Какво да взема ? 316 или 318 coupe
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
доколкото си спомням темата беше избора между 316 и 318ис. съгласен съм за минимална разлика мезду нас респеркивно тук таме с по 20 кинта отгоре за каквото и да било. но за 320 разликата си е от мен до теб плюс тази от теб до 20-ката. там вече си става цифра каквото и да си говорим. но си прав че не трябваше да конкретизирам случея с бобинките 


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
D3BEP написа:60 лв за литър масло!!!! Вие с кво масло карате бе...
Аз си бях зел кастрол, пълна систетика, 5 на 40 от оторизиран представител на мерцедес за 20 лв. литъра...
еми имаше такава тема някаде 10w50 мутол си е 300 кинта смяната му

- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
Добре не мога да разбера - хем искате БМВ, хем да върви, хем да не харчи много, хем обслужването му да не е скъпо - взимайте си форд фиеста 1.1 и да се приключва, ест без вървенето.
Разбира се, че подръжката на по - мощния двигател, с по - голямата кубатура е по - скъпа! Както казаха колегите, ако няма пари за 2 литра отгоре бенз и 3-4 литра масло в повече за какво си говорим!
Дано българите да се научим да си взимаме коли според стандарта а не според егото!
Със здраве и в изказванията си нямам впредвид никои конкретен колега!
Разбира се, че подръжката на по - мощния двигател, с по - голямата кубатура е по - скъпа! Както казаха колегите, ако няма пари за 2 литра отгоре бенз и 3-4 литра масло в повече за какво си говорим!
Дано българите да се научим да си взимаме коли според стандарта а не според егото!
Със здраве и в изказванията си нямам впредвид никои конкретен колега!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
furiozo написа:Разбира се, че подръжката на по - мощния двигател, с по - голямата кубатура е по - скъпа! Както казаха колегите, ако няма пари за 2 литра отгоре бенз и 3-4 литра масло в повече за какво си говорим!
Дано българите да се научим да си взимаме коли според стандарта а не според егото!
Със здраве и в изказванията си нямам впредвид никои конкретен колега!
бирата е от мен колега. по-добре нямаще как да бъде изказано





- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
furiozo написа:
Разбира се, че подръжката на по - мощния двигател, с по - голямата кубатура е по - скъпа! Както казаха колегите, ако няма пари за 2 литра отгоре бенз и 3-4 литра масло в повече за какво си говорим!
Е ти как го каза, все едно сравняваме М43 1.6 с М62 V8 4.4L



Според мен е тъпо да не си вземеш някоя читава 320-ка, само щото ще трябва да й сипваш веднъж годишно по 2-3 кила масло (Motul 10W40 е по 15-16лева за литър) отгоре и че ще ти гори към 2 кила бензин отгоре спрямо едно М43.. не виждам логиката как в случая поддръжката на М43-ката ще ти излезне толкова много фрапиращо по-евтино, че чак да те накара да избягваш 320-ката...
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Няма такава работа брат, мотул е по - евтино от пълната синтетика на кастрол.
Ей ти примерни цени на мотула.
http://www.moto-zone.net/store/index.ph ... rers_id=17
A и w50... То е при желание за смяна на мотора... Не е за нашите колици...
Както и да е, отбих встрани просто за да кажа, че не е толкова скъпа подръжката. На шестака също не е фатално малко повече харч или масло. Фаталното е многото ръчка при него, 6такът за мен не е кола за доверие след 10 години експлоатация при незнам си кого. Той едва ли я е ползвал за семейна кола. Още повече купе...
Ей ти примерни цени на мотула.
http://www.moto-zone.net/store/index.ph ... rers_id=17
A и w50... То е при желание за смяна на мотора... Не е за нашите колици...
Както и да е, отбих встрани просто за да кажа, че не е толкова скъпа подръжката. На шестака също не е фатално малко повече харч или масло. Фаталното е многото ръчка при него, 6такът за мен не е кола за доверие след 10 години експлоатация при незнам си кого. Той едва ли я е ползвал за семейна кола. Още повече купе...
- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
Mollov написа:furiozo написа:
Разбира се, че подръжката на по - мощния двигател, с по - голямата кубатура е по - скъпа! Както казаха колегите, ако няма пари за 2 литра отгоре бенз и 3-4 литра масло в повече за какво си говорим!
Е ти как го каза, все едно сравняваме М43 1.6 с М62 V8 4.4L![]()
![]()
Опитвам се да ви отворя очите за следното нещо - дали ще сипеш 4 литра масло или 6 - ако ти е проблем значи не си за BMW Е36 като цяло... дали ще купиш 4 свещи или 6 - ако ти е проблем значи не си за BMW Е36 като цяло.. за частите по мотора вече се уточнихме, че ако вземеш трошка си е твой проблем... филтрите са кажи-речи на еднакви цени... за какви големи разлики в обслужването говориме??
Според мен е тъпо да не си вземеш някоя читава 320-ка, само щото ще трябва да й сипваш веднъж годишно по 2-3 кила масло (Motul 10W40 е по 15-16лева за литър) отгоре и че ще ти гори към 2 кила бензин отгоре спрямо едно М43.. не виждам логиката как в случая поддръжката на М43-ката ще ти излезне толкова много фрапиращо по-евтино, че чак да те накара да избягваш 320-ката...
е прав си колега, аз като цяло се изказвах верно не е голяма разликата като 316 и 760, но пак си има разликата и двамата сме на едно мнение както си личи от мненията ни


то верно е трудно човек да знае какъв автомобил най - му приляга дали по - малкия и по - големия, но както знаем повечето хора се хващат за по - силното добиче, а после теми от сорта "много харчи", "части скъпи" и т.н
Да се взима по читавото и най - важното е да се вземе такъв автомобил, който да служи на собественика си, а не човек да робува за колата си, защото колите са за удоволствие, а не за тежест. Дано сам бил полезен, на който трябва последните слова са от опит, макар и не особенно голям

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
като ще даваш примерни цени поне маслото да е аз автомобилни двигатели, а не за мотоциклетни двигатели с вгадени скоростни кутии или мокри и сухи такива....

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Мани ги тия мотоциклетни варианти.... виж на сайта на Prospeed, в каталога... 6100+ Synergie (което мисля, че е много подходящо за Е36-ците)... 4 литра са 65лв, 5 литра са 81лв...
Иначе 6-таците са си здрави машини... но и тук опираме до това какво ще купиш - мое да купиш трошляв 4ц, може и 6ц...
Иначе 6-таците са си здрави машини... но и тук опираме до това какво ще купиш - мое да купиш трошляв 4ц, може и 6ц...
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Mollov написа:Мани ги тия мотоциклетни варианти.... виж на сайта на Prospeed, в каталога... 6100+ Synergie (което мисля, че е много подходящо за Е36-ците)... 4 литра са 65лв, 5 литра са 81лв...
мисля че спора трябва да се прекати вече. аз не съм се хващал за парите като казвам че е по скъпа поддръжката на 20-ките. просто е 2 пъти по голяма от тази на 16-ката. а именно 4 литра за 65 кинта при 16-ката и за почти 7 литровия 6-так са 2х4 = 8 литра или 130 лева. САМАТА РАЗЛИКА НЕ Е ГОЛЯМА КАТО ПАРИ (65 КИНТА НЕ СА МНОГО), НО Е 2 ПЪТИ ПО-ГОЛЯМА. ТОВА ВАЖИ И ЗА ДАНАЦИ (НА МОЯТА 16-КА Е 85 ЛЕВА ЗАРАДИ ТЕЗИ 2 КОНЯ НАД 100-ТЕ) А НА 320-КАТА Е 150-160 ЛЕВА ПРИБЛИЗИТЕЛНО. И ГРАЖДАНСКАТА Е ПО-СКЪПА. ТОВА ИМАХ В ПРЕДВИД. нищо друго не казвам. важно е колата да е читава. нека да прекратим спора и да оставим човека да си решава и избира сам. споделихме си мненията сега е негов ред да дайства. със здраве на всички.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Колеги избора зависи от самия човек!Ако е слаб шофьор 316,ако има опит и се кефи на високите скорости 320/323/238/М
,ако търси комфорт по-големия двигател и повечето екстри!
Истината е че всеки открива какво му трябва с времето пробва една кола не му харесва сменя я и т.н!
А за мен лично аз скочих като млад шофьор направо на 320-ка нямаше стабилити лоши гуми и т.н логично финишира в едно дърво,сега с повече опит си джиткам ис-а и съм много доволен!
П.С:Още си спомням звука на 6-ка,няма по хубав звук!

Истината е че всеки открива какво му трябва с времето пробва една кола не му харесва сменя я и т.н!
А за мен лично аз скочих като млад шофьор направо на 320-ка нямаше стабилити лоши гуми и т.н логично финишира в едно дърво,сега с повече опит си джиткам ис-а и съм много доволен!
П.С:Още си спомням звука на 6-ка,няма по хубав звук!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
taba4ko написа:като ще даваш примерни цени поне маслото да е аз автомобилни двигатели, а не за мотоциклетни двигатели с вгадени скоростни кутии или мокри и сухи такива....
Прав си, недоглеждане. Ето цени на автомобилен вариант на W50. Даже идва малко по евтин от мотоциклетния:
http://www.redline-tuning.com/0/avtomob ... on-11.html
Ама не е за тва спора.
Според мен много зле с парите хора накупиха двулитражки, шестаци, аудита, мерцедеси... И се справят с поддръжката.
Зависи колко и как караш... И за какво ти е колата. Поддръжката не е толкова по -скъпа на 6-така спрямо на 4 цилиндровия. Да, маслото е повече... И какво от това, нкой не е задължен да кара с Мотул или Мобил 1, има масла 6 литра за 40-50 кинти. И пак стават, нищо че от БМВ били казали Кастрол.
Според мен не е това определящото, това, макар и различни двигатели, са едно поколение и един модел коли... Разликата е повече в разхода и мощността. Поддръжката... винаги като си вземеш стара кола си с главата в торбата. За това трябва по - добрата кола, а не да смяташ обемите на картера.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
taba4ko написа:мисля че спора трябва да се прекати вече.
Ето за това говоря.... който мисли по начина, по който ти разсъждаваш над нещата (големите сметки относно маслото, гражданска и т.н.).... да си взима 316 и да си мисли, че е най-евтиното и да е доволен и щастлив...

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
еми то по вашата логика... щом ще взима 316 по добре да земе една ис-ка... ама щом ще взима ис-ка по добре да вземе една 20-ка... ама тя разликата м/у 20-ката и 25-цата не е толкова голяма.. по добре направо да си купи 25-ца...
и от кога важи това "щом нямаш пари не си купувай бмв" не смятате ли че е малко нетолерантно във всяко второ мнение да пишете "кат нямаш пари за 2 свещи отгоре не си купувай бмв"
има и хора които нямат парици но са фенове на марката
тях на вълците ли да ги даваме ?
и от кога важи това "щом нямаш пари не си купувай бмв" не смятате ли че е малко нетолерантно във всяко второ мнение да пишете "кат нямаш пари за 2 свещи отгоре не си купувай бмв"
има и хора които нямат парици но са фенове на марката

Хаха мисля, че се ограмотих в сферата за маслата.....
Ам не ви познавам, но по постовете предполагам, че всички сте с най-новите 3-ки.
Ам 1-во НЕ ИСКАМ BMW ЗА ГЪЗАРИЯТА.Просто си ме кефи марката и колата.
2-ро и аз не смятам, че трябва да притежавам милярди като вас. В книжката на колата да не би като забележка да пише. "Ако не си милионер не си за мен". Сигорно съм някакво изключение, че на 18 години не изкарвам по 2-3 бона... А не съм и от онези, които разчитат на чуждите пари визирам родителите.
Ам и също така забелязах,че ако не изпълваш километража всекидневно си срам за BMW-то.....
Другото за това ако си по-опитен....ми какъв опит... карам от време на време без книжка...А сигорно ако си "master" трябва ракета да си вземеш...., че BMW-то е слабо...Трябва да се лети...То в софия има толко голяма възможност да караш с 200 из тези задръствания....че чак се кефа на пътищата.
Не знам както казах по-назад в темата.Кола на 12-15 години която я взимаш за 5-6 бона има значение дали поддръжката е +- 1000/2000 лв. Но изглежда това е само от моя неразбиращ поглед на някво хлапе.

Ам 1-во НЕ ИСКАМ BMW ЗА ГЪЗАРИЯТА.Просто си ме кефи марката и колата.
2-ро и аз не смятам, че трябва да притежавам милярди като вас. В книжката на колата да не би като забележка да пише. "Ако не си милионер не си за мен". Сигорно съм някакво изключение, че на 18 години не изкарвам по 2-3 бона... А не съм и от онези, които разчитат на чуждите пари визирам родителите.
Ам и също така забелязах,че ако не изпълваш километража всекидневно си срам за BMW-то.....
Другото за това ако си по-опитен....ми какъв опит... карам от време на време без книжка...А сигорно ако си "master" трябва ракета да си вземеш...., че BMW-то е слабо...Трябва да се лети...То в софия има толко голяма възможност да караш с 200 из тези задръствания....че чак се кефа на пътищата.
Не знам както казах по-назад в темата.Кола на 12-15 години която я взимаш за 5-6 бона има значение дали поддръжката е +- 1000/2000 лв. Но изглежда това е само от моя неразбиращ поглед на някво хлапе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани