ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 29 Дек 2007, 23:30

NS325TDS написа:
kriso85 написа:Е добре колеги, изписа се много петемата за топлия старт и нека накрая някой да обобщи - акумолатора ли е , агренажа ли, ГНП ли или нещо друго.Аз правих основен ремонт на БМВто , смених му веригата БЕЗ колелцата около нея щото казаха че са добре и проблема с топлия старт си остана. Все пак е тъпо да се слагат датчици от Опел.


Профилактирай СТАРТЕРА


преди 1 седмица взе нещо пак да се пъне при паленето и си помислих че акумолатора е свършил ама не...шибания стартер беше си испял песента смениха ми четките и втулки и сега си пали като нова....така че обърнето внимание и на този елемент както каза колегата :!:
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 5.10.2008
Местоположение: гр. Завет

Мнение от Миро 40 » 06 Окт 2008, 14:51

Вчера писах за проблема си! Преди две седмици вкарах тдс 318 в гаража и преди три дни ми се наложи да пътувам. Установих, че ми е паднал акумулатора, който е на около 1 г. Заредихго добре, след което пробвах да запаля. На таблото ми светнаха лампите при контакт, но след завъртане на контакт нито върти, нито издава шум или звуци. Тествах акумулатора и стартера и майстора каза, че не е от тях проблема. Друг ми каза, че проблема може да е от ИМОБИЛАЙЗЕРА.
аКО НЯКОЙ Е ПАТИЛ ОТ ПОДОБНО НЕЩОы МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.10.2008

Помощ! Спешно! Белези на ангренажа за БМВ 525 тдс

Мнение от tedi_br » 25 Окт 2008, 14:08

Нов съм във форума и се извинявям предварително ако темата е засягана преди. Наложи ми се да сменям веригите на ангренажа и ми е необходим съвет и евентуално схема или снимка на белезите за зацепване. Благодаря! Колата е БМВ 525 тдс

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Re: Помощ! Спешно! Белези на ангренажа за БМВ 525 тдс

Мнение от маречков » 28 Окт 2008, 15:34

tedi_br написа:необходим съвет и евентуално схема или снимка на белезите за зацепване. Благодаря! Колата е БМВ 525 тдс

И аз моля за същото, че един приятел се е хванал да си сменя скъсаната верига и се видя в чудо-неще да запали и се съмнява в зацепването на помпата.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.12.2008

krasi

Мнение от man4o88 » 24 Дек 2008, 22:00

пи4ове имам и друг вариянт излиза по евтино и не сменяте вериги

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 25.08.2008
Местоположение: Vratsa

Мнение от Sashooo » 24 Дек 2008, 23:25

:mhihi: ами сподели на хората с печките де :mhihi: :mhihi: ще чета със интерес
BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 31.12.2008

Мнение от rakiqdrink » 31 Дек 2008, 15:05

Здравейте! Преди дни се сдобих с 318 тдс и при забелязах това трудно стартиране на двигателя. Ходих при познат майстро-електричар. Човека ми каза, че БМВ и Мерцедес (дизели) са претенциозни към напрежението. Ако падне под определено ниво и не се подава гориво - трудно пали! Съвета му беше - нов акумулатор! Сега това мисля да направя и ще кажа има ли промяна!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: верига

Мнение от jibo » 23 Яну 2009, 22:05

колеги казаха ми 4е не е задалжително да се сваля глава от ам идват пове4ето пари за ремонта 1 мастор ми каза 500 махимално за 2-те вериги а тея обтега4и може и да не се сменят пове4ето искат да ти земат парите за тва свалят глави ,сменят гарнитъру картери

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E46
Мечтае да кара: ///M-power

Мнение от ///M-Power » 24 Яну 2009, 20:57

rakiqdrink написа:Здравейте! Преди дни се сдобих с 318 тдс и при забелязах това трудно стартиране на двигателя. Ходих при познат майстро-електричар. Човека ми каза, че БМВ и Мерцедес (дизели) са претенциозни към напрежението. Ако падне под определено ниво и не се подава гориво - трудно пали! Съвета му беше - нов акумулатор! Сега това мисля да направя и ще кажа има ли промяна!


Този маистор е абсолютно прав!!! При мене се получи същото поради нисък стартов ток на акумолатора спря да пали топла. Смених акомулатора и сега пали от четвърт! Не бързаите да се хвърляте да сменяте вериги и подобни неща ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Мнение от dido_lom » 22 Фев 2009, 14:31

здравеите колеги,когато юни месец си купих колата и аз имах са6тиа проблем.при маистора не6тата биаха комплексни помпа(гнп)700лв.ремонт+вериги(штото са 2)гарнитура на главата+шлаифане на саштата,грубо сметнато с труда кам 1500лв.Регистрирах се тук и запо4нах да 4ета и експериминтирам,
1.нов акумолатор
2.стартер-чеки,втулки и там каквото има за смяна
3.горивна система-маркучи от резервоара и кам горивния филтар и гнп(никаде не триабва да минава ваздух)
4.динамо-дали зарежда достатачно акумолатора
5.малка интервенциа на гнп(главата на помпата се мести кам купето НО НЕ ПОВЕчЕ ОТ 2-3 мм.)
сега пали и топла и студена.дано да сам бил полезен
Важна тема: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
прочетете тази тема полезна е наистина.
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 09 Апр 2009, 19:09

Един от колегите на 1-ва или 2-ра страница от темата е писал, че от време на време му се губи мощността и после се оправя сама, но никой нищо не казва по въпроса...
аз имам същия проблем и се чудя някой има ли идея, от какво се появява това и дали би могло да е от въпросната цедка на помпата?
Само да спомена, че горивния филтър е на 6к и след смяната му започна да прави така (не знам дали е съвпадение или е от него)...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 14 Апр 2009, 6:31

LANA написа:Един от колегите на 1-ва или 2-ра страница от темата е писал, че от време на време му се губи мощността и после се оправя сама, но никой нищо не казва по въпроса...
аз имам същия проблем и се чудя някой има ли идея, от какво се появява това и дали би могло да е от въпросната цедка на помпата?
Само да спомена, че горивния филтър е на 6к и след смяната му започна да прави така (не знам дали е съвпадение или е от него)...
Провери си цетката на сондата в резервоара.Моята накрая спря да върви :D Накрая се оказа ,че тая цетка(на сондата)нямаше нито дупчица по нея,намазана като с мед.Накиснах я в бензин за 30 мин. продухах я и сега е огън.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 14 Апр 2009, 8:41

мерси колега,

ще я чекна и ще кажа какво е станало
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Апр 2009, 9:13

kudo написа:
LANA написа:Един от колегите на 1-ва или 2-ра страница от темата е писал, че от време на време му се губи мощността и после се оправя сама, но никой нищо не казва по въпроса...
аз имам същия проблем и се чудя някой има ли идея, от какво се появява това и дали би могло да е от въпросната цедка на помпата?
Само да спомена, че горивния филтър е на 6к и след смяната му започна да прави така (не знам дали е съвпадение или е от него)...
Провери си цетката на сондата в резервоара.Моята накрая спря да върви :D Накрая се оказа ,че тая цетка(на сондата)нямаше нито дупчица по нея,намазана като с мед.Накиснах я в бензин за 30 мин. продухах я и сега е огън.

И ако след това пак ти прави тоя номер си смени маркучлето от колетора до маф сензора, че като се напълни със зган и пак така прави ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 27 Апр 2009, 9:43

И мойта няма мощност,после се проявява нещо като отпушване и тръгва.Включи ми се и подгрева като беше загряла.Мирише на незигоряла нафта като я настъпвам по магистралата.Едвам вдига 180км/ч.
Топла неще да пали.Значи загася ли е и запаля ли веднага пали.
Обаче изчакам ли 2-3мин. няма палене.Чак на 4-5 път. :roll:
Къде е тази цедка на помпата,на ГНП-то става дума!?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook