Е36 Тунинг проект - 360HP +

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от host » 21 Авг 2014, 20:51

Селектора (избирач) свързващ гетрага и лоста е по-къс от тоя свързващ зф-а и лоста ;) нищо чудно и тва да е проблем + тва че може да са ти навряли лоста наобратно. Лоста стоково е с чупката напред, тва е най-лесния начин. Вадиш маншона и топката, махаш гумата отдолу и ще видиш лоста с ябълата ;)

Ако са ти сложили лоста на обратно... аз повече не бих посетил тия момчета - без да се заяждам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 21 Авг 2014, 21:05

Ми разбрахме се в събота да я гледаме и ако нещо не се получи ще си купя комплект лостов механизъм и ше го сненя целия защото сега е миш маш , с щанга съм от 328 , скоростния лост си е моя на 323 а фиксатора от 328 туко виж тои се оказал крив ! За това отивам на място някъде проверявам лоста на съответната 328ца и свалят момчетата на място целия лостов механизъм и ако и тогава нестане незнам какво ще правя !!!
БМВ - Радостта от дрифта :d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от kdl » 21 Авг 2014, 21:29

Е... кво да правиш, връщаш я сток :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 21 Авг 2014, 23:43

значи стрелката на гуменото уплътнение скоростния лост сочи към задницата на автомобила ! правилно ли е поставен лоста ? и стана още нещо странно - АСЦ-то изгасва само при контакт ! Запаляли колата и светва ! Някой знаели защо ?
БМВ - Радостта от дрифта :d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от kagebista » 22 Авг 2014, 7:39

Сложили си ти кутията и избирача от 328, а си оставил лоста си от 323!
Едно е че така е даден невероятно дълъг ход на превключване на предавките, друго - че и лоста може да ти е обърнат и нищо чудно заради това да стои в такава позиция.
На малки кутии слагат лост от големи за да се скъси хода. Аналогично е обратното като ефект. Тоест ти си сложил на голяма кутия - лост от малка, от гетрак на ЗФ. Така като включиш втора или четвърта - лоста ще ти удря конзолата при бутона за аварийните. И това при положение, че всичко ти е сложено нормално и правилно. И нищо чудно "майсторите" ти да са обърнали лоста заради това и да ходи към пета и да е центриран повече в дясно. Може и да са го магарили отдолу с изкривяване на избирача да пасне някак, което също може да е причина за позицията.
Намери си лост и избирач от 328 или 325 тдс и би трябвало да се оправят нещата към нормална позиция и превключване.
Един съвет! Майстори, в които не си сигурен - не им оставяй колата без надзор. Че накрая от тунинг проект - да не премине в "как да си оправя колата"! Те може момчетата да не са виновни, защото това което имат като части - това ще сложат и ще гледат някак да сработи. Но до момента не звучи никак добре.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от host » 22 Авг 2014, 8:26

Впрочем ако селектора е проблемен ето директно чертежче, да видиш че не само гифове пускаме. Пълно копие на UCC. При някои коли има нужда с флекс да се отнеме от страната към кардана малко за да се осигури свободно движение.

Джокер, че дори на гетраг, с тоя избирач и лост от зф пак си бачка ;) че и с по-дълъг.

Освен шифтера и селектора ти трябва и

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... CDgQ9QEwAw

И

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... CDcQ9QEwAg

Успех.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 22 Авг 2014, 8:35

Да , работи но както каза колегата kagebista скоростния ми лост на втора и четвърта удрят бутона за аварийните ! За това ще сменят лоста с фиксатора и ще видя какво ще стане в събота !
БМВ - Радостта от дрифта :d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от kagebista » 22 Авг 2014, 8:58

Убеди се, че избирача/селектора/ е правилния от 328, че не е кривен за да напасне лоста някак да не бия в конзолата! Аз малко се съмнявам, защото ако е от 328 и не е магарен, то лоста от 323 ще ти е на почти точен център но с брутално дълъг ход на предавките + луфтове във всички посоки.
Намери си лост/шифтър/ от 325 ТДС - намират се на прилична цена. Така ще оправиш този проблем. От 328 е същият, но по-трудно се намира и ще е по скъп вероятно.
Друг жокер: ако си вземеш лост е с пластмасова ябълка, то може да я придвижите нагоре до толкова, че да остане фуга колкото да легне и подпъхне гумения маншон между ябълката и тумбестата част на лоста. Така ще направиш хода по-къс от стоковия за 328. Така, в зависимост колкото мръдне ябълката нагоре - толкова повече идва късо превключване и толкова повече слиза надолу лоста с топката.
Това е дребен проблем, който може да докара доста нерви и до там човек да мисли че му е счупена цялата кутия или всичко що е втулка и лагер за хващане на лостовия механизъм.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 22 Авг 2014, 9:22

Искам да питам , на гумения маншон на скоростния лост има стрелка , тя накъде трябва да сочи , към двигателя или към диференциала ! Моята сега сочи към деференциала !
БМВ - Радостта от дрифта :d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от Vanqu1sh » 22 Авг 2014, 9:23

Надявам се няма тези майстори да я турбинират :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 22 Авг 2014, 9:26

Добре , а тогава лоста като е на ябълка как да го издърпам нагоре , се пак щраква в тази ябълка и ако тръгна да го изважфам от ябълката няма ли да се извади по някое време ?
БМВ - Радостта от дрифта :d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 22 Авг 2014, 9:26

Не , няма да я турбинират те !
БМВ - Радостта от дрифта :d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от kagebista » 22 Авг 2014, 9:32

Ябълката ти влиза в една пластмаса, наречена лагер. Демонтажа е пипкав.
На 12 часа се подпъхва тънка отвертка да освободи контра шифта на лагера. После с ножици с тънки върхове се подпъхват в местата на лагера на 9 и 3 часа. С въртеливо движение по часовниковата стрелка лагера се завърта с помощта на ножиците и излиза нагоре. Все едно развиваш капачка от бутилка - така се освобождава. Вече свален лагер с лост/лоста трябва първо да е освобовен и под колата от избирача/ дърпаш лагера от ябълката и така го разделяш от лоста.
Монтажът се извършва - първо лост и ябълката се щракват с лагера :arrow: лоста с лагера се слагат в леглото и се бутат право надолу докато щракнат контрите. Не е нужно въртеливо движение като при демонтажа! Много грес преди това и гумения маншон трябва предварително да се обуе и да подпъхне фугата между лагера с ябълката и началото на тумбестата част на лоста. Ако после нахлузваш маншона на място - доста зор ще видиш да си стигне и легне по местата.
Уви не помня къде беше стрелката на маншона, или на 12 часа или на 6. Но имаше обозначена чертичка някъде там за нея да съвпаднат.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 22 Авг 2014, 9:54

Добре има ли някои които знае какво прави и ще познае дали щангата , скоростния лост и водача са от 328 , да ми ги смени и да се приключи защото ми омразна в последствие да разбирам кое как се прави и да го правя по 100 пъти ? Я ълката се мажела с грес , това било по късо , онова по дълго , АСЦ-то ми светна спирачката по мека и по късно спира ! Няма ли някои в този форум които да ги знае всички работи как се правят , да има диагностика за е36 , да е много коректен ???
БМВ - Радостта от дрифта :d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 Тунинг проект - 360HP +

Мнение от -={WHO}=- » 22 Авг 2014, 9:56

Забравих да добавя , и да може да тунингова коли , да ги турбинира и т.н. ! Един искам дето да знае много ! Толкова ли много искам !
БМВ - Радостта от дрифта :d

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook