Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
mihal написа:vladobate написа:.........................
_________________
Моля за извинение на лаптопа копчетата нещо се бъгват и понякога си пише квот си иска демек глупости , ама не е от мен .
абе вие за една и съща кола ли спорите? щото на моята термостата отива в долната страна на радиатора
Точно на твоята кола термостата пуска студената вода, топлата идва от главата и влиза безпрепятствено в радиатора. Това е схемата при всички коли, поне аз не знам да има друга...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
да колегата мишо както го е написал, че бях забравил вече тоя термостат от ляво или от дясно стоеше на кожуха, но топлата вода слиза към радиатора и по него надолу и влиза охладена по левия маркуч обратно 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Точно така, отгоре топлата, отдолу в блока влиза студената, но аз останах с впечатлението че го обяснявахте отдолу топлата отгоре студената 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
значи първо загрява горния маркуч... проблем ли е ако започва да затопля на първата чертичка от скалата

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
mihal написа:значи първо загрява горния маркуч... проблем ли е ако започва да затопля на първата чертичка от скалата
Не е проблем ама това не можеш го управляваш . Датчика за темп. се намира на главата и оттам също излиза въпросния мъркуч и влиза в горната част на радиатора. На принципа на топлопредаването горещата вода в главата постепенно затопля по-нататък водата по мъркуча и така даже и слиза постепенно и по радиатора затопляйки го ( ама в тоя студ само на място ще се усети тоя ефект ) . Това е естествен процес и не зависи от друго освен от околната температура кога ще затопли до някаква степен сравнявайки го със индикацията на таблото.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
vladobate написа:mihal написа:значи първо загрява горния маркуч... проблем ли е ако започва да затопля на първата чертичка от скалата
Не е проблем ама това не можеш го управляваш . Датчика за темп. се намира на главата и оттам също излиза въпросния мъркуч и влиза в горната част на радиатора. На принципа на топлопредаването горещата вода в главата постепенно затопля по-нататък водата по мъркуча и така даже и слиза постепенно и по радиатора затопляйки го ( ама в тоя студ само на място ще се усети тоя ефект ) . Това е естествен процес и не зависи от друго освен от околната температура кога ще затопли до някаква степен сравнявайки го със индикацията на таблото.
така си и мислех, радиатора всъщност си беше студен и горе и долу само маркуча беше почнал да затопля
благодаря!

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
При 2 градуса навън и 10км без газ едва ли е проблем. Пък и ако термостата е заминал за толкова км ще си някъде около синьото.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
00700 написа:Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .
По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
vladobate написа:00700 написа:Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .
По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .
В този смисъм, ако оставиш колата на място включена няма да загрее ли?
На теория което си написал е така, но изтиването би било толкова малко, че не би трябвало да се отрази драстично на стрелката на темп. Колата е включена и работи. Зависи и преди спускането колко км. е минал. Факторите са много.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
00700 написа:vladobate написа:00700 написа:Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .
По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .
В този смисъм, ако оставиш колата на място включена няма да загрее ли?
На теория което си написал е така, но изтиването би било толкова малко, че не би трябвало да се отрази драстично на стрелката на темп. Колата е включена и работи. Зависи и преди спускането колко км. е минал. Факторите са много.
Като си на място не получава струя и напрактика няма въздушно охлаждане на радиатора освен принудителното от перката/виското. vlado ги е описал нещата много точно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
b00st написа:00700 написа:vladobate написа:00700 написа:Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .
По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .
В този смисъм, ако оставиш колата на място включена няма да загрее ли?
На теория което си написал е така, но изтиването би било толкова малко, че не би трябвало да се отрази драстично на стрелката на темп. Колата е включена и работи. Зависи и преди спускането колко км. е минал. Факторите са много.
Като си на място не получава струя и напрактика няма въздушно охлаждане на радиатора освен принудителното от перката/виското. vlado ги е описал нещата много точно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Зависи външната темп. каква е, колко км. е изминал преди спускането, колко км. се е "спускал" ... . По-добре колегата с проблема да си провери колата дали всичко му е наред от колкото да го успокоявате. Колко км. трябва да се измине, че двигателя да се охлади до такава стъпен, че да се отрази на стрелката на темп. При тестови условия на писта и т.н. ... но на градски път ... .

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Колеги забравяте важен факт, а това е , че вътре в купето е студено и като си набичиш парното можеш преспокойно да го охладиш двигателя при продължително спускане на принудителен пр ход особено при съвременните дизели.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Jim Beam написа:Всичко добре знаем, че когато се спускаме на скорост, компютърът спира подаването на гориво. Карам М44 и ми се е случвало при спускане на скорост да речем 1 километър температурата на водата да почне да пада. След като подам газ почти веднага започва да се вдига. Имам ли проблем с отворен термостат или просто, като няма подаване на гориво, двигателя истива, защото няма какво да го топли.?
на 24 се качих на копитото колата си загрява нормално и цялото спускане го пуснат на 5-та без газ и темепературата ми падна на на чертата преди средата , вчера източих системата и смених антифриза и термостата си отвори нормално и нямах проблем , мисля че е напълно нормално след като в мотора не се впръсква бензин а се движи от оборотите на колелата понежи си на предавка а имаш напречен въздух срещу водния радиатор температурата да пада нали това му е работата да охлажда


Ако термостата е блокирал отворен няма да загрява колата въобще и парното ще го забравиш


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани