Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от bmw325tds » 24 Ное 2010, 8:49

Nasko_325TD написа:Започни от стартера! ;) :mhihi: ...
Когато е студена подгрява и пали лесно,но когато е топла пали изцяло от компресията и такамммм.Когато стартерчето е малко фера и не може да звърти мотора до нужните обороти ,за да се възпламени горивото-палене нямааа.(точка)...

Нафтата не се ли пали от налягане, а не от обороти?
Ако сегментите са здрави, и имаш нужната компресия, то и съвсем бавно да развъртиш двигателя трябва да запали.
Още повече, че 2.5 tds е с 6 цилиндъра и затова трябва да пали много по-бързо от 4 цилиндровите.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от cecomotors » 24 Ное 2010, 17:31

Колеги днес ходих в Супер Дизел на диагностика и всъщност още преди диагностиката момчето което много учтиво ме изслуша ми каза че имам много задръстен и запушен "OUT" клапан за обратната нафта който пречел на нормалната циркулация на горивото което пък от своя страна охлажда помпата.Тоест при слаба циркулация на горивото помпата се нагрява доста повече от нормалната за нея температура и затова пали трудно и гасне двигателя.25лв струваше това нещо и наистина след смяната му и около 20мин. шофиране за да сдобие помпата нормална работна температура проблемът изчезна и сега колата пали от четвърт по всяко време и във всяка ситуация.Много леко се разминах само с 65лв.като се има впредвид какви опасения имах и то за какви суми-късмет.Като се има впредвид че всички други вероятни възли за труден топъл старт при мен са изрядни то това е още един от симптомите за лекуване на трудното палене и гасненето при топъл мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от bum_bum » 24 Ное 2010, 17:59

Това е полезна информация,но мисля, че щом е бил запушен,а не дефектирал щеше да стане и с добавки.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от cecomotors » 24 Ное 2010, 18:16

За съжаление изхарчих за добавки повече пари от стойноста на този клапан и нестана,абе мога да кажа че бях изчистил всички други симптоми освен този,за който да си призная нямах нужните знания да го отстраня без намесата на специалист.Иначе самата интервенция е на пръв поглед елементарна.Но знанията в случаят са по важни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от bmw325tds » 24 Ное 2010, 19:23

cecomotors написа:...задръстен и запушен "OUT" клапан за обратната нафта който пречел на нормалната циркулация на горивото...

Малко инфо за този клапан може ли?
Къде се намира?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от Dream_BMW » 24 Ное 2010, 19:44

stony1 написа:Всеки който мисли, че разбира от ТДС казва, че проблема е във веригите, но като се сменят и проблема си остане вдигат рамене и казват, че е помпата. Като се смени ГНПто и проблема не се реши започват с дюзи и всякакви датчици да ни залъгват и така докато на човек му писне и се откаже да се занимава. Аз съм се захванал и ще разбера от какво са породени тези проблеми. После ще пусна отделна тема. За момента мога да кажа, че проблемите в 90% от случаите са комплексни и за решаването им е необходима една добра диагностика, както на софтуера така и на хардуера.


И според мен проблема е комплексен и се дължи на възрастта и пробега на колиците ни.Аз имам приятел,който имаше проблем с топлия старт и двигателя му колебаеше оборотите.След като смени веригата изчезна колебанието в оборотите,но не се оправи проблема с трудното палене топла и едва като смени плочката на ГНП-то се избави и от този проблем.А сле известно време започна да пали трудно студена и се оказа,че и сегменти трябва да сменя,което според мен доказва теорията ,че проблема е комплексен.Логиката ми е такава,че започне ли да има проблеми с топлия старт,то е време за отваряне на фонд основен ремонт или обмисляне на вариант бартер за бензинова на ГАЗ хихих :mhihi:
При мен има леко забавяне само в случаите когато не ми светне лампата за подгряване.Под леко забавяне имам в предвид,че имам усещането че колата пали на 20-я -30-тия оборот на двигателя на стартер,което в забавяне е 2-3 секунди,но го има за разлика от случаите когато не ми светне подгряването.Ако проблема ми се задълбочи ще пробвам с реле за време вързано на извода от датчика за температура на двигателя и ако и това не помогне ще се действа по пътя на елиминацията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от Nasko_325TD » 24 Ное 2010, 21:01

Карай си я така,колата ти пали идеално топла.Ако е на 2-3 секунди! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от stony1 » 24 Ное 2010, 21:43

cecomotors написа:Колеги днес ходих в Супер Дизел на диагностика и всъщност още преди диагностиката момчето което много учтиво ме изслуша ми каза че имам много задръстен и запушен "OUT" клапан за обратната нафта който пречел на нормалната циркулация на горивото което пък от своя страна охлажда помпата.Тоест при слаба циркулация на горивото помпата се нагрява доста повече от нормалната за нея температура и затова пали трудно и гасне двигателя.25лв струваше това нещо и наистина след смяната му и около 20мин. шофиране за да сдобие помпата нормална работна температура проблемът изчезна и сега колата пали от четвърт по всяко време и във всяка ситуация.Много леко се разминах само с 65лв.като се има впредвид какви опасения имах и то за какви суми-късмет.Като се има впредвид че всички други вероятни възли за труден топъл старт при мен са изрядни то това е още един от симптомите за лекуване на трудното палене и гасненето при топъл мотор.


Е само за това не се сетих въпреки, че проверих всички температурни датчици понеже забелязах, че проблема е в пряка зависимост от температурата. В началото си мислех, че е от температурата на въздуха, който въщо влияе, но установих, че продължителността на шофиране също оказва влияние. Тогава проверих датчиците за температурата на горивот, дори смених основата на горивния филтър, в който има подгряващ елемент. Сега ще проверя това, за което говориш, само да уточним нещо. При някой от дизеловите двигатели има един клапан за излишната нафта и той е невъзвратен, като този който е след горивния филтър. На някой двигатели нама такъв. Този клапан ли са ти сменили или при теб е нещо по-различно?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от vladobate » 24 Ное 2010, 22:01

Да за този клапан става въпрос колега stony1 , стои върху ( или отстрани ) капака на плочката . А да попитам колегата cecomotors точно каква е причината да пали трудно като е с по-висока темп. помпата. Не се заяждам моля да бъда разбран правилно в интерес на уточнението и разяснението, моите искрени поздравления колега че се е решил проблема ти :yes: знам какво удовлетворение е да караш най-после читава колица. И всъщност как в крайна сметка се установи че ти е задръстен клапана по първоначалната диагноза на майстора . А всъщност този клапан играе ролята на регулатор на налягането ( на горивото ) в помпата и ако се прецака и не държи налягане също се получават аномалии , което не е изключено да се е случило при теб а не запушване , затова питам. А иначе съм виждал преработки за загряване и охлаждане на горивото ( регулира се темп. му в определени граници) тъй като при надвишаване на определена темп. компа минава ( вероятно получава сигнал от темп. коректор вътре в плочката един термистор е ) в авариен режим . Това от един немец съм го чел и гледал със снимков материал , даже тук във форума беше побликувано ( за Е34 става въпрос , ама ние и за тоя двиг говорим).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от Nasko_325TD » 25 Ное 2010, 7:25

Ами не качва налягане към дюзите,поне това пишеше из темите във форума.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от sebulba1 » 25 Ное 2010, 7:30

Колеги,за номер 6 от схемата ли става на въпрос
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от Nasko_325TD » 25 Ное 2010, 8:18

Даммм,за номер 6 става дума.Или е отгоре на помпата или отзад.
Провери си всички мъркучи за обратното гориво и тапата на 6-та диуза,както и от 1-ва до този клапън и след него до металните долу които са ти монтирани на купето.Всички горивни мъркучи трябва да са ти идеални. :yes:
Същото важи и за входящата нафта. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от cecomotors » 25 Ное 2010, 19:43

vladobate написа:Да за този клапан става въпрос колега stony1 , стои върху ( или отстрани ) капака на плочката . А да попитам колегата cecomotors точно каква е причината да пали трудно като е с по-висока темп. помпата. Не се заяждам моля да бъда разбран правилно в интерес на уточнението и разяснението, моите искрени поздравления колега че се е решил проблема ти :yes: знам какво удовлетворение е да караш най-после читава колица. И всъщност как в крайна сметка се установи че ти е задръстен клапана по първоначалната диагноза на майстора . А всъщност този клапан играе ролята на регулатор на налягането ( на горивото ) в помпата и ако се прецака и не държи налягане също се получават аномалии , което не е изключено да се е случило при теб а не запушване , затова питам. А иначе съм виждал преработки за загряване и охлаждане на горивото ( регулира се темп. му в определени граници) тъй като при надвишаване на определена темп. компа минава ( вероятно получава сигнал от темп. коректор вътре в плочката един термистор е ) в авариен режим . Това от един немец съм го чел и гледал със снимков материал , даже тук във форума беше побликувано ( за Е34 става въпрос , ама ние и за тоя двиг говорим).

Немога да посоча точно къде е елементът кайто ми подмениха защото колкото и да се натискам навътре към колата мотьорчетата учтиво ме изгониха да чакам в кафето на сервиза.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от cecomotors » 25 Ное 2010, 19:43

vladobate написа:Да за този клапан става въпрос колега stony1 , стои върху ( или отстрани ) капака на плочката . А да попитам колегата cecomotors точно каква е причината да пали трудно като е с по-висока темп. помпата. Не се заяждам моля да бъда разбран правилно в интерес на уточнението и разяснението, моите искрени поздравления колега че се е решил проблема ти :yes: знам какво удовлетворение е да караш най-после читава колица. И всъщност как в крайна сметка се установи че ти е задръстен клапана по първоначалната диагноза на майстора . А всъщност този клапан играе ролята на регулатор на налягането ( на горивото ) в помпата и ако се прецака и не държи налягане също се получават аномалии , което не е изключено да се е случило при теб а не запушване , затова питам. А иначе съм виждал преработки за загряване и охлаждане на горивото ( регулира се темп. му в определени граници) тъй като при надвишаване на определена темп. компа минава ( вероятно получава сигнал от темп. коректор вътре в плочката един термистор е ) в авариен режим . Това от един немец съм го чел и гледал със снимков материал , даже тук във форума беше побликувано ( за Е34 става въпрос , ама ние и за тоя двиг говорим).

Немога да посоча точно къде е елементът който ми подмениха защото колкото и да се натисках навътре към колата монтьорчетата учтиво ме изгониха да чакам в кафето на сервиза.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.08.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 TDS

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!

Мнение от SHAKI_M3 » 01 Дек 2010, 4:10

Колеги , здравеите... Обръщам се за ПОМОЩ към вас ,защото имам Сериозен проблем с колата си... :( Преди няколко дни колата ми остана без Нафта (защтото датчика на километража ми не показва вярно, но както и да е) Та... Сложих нафта в Резервоарчето и се мучих да запаля (сигурно се мъчих около час и половина защтото не знам от каде се обезваздушава) ,но колата не запали... Смених Акумулатора (защото моя падна) дадох няколко пъти на контакт и след това завъртях ,но запали от второто завъртане.... Когато колата запали Греинах от Щастие... Покарах я около 50 , 60 км. нямаше никакви проблеми... Гасих я , пак я палих и всичко беше наред... Прибрах я в гаража и заспах спокоино ,но на сутринта разбрах ,че имам СЕРИОЗЕН проблем с колата когато не искаше пак да запали... Когато е студена колата Пали УЖАСНО трудно... :cry: ДО сега не беше така.... и никога не е било ,но сега ми трябва около 2,3 мин. постоянно въртене за да запали , от гърнето излиза много Дим и мерише на Сурова Нафта...
Проверих случаино да не е излезнало някое маркуче за обратната нафта на дюзите, но НЕ е... МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ.... :cry: :cry: :(

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook