за Е36 и тропкането на корите...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
liloff написа:Бях до Практикер уикенда и не можах да намеря вата на листове. Колеги я дайте нещо снимка на опаковката на ватата, която ползвате и е на листове, че от много време се каня.
На другата кола съм залепил мокет от вътрешната страна на корите на вратите и ефекта е също "Уау". Хубав дебел плътен мокет. Просто разликата е огромна.
Има я същата, но на топче аз взех половин топче за 23лв. малко е множко, но по-малка разфасовка не успях да намеря.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
и дебелина 5см за тази говоримстан написа:В бриколаж, отстрани при строителните материали има по 3.50 е един лист

- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
НАЙ-КАЧЕСТВЕНИЯ /лесно достъпен/ материал за термо и шумоизолация е коркът. Малко по-скъпичко е ,но изолационните свойства на 1мм.корк се равняват на 1см.вата
http://www.corkbg.com/why_cork.html
http://www.corkbg.com/why_cork.html
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
С тая разлика, че корка не можеш да го моделираш така, както правиш с ватата. Не знам дали знаеш корите от долната страна на какво приличат. Чупките, които трябва да приеме материалът, с който се изолира, изобщо не са леки. Да не говорим, че с корк ще си облепиш задните калници и багажника точно другия път.

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Жоре до преди Любето да пусне темата, едвали някой си е помислял за подобна интервенция но вече и корк слагамеerr0r написа:С тая разлика, че корка не можеш да го моделираш така, както правиш с ватата. Не знам дали знаеш корите от долната страна на какво приличат. Чупките, които трябва да приеме материалът, с който се изолира, изобщо не са леки. Да не говорим, че с корк ще си облепиш задните калници и багажника точно другия път.



St.Dilov, колега, недей толкова крайно
Изолирали сме си колите доста преди да се появи тази тема. Вероятно и малко преди да се появи този форум
Както писах по-горе, мокета също е отлична опция.
Ако колегата иска да пробва с корк, също е страхотна идея, просто е повече играчка и по-малко бира, а не обратното.
Но това не значи, че трябва да се отхвърля. Аз също седях и доста време гледах корковите листове в Практикер. Мисля и аз натам да се насоча, комбинирано с вата.
Довечера, ако не забравя, ще си ъпдейтна мнението със снимки с мокет от другата кола, да добиете известна представа.
P.S. Намерих няколко снимки за идея
Kак се реже този дебел мокет, нямате си представа.
Но резултата е уникален.


Изолирали сме си колите доста преди да се появи тази тема. Вероятно и малко преди да се появи този форум

Както писах по-горе, мокета също е отлична опция.
Ако колегата иска да пробва с корк, също е страхотна идея, просто е повече играчка и по-малко бира, а не обратното.

Но това не значи, че трябва да се отхвърля. Аз също седях и доста време гледах корковите листове в Практикер. Мисля и аз натам да се насоча, комбинирано с вата.
Довечера, ако не забравя, ще си ъпдейтна мнението със снимки с мокет от другата кола, да добиете известна представа.
P.S. Намерих няколко снимки за идея


Последна промяна kdl на 19 Мар 2009, 22:34, променена общо 2 пъти
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Колега много съм далече от мисълта да засегна някой, просто говориме за бързо,евтино и качествено а корка отговаря само на последното
И продължавам да твърдя, че сме еденици тези които сме го направили включая и теб
Ако иска колегата нека пробва с корк и да каже цена,време и нервите които е изхабил и тогава
от мен



Аз видях колата на един колега, който не е слагал изолация, а само е залепил корите с моментно лепило и е сменил щипките. Малко след тази интервенция, като видях колата, всичко беше перфектно и нямаше скърцане и тропане от корите. Дали според вас това е добро решение?
И още нещо - ако се слага вата силикон или някое специално лепило е по-добре да се ползва?
И още нещо - ако се слага вата силикон или някое специално лепило е по-добре да се ползва?
RTFM
за корите
Колеги, дали някой ще се наеме да ми направи така моето комби срещу заплащане разбира се. Питам сериозно.............
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: за корите
ditam написа:Колеги, дали някой ще се наеме да ми направи така моето комби срещу заплащане разбира се. Питам сериозно.............
Авторът на темата е твоят човек.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани