Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Oсвен чипса, пуканките и маховика, какви други подправки има по мотора? Предполагам два всмукателни вала...
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
vankatagsi написа:Oсвен чипса, пуканките и маховика, какви други подправки има по мотора? Предполагам два всмукателни вала...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Имам няколко въпроса, за да изясним всичко в една тема, че иначе информацията е доста разпокъсана из форума.
Трябва ни стартер от Е34 М20 или само бендикса от такъв статер, който да монтираме на мястото на нашия.
А може ли само да се сменят венците на маховиците и да не се пипа стартера, че при м52 той си е цяло приключение особено ако всичките му болтове са си там? Сега някой ще каже ами баланса-на много марки автомобили венеца се предлага като резервна част и може да бъде подменян без странични ефекти. Аз съм сменял един до сега(не на БМВ) и не е някаква голяма философия, предпочитам го пред това да разглобявам стартери
Какво стана с вилката-по каталожен номер излиза, че от М20 Е34/Е30 е същата като на М50б20 Е36, но е с различен номер от тези монтирани на всички други М50/М52 в Е36.
Лагера на съединителя- по каталожен номер го дават еднакъв от е30/Е34 от 84г насам чак до всички М52/м50 ,но по чуждите форуми пише, че имало разлика във височината, което не мога да си обясня как става като са с еднакви каталожни номера.
Благодаря предварително на отзовалите се
Трябва ни стартер от Е34 М20 или само бендикса от такъв статер, който да монтираме на мястото на нашия.
А може ли само да се сменят венците на маховиците и да не се пипа стартера, че при м52 той си е цяло приключение особено ако всичките му болтове са си там? Сега някой ще каже ами баланса-на много марки автомобили венеца се предлага като резервна част и може да бъде подменян без странични ефекти. Аз съм сменял един до сега(не на БМВ) и не е някаква голяма философия, предпочитам го пред това да разглобявам стартери

Какво стана с вилката-по каталожен номер излиза, че от М20 Е34/Е30 е същата като на М50б20 Е36, но е с различен номер от тези монтирани на всички други М50/М52 в Е36.
Лагера на съединителя- по каталожен номер го дават еднакъв от е30/Е34 от 84г насам чак до всички М52/м50 ,но по чуждите форуми пише, че имало разлика във височината, което не мога да си обясня как става като са с еднакви каталожни номера.
Благодаря предварително на отзовалите се

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Написал съм в първото мнение всичко което трябва 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
без смяна на стартер само се сменят венците ... всичко друго може да си ползваш от М50то ... жив пример вече 1 година карам така.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Ъмм очаквам с нетърпение ново клипче с по добро качество,интересува ме има ли нещо друго сменяно по мотора че нещо не чух по този въпрос,следя темата с интерес !
Поздрави
Поздрави

- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Boyadjiev написа:vankatagsi написа:Oсвен чипса, пуканките и маховика, какви други подправки има по мотора? Предполагам два всмукателни вала...
Мн добре варви поздравления


По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Колега с къв диф си ,че ми се струва че 200 на 4та са много 
иначе с маховика и чипа е станала бясна,и аз започнах да се позамислям да качвам такъв

иначе с маховика и чипа е станала бясна,и аз започнах да се позамислям да качвам такъв

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Би трябвало да е с 3.15
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
3.45 ориджинал е дифа



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Ще чакаме клип с по-хубаво качество, иначе до 3-та доста добре варви и във високите само нагоре ми се струва вече на 4-та че тъпче леко 

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20
Може, там вече трябва да засека някакво примерно 180-220 как ще даде по-добро време, на 4та или на 5та...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Олекотяване на маховик
Boyadjiev написа:
посъбрах частите,но ми остана маховика.обещан ми е от приятел,но какво играе фланеца от снимката?и болтовете са 28мм,а моите 25мм.може ли без фланец и с моите болтове?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик
ico318 написа:Boyadjiev написа:....
посъбрах частите,но ми остана маховика.обещан ми е от приятел,но какво играе фланеца от снимката?и болтовете са 28мм,а моите 25мм.може ли без фланец и с моите болтове?
Това е примерна снимка, не знам за какво е този фланец, не е необходим за конкретния случай . Болтовете на маховика обаче ти трябват, тъй като с твоите няма да стане..



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани