Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
zeh si bobini ot m52b28 i gi montirah no dvigatelq vlo6i ka4estvoto na rabota edno takova 4atkane se polu4i i zagubi mo6nost.da nebi da sam obarkal kabelqcite ne6to
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър
Последна промяна hhhman на 02 Юли 2011, 23:54, променена общо 1 път

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
и при мен стана едн акаша преди .. та някои може ли наистин ада даде точна информация.. кои кабел къд ее
по дължини не са 1234 това го изпитах вече..
мои приятел и колега от Пазарджик ми помогн ано.. сега пак ги разбърках.. и маи нещо на са ок ,,,
дано да помогне някои че е интересно как бяха точно
по дължини не са 1234 това го изпитах вече..
мои приятел и колега от Пазарджик ми помогн ано.. сега пак ги разбърках.. и маи нещо на са ок ,,,
дано да помогне някои че е интересно как бяха точно
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
hhhman написа:zeh si bobini ot m50b28 i gi montirah no dvigatelq vlo6i ka4estvoto na rabota edno takova 4atkane se polu4i i zagubi mo6nost.da nebi da sam obarkal kabelqcite ne6to
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър
Така са кабелите.... да не си ги сложил на обратно от 4-ти към 1-ви

а иначе с цяла бобина ли беше-цяло блокче с една кръгла букса, или 4 отделни бобини?
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
и ако си сложил бобини боклуци нормално
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re:
PNR написа:sonny написа:Ми първо се спестява място, подходящо е за турбо конверсии, където мястото е кът. Второ спестяваш едни 300+ пари за кабели, което е много голям +. След това което е първо според мен е, че колата става по-респонсна, забавянето става минимално, става доста по-рязка, а най-вероятно ще падне и разхода с някакъв минимален процент. Дефакто искрата е едно от най-важните неща за перфектната работа на двигателя.izzzo написа::winky:![]()
Общо взето Сони е казал какви са плюсовете. Ползват се бубини и лули от всяко едно М52(мойте са от М52Б28 от една Е39-ка). По същото време по което направих конверсията, сложих 17-ките, а разхода си остана същия като с 15-ките. Тук трябва да отбележа, че кабелите ми бяха като чисто нови.
Супер мерси за коментара!!! евалата Ице.
Точно това ми се искаше някой да каже така така така кратко точно и ясно а не, не се занимавй, не прави глупости то щом е измислено така значи е добре и тем подобни а дали ще мога да използвам мойте си оригиналните бубуни дета са ми на М42 (от по стария модел дето са 4бр. отделни) или ще трябва да търся от М52 ???
За това ще можете ли да ми помогнете
izzzo написа:По принцип може да ползваш твоите бубини, но става сложно и не е препоръчително- трябва да изпилиш бубините отстрани и да сваляш капака на клапаните и него да пилиш и въобще- не се занимавай! Намери си бубини от М52- те са си плъг енд плей.
Така е, освен това оригиналните бобини идват къси и немогат да се щракнат лулите в свещите, трябват бобини от м52.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
аз карам с тези от М50 с леко отрязани уши и няма проблем..
но идват малко зле кабелите .. става но е добре да не се махат много .. защото се късат кабелите където опират буксите в съседната бобина..
с други думи..
ако някои го прави по добре да вземе от М52 или м62..
важното е да са малките бобини
но идват малко зле кабелите .. става но е добре да не се махат много .. защото се късат кабелите където опират буксите в съседната бобина..
с други думи..
ако някои го прави по добре да вземе от М52 или м62..
важното е да са малките бобини
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
VaLy0 написа:hhhman написа:zeh si bobini ot m52b28 i gi montirah no dvigatelq vlo6i ka4estvoto na rabota edno takova 4atkane se polu4i i zagubi mo6nost.da nebi da sam obarkal kabelqcite ne6to
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър
Така са кабелите.... да не си ги сложил на обратно от 4-ти към 1-ви![]()
а иначе с цяла бобина ли беше-цяло блокче с една кръгла букса, или 4 отделни бобини?
с цяла

- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
"4а" е или 3ти или 4ти( този който има запоен кабел за него )
пс. от 7те пина само 6 се ползват
пс. от 7те пина само 6 се ползват
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
по схемата на колегата останах с печатлението че (-) на буксата за бобината е (1) а тои е черен на цвят
а кафявите (4а) се свързват за белия,чержение,жълтия,синия
а кафявите (4а) се свързват за белия,чержение,жълтия,синия

- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
hhhman написа:по схемата на колегата останах с печатлението че (-) на буксата за бобината е (1) а тои е черен на цвят
а кафявите (4а) се свързват за белия,чержение,жълтия,синия
Неможах да те разбера.
Моите бобини(карам м42 '94) съм ги свързвал по тази схема, като съм ползвал бобини от е30 и двигателя определено заработи по меко и плавно.
След 2 дена се прибирам в Силистра и ще наснимам при мен самия кабел как се получи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
е уш така ги сварзах.ще пробвам пак и ще пиша

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
hhhman написа:zeh si bobini ot m52b28 i gi montirah no dvigatelq vlo6i ka4estvoto na rabota edno takova 4atkane se polu4i i zagubi mo6nost.da nebi da sam obarkal kabelqcite ne6to
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър
Може би от по-голямата искра, биелните ти лагери вече са се издали, че вече са за смяна



- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
hhhman написа:е уш така ги сварзах.ще пробвам пак и ще пиша
А е дане лулите да са прецакани и да плющи искра към главата

или изобщо лулите да не стигат до свещите ?
Мери с някой шублер колко надолу влизат и на колко фактически ти е свеща-но не до отгоре а поне до началото на порцелановото

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
ProblemZ написа:VaLy0 написа:Bumer4o написа:За ис М42 реда на бубините е 4-1-2-3
Тъй лиии...![]()
а дали си прочел в темата за кво говорим?
за реда на бубините на М42![]()
![]()
![]()
Има логика при по старите М42-ки в този ред 4-1-2-3 , но там вече навлизаме в доста други теми, а и има много смятане, малко са хората тук който могат да разсъждават по този въпрос. Защо инжинерите в БМВ са решили да го направят така.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани