OilService
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- veso1983
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds compact
- Мечтае да кара: 330
Re: OilService
аве моята като е 318 тдс компакт и си е дизел 96 година с 20 изхода на куплунга има ли тогава неква разлика или пак е така-7 и 19?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: OilService
veso1983 написа:аве моята като е 318 тдс компакт и си е дизел 96 година с 20 изхода на куплунга има ли тогава неква разлика или пак е така-7 и 19?
това са пиновете за всички


Re:
bmwdriver написа:Nacho Libre написа:7и19 по принцип става само на е30 ;
![]()
Може би щот са по-модерни![]()
Пиша точната последователност на действията:
- Слагате жичката на 7 и 19
- давате на контакт
- изчаквате няколко секунди
- махате жичката
- връщате контакта
Давате отново на контакт и всички зелени квадратчета трябва да светят.
Ако не светят,пробвате отново....и отново...и отново...............
......
......
......
...... докато не ви писне
++++++++

- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: OilService
маслото винаги си го сменям в сервиз и ми зануляват лампичките безплатно.
Но преди 2 месеца си смених таблото с друго, когато го свързах светеше само 1 зелена лампичка, след това светна оранжевата.
Имам още 6000 км, до смяната на маслото, затова искам сам да си направя лампичките на таблото и оилекспешъна , но не знам кой пин е 7 и кой 19, как мога да разбера кой-кой е... да пробвам както е описано в темата.
Преди 2 дни мой приятел се опита да го направи с кабелче, но даде маса на купето, а не на пин 19, нищо не се получи в краина сметка, пробвахме как ли не, но не стана ... а ми каза, че го е правил преди това.
Ако може да ми кажете кой пин е 7 и кой 19, ще съм благодарен и сам ще се опитам да ги зануля.
Но преди 2 месеца си смених таблото с друго, когато го свързах светеше само 1 зелена лампичка, след това светна оранжевата.
Имам още 6000 км, до смяната на маслото, затова искам сам да си направя лампичките на таблото и оилекспешъна , но не знам кой пин е 7 и кой 19, как мога да разбера кой-кой е... да пробвам както е описано в темата.
Преди 2 дни мой приятел се опита да го направи с кабелче, но даде маса на купето, а не на пин 19, нищо не се получи в краина сметка, пробвахме как ли не, но не стана ... а ми каза, че го е правил преди това.
Ако може да ми кажете кой пин е 7 и кой 19, ще съм благодарен и сам ще се опитам да ги зануля.
- veso1983
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds compact
- Мечтае да кара: 330
Re: OilService
еми колега то си ги пише ве на самия куплунг,точно до всеки пин си има номерче.гледаи тук най-добре..
http://bmw.ctcms.net/BMW%20Club%20Bulga ... lirane.pdf
http://bmw.ctcms.net/BMW%20Club%20Bulga ... lirane.pdf
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: OilService
благодаря за помощта, днес си занулих лампите, светнаха зелените, както трябва да са ... и изчезна оил сервиза.
Нека кажа как стана при мен да знаят и други... получи се на 5-тия опит, първите 4 пъти правих както е описано, слагах жичката и давах на контакт след това, но уви, не ставаше така, накрая, реших да пробвам по друг начин. Дадох на контакт и след това сложих жичката, държах я няма и 5 сек, махнах я и погледнах таблото, лампичките светех... и те така... всичко е ОК в момента, запалих я, гасих я няколко пъти, че ме беше страх да не изгаснат, ама всичко си е добре.
Страшно полезна тема
Благодарен съм, че има хора като вас колеги.
Дано има още полезни темички, че всички ги изчетох вече.
Нека кажа как стана при мен да знаят и други... получи се на 5-тия опит, първите 4 пъти правих както е описано, слагах жичката и давах на контакт след това, но уви, не ставаше така, накрая, реших да пробвам по друг начин. Дадох на контакт и след това сложих жичката, държах я няма и 5 сек, махнах я и погледнах таблото, лампичките светех... и те така... всичко е ОК в момента, запалих я, гасих я няколко пъти, че ме беше страх да не изгаснат, ама всичко си е добре.




Дано има още полезни темички, че всички ги изчетох вече.

- Калъфа
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 1.8i
- Детайли за колата: комби
Re: OilService
Опс... Привет на всички !!! Едно малко проблемче. Много бързо ми падат зелените чертички . За 2000 км ми паднаха 3. Маслото го смених преди 2 месеца и майстора ми занули инспекшана с оригинално устройство (не с кабелче). Та както казах за 2000 км 3 чертички.Някой има ли си на идея от къде е тоя проблем.
Re: OilService
нещо от компа ще да е незнам на мен за 2000 ми падат мисля че 2 занули си го ти и виж дали пак ще е така
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: OilService
значи колега, на мен до сега ми ги бяха занулявал само в сервиз, но не мисля, че това как и къде е занулено има значение за гасненето на лампичките.
На мен ми гаснат на около 2000км, по 1 лампичка само, никога не ми беше святкала оранжевата, но един от сервиза ми каза, че много зависи как се кара колата, дали се мъчи и кара на високи обороти, но отново ще каже, че можеби не е прав и за това.
Нямам си на идея защо така бързо ти падат зелените лампички, но е нормално да ти гасне за 2000 км по 1 а не по 2 или 3
На мен ми гаснат на около 2000км, по 1 лампичка само, никога не ми беше святкала оранжевата, но един от сервиза ми каза, че много зависи как се кара колата, дали се мъчи и кара на високи обороти, но отново ще каже, че можеби не е прав и за това.
Нямам си на идея защо така бързо ти падат зелените лампички, но е нормално да ти гасне за 2000 км по 1 а не по 2 или 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: OilService
и аз го пробвах това с жичката става
7 и 19

- zippo_24
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.01.2010
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 23-ка с Жокери и мн Екстри
- Мечтае да кара: Е36-ца с малък V8-мак под капака...
Re: OilService
Колеги моля за помощ при мен проблема е следният:
Когато закупих колата преди около 20-на хил км си светеше ойл съзвъза след известно време смених маслото и не го занулих, после смених 2-ри път маслото и имам приятел който работи във Варна Карс каза ми ела да ти зануля маслото не се пробвай сам.
Отидох снощи пробвахме се поне 10 пъти с оригинална машинка(все пак е дилър на БМВ за Варна), та пробвахме 5-6 пъти с него не стана, вкара ми колата в сервиза и колегата му пробва 3-4 пъти и при него не се получи.
Той каза че предният собственик може да се е пробвал сам да го прави със жичка и това да е прецакало нещо.
Моля дайте съвет как да реша проблема си че този надпис Oil Service Inspection ме дразни изключително много!!!
Предварително Благодаря!!!
Когато закупих колата преди около 20-на хил км си светеше ойл съзвъза след известно време смених маслото и не го занулих, после смених 2-ри път маслото и имам приятел който работи във Варна Карс каза ми ела да ти зануля маслото не се пробвай сам.
Отидох снощи пробвахме се поне 10 пъти с оригинална машинка(все пак е дилър на БМВ за Варна), та пробвахме 5-6 пъти с него не стана, вкара ми колата в сервиза и колегата му пробва 3-4 пъти и при него не се получи.
Той каза че предният собственик може да се е пробвал сам да го прави със жичка и това да е прецакало нещо.
Моля дайте съвет как да реша проблема си че този надпис Oil Service Inspection ме дразни изключително много!!!
Предварително Благодаря!!!

Re: OilService
zippo_24 написа:Колеги моля за помощ при мен проблема е следният:
Когато закупих колата преди около 20-на хил км си светеше ойл съзвъза след известно време смених маслото и не го занулих, после смених 2-ри път маслото и имам приятел който работи във Варна Карс каза ми ела да ти зануля маслото не се пробвай сам.
Отидох снощи пробвахме се поне 10 пъти с оригинална машинка(все пак е дилър на БМВ за Варна), та пробвахме 5-6 пъти с него не стана, вкара ми колата в сервиза и колегата му пробва 3-4 пъти и при него не се получи.
Той каза че предният собственик може да се е пробвал сам да го прави със жичка и това да е прецакало нещо.
Моля дайте съвет как да реша проблема си че този надпис Oil Service Inspection ме дразни изключително много!!!
Предварително Благодаря!!!
Що не пробваш със жичката???
Re: OilService
Просто вземи една жичка и действай. Разликата между оригиналното устройство и жичкате е в това, че усторйстовто си мери времето, в секунди, през което се свързани двата пина. При мен до сега не е ставало от първия път, но като пробвам няколко пъти и се получава.zippo_24 написа:Колеги моля за помощ при мен проблема е следният:
Когато закупих колата преди около 20-на хил км си светеше ойл ...
- zippo_24
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.01.2010
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 23-ка с Жокери и мн Екстри
- Мечтае да кара: Е36-ца с малък V8-мак под капака...
Re: OilService
Това ми остана освен да пробвам с жичката друго не ми остава ако и така не стане нз да я закача при някой специалист със съответният софтуер да ми каже къде е проблема!!! Ще споделя какво е станало!!!
П.П Има ли значение колко дълго ще държа жичката когато е на контакт колата и после да я махна ли преди да завъртя за втори път контакта за да проверя да ли се е изчистило!!!
Благодаря отново!!!
П.П Има ли значение колко дълго ще държа жичката когато е на контакт колата и после да я махна ли преди да завъртя за втори път контакта за да проверя да ли се е изчистило!!!
Благодаря отново!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани