метанов или газов инжекцион?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: филибето

Мнение от urugvaec » 22 Юли 2007, 16:33

IceMan_SF написа:Хора, имам следното питане: докараха ми 320-ка 92-ра год от Германия и се чуда дали да я взимам. Колата е с всички екстри и в перфектно састояние, цената също е добра, ама ме притеснява че ще ми гори много... Можете ли да ми кажете какав разход да очаквам на бензин и да ми препоръчате какво атернативно гориво да и сложа (газов инжекцион или метан, тъй като вече прочетох, че обикновена газова не може да се сложи щото колекторите били пластмасови). Аз съм от София, така че на градско вероятно ще ми харчи доста, ама поне на път да знам кво да очаквам :) В момента карам Форд Ескорт на газ и съм много доволен, ама за BMW-то не знам.....
Мерси предварително
аз от 1 месец съм с най-обикновенна италянска газова lovato за 390 лв. без газов инжекцион и съм много доволен до сега не ми е изгърмяла нито един път,за 20 кинта минавам 210 км. а преди с 20 лв бензин 120 км. и на мен ми казаха че колекторите ми били бакелитови с то излезе че са железни :roll:


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Мнение от ms » 22 Юли 2007, 17:51

urugvaec написа:аз от 1 месец съм с най-обикновенна италянска газова lovato за 390 лв. без газов инжекцион и съм много доволен до сега не ми е изгърмяла нито един път,за 20 кинта минавам 210 км. а преди с 20 лв бензин 120 км. и на мен ми казаха че колекторите ми били бакелитови с то излезе че са железни :roll:



Разлика в моторите правиш ли по принцип :?: :?: Ти си с М40 или М43- не че е от значение де, но ти липсват едни важни части спрямо 320-ка :arrow: май нещо 2 цилиндъра са забравили да ти сложат в завода :mhihi: :mhihi: :mhihi: Даааа- ти с метални колектори и слагаш газова каквато искаш, но М50 е с пластмасови колектори... Не че не може да се сложи същата газова като твоята ама пластмасите са скъпи и май не си струва рискът...
Чети по-внимателно другият път, че така ще излъжеш някой неумишлено... А такива грешки струват скъпичко...
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Мнение от IceMan_SF » 22 Юли 2007, 18:15

и все пак ако сложа газов инжекцион кажете при нормално каране на път (100 - 120 км/ч) колко горе-долу ще ми е разхода - 9,10,11,12/100? Питам ви защото въобще не знам какво да очаквам :)


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Мнение от ms » 22 Юли 2007, 20:54

IceMan_SF написа:и все пак ако сложа газов инжекцион кажете при нормално каране на път (100 - 120 км/ч) колко горе-долу ще ми е разхода - 9,10,11,12/100? Питам ви защото въобще не знам какво да очаквам :)


Нека някой който кара такъв мотор да каже- аз имам идея 325 колко гори с газов инжекцион... В общи линии извън града би трябвало да ти се върти около 10л/100км. Винаги може да се смъкне на 8-9/100, но или трябва да я удушиш здраво, или да караш наистина бавно и спокойно... 3а разход В града- зависи от града и разстоянията, но под 13/100 не вярвам да падне, особенно сега с надут до край климатик...
ПС.: Накратко- с газов инжекцион гори почти 1:1 с бензина. При 10/100 бензин едва ли ще ти гълта повече от 11-12/100 газ.
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

Мнение от HAMANN » 22 Юли 2007, 22:21

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight=


Ето написах една тема за МЕТАН-а. Можеш да я провериш.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: Търговище

Мнение от ficsi » 23 Юли 2007, 22:59

1.КАРАМ 316-Е-36 НА МЕТАН ОТ 1996Г:
-КОГАТО Е НА БЕЗИН СПИРА ОКОЛО 190 КМ/Ч
-НА МЕТАН СТИГА ДО 210 И НЕ СМЕЯ ЗА ПОВЕЧЕ
-ГУБИ ОКОЛО 30% ОТ ДИНАМИКАТА/СИГУРНО ЩОТО НЕ ГАСЯ И КЛИМАТА/
-ПРИ КАРАНЕ , БЕЗ ДА Я ЖАЛЯ-ОКОЛО 120 - 140 МИ ГОРИ 5-5.5 ЛВ/100КМ.
-БУТИЛКИТЕ СА 90Л/15КГ./ЗАРЕЖДАМ ЗА 16ЛВ. И МИНАВАМ ОКОЛО 280КМ.
-ТЕЖАТ ПРАЗНИ-82КГ.
-УРЕДБАТЕ НЕ Е ПЪЛЕН ИНЖ. НО Е С АВАНС ПРОЦЕСОР,В МОМЕНТА СТРУВА БРУТО ОКОЛО 1500ЛВ.

НЯМА НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ЗИМАТА,ПАЛИШ И СЛЕД 15 СЕК. МИНАВАШ НА МЕТАН,НЕ Е НЕОБХОДИМО ДА Е ДОБРЕ ЗАГРЯЛА.

ВАЖНО: АКО МОЖЕШ ДА СИ ПОЗВОЛОШ СЛОЖИ ПЪЛЕН ИНЖ.
СПОРЕД ПОЗНАТИ С ТАКЪВ: НЯМА РАЗЛИКА М/У БЕНЗИН И МЕТАН.

КОЛЕГИ ПОМИСЛЕТЕ МАЛКО И ЗА ДРУГИТЕ,КОИТО ДИШАТ ОКОЛО НАС
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Пиши с малки букви!!!
bmwdriver

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

?

Мнение от павката » 23 Юли 2007, 23:20

1.КАРАМ 316-Е-36 НА МЕТАН ОТ 1996Г
..тва не го разбрах
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 24 Юли 2007, 3:04

ficsi написа:1.КАРАМ 316-Е-36 НА МЕТАН ОТ 1996Г:
-КОГАТО Е НА БЕЗИН СПИРА ОКОЛО 190 КМ/Ч
-НА МЕТАН СТИГА ДО 210 И НЕ СМЕЯ ЗА ПОВЕЧЕ
-ГУБИ ОКОЛО 30% ОТ ДИНАМИКАТА/СИГУРНО ЩОТО НЕ ГАСЯ И КЛИМАТА/
-ПРИ КАРАНЕ , БЕЗ ДА Я ЖАЛЯ-ОКОЛО 120 - 140 МИ ГОРИ 5-5.5 ЛВ/100КМ.
-БУТИЛКИТЕ СА 90Л/15КГ./ЗАРЕЖДАМ ЗА 16ЛВ. И МИНАВАМ ОКОЛО 280КМ.
-ТЕЖАТ ПРАЗНИ-82КГ.
-УРЕДБАТЕ НЕ Е ПЪЛЕН ИНЖ. НО Е С АВАНС ПРОЦЕСОР,В МОМЕНТА СТРУВА БРУТО ОКОЛО 1500ЛВ.

НЯМА НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ЗИМАТА,ПАЛИШ И СЛЕД 15 СЕК. МИНАВАШ НА МЕТАН,НЕ Е НЕОБХОДИМО ДА Е ДОБРЕ ЗАГРЯЛА.

ВАЖНО: АКО МОЖЕШ ДА СИ ПОЗВОЛОШ СЛОЖИ ПЪЛЕН ИНЖ.
СПОРЕД ПОЗНАТИ С ТАКЪВ: НЯМА РАЗЛИКА М/У БЕНЗИН И МЕТАН.

КОЛЕГИ ПОМИСЛЕТЕ МАЛКО И ЗА ДРУГИТЕ,КОИТО ДИШАТ ОКОЛО НАС
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Пиши с малки букви!!!
bmwdriver



това искам да го видя на живо :)
по дефолт и дават под 200 ти убиваш всички рекорди :)
да нямаш някоя 16ка с М отзад и 6 цилиндъра под капака :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

Мнение от HAMANN » 31 Юли 2007, 22:10

По Default Е36 316 и дават 205 и вдига в повечето случай толкова, а на метан направо не смея да мисля какво са и направили, че да вдига 210 и ми е интересно на какви обороти ги вдига, защото след около 5500 на метан направо колата спира. Тези 210 как са постигнати, ако може автора да ни обясни, защото все пак не можем да съдим за нещо за което незнаем нищо.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: Търговище

Мнение от ficsi » 31 Юли 2007, 23:11

да дам по-подробно обяснение
1.уредбата е слагана в Италия/има си всички -2 блока за управление/
2.на бензин наистина буквално гасне около 194км/ч.
3.явно на метан това ограничение е премахнато
4.тази скорост е постигната на магистралата м/у Н.Пазар и Щумен като дори не посмях да я поддържам повече от 1мин./все пак колата не е 2007г.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 01 Авг 2007, 0:28

HAMANN написа:По Default Е36 316 и дават 205 и вдига в повечето случай толкова, а на метан направо не смея да мисля какво са и направили, че да вдига 210 и ми е интересно на какви обороти ги вдига, защото след около 5500 на метан направо колата спира. Тези 210 как са постигнати, ако може автора да ни обясни, защото все пак не можем да съдим за нещо за което незнаем нищо.




BMW E36 Compact


316i M43 4 cylinder 102 HP 188 km/h 1994 - 1999
316i M44 4 cylinder 105 HP 190 km/h 1999 - 2001


BMW E36 Sedan


316i M40 4 cylinder 100 HP 191 km/h 1990 - 1993
316i M43 4 cylinder 102 HP 195 km/h 1993 - 1998


BMW E36 Touring


316i M43 4 cylinder 102 HP 191 km/h 1997 - 1999


BMW E36 Coupe


316i M43 4 cylinder 102 HP 193 km/h 1993 - 1999



може и да си прав може и да не си .. знам ли ;)
не четете само по форума .. доста хора тука никога не са имали въпросните коли които обсъждат и така се раждат некакви митове и легенди :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

Мнение от HAMANN » 01 Авг 2007, 4:46

Bam-Bam нищо лично ама даже мисля че аз съм постнал тази информация. И мога да кажа, че макар и така да пише там аз съм вдигал 205 на километраж, колко е обаче реалната скорост немога да кажа това, а и имам други познати със 316 и те споделят същата информация..

Пък и ако прочетеш отстрани на профила ми пише че съм имал е36 316 и то за година и 6 месеца и навъртях 184 000 километра.

:mhihi: :D :shock:
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Авг 2007, 11:57

HAMANN написа:Bam-Bam нищо лично ама даже мисля че аз съм постнал тази информация. И мога да кажа, че макар и така да пише там аз съм вдигал 205 на километраж, колко е обаче реалната скорост немога да кажа това, а и имам други познати със 316 и те споделят същата информация..

Пък и ако прочетеш отстрани на профила ми пише че съм имал е36 316 и то за година и 6 месеца и навъртях 184 000 километра.

:mhihi: :D :shock:


:shock: :shock: :shock:
Ами, че ти ако си я карал на газ си си изкарал пари за още 3-4 Е36-ци? Как ги навъртя толко км? Да не би да правеше такси курсове Сливен-Чикаго по 2 пъти в седмицата? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 01 Авг 2007, 12:18

HAMANN написа:Bam-Bam нищо лично ама даже мисля че аз съм постнал тази информация. И мога да кажа, че макар и така да пише там аз съм вдигал 205 на километраж, колко е обаче реалната скорост немога да кажа това, а и имам други познати със 316 и те споделят същата информация..

Пък и ако прочетеш отстрани на профила ми пише че съм имал е36 316 и то за година и 6 месеца и навъртях 184 000 километра.

:mhihi: :D :shock:



е аз не си пиша по профила какво карам въпреки че ся така е модерно да ги изброяваш .. аз просто си ги слагам на аватара ;)
можеби и ние сме имали от тея мрътвородените :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 01 Авг 2007, 12:38

От две седмици съм с LPG-инжекцион. Извън града: 8-9лв/100км, в града: 12-13лв/100км. Вече не се замислям да я настъпвам до дупка. Разлика в динамиката не усещам /може и да има но не е осезаема/. Моята уредба е с настройващи се 3 режима на работа: икономичен, нормален, и турбо режим. За всеки един мога да си направя настройка с програма за настройки в лаптопа- във всеки един диапазон на оборотите колко да пускат инжекторите, празен ход, разделяне на оборотните диапазони на фази и т.н.. Съответно повреме на движение мога да ги сменям и се получава веселба :) Мисля че предимството на LPG пред метана е това че ако искаш можеш да си настроиш на дълъг път да ти гори 12/100 и да върви зверски. Метана квото и да го правиш е малко по-трудно да го накараш да ти даде динамиката която желаеш.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook