аксиално лагерче и една гайка.
Аз така ги сложих и със сигурност може да стане по - здраво отколкото със специални инструменти.
На болта слагаш гайката, лагера и нитгайката. Когато стягаш гледай болта да не мърда а да въртиш гайаката.

Да, това е начина ако няма специалния инструмент, нагледно тук става и с две шайби, вместо лагер http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... ic3-01.jpg
Ще го приложа, че след като бях оставил колата в сервиза за разни други неща и бях взел и брейса да бъде монтиран, като съм купил втулките и болтовете, но явно на майстора (който е форумен междудругото) не му се е занимавало да удари по 2 точки заварка, въпреки че колата стоя 2 дни при него, и просто бутнал втулките вътре и завъртял болтовете, като оправданието му беше, че аз съм бил 2рия човек, къде му носи брейс, инструмент нямал :dunno:
Последна промяна b00st на 26 Апр 2015, 17:53, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от Boyadjiev » 24 Апр 2015, 18:00

TheDriver написа:205лв са комплект, което не е кой знае колко много.

Иначе най-доброто което аз мога да докарам със стандартно окачване, джанти, и без фланци е -1.4.

Поправете ме ако греша, но нормалните стойности започват от -1.5 !?

Зависи какво искаш от колата. При мен на -1.7 ми стопи вътрешния ръб за под 2000км. Да не говорим и че оставях следи по 8-10 сантиметра широки при стартове с гума 225.... Сега на -0.8 ми е по-добре - колата е и по-палава в завоите, и с по-добър старт.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от abracadabra » 25 Апр 2015, 9:12

:D Чудесна тема!
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от host » 25 Апр 2015, 10:58

зависи как кара човек... аз карам на над -3 отпред и и над -2.5 отзад

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от georgivar » 04 Фев 2016, 22:43

Колеги някой има ли идея къде мога да поръчам по-дълги шпилки за тампоните на макферсъна?

Изображение

Имам усилващи планки на предните бомбета и сега искам да сложа разпънка отгоре. Но болтовете идват къси и гайката затяга 2-3 врътки ей така:

Изображение

Другия ми вариант са ей такива гайки от разпънката на е46 м3:

Изображение

но са по 6 евро парчето, а по железариите не съм виждал такива.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от TheDriver » 02 Апр 2016, 20:42

Днес си реших проблема с позитивния камбър отзад в резултат на усилването на шасито.

Първия път ги сложих на максимална настройка - някъде 59.5см дойдоха дълги, но така е невъзможно да се кара всяко несъвъpшенство на пътя праща задницата встрани.

След това намалих до 58.5 за всяка страна.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от bum_bum » 02 Апр 2016, 21:08

Какво точно мериш с тия сантиметри? :roll: Колата 100% не е еднакво крива от двете страни и със сигурно имаш голяма разлика в наклона ако мериш дължината на щангите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от TheDriver » 02 Апр 2016, 21:51

Точно така ... предстои реглаж, но за да я спусна на земята и да я закарам до сервиза трябваше да имам някава отправна точка.

Измерих от център до център на болтовете оригиналните носачи и над тяхната дължина добавих в конкретния случай около 2 см.Първоначално опитах с повече само за да видя какво е възможно.

Направих и измерване на градусите разбира се, но тъй като не съм я качвал на стенд, а работих по старомодния начин с връв трупчета и нивелир, не мисля че мога да твърдя че съм постигнал кой знае какво.Просто гледах да я приведа във вид достатъчно добър да мине няколко километра.

Важното в случая е, че имам достатъчна дължина на рамената, за да мина доста сериозно в негативен камбър ако искам, т.е. успешно е преодолян ефекта от усилващите планки.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook