2.93 3.07 или 3.15 за 328

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.06.2012
Местоположение: София

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от maxi-mix » 31 Окт 2012, 9:59

За мен 3.15 е оптималния вариант за този мотор ако колата ти е всекидневна.

А иначе 3.45 шпер голямо прасе има фарбично в 325 ТД автомат :yes:

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от ТУРБО » 31 Окт 2012, 10:35

Nickelback написа:
bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал :dunno:


Е стига де :mhihi: С 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6 :mhihi: За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална :dunno:

Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бре :lol: Бих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Nickelback » 31 Окт 2012, 22:59

maxpower написа:
Nickelback написа:
maxpower написа:
ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93 :)

Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг :mhihi:


Ейййй викаш не можеш да се престроиш с 2.93, мани :mhihi: Всъщност да, пета рядко може да стигнеш до към 60-70 с 2.93 :roll:

Не говорим за престояване, а за тръгване от старт и включване в движението. 4ти километър в работен ден 9 сутринта примерно. И да карамси на 5та и не само на България и Цариградксото, подържа 60км/ч без пролблем с 3,45. Ясно е, че колата се ползва 99% градско.
Няма най добър диференциал, всичко зависи къде и как ще се ползва колата. Аз не мога да се разделя с нервното подскачане при всяко подаване на газ :mrgreen:


Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал :dunno:

ТУРБО написа:
Nickelback написа:
bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал :dunno:


Е стига де :mhihi: С 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6 :mhihi: За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална :dunno:

Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бре :lol: Бих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15


Па не знам за 4-то отделение толкоз мога да смятам :mhihi:
328i_3_45.png

А на 4-та колко ще направи за 400м. не мислиш ли, че зависи как е модван мотора :winky:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от maxpower » 31 Окт 2012, 23:25

Nickelback написа:
Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал :dunno:

Чак пък Амг-та няма :mhihi: ама винаги е удобно като можеш да се изстреляш от място до скоростта на останалите коли на пътя за има няма 3-4 секунди. Честно казано като свикнеш на бързия диф после като се кача на кола с дълги скорости направо се изнервям. Днеска карах един ФВ рЪп :mhihi: 60кс скоростите по дълги от на моята кола, е на всяко потегляне и включване в движението проклинах тоя дето е избирал предавателните числа. Малка градкса кола, на първа цялата газ, буташ 2ра и колата направо забива заради огромната дупка м/у 1ва и 2ра, макс скорост на 2ра 100км/ч- кому е нужно това на градска кола?
В крайна сметка пак всичко опира до това къде се кара колата и предпочитанията на водача.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Nickelback » 31 Окт 2012, 23:56

maxpower написа:
Nickelback написа:
Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал :dunno:

Чак пък Амг-та няма :mhihi: ама винаги е удобно като можеш да се изстреляш от място до скоростта на останалите коли на пътя за има няма 3-4 секунди. Честно казано като свикнеш на бързия диф после като се кача на кола с дълги скорости направо се изнервям. Днеска карах един ФВ рЪп :mhihi: 60кс скоростите по дълги от на моята кола, е на всяко потегляне и включване в движението проклинах тоя дето е избирал предавателните числа. Малка градкса кола, на първа цялата газ, буташ 2ра и колата направо забива заради огромната дупка м/у 1ва и 2ра, макс скорост на 2ра 100км/ч- кому е нужно това на градска кола?
В крайна сметка пак всичко опира до това къде се кара колата и предпочитанията на водача.


ОК, съгласен съм. Ама защо се хвана за сток 28-цата - кола над средностатистическата българска бангия, че не ставала да се включиш в движението :dunno: Все съм останал с впечатлението, че най-малкото за такива маневри е доста пъргава :roll: Вече ако си останал с лошо впечатление от 60-коньови коли е отделен въпрос :ok:
Иначе, да - пета рядко включвам на основни квартални булеварди, в Слатина да речем. Ама, че не може да се включиш движението с 2.93, вече е смешно :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от ТУРБО » 31 Окт 2012, 23:59

Nickelback написа:
maxpower написа:
Nickelback написа:
maxpower написа:
ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93 :)

Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг :mhihi:


Ейййй викаш не можеш да се престроиш с 2.93, мани :mhihi: Всъщност да, пета рядко може да стигнеш до към 60-70 с 2.93 :roll:

Не говорим за престояване, а за тръгване от старт и включване в движението. 4ти километър в работен ден 9 сутринта примерно. И да карамси на 5та и не само на България и Цариградксото, подържа 60км/ч без пролблем с 3,45. Ясно е, че колата се ползва 99% градско.
Няма най добър диференциал, всичко зависи къде и как ще се ползва колата. Аз не мога да се разделя с нервното подскачане при всяко подаване на газ :mrgreen:


Покрай теб сутрин на 4-ти да няма само AMG-та нещо... Всеки ден минавам оттам в пиков час сутрин с 2-тонно паджеро 99 коня, проблеми не съм имал :dunno:

ТУРБО написа:
Nickelback написа:
bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал :dunno:


Е стига де :mhihi: С 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6 :mhihi: За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална :dunno:

Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бре :lol: Бих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15


Па не знам за 4-то отделение толкоз мога да смятам :mhihi:
328i_3_45.png

А на 4-та колко ще направи за 400м. не мислиш ли, че зависи как е модван мотора :winky:

:nono:
Чакай ся,ако говорим за модване и 200 терминална може да има!
Тук никой не пише какъв диф да сложа на 328 с компресор!
Обсъжда се положението на стоков автомобил!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Nickelback » 01 Ное 2012, 0:15

ОК. Това ми мнение не знам от коя страница е, ама сигурно още не съм си бил направил табличката като съм го писал :dunno:

И аз мисля да модвам скоро - 3.45, но с 6-стна кутия - безценно :ok: Не мога да се лиша от удоволствието на дълга последна скорост :roll:

П.С. Някой да знае как пасва кутия от Е46 330i и кой кардан се взима? И пасва ли без препрявяне към голямо прасе?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Делян » 01 Ное 2012, 0:45

Nickelback написа:И аз мисля да модвам скоро - 3.45, но с 6-стна кутия - безценно :ok: Не мога да се лиша от удоволствието на дълга последна скорост :roll:

Тва е най-доброто, което може да се направи :yes:
Според мен, няма как с 2.93 да е най-добре, имайки предвид, че на м-ките да речем, които са със същата скоростна кутия(5 степенната механична) са им сложили 3.23, а са с повече въртящ момент и коне, явно има защо ;)
Там разбира се дължината на предавките се компенсира от по-високият редлайн, но все пак е показателно за по-доброто ускорение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от u`F`o » 10 Ное 2012, 12:56



325ца с 2.56 диф. Ясно се вижда как 1ва свършва на 70 км/ч. 2ра на 120км/ч и т.н. Едва ли е сток, обаче на мен не ми се вижда никак мъртва с този диф.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от bum_bum » 10 Ное 2012, 14:03

Тоя клип и аз съм го гледал преди ама прекалено бърза ми се вижда до 100 с него. Има нещо нередно, което тоя дето го е пуснал премълчава.

Номера за по-добро ускорение е по-къс диф и повече обороти. При мен километрите с 3,07 диф са:

1-ва - 70км
2-ра - 117км
3-та - 178км
4-та - 242км
5-та - 295км :mhihi: на 5-та мога да напълня обортомера ако се спусна от Алеко само.
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от err0r » 10 Ное 2012, 14:32

До колко 7200 въртиш?? :conf:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от bum_bum » 10 Ное 2012, 19:12

7600 ама реално ги ползвам само на 1-ва и 2-ра да удължа времето преди смяна на предавките за да не идват прекалено бързо. На 3-та вече няма смисъл, щото явно е дълъг дифа и е по-добре да се смени по-рано за да влезе в по-ефективни обороти в които има по-добро ускорение.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от ayaks90 » 30 Ное 2012, 0:57

Maverik написа:
ayaks90 написа:колегата като иска дифче за дрифт и прицеп в града да слага 3.45 и да му се радва до ненаситаък аз преди годинка някаде направих един малак проект смених М52Б20 с М52Б28(намерих си много читав двг и много добра генерация от един колега) и умишлено останах с късите скорости и малкото дифче 3.45 от двулитровката ами много хора казаха че тоя диф и кутията нямали да издаржат е дане казвам голяма дума ама вече годинка даржат на тормоза само съединителя се пали по лесно но иначе ето ти една статистика на скоростите и дифа макс скорост и разход на колата преди и сега
Преди - 1-ва 55 км/ч 2-ра 80 км/ч 3-та-120 км/ч.4-та 160 км/ч,5-та с божията благословия и баир надолу вдигна 215 км/ч (пропуснах и попътния вятар) разхода и беше 12+ в града изван града под 9 несам я видял да падне сега 2.8-мака на 1-ва 60 км/ч 2-ра 90 км/ч (ама данка прекасвача още от 80 и избягвам да я мача толкоз скоростната кутия) 3-та-130 км/ч 4-та-160 км/ч 5-та 230 км/ч (почва дасе чуди дали да подмине 7000 об/м и таман даги мине и удря прекъсвача разхода и в момента в града падна на 10-11 изван града според зависи от товара и прочие в най-добрия случай дава 6.5 разход с около 110-120 км/ч иначе над 200 махаш едната нула и разбираш колко ти гори с 230 е 23/100 разхода :lol: (двулитровата баба с 200 ми даваше 29/100)
иначе за дрифтчето с тая колица хубавото и е че като сварши 2-рата и буташ 3-та и тя продалжава даси праи магарията (но не е за препорачване тоя съединител на тея късите скорости направо се запалва горкия) и само дето става доста нестабилна (все пак нямам лев даи сложа подобаващо окачване например К&Н съвета ми е сложи си скорости от 2.8 че даси на по коравия съединител и бучни малкия диф 3.45

ПС: има колеги с много по голям опит от мене и ако моя проект не е много качествен нека даме поправят че данете набутам без да съм го искал,но лично при мен до сега проблем няма освен това че на 3-та пали съединител който струва доста пара


Kолега какво е предавателното число на 5-предавка на тези скорости,сигурен ли си за скороста?


о въобще си нямам на идея какво е предавателното число но за скоростите съм наъпно точен без да преувеличавам
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от ayaks90 » 30 Ное 2012, 1:13

ТУРБО написа:
Nickelback написа:
bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал :dunno:


Е стига де :mhihi: С 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6 :mhihi: За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална :dunno:

Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бре :lol: Бих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15

ми незнам за колегата но лично аз останах с много шокиращи данни от моите "нооб" тестове със хронометъра на телефона (само някой да ми е убидил телефона че е бугав iphone едвали са бугави )и едно аверче до мен та значи от старта до до 100 го напраи за 6 сец (на 3 старта даде такова време жалко че нямам клипече да докажа) а 0-230 го напалних за 33 сек. и това съм го тествал на равен участак дето и нивела да сложа на асвалта ще покаже точен център (единсвтеното по колата ми е сток 2.8 мотор със скорости от 2.0 диф 3.45 мотора е с две забули ламбда сонди на горните нива тоест едната работи от 4.3 до 4.7 другата от 4.5 до 4.7 волта има си там някав спортен филтър и стокова генерация със сменено крайно гърне от сток на спортно скорпион и несъм олекотявал колата но ми даде 1311 кг на кантара като я качих) та незнам дали въобще да си вярвам на замерванията за тиме браке който съм правил с хронометара а иначе някоя друга гонка голф 2.0 16в тея по 150 коня той горкия ми е на задния калник още на на 1ва към 5к оборота после срещу едно 323и е46 ми бая ластик му правих и доста други комични ситуации дори се бях пуснал с едно сток 328и и то падна под ножа с почти 2 коли
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от m.dimitrov1992 » 30 Ное 2012, 19:16

Аз съм с 3,45 и за гонки е перфектен , градско 1-ва предавка не използвам дори по баир потеглям от 2-ра ,извън градско обаче ми е малко досадно толкова къси скорости ама нема пълно щастие :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook