ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- chaos_drone
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10.02.2011
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
преди седмица си купих 316-ка, това ми е първа кола и общо взето съм доволен, обаче има няколко проблема с електрониката. Първия е, че не ми свети лявата половина на таблото. Това предполагам е изгоряла крушка, защото километража, който е цифров, бачка . Втория, който ми се струва по-интересен е, че когато мина през дупка всички светлини по таблото и бутони вътре угасват и съответно светват на следващата. Някакви предположения? Също искам да попитам къде във Варна да си сменя маслото?
преди седмица си купих 316-ка, това ми е първа кола и общо взето съм доволен, обаче има няколко проблема с електрониката. Първия е, че не ми свети лявата половина на таблото. Това предполагам е изгоряла крушка, защото километража, който е цифров, бачка . Втория, който ми се струва по-интересен е, че когато мина през дупка всички светлини по таблото и бутони вътре угасват и съответно светват на следващата. Някакви предположения? Също искам да попитам къде във Варна да си сменя маслото?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
chaos_drone написа:Здравейте,
преди седмица си купих 316-ка, това ми е първа кола и общо взето съм доволен, обаче има няколко проблема с електрониката. Първия е, че не ми свети лявата половина на таблото. Това предполагам е изгоряла крушка, защото километража, който е цифров, бачка . Втория, който ми се струва по-интересен е, че когато мина през дупка всички светлини по таблото и бутони вътре угасват и съответно светват на следващата. Някакви предположения? Също искам да попитам къде във Варна да си сменя маслото?
Маслото всеки ще ти го смени.За таблото,свали го и погледни отзад буксите,тъкмо ще провериш крушките,може и маса да губи някъде заради угасването по цялата конзола и всичко останало.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
chaos_drone написа:Здравейте,
преди седмица си купих 316-ка, това ми е първа кола и общо взето съм доволен, обаче има няколко проблема с електрониката. Първия е, че не ми свети лявата половина на таблото. Това предполагам е изгоряла крушка, защото километража, който е цифров, бачка . Втория, който ми се струва по-интересен е, че когато мина през дупка всички светлини по таблото и бутони вътре угасват и съответно светват на следващата. Някакви предположения? Също искам да попитам къде във Варна да си сменя маслото?
Мисля ,че това си е като вроден дефект на 316 -ките , и аз съм с такава, бензиномера и термомера стрелките не ми бачка,а тази на оборотите в спряло движение стои до 1 цата.На ключа за фаровете не ми свети обозначението.Таблата си им отиват явно,някой да сподели дали се поправят тези неща и къде в Пловдив?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
chaos_drone написа:Здравейте,
преди седмица си купих 316-ка, това ми е първа кола и общо взето съм доволен, обаче има няколко проблема с електрониката. Първия е, че не ми свети лявата половина на таблото. Това предполагам е изгоряла крушка, защото километража, който е цифров, бачка . Втория, който ми се струва по-интересен е, че когато мина през дупка всички светлини по таблото и бутони вътре угасват и съответно светват на следващата. Някакви предположения? Също искам да попитам къде във Варна да си сменя маслото?
За таблото-крушка, иначе щом така светва и угасва значи някъде не прави добър контакт. Маслото аз лично вече 3 пъти съм го сменял в "ЖИЖО" над Метро. Имат една машина дето изсмуква маслото без да се отваря отдолу пробката.
- chaos_drone
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10.02.2011
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря, колеги. Доколкото четох из форума, може да се наложи да сменя и трите крушки. Съответно следва въпроса от къде да си купя такива? Вчера усатнових, че нямам лампа, която да свети като намалее бензина, защото вчера ми угасна по средата на пътя и нищо такова не светеше по таблото. "Жижо" ми го препърчват и колегите, предполагам ще отида там. Забравих да попитам колко ще струва заедно с филтрите?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
chaos_drone написа:Благодаря, колеги. Доколкото четох из форума, може да се наложи да сменя и трите крушки. Съответно следва въпроса от къде да си купя такива? Вчера усатнових, че нямам лампа, която да свети като намалее бензина, защото вчера ми угасна по средата на пътя и нищо такова не светеше по таблото. "Жижо" ми го препърчват и колегите, предполагам ще отида там. Забравих да попитам колко ще струва заедно с филтрите?
Самата смяна на маслото със зануляване на индикацията на таблото, беше нещо от сорта на 15-20лв.Непомня това дали включва масления филтър.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги как да сменя пробката за източване на радиатора с минимални загуби на антифриз






- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Kambe написа:Колеги как да сменя пробката за източване на радиатора с минимални загуби на антифриз![]()
![]()
Взимаш един по голям леген

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Kambe написа:Колеги как да сменя пробката за източване на радиатора с минимални загуби на антифриз![]()
![]()
Взимаш един по голям леген
значи ли това, че няма как да се размина без обезвъздушаване



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Kambe написа:vladi_a_i написа:Kambe написа:Колеги как да сменя пробката за източване на радиатора с минимални загуби на антифриз![]()
![]()
Взимаш един по голям леген
значи ли това, че няма как да се размина без обезвъздушаване
Е това е най елементарното,свали го на студен мотор да е затворен големия кръг та да минеш по бързо обезвъздушаването,и по малкото източване на антифриз

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- darko1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 16.05.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M52B20TU '00 Shadowline
- Мечтае да кара: Самолет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Към колегите с компакт - Вратите ви трудно ли се затварят?При мен като стане студено трябва с малко повече сила,иначе не се затварят плътно


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги търсачката явно не е в час - няма намерени резултати, та да питам как се сваля управлението на климатроника, утре ще го вадя да видя защото вентилатора на парното спира и тръгва сам. Гледам че и нагреватела на задното стъкло и то по същия начин та проблема трябва да е в него.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
darko1 написа:Към колегите с компакт - Вратите ви трудно ли се затварят?При мен като стане студено трябва с малко повече сила,иначе не се затварят плътно![]()
![]()
Аз нямам такива проблеми,е ти колко силно ги затваряш,та не се затварят плътно...отрегулирай ги с малко навътре и тогава виж как ще е.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- darko1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 16.05.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M52B20TU '00 Shadowline
- Мечтае да кара: Самолет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:darko1 написа:Към колегите с компакт - Вратите ви трудно ли се затварят?При мен като стане студено трябва с малко повече сила,иначе не се затварят плътно![]()
![]()
Аз нямам такива проблеми,е ти колко силно ги затваряш,та не се затварят плътно...отрегулирай ги с малко навътре и тогава виж как ще е.
Ами щом всеки който седне за пръв път и не може от 1-я път да затвори смятай

От къде се регулират,че не съм в час


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, като сменям дебитомер, на новия всичките му цифри ли трябва да бъдат еднакви с тези на моя (от едни и същи двигателите са смъкнати). Щото като гледам целия номер от 18 цифри на новия дебитомер съвпадат с моя. С изключение на 14-тата-моята е 4 а на другия дебитомер е 5. Иначе всички други са едно към едно. Това означава ли че не е за моята кола този дебитомер
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани