Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от ~Мишо~ » 04 Фев 2012, 23:52

mihal написа:
vladobate написа:.........................
_________________
Моля за извинение на лаптопа копчетата нещо се бъгват и понякога си пише квот си иска демек глупости , ама не е от мен .

:mhihi: абе вие за една и съща кола ли спорите? щото на моята термостата отива в долната страна на радиатора

Точно на твоята кола термостата пуска студената вода, топлата идва от главата и влиза безпрепятствено в радиатора. Това е схемата при всички коли, поне аз не знам да има друга... :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от b00st » 05 Фев 2012, 2:21

да колегата мишо както го е написал, че бях забравил вече тоя термостат от ляво или от дясно стоеше на кожуха, но топлата вода слиза към радиатора и по него надолу и влиза охладена по левия маркуч обратно :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Boyadjiev » 05 Фев 2012, 12:23

Точно така, отгоре топлата, отдолу в блока влиза студената, но аз останах с впечатлението че го обяснявахте отдолу топлата отгоре студената :shock:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от mihal » 05 Фев 2012, 12:26

значи първо загрява горния маркуч... проблем ли е ако започва да затопля на първата чертичка от скалата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от vladobate » 05 Фев 2012, 13:46

mihal написа:значи първо загрява горния маркуч... проблем ли е ако започва да затопля на първата чертичка от скалата

Не е проблем ама това не можеш го управляваш . Датчика за темп. се намира на главата и оттам също излиза въпросния мъркуч и влиза в горната част на радиатора. На принципа на топлопредаването горещата вода в главата постепенно затопля по-нататък водата по мъркуча и така даже и слиза постепенно и по радиатора затопляйки го ( ама в тоя студ само на място ще се усети тоя ефект ) . Това е естествен процес и не зависи от друго освен от околната температура кога ще затопли до някаква степен сравнявайки го със индикацията на таблото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от mihal » 05 Фев 2012, 14:52

vladobate написа:
mihal написа:значи първо загрява горния маркуч... проблем ли е ако започва да затопля на първата чертичка от скалата

Не е проблем ама това не можеш го управляваш . Датчика за темп. се намира на главата и оттам също излиза въпросния мъркуч и влиза в горната част на радиатора. На принципа на топлопредаването горещата вода в главата постепенно затопля по-нататък водата по мъркуча и така даже и слиза постепенно и по радиатора затопляйки го ( ама в тоя студ само на място ще се усети тоя ефект ) . Това е естествен процес и не зависи от друго освен от околната температура кога ще затопли до някаква степен сравнявайки го със индикацията на таблото.

така си и мислех, радиатора всъщност си беше студен и горе и долу само маркуча беше почнал да затопля
благодаря!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 8.02.2006
Кара: 2003 330dA TOURING

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Vinchenzo » 24 Дек 2013, 20:34

Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
image.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от bum_bum » 24 Дек 2013, 23:27

При 2 градуса навън и 10км без газ едва ли е проблем. Пък и ако термостата е заминал за толкова км ще си някъде около синьото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от 00700 » 25 Дек 2013, 10:52

Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
image.jpg

Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от vladobate » 26 Дек 2013, 1:52

00700 написа:
Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
image.jpg

Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .

По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от 00700 » 26 Дек 2013, 10:31

vladobate написа:
00700 написа:
Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
image.jpg

Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .

По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .

В този смисъм, ако оставиш колата на място включена няма да загрее ли?
На теория което си написал е така, но изтиването би било толкова малко, че не би трябвало да се отрази драстично на стрелката на темп. Колата е включена и работи. Зависи и преди спускането колко км. е минал. Факторите са много. :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от b00st » 26 Дек 2013, 12:26

00700 написа:
vladobate написа:
00700 написа:
Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
image.jpg

Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .

По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .

В този смисъм, ако оставиш колата на място включена няма да загрее ли?
На теория което си написал е така, но изтиването би било толкова малко, че не би трябвало да се отрази драстично на стрелката на темп. Колата е включена и работи. Зависи и преди спускането колко км. е минал. Факторите са много. :mhihi:

Като си на място не получава струя и напрактика няма въздушно охлаждане на радиатора освен принудителното от перката/виското. vlado ги е описал нещата много точно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от 00700 » 26 Дек 2013, 13:51

b00st написа:
00700 написа:
vladobate написа:
00700 написа:
Vinchenzo написа:Термостатите са ми на една година , преди малко спусках около 10км лек наклон, но почти не подавах газ. Ето къде ми отиде стрелката дори малко по надолу след това по равното пак закова 12 часа.
image.jpg

Преди това, колко км. си изминал? Не е нормално. Провери си термостата, охладителната течност ... .

По това описание си е съвсем нормално . Доколкото знам при комън рейл двг както подобно и при бенз инжекционни системи при отпускане педала на газта спират дюзите т.е. няма горене в цилиндрите и съответно няма отделена темп. освен от триене и т.н. При бензинови двг нормално се наблюдава това явление особено при ниска околна температура и спускане на скорост без газ , пробвайте на неутрална ( макар че не е за препоръчване ) и изстиването ще е по-малко даже може и да не го отчете стрелката .

В този смисъм, ако оставиш колата на място включена няма да загрее ли?
На теория което си написал е така, но изтиването би било толкова малко, че не би трябвало да се отрази драстично на стрелката на темп. Колата е включена и работи. Зависи и преди спускането колко км. е минал. Факторите са много. :mhihi:

Като си на място не получава струя и напрактика няма въздушно охлаждане на радиатора освен принудителното от перката/виското. vlado ги е описал нещата много точно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Зависи външната темп. каква е, колко км. е изминал преди спускането, колко км. се е "спускал" ... . По-добре колегата с проблема да си провери колата дали всичко му е наред от колкото да го успокоявате. Колко км. трябва да се измине, че двигателя да се охлади до такава стъпен, че да се отрази на стрелката на темп. При тестови условия на писта и т.н. ... но на градски път ... . :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от maxpower » 26 Дек 2013, 13:59

Колеги забравяте важен факт, а това е , че вътре в купето е студено и като си набичиш парното можеш преспокойно да го охладиш двигателя при продължително спускане на принудителен пр ход особено при съвременните дизели.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Haddess » 28 Дек 2013, 13:03

Jim Beam написа:Всичко добре знаем, че когато се спускаме на скорост, компютърът спира подаването на гориво. Карам М44 и ми се е случвало при спускане на скорост да речем 1 километър температурата на водата да почне да пада. След като подам газ почти веднага започва да се вдига. Имам ли проблем с отворен термостат или просто, като няма подаване на гориво, двигателя истива, защото няма какво да го топли.?


на 24 се качих на копитото колата си загрява нормално и цялото спускане го пуснат на 5-та без газ и темепературата ми падна на на чертата преди средата , вчера източих системата и смених антифриза и термостата си отвори нормално и нямах проблем , мисля че е напълно нормално след като в мотора не се впръсква бензин а се движи от оборотите на колелата понежи си на предавка а имаш напречен въздух срещу водния радиатор температурата да пада нали това му е работата да охлажда :dunno: бях на пуснато парно ест :mhihi:

Ако термостата е блокирал отворен няма да загрява колата въобще и парното ще го забравиш :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook