ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
NS325TDS написа:kriso85 написа:Е добре колеги, изписа се много петемата за топлия старт и нека накрая някой да обобщи - акумолатора ли е , агренажа ли, ГНП ли или нещо друго.Аз правих основен ремонт на БМВто , смених му веригата БЕЗ колелцата около нея щото казаха че са добре и проблема с топлия старт си остана. Все пак е тъпо да се слагат датчици от Опел.
Профилактирай СТАРТЕРА
преди 1 седмица взе нещо пак да се пъне при паленето и си помислих че акумолатора е свършил ама не...шибания стартер беше си испял песента смениха ми четките и втулки и сега си пали като нова....така че обърнето внимание и на този елемент както каза колегата

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Вчера писах за проблема си! Преди две седмици вкарах тдс 318 в гаража и преди три дни ми се наложи да пътувам. Установих, че ми е паднал акумулатора, който е на около 1 г. Заредихго добре, след което пробвах да запаля. На таблото ми светнаха лампите при контакт, но след завъртане на контакт нито върти, нито издава шум или звуци. Тествах акумулатора и стартера и майстора каза, че не е от тях проблема. Друг ми каза, че проблема може да е от ИМОБИЛАЙЗЕРА.
аКО НЯКОЙ Е ПАТИЛ ОТ ПОДОБНО НЕЩОы МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ.
аКО НЯКОЙ Е ПАТИЛ ОТ ПОДОБНО НЕЩОы МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ.
Помощ! Спешно! Белези на ангренажа за БМВ 525 тдс
Нов съм във форума и се извинявям предварително ако темата е засягана преди. Наложи ми се да сменям веригите на ангренажа и ми е необходим съвет и евентуално схема или снимка на белезите за зацепване. Благодаря! Колата е БМВ 525 тдс
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: Помощ! Спешно! Белези на ангренажа за БМВ 525 тдс
tedi_br написа:необходим съвет и евентуално схема или снимка на белезите за зацепване. Благодаря! Колата е БМВ 525 тдс
И аз моля за същото, че един приятел се е хванал да си сменя скъсаната верига и се видя в чудо-неще да запали и се съмнява в зацепването на помпата.
- rakiqdrink
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 31.12.2008
Здравейте! Преди дни се сдобих с 318 тдс и при забелязах това трудно стартиране на двигателя. Ходих при познат майстро-електричар. Човека ми каза, че БМВ и Мерцедес (дизели) са претенциозни към напрежението. Ако падне под определено ниво и не се подава гориво - трудно пали! Съвета му беше - нов акумулатор! Сега това мисля да направя и ще кажа има ли промяна!
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: верига
колеги казаха ми 4е не е задалжително да се сваля глава от ам идват пове4ето пари за ремонта 1 мастор ми каза 500 махимално за 2-те вериги а тея обтега4и може и да не се сменят пове4ето искат да ти земат парите за тва свалят глави ,сменят гарнитъру картери
- ///M-Power
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 17.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: ///M-power
rakiqdrink написа:Здравейте! Преди дни се сдобих с 318 тдс и при забелязах това трудно стартиране на двигателя. Ходих при познат майстро-електричар. Човека ми каза, че БМВ и Мерцедес (дизели) са претенциозни към напрежението. Ако падне под определено ниво и не се подава гориво - трудно пали! Съвета му беше - нов акумулатор! Сега това мисля да направя и ще кажа има ли промяна!
Този маистор е абсолютно прав!!! При мене се получи същото поради нисък стартов ток на акумолатора спря да пали топла. Смених акомулатора и сега пали от четвърт! Не бързаите да се хвърляте да сменяте вериги и подобни неща

- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
здравеите колеги,когато юни месец си купих колата и аз имах са6тиа проблем.при маистора не6тата биаха комплексни помпа(гнп)700лв.ремонт+вериги(штото са 2)гарнитура на главата+шлаифане на саштата,грубо сметнато с труда кам 1500лв.Регистрирах се тук и запо4нах да 4ета и експериминтирам,
1.нов акумолатор
2.стартер-чеки,втулки и там каквото има за смяна
3.горивна система-маркучи от резервоара и кам горивния филтар и гнп(никаде не триабва да минава ваздух)
4.динамо-дали зарежда достатачно акумолатора
5.малка интервенциа на гнп(главата на помпата се мести кам купето НО НЕ ПОВЕчЕ ОТ 2-3 мм.)
сега пали и топла и студена.дано да сам бил полезен
Важна тема: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
прочетете тази тема полезна е наистина.
1.нов акумолатор
2.стартер-чеки,втулки и там каквото има за смяна
3.горивна система-маркучи от резервоара и кам горивния филтар и гнп(никаде не триабва да минава ваздух)
4.динамо-дали зарежда достатачно акумолатора
5.малка интервенциа на гнп(главата на помпата се мести кам купето НО НЕ ПОВЕчЕ ОТ 2-3 мм.)
сега пали и топла и студена.дано да сам бил полезен
Важна тема: Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
прочетете тази тема полезна е наистина.
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Един от колегите на 1-ва или 2-ра страница от темата е писал, че от време на време му се губи мощността и после се оправя сама, но никой нищо не казва по въпроса...
аз имам същия проблем и се чудя някой има ли идея, от какво се появява това и дали би могло да е от въпросната цедка на помпата?
Само да спомена, че горивния филтър е на 6к и след смяната му започна да прави така (не знам дали е съвпадение или е от него)...
аз имам същия проблем и се чудя някой има ли идея, от какво се появява това и дали би могло да е от въпросната цедка на помпата?
Само да спомена, че горивния филтър е на 6к и след смяната му започна да прави така (не знам дали е съвпадение или е от него)...
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Провери си цетката на сондата в резервоара.Моята накрая спря да вървиLANA написа:Един от колегите на 1-ва или 2-ра страница от темата е писал, че от време на време му се губи мощността и после се оправя сама, но никой нищо не казва по въпроса...
аз имам същия проблем и се чудя някой има ли идея, от какво се появява това и дали би могло да е от въпросната цедка на помпата?
Само да спомена, че горивния филтър е на 6к и след смяната му започна да прави така (не знам дали е съвпадение или е от него)...

- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
kudo написа:Провери си цетката на сондата в резервоара.Моята накрая спря да вървиLANA написа:Един от колегите на 1-ва или 2-ра страница от темата е писал, че от време на време му се губи мощността и после се оправя сама, но никой нищо не казва по въпроса...
аз имам същия проблем и се чудя някой има ли идея, от какво се появява това и дали би могло да е от въпросната цедка на помпата?
Само да спомена, че горивния филтър е на 6к и след смяната му започна да прави така (не знам дали е съвпадение или е от него)...Накрая се оказа ,че тая цетка(на сондата)нямаше нито дупчица по нея,намазана като с мед.Накиснах я в бензин за 30 мин. продухах я и сега е огън.
И ако след това пак ти прави тоя номер си смени маркучлето от колетора до маф сензора, че като се напълни със зган и пак така прави


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
И мойта няма мощност,после се проявява нещо като отпушване и тръгва.Включи ми се и подгрева като беше загряла.Мирише на незигоряла нафта като я настъпвам по магистралата.Едвам вдига 180км/ч.
Топла неще да пали.Значи загася ли е и запаля ли веднага пали.
Обаче изчакам ли 2-3мин. няма палене.Чак на 4-5 път.
Къде е тази цедка на помпата,на ГНП-то става дума!?
Топла неще да пали.Значи загася ли е и запаля ли веднага пали.
Обаче изчакам ли 2-3мин. няма палене.Чак на 4-5 път.

Къде е тази цедка на помпата,на ГНП-то става дума!?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани