Претапициране на таван Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Претапициране на таван Е36
liloff написа:2л. лепило CM-54, 2 метра черен плат (х1.6 ширина) + 1м от най-тъмната алкантара в наличност.
1 ден играчка, отлепяне на гадости от корите, като най-трудно се отлепи от задната кора стария плат.
Колонките може да не се маха платът, понеже отдолу е космато като се свали плата (колкото и да е неочаквано, явно като нови са били по-меки) и алкнатарата не става перфектно изпъната, просто винаги е леко вълнообразна заради меката основа отдолу.![]()
Супер е станало


Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Претапициране на таван Е36
Известно време ще пропусна да дишам разредители и лепила. Наистина се чувствах доста зле на следващия ден, понеже трябваше да го правя на закрито.stony1 написа:Супер е станало, да ти дам и моя резервния да го направиш

Ако ми доскучае след известно време, може да взема един обикновен здрав таван и да пробвам и него да го направя с алкантара

И наистина е по-добре да се почне от предната част със сгъвките.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Претапициране на таван Е36
Това за средата трябваше да го напише някой преди да направя моя. Но нали при мен беше експеримент със счупения и прецакан таван и плат с дебелия дунапрен, който е като на алкантарата и върху него лепилото се нанесе с четка уникално добре. Вярно, че беше по-малко еластичен, но стана добре въпреки, че го започнах от предната част. Сега като е на колата заеднои с управлението на климата и аудиото и като виждам, че е станало добре, изобщо не мисля да го свалям. Поне докато не измисля някоя глупост
, която да сложа на тавана.
Следващия път ще намеря от онова лепило, което се нанасч само върку тавана с пистолет или подобно, но в спрей. Пръскам тавана, налагам плата или алкантарата и започвам да притискам от средата към краищата.

Следващия път ще намеря от онова лепило, което се нанасч само върку тавана с пистолет или подобно, но в спрей. Пръскам тавана, налагам плата или алкантарата и започвам да притискам от средата към краищата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
- stf85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Чераната Перла
- Мечтае да кара: BMW Z4 M ROADSTER
- Детайли за колата: ЧИП + 6 ЦИЛИНДЪРА МНОГО ЯК СПОЙЛЕР И ЛУД ЗАД ВОЛАНА :P
Re: Претапициране на таван Е36
Колеги, търся упорито от няколко дни, с google и телефон в ръка, но не намирам магазин в София, откъдето да взема плюш за тавана, с бял цвят (всъщност бял с много лек бежов оттенък, като оригиналния). Навсякъде, където звънях, или въобще нямат плюш за таван (с дунапрен) - (на новите автомобили не се слагал, и не се произвеждал затова
), или имат само в цвят сиво тип "расов плъх"
, което пък хич не ме кефи.
Някой може ли да помогне с идея откъде да намеря въпросния бял / светъл плюш? Ако никъде не намеря, ще се насочвам към светла алкантара да търся, макар че там цената е късаща сърцето
...


Някой може ли да помогне с идея откъде да намеря въпросния бял / светъл плюш? Ако никъде не намеря, ще се насочвам към светла алкантара да търся, макар че там цената е късаща сърцето

- stf85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Чераната Перла
- Мечтае да кара: BMW Z4 M ROADSTER
- Детайли за колата: ЧИП + 6 ЦИЛИНДЪРА МНОГО ЯК СПОЙЛЕР И ЛУД ЗАД ВОЛАНА :P
Re: Претапициране на таван Е36
Колега аз си взех моя черен от магазина на самоковско шосе.Имаше голяма разнообразие там.http://autotextil.business.bg/ това е линк към тяхна обява дано имат 

Re: Претапициране на таван Е36
stf85 написа:Колега аз си взех моя черен от магазина на самоковско шосе.Имаше голяма разнообразие там.http://autotextil.business.bg/ това е линк към тяхна обява дано имат
Благодаря, колега. Аз бях говорил с тях, нямат светъл... Предлагали обаче алкантара, ще мина да видя какво имат в наличност.
Re: Претапициране на таван Е36
Точно те нямат нищо различно от нормален плат, вярно че е с много добро качество, но не е плюш. Плата за моя таван го купих от там.
Иначе ще се пуснем до там утре за алкантарка, усещам че jdl иска да пръска пари
Иначе ще се пуснем до там утре за алкантарка, усещам че jdl иска да пръска пари

- stf85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Чераната Перла
- Мечтае да кара: BMW Z4 M ROADSTER
- Детайли за колата: ЧИП + 6 ЦИЛИНДЪРА МНОГО ЯК СПОЙЛЕР И ЛУД ЗАД ВОЛАНА :P
Re: Претапициране на таван Е36
За Бургас не знам колега,но мисля че ако минеш през някой автотапицер 100% ще знае къде има 

- motorsport99
-
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 24.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 M3
Re: Претапициране на таван Е36
супер и аз скоро мисля да го направя а с какво лепило точно го лепиш
Жена без цици е като китара без жици !!!
- stf85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Чераната Перла
- Мечтае да кара: BMW Z4 M ROADSTER
- Детайли за колата: ЧИП + 6 ЦИЛИНДЪРА МНОГО ЯК СПОЙЛЕР И ЛУД ЗАД ВОЛАНА :P
Re: Претапициране на таван Е36
motorsport99 написа:супер и аз скоро мисля да го направя а с какво лепило точно го лепиш
Лепила много колега.Има достатъчно писано в темата прочети я

- belin
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E39, E83
Re: Претапициране на таван Е36
Аз също свалих тавана и от утре тръгвам да търся плат. Скоро обаче гледах, че в Практис имат изкуствени кожи. Някои от тях са по-меки и по-разтегливи. Цената е прилична - около 14 лв./м. Но искам първо да попитам някой има ли опит с изкуствена кожа. По-точно дали може да стане добре при многото чупки около плафона и сенниците. Аз мисля че откъм чупки съм с най-лошия вариант - комби с люк. Знам че плата е по-еластичен, но ако става с кожа, смятам че ще е по-добре. Най-малкото много лесно се мие. В темата дотук само за плат и алкантара се говори, за изк. кожа само се споменава, но никой не казва дали става, лесно ли е, има ли някакви врътки...
За лепилото също мислех да е Хелми, но няколко коментара четох, че се отлепило. Малко ме съмнява да не би да не са спазили технологията с 10-тина мин. изчакване между намазването и залепването, защото това по принцип е доста здраво лепило. Някои препоръчват Прома от българските лепила. Тук за Момент чета добри думи. Това специалното тапицерското, което е показал колегата едва ли ще го намеря, така че остават другите вариант. С200 изобщо не ми се коментира, щом Хелми не държи това С200 в жегите не знам как ще държи висящият плат/кожа. Макар че старият ми плат се държеше на дръжките, люкът и тонколоните.
Та да обобщя, въпросите са ми:
1. Пробвал ли е някой с изкуствена кожа и как става?
2. Лепилото Хелми, Прома, Момент, Бизон, Quilosa....? 1 или 2 кутии?
3. Сваляте ли платът на колонките? Защото е захванат доста яко и ми се струва, че и върху старият плат да се лепи пак би хванало здраво.
За лепилото също мислех да е Хелми, но няколко коментара четох, че се отлепило. Малко ме съмнява да не би да не са спазили технологията с 10-тина мин. изчакване между намазването и залепването, защото това по принцип е доста здраво лепило. Някои препоръчват Прома от българските лепила. Тук за Момент чета добри думи. Това специалното тапицерското, което е показал колегата едва ли ще го намеря, така че остават другите вариант. С200 изобщо не ми се коментира, щом Хелми не държи това С200 в жегите не знам как ще държи висящият плат/кожа. Макар че старият ми плат се държеше на дръжките, люкът и тонколоните.
Та да обобщя, въпросите са ми:
1. Пробвал ли е някой с изкуствена кожа и как става?
2. Лепилото Хелми, Прома, Момент, Бизон, Quilosa....? 1 или 2 кутии?
3. Сваляте ли платът на колонките? Защото е захванат доста яко и ми се струва, че и върху старият плат да се лепи пак би хванало здраво.
БМВ не е кола, а е машина за емоции!!!
Re: Претапициране на таван Е36
По-добре не сваляй тапицерията от колонките. Отдолу остава едно мъхесто и много трудно се изпъва. Тапицирай директно в/у плата им. Аз съжалявам, че отлепих оригиналния плат, нямаше нужда. Единственият плюс е, че не станаха по-дебели с алкантарата, докато ако лепиш нещо върху оригиналния плат, може да изглеждат малко по-дебели после и да те дразни.
Aко обаче претапицираш и задната кора, по-добре отлепи плата от нея. Много е гаден за отлепване, но не остава мъхесто под него и е много по-добре така.
Колкото до тавана... кожа за таван ми звучи като кожени гащи. Няма причина да не стане, но ми се струва адски грозно.
Лепилата българските според мен ги забрави. Не се разливат добре, не попиват добре и ще имаш много неравности от самото лепило докато го нанасяш. Лепил съм с Хелми, Прома и т.н. изолация на корите и беше ужасно лепило.
Вземи си Хенкел в кутия, aко не можеш да намериш CM54-ката. Също издържа на високи температури, разлива се отлично, нанася се още по-отлично и засъхва много равномерно.
На мен ми отне 2 литра лепило за задна кора, колонки и таван. Можеш да си вземеш 2.5л., защото е по-добре да остане, отколкото да не достигне.
Aко обаче претапицираш и задната кора, по-добре отлепи плата от нея. Много е гаден за отлепване, но не остава мъхесто под него и е много по-добре така.
Колкото до тавана... кожа за таван ми звучи като кожени гащи. Няма причина да не стане, но ми се струва адски грозно.
Лепилата българските според мен ги забрави. Не се разливат добре, не попиват добре и ще имаш много неравности от самото лепило докато го нанасяш. Лепил съм с Хелми, Прома и т.н. изолация на корите и беше ужасно лепило.
Вземи си Хенкел в кутия, aко не можеш да намериш CM54-ката. Също издържа на високи температури, разлива се отлично, нанася се още по-отлично и засъхва много равномерно.
На мен ми отне 2 литра лепило за задна кора, колонки и таван. Можеш да си вземеш 2.5л., защото е по-добре да остане, отколкото да не достигне.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани