Епопеята на едно прегрято Е36 М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
steeN написа:на мен не ми се е разхвърчало... всичко си е наред. дори не съм го махнал, но съм чел за такива истории. мисля, че става ако тампоните на двигателя ти са стари и опре в радиатора.
И без тампони да караш мотора трябва да се вдигне над нивото на предния капак за да опре виското в радиатора.В повечето случаи счупени планки на водния радиатор, които са побългарени със свински опашки и т.н. се късат и радиатора полита към виското.Друга възможност е като почне да блокира лагера на виското да се скъса от оста.Трети вариянт е, ако майстора не е стегнал перката към виското и след 1000км. болтовете станат липсващи елементи от автомобила, да фръкне перката и всичко да стане на рагу.Но както казва един съфорумец : "не става само с писане по форумите".
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
~Мишо~ написа:;) Не опира в радиатора, със скъсани тампони мотора мърда и опира в дифузьора (който го има) и от там е ясно... пък да се скъса от оста... искам да го видя това
.
Със скъсан тампон мотора не може да се качи толкова нагоре за да опре в дифузьора (който го има).За да стигне дотам шифьора трябва да си е пил хапчетата от сушени гъби, и да пусне съединителя в 15 000 оборота за да скочи мотора толкова.Вземи ролетка ако искаш и си премери, а относно скъсаната ос - покарай с блокирал лагер на натегнато виско и ще разбереш.После напиши резултата във форума.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
толкова ли е трудно да се води нормален диалог в тоя форум вече... не знам. нито ме познаваш нито си ми виждал колата, а вече правиш квалификации. никой не казва да се къса оста... сега ще ме карате да ходя да ви снимам колко близо ми е перката до радиатора... доста такива теми съм виждал... ето една произволна.
ся дали удря дифузьора или радиатора SAME SHIT. проблема с тампоните на мотора си съществува...
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=469620
аз лично предпочитам да вярвам на turner motorsport вие си спорете дали може или не може...
http://www.turnermotorsport.com/BMW-E36 ... tches.aspx
ся дали удря дифузьора или радиатора SAME SHIT. проблема с тампоните на мотора си съществува...
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=469620
Yesterday the OBC flashes "check coolant level" - so I fill it up, and while I'm filling it up notice that all the blades on the fan just behind the radiator are snapped off How the heck did that happen? Ok - well - stuff happens -so just gotta get a new fan blade, maybe a clutch. On closer inspection I see that one or more of the snapped blades punctured the radiator and it's leaking bad.
reasons for the fan to strike the radiator or shroud:
1) Bad bearings in the WP...seems that's not it
2) Bad motor mounts allow enough movement under load for the fan to hit rad or shroud
3) Improperly installed fan shroud or radiator
аз лично предпочитам да вярвам на turner motorsport вие си спорете дали може или не може...
http://www.turnermotorsport.com/BMW-E36 ... tches.aspx
This fan is driven by the serpentine belt, engaged by the fan clutch. If you have bad motor mounts, it's quite common for the blades of this fan to make contact with the radiator or radiator shroud, essentially self-destructing the fan into many peices. Be sure to get a new fan clutch, while you are replacing this.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
ekcta3uto написа:~Мишо~ написа:;) Не опира в радиатора, със скъсани тампони мотора мърда и опира в дифузьора (който го има) и от там е ясно... пък да се скъса от оста... искам да го видя това
.
Със скъсан тампон мотора не може да се качи толкова нагоре за да опре в дифузьора (който го има).За да стигне дотам шифьора трябва да си е пил хапчетата от сушени гъби, и да пусне съединителя в 15 000 оборота за да скочи мотора толкова.Вземи ролетка ако искаш и си премери, а относно скъсаната ос - покарай с блокирал лагер на натегнато виско и ще разбереш.После напиши резултата във форума.
Не нагоре пък и никой не го е писал ти сам си го измисли , настрани или викаш то там няма дифузьор . На скъсано тампони двг ми се отклони 5 санта , достатъчно ли ти е . Добре че съм си с ел. перка таман бях махнал виското

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
Ако само това, че няма да удари в дифузьора е файдата защо просто не си сменяте тампоните като видите, че заминават. Гюнтер със сигурност не е мислил, че някой ще кара с разпаднали се тампони, че да остави достатъчно клиренс и за тоя случай.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
vladobate написа:ekcta3uto написа:~Мишо~ написа:;) Не опира в радиатора, със скъсани тампони мотора мърда и опира в дифузьора (който го има) и от там е ясно... пък да се скъса от оста... искам да го видя това
.
Със скъсан тампон мотора не може да се качи толкова нагоре за да опре в дифузьора (който го има).За да стигне дотам шифьора трябва да си е пил хапчетата от сушени гъби, и да пусне съединителя в 15 000 оборота за да скочи мотора толкова.Вземи ролетка ако искаш и си премери, а относно скъсаната ос - покарай с блокирал лагер на натегнато виско и ще разбереш.После напиши резултата във форума.
Не нагоре пък и никой не го е писал ти сам си го измисли , настрани или викаш то там няма дифузьор . На скъсано тампони двг ми се отклони 5 санта , достатъчно ли ти е . Добре че съм си с ел. перка таман бях махнал виското.
На скъсано тампони за да се отклони мотора с 5см, трябва да е някоя кола от махалата, на която собственика е твърдо против да си сменя тампоните за по 30лв бройката.
@steeN , не говорех за твойта кола и не съм правил никакви квалификации, говорех просто във втори лице без да конкретизирам.Извинявам се, но явно не е трябвало така да го пиша.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
bum_bum написа:Ако само това, че няма да удари в дифузьора е файдата защо просто не си сменяте тампоните като видите, че заминават. Гюнтер със сигурност не е мислил, че някой ще кара с разпаднали се тампони, че да остави достатъчно клиренс и за тоя случай.
добре знаеш, че на такава кола в повечето сервизи ще ти кажат... няма проблеми момче перфектна е, защото на никой не му се занимава.
не всеки е автомобилен ентусиаст

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
Те заминалите тампони на мотора са най-лесни за диагностика. Той си клати яко. А от тия от 30лв май няма много смисъл. (всъщност май са 50 или аз поне за толкова си взех Мейле). Има-няма година и единия ми замина. Сега поне спестих ще си ги платя двойно още един път за оригинални и за смяната 

Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
ekcta3uto написа:vladobate написа:ekcta3uto написа:~Мишо~ написа:;) Не опира в радиатора, със скъсани тампони мотора мърда и опира в дифузьора (който го има) и от там е ясно... пък да се скъса от оста... искам да го видя това
.
Със скъсан тампон мотора не може да се качи толкова нагоре за да опре в дифузьора (който го има).За да стигне дотам шифьора трябва да си е пил хапчетата от сушени гъби, и да пусне съединителя в 15 000 оборота за да скочи мотора толкова.Вземи ролетка ако искаш и си премери, а относно скъсаната ос - покарай с блокирал лагер на натегнато виско и ще разбереш.После напиши резултата във форума.
Не нагоре пък и никой не го е писал ти сам си го измисли , настрани или викаш то там няма дифузьор . На скъсано тампони двг ми се отклони 5 санта , достатъчно ли ти е . Добре че съм си с ел. перка таман бях махнал виското.
На скъсано тампони за да се отклони мотора с 5см, трябва да е някоя кола от махалата, на която собственика е твърдо против да си сменя тампоните за по 30лв бройката.
@steeN , не говорех за твойта кола и не съм правил никакви квалификации, говорех просто във втори лице без да конкретизирам.Извинявам се, но явно не е трябвало така да го пиша.



- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
Формулирай си наново целия текст, защото свен някфа мешаница на думи аз друго не разбрах.И като коментираш мои постове, поне си направи труда да ги осмислиш.А да, и прегряването няма как да има нещо общо с тампоните на мотора, освен ако не ти фръкне мотора и стане отделен елемент от колата...
П.П. Никъде не съм коментирал твоята кола, защото нито я знам нито ме касае каква е и какво и е състояние.Чети преди да пишеш г-н ТДС лавър.
П.П. Никъде не съм коментирал твоята кола, защото нито я знам нито ме касае каква е и какво и е състояние.Чети преди да пишеш г-н ТДС лавър.
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
ekcta3uto написа:Формулирай си наново целия текст, защото свен някфа мешаница на думи аз друго не разбрах.И като коментираш мои постове, поне си направи труда да ги осмислиш.А да, и прегряването няма как да има нещо общо с тампоните на мотора, освен ако не ти фръкне мотора и стане отделен елемент от колата...
П.П. Никъде не съм коментирал твоята кола, защото нито я знам нито ме касае каква е и какво и е състояние.Чети преди да пишеш г-н ТДС лавър.
Кое не осмислям постоянните ти коментари и недоволства кой кво писал . Това за кой се отнасяше :
На скъсано тампони за да се отклони мотора с 5см, трябва да е някоя кола от махалата, на която собственика е твърдо против да си сменя тампоните за по 30лв бройката.
след моя пост за скъсани тампони на моята кола , какво не съм осмислил от тъй или иначе глупав и неосмислен пост .
Аз пиша в технически форум а не в "Лакърдии" ориентирай се.
Цитат на твой пост :
Странно, но вече 3 пъти ми светва лампата, колата кипнала, и още не съм сменял мотор.А и за сега нямам намерение да го правя.Колко до автора на темата и пишещите в нея - 3 страници обяснения как майстора от сервиза е искал да излъже клиента са за кофата, а ваще разсъждения може да ги давате във форума на БГ мама, защото вече 1 мнение ми изтриха, но това се надявам да го видят повечко хора.Не е нормално хора, които са виждали разглобени двигатели само на снимка, да дават мнения по въпроси по които са напълно некомпетентни, и за хора които не познават, и не знаят с какво се занимават и какви са техните умения и качества.Това не просто е неколегиално, това се нарича "просташко".
Давай анализирай си поста пълен с противоречия , щото надали някой разбра кой има право на какво при все че твойта кола прегрява периодично , а се изказваш "компетентно" в тема описваща такива проблеми и отгоре на всичко наричаш "неколегиално" и "просташки" кое при все че слагаш определения на всичките си колеги ( пишещите по темата)- хора с разсъждения подобаващи на форум БГ мама . И думи като "ваще" ( нали си много проницателен кой бърка букви ) , "обяснения за кофата" как се вписват в принципите ти на колегиалност и непростащина.
Вземи се в ръце и пиши конкретно по темите както се изисква от правилата на форума пък ако не ти допада никой не ти е длъжен или те насилва да го правиш. Какво точно не разбра, че се държиш скромно казано неколегиално и просташки ли .
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
Аз си пиша по темите, за разлика от...
Относно мойта кола - не прегрява периодично, просто с тоя мотор ми грееше лятото и 3 пъти ми влиза в червеното, и напук на всички "форумни" логики не е фърлила мотор.Обяснил съм в поста ми всичко много ясно, ти просто си от хората които мразят да четат но обичат да пишат.Постовете ти наистина са ми леко трудни за разбиране защото правиш едно мазало, дето явно само ти си разбираш, за това не се напрягам много много да ти отговарям.
Думите ги пиша както ги изговарям, навик.Не се правя на учител по български и не пиша неграмотно, просто пиша както говоря АЗ и 99% от българите.
Не съм изявявал моите недоволства от това кой какво пише защото не съм форумен манияк, който да има 2000 мнения.Пиша рядко защото форума не е живота ми.А и хората извън форума също говорят празни приказки, на които не обръщам почти никакви внимание защото всеки вече е майстор и все разбира от коли.Най-вече от турбини и мапване.А да, и от БМВ-та.
И нямам пост в който да имам противоречия.
???
Относно мойта кола - не прегрява периодично, просто с тоя мотор ми грееше лятото и 3 пъти ми влиза в червеното, и напук на всички "форумни" логики не е фърлила мотор.Обяснил съм в поста ми всичко много ясно, ти просто си от хората които мразят да четат но обичат да пишат.Постовете ти наистина са ми леко трудни за разбиране защото правиш едно мазало, дето явно само ти си разбираш, за това не се напрягам много много да ти отговарям.
Думите ги пиша както ги изговарям, навик.Не се правя на учител по български и не пиша неграмотно, просто пиша както говоря АЗ и 99% от българите.
Не съм изявявал моите недоволства от това кой какво пише защото не съм форумен манияк, който да има 2000 мнения.Пиша рядко защото форума не е живота ми.А и хората извън форума също говорят празни приказки, на които не обръщам почти никакви внимание защото всеки вече е майстор и все разбира от коли.Най-вече от турбини и мапване.А да, и от БМВ-та.
И нямам пост в който да имам противоречия.
???
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Епопеята на едно прегрято Е36 М42
ekcta3uto написа:Аз си пиша по темите, за разлика от...
Относно мойта кола - не прегрява периодично, просто с тоя мотор ми грееше лятото и 3 пъти ми влиза в червеното, и напук на всички "форумни" логики не е фърлила мотор.Обяснил съм в поста ми всичко много ясно, ти просто си от хората които мразят да четат но обичат да пишат.Постовете ти наистина са ми леко трудни за разбиране защото правиш едно мазало, дето явно само ти си разбираш, за това не се напрягам много много да ти отговарям.
Думите ги пиша както ги изговарям, навик.Не се правя на учител по български и не пиша неграмотно, просто пиша както говоря АЗ и 99% от българите.
Не съм изявявал моите недоволства от това кой какво пише защото не съм форумен манияк, който да има 2000 мнения.Пиша рядко защото форума не е живота ми.А и хората извън форума също говорят празни приказки, на които не обръщам почти никакви внимание защото всеки вече е майстор и все разбира от коли.Най-вече от турбини и мапване.А да, и от БМВ-та.
И нямам пост в който да имам противоречия.
???
Ама това че пишеш каквото мислиш не оправдава крайните ти изказвания и квалификации за колеги. Пиши си квото искаш , но се съобразявай поне от елементарно чувство за уважение към непознат . И това че си искал да кажеш едно пък то излязло друго написано не е проблем на четящия защото тъй или иначе комуникацията между нас е по този начин с писане и никой ( аз поне ) не може да ти чете мислите , а чете написаното тук. И това че има противоречие в написаното от теб което конкретно цитирах е във връзка с твърдението ти че всички пишещи тук са за друг форум ( цитиран от теб ) и едва ли не мненията им по темата може да бъдат изхвърлени в кофата за боклук , а в същото време имаш претенции за компетентност при условие че кола поддържана от теб прегрява неколкократно. Това се подразбира логично от твоя пост , няма друго другото ти е в главата и не можеш да искаш уважение или признаване на някакви заслуги при начина по който пишеш излагайки мислите си ,уж. Нищо повече. Какво ти е сложно да разбираш не ме интересува нито пък ми е дерт аз лично искам уважение , а не просто драсканици по мой адрес или колеги съфорумци които уважавам щото видиш и тоя е лапнишаран който мога да си го връткам как си искам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани