Настройка газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Настройка газов инжекцион
Защо не опиташ да занулиш адаптации да покараш само на бензин и да видиш после стоиностите?
Благодаря на колегата за готиното обяснение,аз до сега не съм ги съобразявал тези три стойности в инпата.Само гледам на празен ход волтажите на сондите да се клатят между 0,5 и 5 волта.
До сега каквито настроики да съм правил на моята кола разлика в разхода не усещам, само във вървежа и смяната на предавките,колата е 528автомат.
Тези дни ще се загледам в тези адаптации.
Скоро установих,може и да си въобразявам че във пълното натоварване на мотора когато леко обедня сместа и колата върви по-добре.Аз винаги съм се стремил да е една идея по-богата а на празен ход бензиновите времена да не помръдват когато обърна на газ.
Благодаря на колегата за готиното обяснение,аз до сега не съм ги съобразявал тези три стойности в инпата.Само гледам на празен ход волтажите на сондите да се клатят между 0,5 и 5 волта.
До сега каквито настроики да съм правил на моята кола разлика в разхода не усещам, само във вървежа и смяната на предавките,колата е 528автомат.
Тези дни ще се загледам в тези адаптации.
Скоро установих,може и да си въобразявам че във пълното натоварване на мотора когато леко обедня сместа и колата върви по-добре.Аз винаги съм се стремил да е една идея по-богата а на празен ход бензиновите времена да не помръдват когато обърна на газ.
Re: Настройка газов инжекцион
Hip-hopotam написа:Скоро установих,може и да си въобразявам че във пълното натоварване на мотора когато леко обедня сместа и колата върви по-добре.
Възможно е да го има тоз ефект, ако мултипликативните са ти бедни, сиреч положителни. При въздух над 250кг/ч, което е горе-долу от 3/4 отворен дросел нагоре, адаптации не се пишат, но се вземат предвид. И ако имаш няколко процента адаптации на бедно в средните натоварвания, те се добавят и във високите. В малките и средните не се усещат много няколко процента бедно/богато, но във високите се усеща. И за това се получавава това хубаво вървене при свалени коефициенти в големите натоварвания.

П.П. Стига сте карали колегата да си ресетва адаптациите, че таман сме напипали някакъв верен път за настройка. Ако омажем цялата работа с бензинови адаптации после зор ще се ориантираме, кое е от бензина, кое от газта.

- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Настройка газов инжекцион
Ето го положението при мен.Малко съм богат към смес.Ще коригирам скоро.
Имах грешка за сонда и датчик колянов вал.Не съм имал симптоми за нищо,сега занулих грешки и ще пробвам скоро пак.Сондите си клатят няма проблем.
Имах грешка за сонда и датчик колянов вал.Не съм имал симптоми за нищо,сега занулих грешки и ще пробвам скоро пак.Сондите си клатят няма проблем.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ето я графиката, опитах се максимално да доближа до описаното от теб. Адаптациите са от няколко минути след настройката, знам че толкова бързо нищо не се е променило ни ми прави впечатление че разликата между 2те 3ки цилиндри на adaptation value add е бая голяма. От грешките за ламбда сонди нямаше, имаше само тази записана която не мога да разбера от къде е, появява се от време на време и изчезва сама. Реших да погледна и таблицата със коефициентите, там всичко си стои на 1. Нормално ли е така
Също така забелязах че и веднага след настройката двигателя заработи бая гладко и тихо, само трябва да му сменя спелсканкте тампони и ще стои права монета отгоре му





Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Също така забелязах че и веднага след настройката двигателя заработи бая гладко и тихо, само трябва да му сменя спелсканкте тампони и ще стои права монета отгоре му






Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
А относно разхода, миналия ден коментирахме с един колега, че аз го водя че карам извънградско, обаче то реално са по 10км в посока общо 20км на ден по околовръстното, и то колата докато загрее нормално аз съм стигнал и я гася, щото тя като превключи на газ на 35° съм я направил и аз тръгвам и за 10мин ГД стигам. И то от там ми вдига това разхода
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
След 40-50 километра ще видим как се е отразила настройката на адаптациите. Когато се променят настройките е нормално да се появят разлики в двете банки цилиндри отначало, докато се... наладят нещата.
А по таблицата е нормално всичко си седи на единици, там е за фина настройка.
Тази грешка дето ти пише отвреме на време май е за попуски в запалването на някой цилиндър... там - свещи, лули, бобини, датчици, кабели... и т.н. Ама гледам че я е записало еднократно при над 5000 оборота, та за настройката не е проблем.
И кажи как я усещаш колата, върви ли, не върви ли? Някъде да я усещаш тромава?
А по таблицата е нормално всичко си седи на единици, там е за фина настройка.

Тази грешка дето ти пише отвреме на време май е за попуски в запалването на някой цилиндър... там - свещи, лули, бобини, датчици, кабели... и т.н. Ама гледам че я е записало еднократно при над 5000 оборота, та за настройката не е проблем.

И кажи как я усещаш колата, върви ли, не върви ли? Някъде да я усещаш тромава?
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Мии върви си добре колата, във високите сякаш губи мощност, но на газ винаги ми е била малко тромава във високите, дори като беше нова газовата. Има и разлика в динамиката спрямо бензина, на бензин има бая повече рязcerberus написа:След 40-50 километра ще видим как се е отразила настройката на адаптациите. Когато се променят настройките е нормално да се появят разлики в двете банки цилиндри отначало, докато се... наладят нещата.
А по таблицата е нормално всичко си седи на единици, там е за фина настройка.![]()
Тази грешка дето ти пише отвреме на време май е за попуски в запалването на някой цилиндър... там - свещи, лули, бобини, датчици, кабели... и т.н. Ама гледам че я е записало еднократно при над 5000 оборота, та за настройката не е проблем.
И кажи как я усещаш колата, върви ли, не върви ли? Някъде да я усещаш тромава?
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
И аз така си помислих, това ще го оправим в последствие.
За сега да оправим адаптациите. 


- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Като се замисля че цялата тази процедура ме очаква отново след тунинг проекта които замислям ми призляваcerberus написа:И аз така си помислих, това ще го оправим в последствие.За сега да оправим адаптациите.





Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Ако ще слагаш нещо за принудително пълнене, там нещата са доста различни...
А ако мислиш за чип тунинги, да ти кажа че няма нужда, защото повечето от това дето правят маперите, можем да го сътворим на газ, и да върви повече от бензина, но адаптациите няма да са "ок" тогава
Ама ще е много трудно с писане във форума да се получи това
... а и маперите ще ме обвинят във всички смъртни грехове и издаване на вуду-тайни 

А ако мислиш за чип тунинги, да ти кажа че няма нужда, защото повечето от това дето правят маперите, можем да го сътворим на газ, и да върви повече от бензина, но адаптациите няма да са "ок" тогава



- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Идеята ми е бая по сложна 

Обмислям да сменя блока с чугунен от м50 разтърган на 85мм с маслена конзола от м50 съши, с бутала от м44б19, мотовилки на 135мм, колянов вал от м51д25, смукателните отвори на главата да се разширят леко, така че колектор от м50б25 да пасва с възможно по малко загуби които се получават заради малките отпври на м52 главата. Инжектори бош чудя се все още от 470 до 650цц, турбо гт30, изпускателна система тип права тръба

с клапан който да я заглушава при нормално каране и пред куките
относно разпределителните валове за изпускателен ще ползвам всмукателен от м50 а за всмукателен ще е всмукателния който имам но репрофилиран на 240°, олекотен маховик от м20 с керамика или имаше и някви хибридни дето са с феродо и керамика че да стават и за градско каране, с кутия от тдс и диф от е36 2.8 май беше 9.93. за гарнитура на главата или ремонтна на 2.05 или пак същата дебелина но метална, това ще се реши в зависимост от степента на сгъстяване която се получи. А за управляващ блок, електроника мега 3 с широколентова ламбда.
Ппц планирам не повече от 400кс ама пък в крайна сметка каквото покаже диното


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk


Обмислям да сменя блока с чугунен от м50 разтърган на 85мм с маслена конзола от м50 съши, с бутала от м44б19, мотовилки на 135мм, колянов вал от м51д25, смукателните отвори на главата да се разширят леко, така че колектор от м50б25 да пасва с възможно по малко загуби които се получават заради малките отпври на м52 главата. Инжектори бош чудя се все още от 470 до 650цц, турбо гт30, изпускателна система тип права тръба




Ппц планирам не повече от 400кс ама пък в крайна сметка каквото покаже диното



Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Като цяло един "СКРОМЕН" проект за м52б30 турбо 


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk



Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Ще ти трябва много читав мапер за такъв проект, че да не стане проект 3 литра турбо в кофата...
При турбото нещата са различни, и не можеш да си позволиш беднотии, че всичко става "на мармалад" за секунди... Ама за сега да се фокусираме върху текущото. 


- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ппц знам един добър мапер ама е чак в София и ми идва далечко особенно за вече сглобена кола, другия вариант е тука в Стара Загора един пич който турбинира ис-ки за закуска, и си ги настройва сам, той ще съдейства до където можеcerberus написа:Ще ти трябва много читав мапер за такъв проект, че да не стане проект 3 литра турбо в кофата...При турбото нещата са различни, и не можеш да си позволиш беднотии, че всичко става "на мармалад" за секунди... Ама за сега да се фокусираме върху текущото.
Е да, че то тези ми идеи са за напред в бъдещето, като събера нужните части


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Мен ся ме човърка един друг въпрос. Може ли да се направи прекъсвач през газовия софтуер или това е работа само за някой който разбира през бензиновия. Че заводско м52 имат много гаден прекъсвач
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани