за Е36 и тропкането на корите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 10 Мар 2009, 22:27

Номенклатурен номер : 51411973500
Описание : ЩИПКА КОРА ВРАТА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 10 Мар 2009, 23:34

liloff написа:Бях до Практикер уикенда и не можах да намеря вата на листове. Колеги я дайте нещо снимка на опаковката на ватата, която ползвате и е на листове, че от много време се каня.
На другата кола съм залепил мокет от вътрешната страна на корите на вратите и ефекта е също "Уау". Хубав дебел плътен мокет. Просто разликата е огромна.

Има я същата, но на топче аз взех половин топче за 23лв. малко е множко, но по-малка разфасовка не успях да намеря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Мар 2009, 10:55

В бриколаж, отстрани при строителните материали има по 3.50 е един лист

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 11 Мар 2009, 18:05

стан написа:В бриколаж, отстрани при строителните материали има по 3.50 е един лист
и дебелина 5см за тази говорим :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: Pleven

:)

Мнение от vuvi » 11 Мар 2009, 23:34

Дано скоро видим и снимки :) Поздравления за темата!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София

Мнение от spooky » 12 Мар 2009, 16:07

Какво стана със снимките :)
RTFM

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 19 Мар 2009, 12:03

НАЙ-КАЧЕСТВЕНИЯ /лесно достъпен/ материал за термо и шумоизолация е коркът. Малко по-скъпичко е ,но изолационните свойства на 1мм.корк се равняват на 1см.вата
http://www.corkbg.com/why_cork.html

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 19 Мар 2009, 12:15

С тая разлика, че корка не можеш да го моделираш така, както правиш с ватата. Не знам дали знаеш корите от долната страна на какво приличат. Чупките, които трябва да приеме материалът, с който се изолира, изобщо не са леки. Да не говорим, че с корк ще си облепиш задните калници и багажника точно другия път.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 19 Мар 2009, 12:28

err0r написа:С тая разлика, че корка не можеш да го моделираш така, както правиш с ватата. Не знам дали знаеш корите от долната страна на какво приличат. Чупките, които трябва да приеме материалът, с който се изолира, изобщо не са леки. Да не говорим, че с корк ще си облепиш задните калници и багажника точно другия път.
Жоре до преди Любето да пусне темата, едвали някой си е помислял за подобна интервенция но вече и корк слагаме :!: Нищо ние сме по глупави ;) с тая вата,но пък ефекта наистина е УаУ :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 19 Мар 2009, 13:06

St.Dilov, колега, недей толкова крайно ;)
Изолирали сме си колите доста преди да се появи тази тема. Вероятно и малко преди да се появи този форум ;)

Както писах по-горе, мокета също е отлична опция.
Ако колегата иска да пробва с корк, също е страхотна идея, просто е повече играчка и по-малко бира, а не обратното. :)
Но това не значи, че трябва да се отхвърля. Аз също седях и доста време гледах корковите листове в Практикер. Мисля и аз натам да се насоча, комбинирано с вата.

Довечера, ако не забравя, ще си ъпдейтна мнението със снимки с мокет от другата кола, да добиете известна представа.

P.S. Намерих няколко снимки за идея ;) Kак се реже този дебел мокет, нямате си представа. ;) Но резултата е уникален.

Изображение Изображение
Последна промяна kdl на 19 Мар 2009, 22:34, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 19 Мар 2009, 13:33

Колега много съм далече от мисълта да засегна някой, просто говориме за бързо,евтино и качествено а корка отговаря само на последното ;) И продължавам да твърдя, че сме еденици тези които сме го направили включая и теб :) Ако иска колегата нека пробва с корк и да каже цена,време и нервите които е изхабил и тогава :yes: от мен

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София

Мнение от spooky » 19 Мар 2009, 13:37

Аз видях колата на един колега, който не е слагал изолация, а само е залепил корите с моментно лепило и е сменил щипките. Малко след тази интервенция, като видях колата, всичко беше перфектно и нямаше скърцане и тропане от корите. Дали според вас това е добро решение?
И още нещо - ако се слага вата силикон или някое специално лепило е по-добре да се ползва?
RTFM

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.08.2006

за корите

Мнение от ditam » 19 Мар 2009, 13:59

Колеги, дали някой ще се наеме да ми направи така моето комби срещу заплащане разбира се. Питам сериозно.............

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 19 Мар 2009, 14:16

наеми се ти, какво сложно виждаш

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: за корите

Мнение от err0r » 19 Мар 2009, 15:08

ditam написа:Колеги, дали някой ще се наеме да ми направи така моето комби срещу заплащане разбира се. Питам сериозно.............

Авторът на темата е твоят човек.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook