М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: за кеф

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от DANGER » 12 Май 2010, 21:33

Шегувам се колега да не го приемеш лично.
пс. това за главите е напълно вярно, на главите от 2.8 си пише 2.5 :yes:
Кефа цена няма!!!

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от sonny » 12 Май 2010, 22:31

а тогава американското М52 как е с чугун блок :shock:

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от PROPELLER » 17 Май 2010, 18:59

Smoocki написа:
PROPELLER написа:Определено съм за Б28-цата! Аз съм с Б25 без ванус с лек маховик и на старт с Б28 само му дръпнах една кола но след 2-рата ме настигна и мина а М52 си беше стокова!
А не ми се мисли ако се бутне Б28-тях със смукатели от М50 чип, маховик и пр, що ще стане! :wave:
Единствения плюс за М50 за мен е че е яко железо, и че носи по-на тормоз, както казаха и колегите по-горе!



Може на събора за се мернеме понеже аз съм със сток 25 ца ,само маховика ми е от този без климатик .А от летящ старт пускал ли си се с 28 ца и как вървиш с нея ?

Летящия старт е оше по-зле! Дръпвам му само няколко метра и после ме отрязва със страшна сила, чак ме е срам :oops:
А твоя маховик като е от без клима мисля ,че няма значение! Пак си е тежкия, моя мотор е без клима и е донорски и като го сменях го погледнах и си беше демпферен а на всичкото отгоре след време се прецака и демпфера та се наложи да го сменя с маховик от М 20, че взе да ми писва!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 17 Май 2010, 19:34

PROPELLER написа:А не ми се мисли ако се бутне Б28-тях със смукатели от М50 чип, маховик и пр, що ще стане! :wave:


И мен не ми се мисли много, ама един с G55AMG оня ден разбра кво става :mhihi:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от vld » 17 Май 2010, 20:03

bum_bum написа:
PROPELLER написа:А не ми се мисли ако се бутне Б28-тях със смукатели от М50 чип, маховик и пр, що ще стане! :wave:


И мен не ми се мисли много, ама един с G55AMG оня ден разбра кво става :mhihi:


:shock: Стига бе това е бая силно :shock:
Кога ше я качиш на дино тая кола?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от raduslaf » 17 Май 2010, 20:13

bum_bum написа:
PROPELLER написа:А не ми се мисли ако се бутне Б28-тях със смукатели от М50 чип, маховик и пр, що ще стане! :wave:


И мен не ми се мисли много, ама един с G55AMG оня ден разбра кво става :mhihi:


Тая кола заслужава да се кара, стига сте я държали "проектантска" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 17 Май 2010, 20:18

Някой ден като и оправим сичките бакии и на дино ще я качим. Тва беше със стоковия комп, че с чипа нещо има проблеми и мислех, че е от него. В ниските обаче с чипа няма някаква осезаема разлика, но над 120 без чипа имам чувството, че поне 20 коня, ко не и повече ги няма. За сметка на разхода де :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 17 Май 2010, 22:23

Изображение

Е тука една графика на 325 и 328 М50 и М52. М52-ката е с колектори от М50, двете са с изпускатели и еднакви чипове. Разликата мисля е очевадна.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от raduslaf » 17 Май 2010, 22:58

Тва е на гумите, нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 17 Май 2010, 23:32

Еее, много се размечта :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от raduslaf » 17 Май 2010, 23:44

bum_bum написа:Еее, много се размечта :mhihi:

Не съобразих, че твойта е към 200 на гумите със същите доработки :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 17 Май 2010, 23:57

+ валове и ОВD I ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от Mihmor » 20 Май 2010, 14:17

Добре, а реално как стои въпроса с Никасиловото и Алусиловото покритие, чел съм някакви теми, но така и не загрях кое какво е, какви са минусите и плюсовете на двете при М52?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 20 Май 2010, 16:28

Не го мисли. Не е нещо, което трябва да те тревожи. Относно здравината на блока при турбиниране, ето кво ми казва един от друг форум.

Код: Избери целия код
in engineering studies, the aluminum block was category as HEAVY duty engine block.
specially Alusil (Aluminum Silicone alloy), better than Magnasium alloy.

eg, the FORGED racing PISTON was Aluminum-Silicone alloy,

i am not sure the M52 aluminum block was pure oxide aluminum or alusil alloy.
the possible problem was the fasterner tread in the block for cylinder head and crankshaft may wreck if over stress ??? ,

the thin heat-treated aluminum ladder with aluminum rivet (cold work) can support 100+++ KG of load.
Изображение


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от Mihmor » 20 Май 2010, 22:48

bum_bum написа:Не го мисли. Не е нещо, което трябва да те тревожи. Относно здравината на блока при турбиниране, ето кво ми казва един от друг форум.

Код: Избери целия код
in engineering studies, the aluminum block was category as HEAVY duty engine block.
specially Alusil (Aluminum Silicone alloy), better than Magnasium alloy.

eg, the FORGED racing PISTON was Aluminum-Silicone alloy,

i am not sure the M52 aluminum block was pure oxide aluminum or alusil alloy.
the possible problem was the fasterner tread in the block for cylinder head and crankshaft may wreck if over stress ??? ,

the thin heat-treated aluminum ladder with aluminum rivet (cold work) can support 100+++ KG of load.


Това е интересно, най-накрая да спрат да го хранят хората този алуминиев блок, и да го юркат студен :mhihi: а Никасила какво представлява, пак ли е покритие на алуминиевият блок или си е изцяло друг блок...? Това с магнезиевата сплав е при по-новите блокове, самата сърцевина, за олекотяване на блока, нали?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook