Круиз контрол ? Какво е нужно ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от stony1 » 23 Юли 2014, 18:38

ogata написа:
stony1 написа:Пълен гъз с краставици :banghead: Ти коя схема си гледал :kuku:
Другият проводник от буксата на бутона за амбреажа се свързва към маса бре, нали това е причината да се бъзикаме, че ако го свържеш директно към маса, без да минава през бутона и натиснеш съединителя докато си с активиран темпомат ще се получи веселба :mhihi:


Коцето ми я даде тая схема.
Интересното при нея е че всички пинове съвпадат и съответстват като цветове. Нищо че е за е32 :mhihi: :mhihi:

Картинката по-долу аз я разбирам така:
Мост между кафяво/черния/белия на суича на съединителя и червен/син на суича на спирачките :mrgreen:

Заснемане.JPG


Поздрави на Коцето от мен, но не му е вярна схемата. Ето ти една от инженерите на БМВ:
Ogata.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 18:41

Абе, той не е виновен коцето :mhihi:
Почти на 80% съм сигурен, че по телефона ми каза да вържа копчето за съединителя на минуса на тоя за спирачките, ама аз реших неее... ше го правиме по схема :mhihi:
Последна промяна ogata на 23 Юли 2014, 18:46, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от stony1 » 23 Юли 2014, 18:45

ogata написа:Абе, той не е виновен коцето :mhihi:
Почти на 80% съм сигурен, че по телефона ми каза да вържа копчето за съединителя на минуса на тоя за спирачките, ама аз реших неее... ше го правиме по схема :mhihi:


То и аз това ти казах ама ти си дебела глава. Двата бутона нямат никаква връзка. Да не говорим, че при спирачките проводникът син/червен е +12V при натиснат педал, а съединителят при натискане прекъсва масата към модула на темпомата. При твоето свързване, ако натиснеш спирачката ще направиш фоерверки в бушониерата, но предвид голямото сечение на проводника за спирачките, може дори да поразтопиш малко кабелак от инсталацията :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 18:46

:mhihi: :mhihi:

Така и никой не ме научи да разчитам схеми. Ся кво да разбирам, че вързвам суича на съединителя към другия кабел на спирачката, а НЕ към червено/синия ?

<---- Аватара ми ясно описва познанията ми по електроника :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от stony1 » 23 Юли 2014, 18:50

ogata написа::mhihi: :mhihi:

Така и никой не ме научи да разчитам схеми. Ся кво да разбирам, че вързвам суича на съединителя към другия кабел на спирачката, а НЕ към червено/синия ?

<---- Аватара ми ясно описва познанията ми по електроника :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Стига глупости брееееееееееееееее :banghead: :banghead: :banghead:
Колко пъти трябва да ти се каже, че другия проводник от буксата на амбреажа се свързва към МАСА!!!
Не прочете ли предния ми пост - НЯМА ВРЪЗКА МЕЖДУ ДВАТА БУТОНА! НЯМА ВРЪЗКА И МЕЖДУ ПРОВОДНИЦИТЕ ИМ!!!
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 19:10

Сега разбрах.

Аз си мислих, че в бутоните влиза + и - и за това ми идваше обърквацията, защото мислих че червено/синия е плюс, а другия е маса един вид.

Обаче след като вложих повече от 1% мисъл :mhihi: и разгледах схемите стигнах до извода, че всъщност няма логика да има плюс и минус, защото не захранва нищо, а това просто е един прекъсвач на сигнала, каквито са мързеливите ключета на нощните лампи примерно- на едното щракане прави контакт, на другото не прави, а масата си е постоянна.

Та голяма глупост съм направил, да ... :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от stony1 » 23 Юли 2014, 19:17

ogata написа:Сега разбрах.

Аз си мислих, че в бутоните влиза + и - и за това ми идваше обърквацията, защото мислих че червено/синия е плюс, а другия е маса един вид.

Обаче след като вложих повече от 1% мисъл :mhihi: и разгледах схемите стигнах до извода, че всъщност няма логика да има плюс и минус, защото не захранва нищо, а това просто е един прекъсвач на сигнала, каквито са мързеливите ключета на нощните лампи примерно- на едното щракане прави контакт, на другото не прави, а масата си е постоянна.

Та голяма глупост съм направил, да ... :mhihi:


:clap: :clap: :clap:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 20:24

Бълвоча е коригиран, бутона все още е изолиран в натиснато положение и темпомата продължава да не работи :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4208
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от Kroki » 23 Юли 2014, 22:38

Премери ли суича дали бачка въобще?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 22:39

В събота ще се занимавам пак, че нямам време през седмицата :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4208
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от Kroki » 23 Юли 2014, 22:48

Нали знаеш, че стъбълцето му се регулира?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 22:53

Kroki написа:Нали знаеш, че стъбълцето му се регулира?

С червената пущина ? Тя не е ли само контра ? :paranoid:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4208
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от Kroki » 23 Юли 2014, 23:06

Червеното се вади към стъблото, за да може да се огъне пластмаската и да го закопчаеш за металната планка. Самото краче го издърпай максимално и като пуснеш педала, той ще си го прибере колкото му е нужно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от kagebista » 24 Юли 2014, 1:28

На мен пък моторчето не ми жужи :mhihi:
До колкото разбрах - при контакт трябва да разчагърта нещо. Ама йок ефект. Контакти, бутони, лампи и моторчето спи без видими признаци на байпас.
А е вързано правилно.
Отваряно е да се смаже и почисти основно и вътре е перфе откъм колецла, зъбчета и т.н. След намесата ми само е смазан и затворен правилно. Кабеляка също е по конете.
В схемата за монтаж преди 94та година много ме бъркаше тоя червено-син кабел, защото преди и след фейса са му размененили местата. Всеки компонент при мен иска отделна схема :mhihi:
Бахти сбирщайна :ok: :bowdown: :evil:
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от kdl » 24 Юли 2014, 1:38

Караджов, ща удуша!
Toва дето пише clutch на него няма нищо общо със съединителя ти!
На снимката, дето си качил е кабеляка към actuator-а, т.е. моторчето при двигателя!
И да, казах ти, че машинката на съединителя прекъсва маса :). Също трябва да й извадиш стъблото преди да я монтираш ;)
Ако не, добрата новина е, че в Тех-Ко я имаше и беше доста евтина.

stony, тя си е BMW схема, пак от EBA-та, но за Е32-ка. :)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook