2.93 3.07 или 3.15 за 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
За мен 3.15 е оптималния вариант за този мотор ако колата ти е всекидневна.
А иначе 3.45 шпер голямо прасе има фарбично в 325 ТД автомат
А иначе 3.45 шпер голямо прасе има фарбично в 325 ТД автомат

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Nickelback написа:bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал
Е стига деС 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6
За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална
Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бре

По темата-3.15
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
maxpower написа:Nickelback написа:maxpower написа:ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93
Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг
Ейййй викаш не можеш да се престроиш с 2.93, маниВсъщност да, пета рядко може да стигнеш до към 60-70 с 2.93
Не говорим за престояване, а за тръгване от старт и включване в движението. 4ти километър в работен ден 9 сутринта примерно. И да карамси на 5та и не само на България и Цариградксото, подържа 60км/ч без пролблем с 3,45. Ясно е, че колата се ползва 99% градско.
Няма най добър диференциал, всичко зависи къде и как ще се ползва колата. Аз не мога да се разделя с нервното подскачане при всяко подаване на газ
Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал

ТУРБО написа:Nickelback написа:bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал
Е стига деС 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6
За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална
Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бреБих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15
Па не знам за 4-то отделение толкоз мога да смятам

А на 4-та колко ще направи за 400м. не мислиш ли, че зависи как е модван мотора

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Nickelback написа:
Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал![]()
Чак пък Амг-та няма


В крайна сметка пак всичко опира до това къде се кара колата и предпочитанията на водача.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
maxpower написа:Nickelback написа:
Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал![]()
Чак пък Амг-та нямаама винаги е удобно като можеш да се изстреляш от място до скоростта на останалите коли на пътя за има няма 3-4 секунди. Честно казано като свикнеш на бързия диф после като се кача на кола с дълги скорости направо се изнервям. Днеска карах един ФВ рЪп
60кс скоростите по дълги от на моята кола, е на всяко потегляне и включване в движението проклинах тоя дето е избирал предавателните числа. Малка градкса кола, на първа цялата газ, буташ 2ра и колата направо забива заради огромната дупка м/у 1ва и 2ра, макс скорост на 2ра 100км/ч- кому е нужно това на градска кола?
В крайна сметка пак всичко опира до това къде се кара колата и предпочитанията на водача.
ОК, съгласен съм. Ама защо се хвана за сток 28-цата - кола над средностатистическата българска бангия, че не ставала да се включиш в движението



Иначе, да - пета рядко включвам на основни квартални булеварди, в Слатина да речем. Ама, че не може да се включиш движението с 2.93, вече е смешно

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Nickelback написа:maxpower написа:Nickelback написа:maxpower написа:ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93
Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг
Ейййй викаш не можеш да се престроиш с 2.93, маниВсъщност да, пета рядко може да стигнеш до към 60-70 с 2.93
Не говорим за престояване, а за тръгване от старт и включване в движението. 4ти километър в работен ден 9 сутринта примерно. И да карамси на 5та и не само на България и Цариградксото, подържа 60км/ч без пролблем с 3,45. Ясно е, че колата се ползва 99% градско.
Няма най добър диференциал, всичко зависи къде и как ще се ползва колата. Аз не мога да се разделя с нервното подскачане при всяко подаване на газ
Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал
ТУРБО написа:Nickelback написа:bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал
Е стига деС 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6
За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална
Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бреБих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15
Па не знам за 4-то отделение толкоз мога да смятам![]()
А на 4-та колко ще направи за 400м. не мислиш ли, че зависи как е модван мотора

Чакай ся,ако говорим за модване и 200 терминална може да има!
Тук никой не пише какъв диф да сложа на 328 с компресор!
Обсъжда се положението на стоков автомобил!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ОК. Това ми мнение не знам от коя страница е, ама сигурно още не съм си бил направил табличката като съм го писал
И аз мисля да модвам скоро - 3.45, но с 6-стна кутия - безценно
Не мога да се лиша от удоволствието на дълга последна скорост
П.С. Някой да знае как пасва кутия от Е46 330i и кой кардан се взима? И пасва ли без препрявяне към голямо прасе?

И аз мисля да модвам скоро - 3.45, но с 6-стна кутия - безценно


П.С. Някой да знае как пасва кутия от Е46 330i и кой кардан се взима? И пасва ли без препрявяне към голямо прасе?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Nickelback написа:И аз мисля да модвам скоро - 3.45, но с 6-стна кутия - безценноНе мога да се лиша от удоволствието на дълга последна скорост
![]()
Тва е най-доброто, което може да се направи

Според мен, няма как с 2.93 да е най-добре, имайки предвид, че на м-ките да речем, които са със същата скоростна кутия(5 степенната механична) са им сложили 3.23, а са с повече въртящ момент и коне, явно има защо

Там разбира се дължината на предавките се компенсира от по-високият редлайн, но все пак е показателно за по-доброто ускорение.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
325ца с 2.56 диф. Ясно се вижда как 1ва свършва на 70 км/ч. 2ра на 120км/ч и т.н. Едва ли е сток, обаче на мен не ми се вижда никак мъртва с този диф.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Тоя клип и аз съм го гледал преди ама прекалено бърза ми се вижда до 100 с него. Има нещо нередно, което тоя дето го е пуснал премълчава.
Номера за по-добро ускорение е по-къс диф и повече обороти. При мен километрите с 3,07 диф са:
1-ва - 70км
2-ра - 117км
3-та - 178км
4-та - 242км
5-та - 295км
на 5-та мога да напълня обортомера ако се спусна от Алеко само.
Номера за по-добро ускорение е по-къс диф и повече обороти. При мен километрите с 3,07 диф са:
1-ва - 70км
2-ра - 117км
3-та - 178км
4-та - 242км
5-та - 295км

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
7600 ама реално ги ползвам само на 1-ва и 2-ра да удължа времето преди смяна на предавките за да не идват прекалено бързо. На 3-та вече няма смисъл, щото явно е дълъг дифа и е по-добре да се смени по-рано за да влезе в по-ефективни обороти в които има по-добро ускорение.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Maverik написа:ayaks90 написа:колегата като иска дифче за дрифт и прицеп в града да слага 3.45 и да му се радва до ненаситаък аз преди годинка някаде направих един малак проект смених М52Б20 с М52Б28(намерих си много читав двг и много добра генерация от един колега) и умишлено останах с късите скорости и малкото дифче 3.45 от двулитровката ами много хора казаха че тоя диф и кутията нямали да издаржат е дане казвам голяма дума ама вече годинка даржат на тормоза само съединителя се пали по лесно но иначе ето ти една статистика на скоростите и дифа макс скорост и разход на колата преди и сега
Преди - 1-ва 55 км/ч 2-ра 80 км/ч 3-та-120 км/ч.4-та 160 км/ч,5-та с божията благословия и баир надолу вдигна 215 км/ч (пропуснах и попътния вятар) разхода и беше 12+ в града изван града под 9 несам я видял да падне сега 2.8-мака на 1-ва 60 км/ч 2-ра 90 км/ч (ама данка прекасвача още от 80 и избягвам да я мача толкоз скоростната кутия) 3-та-130 км/ч 4-та-160 км/ч 5-та 230 км/ч (почва дасе чуди дали да подмине 7000 об/м и таман даги мине и удря прекъсвача разхода и в момента в града падна на 10-11 изван града според зависи от товара и прочие в най-добрия случай дава 6.5 разход с около 110-120 км/ч иначе над 200 махаш едната нула и разбираш колко ти гори с 230 е 23/100 разхода(двулитровата баба с 200 ми даваше 29/100)
иначе за дрифтчето с тая колица хубавото и е че като сварши 2-рата и буташ 3-та и тя продалжава даси праи магарията (но не е за препорачване тоя съединител на тея късите скорости направо се запалва горкия) и само дето става доста нестабилна (все пак нямам лев даи сложа подобаващо окачване например К&Н съвета ми е сложи си скорости от 2.8 че даси на по коравия съединител и бучни малкия диф 3.45
ПС: има колеги с много по голям опит от мене и ако моя проект не е много качествен нека даме поправят че данете набутам без да съм го искал,но лично при мен до сега проблем няма освен това че на 3-та пали съединител който струва доста пара
Kолега какво е предавателното число на 5-предавка на тези скорости,сигурен ли си за скороста?
о въобще си нямам на идея какво е предавателното число но за скоростите съм наъпно точен без да преувеличавам
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ТУРБО написа:Nickelback написа:bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал
Е стига деС 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6
За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална
Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бреБих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15
ми незнам за колегата но лично аз останах с много шокиращи данни от моите "нооб" тестове със хронометъра на телефона (само някой да ми е убидил телефона че е бугав iphone едвали са бугави )и едно аверче до мен та значи от старта до до 100 го напраи за 6 сец (на 3 старта даде такова време жалко че нямам клипече да докажа) а 0-230 го напалних за 33 сек. и това съм го тествал на равен участак дето и нивела да сложа на асвалта ще покаже точен център (единсвтеното по колата ми е сток 2.8 мотор със скорости от 2.0 диф 3.45 мотора е с две забули ламбда сонди на горните нива тоест едната работи от 4.3 до 4.7 другата от 4.5 до 4.7 волта има си там някав спортен филтър и стокова генерация със сменено крайно гърне от сток на спортно скорпион и несъм олекотявал колата но ми даде 1311 кг на кантара като я качих) та незнам дали въобще да си вярвам на замерванията за тиме браке който съм правил с хронометара а иначе някоя друга гонка голф 2.0 16в тея по 150 коня той горкия ми е на задния калник още на на 1ва към 5к оборота после срещу едно 323и е46 ми бая ластик му правих и доста други комични ситуации дори се бях пуснал с едно сток 328и и то падна под ножа с почти 2 коли
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Аз съм с 3,45 и за гонки е перфектен , градско 1-ва предавка не използвам дори по баир потеглям от 2-ра ,извън градско обаче ми е малко досадно толкова къси скорости ама нема пълно щастие 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани