Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
ogata написа:stony1 написа:Пълен гъз с краставициТи коя схема си гледал
![]()
Другият проводник от буксата на бутона за амбреажа се свързва към маса бре, нали това е причината да се бъзикаме, че ако го свържеш директно към маса, без да минава през бутона и натиснеш съединителя докато си с активиран темпомат ще се получи веселба
Коцето ми я даде тая схема.
Интересното при нея е че всички пинове съвпадат и съответстват като цветове. Нищо че е за е32![]()
![]()
Картинката по-долу аз я разбирам така:
Мост между кафяво/черния/белия на суича на съединителя и червен/син на суича на спирачките![]()
Поздрави на Коцето от мен, но не му е вярна схемата. Ето ти една от инженерите на БМВ:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Абе, той не е виновен коцето
Почти на 80% съм сигурен, че по телефона ми каза да вържа копчето за съединителя на минуса на тоя за спирачките, ама аз реших неее... ше го правиме по схема

Почти на 80% съм сигурен, че по телефона ми каза да вържа копчето за съединителя на минуса на тоя за спирачките, ама аз реших неее... ше го правиме по схема

Последна промяна ogata на 23 Юли 2014, 18:46, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
ogata написа:Абе, той не е виновен коцето![]()
Почти на 80% съм сигурен, че по телефона ми каза да вържа копчето за съединителя на минуса на тоя за спирачките, ама аз реших неее... ше го правиме по схема
То и аз това ти казах ама ти си дебела глава. Двата бутона нямат никаква връзка. Да не говорим, че при спирачките проводникът син/червен е +12V при натиснат педал, а съединителят при натискане прекъсва масата към модула на темпомата. При твоето свързване, ако натиснеш спирачката ще направиш фоерверки в бушониерата, но предвид голямото сечение на проводника за спирачките, може дори да поразтопиш малко кабелак от инсталацията

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?


Така и никой не ме научи да разчитам схеми. Ся кво да разбирам, че вързвам суича на съединителя към другия кабел на спирачката, а НЕ към червено/синия ?
<---- Аватара ми ясно описва познанията ми по електроника





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
ogata написа::mhihi:![]()
Така и никой не ме научи да разчитам схеми. Ся кво да разбирам, че вързвам суича на съединителя към другия кабел на спирачката, а НЕ към червено/синия ?
<---- Аватара ми ясно описва познанията ми по електроника![]()
![]()
Стига глупости брееееееееееееееее



Колко пъти трябва да ти се каже, че другия проводник от буксата на амбреажа се свързва към МАСА!!!
Не прочете ли предния ми пост - НЯМА ВРЪЗКА МЕЖДУ ДВАТА БУТОНА! НЯМА ВРЪЗКА И МЕЖДУ ПРОВОДНИЦИТЕ ИМ!!!
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Сега разбрах.
Аз си мислих, че в бутоните влиза + и - и за това ми идваше обърквацията, защото мислих че червено/синия е плюс, а другия е маса един вид.
Обаче след като вложих повече от 1% мисъл
и разгледах схемите стигнах до извода, че всъщност няма логика да има плюс и минус, защото не захранва нищо, а това просто е един прекъсвач на сигнала, каквито са мързеливите ключета на нощните лампи примерно- на едното щракане прави контакт, на другото не прави, а масата си е постоянна.
Та голяма глупост съм направил, да ...
Аз си мислих, че в бутоните влиза + и - и за това ми идваше обърквацията, защото мислих че червено/синия е плюс, а другия е маса един вид.
Обаче след като вложих повече от 1% мисъл

Та голяма глупост съм направил, да ...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
ogata написа:Сега разбрах.
Аз си мислих, че в бутоните влиза + и - и за това ми идваше обърквацията, защото мислих че червено/синия е плюс, а другия е маса един вид.
Обаче след като вложих повече от 1% мисъли разгледах схемите стигнах до извода, че всъщност няма логика да има плюс и минус, защото не захранва нищо, а това просто е един прекъсвач на сигнала, каквито са мързеливите ключета на нощните лампи примерно- на едното щракане прави контакт, на другото не прави, а масата си е постоянна.
Та голяма глупост съм направил, да ...



Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Бълвоча е коригиран, бутона все още е изолиран в натиснато положение и темпомата продължава да не работи 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Премери ли суича дали бачка въобще?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
В събота ще се занимавам пак, че нямам време през седмицата 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Нали знаеш, че стъбълцето му се регулира?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Kroki написа:Нали знаеш, че стъбълцето му се регулира?
С червената пущина ? Тя не е ли само контра ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Червеното се вади към стъблото, за да може да се огъне пластмаската и да го закопчаеш за металната планка. Самото краче го издърпай максимално и като пуснеш педала, той ще си го прибере колкото му е нужно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
На мен пък моторчето не ми жужи
До колкото разбрах - при контакт трябва да разчагърта нещо. Ама йок ефект. Контакти, бутони, лампи и моторчето спи без видими признаци на байпас.
А е вързано правилно.
Отваряно е да се смаже и почисти основно и вътре е перфе откъм колецла, зъбчета и т.н. След намесата ми само е смазан и затворен правилно. Кабеляка също е по конете.
В схемата за монтаж преди 94та година много ме бъркаше тоя червено-син кабел, защото преди и след фейса са му размененили местата. Всеки компонент при мен иска отделна схема
Бахти сбирщайна


До колкото разбрах - при контакт трябва да разчагърта нещо. Ама йок ефект. Контакти, бутони, лампи и моторчето спи без видими признаци на байпас.
А е вързано правилно.
Отваряно е да се смаже и почисти основно и вътре е перфе откъм колецла, зъбчета и т.н. След намесата ми само е смазан и затворен правилно. Кабеляка също е по конете.
В схемата за монтаж преди 94та година много ме бъркаше тоя червено-син кабел, защото преди и след фейса са му размененили местата. Всеки компонент при мен иска отделна схема

Бахти сбирщайна



Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Караджов, ща удуша!
Toва дето пише clutch на него няма нищо общо със съединителя ти!
На снимката, дето си качил е кабеляка към actuator-а, т.е. моторчето при двигателя!
И да, казах ти, че машинката на съединителя прекъсва маса
. Също трябва да й извадиш стъблото преди да я монтираш 
Ако не, добрата новина е, че в Тех-Ко я имаше и беше доста евтина.
stony, тя си е BMW схема, пак от EBA-та, но за Е32-ка.
Toва дето пише clutch на него няма нищо общо със съединителя ти!
На снимката, дето си качил е кабеляка към actuator-а, т.е. моторчето при двигателя!
И да, казах ти, че машинката на съединителя прекъсва маса


Ако не, добрата новина е, че в Тех-Ко я имаше и беше доста евтина.
stony, тя си е BMW схема, пак от EBA-та, но за Е32-ка.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани