ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Моята понеже много тракаше заради доста по-лекия маховик сложих равни части 75W140NT и MT-90 Редлайн. 
Тракане вече има само при яко нагряване на писта и то много по-слабо от преди.
Това обаче е вариант само за топъл климат.
За нормална употреба е половината 75W140 и останалата половина D4 ATF.
Цената им е доста висока обаче и може би е по-добре за същите пари да се направи ремонт на кутията.
			
		Тракане вече има само при яко нагряване на писта и то много по-слабо от преди.
Това обаче е вариант само за топъл климат.
За нормална употреба е половината 75W140 и останалата половина D4 ATF.
Цената им е доста висока обаче и може би е по-добре за същите пари да се направи ремонт на кутията.
- ~Мишо~
 - старши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 3150
 - Регистриран на: 7.05.2007
 - Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
 - Пол: Мъж
 - Кара: видимо доволен
 - Мечтае да кара: само за удоволствие...
 - Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M10 написа:~Мишо~ написа:Аз до сега кутия с MTF не съм виждал, пък който е платил колата може да и налее каквото си иска.
Аз пък досега съм имал само една на която пише атф и 10тина с нормално масло, включително и гетраг 220
Това по табела ли, или си ги намерил така?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
		Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Vasko_G
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 170
 - Регистриран на: 18.11.2014
 - Местоположение: гр. София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW Compact M43B16
 - Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги. Установих, че ми капе масло от радиатора, който охлажда маслото на скоростната кутия (АСК), не е много, но си сълзи. Бях при колега от форума и той ми каза, че това чудо струва 600 лева. Та в тази връзка да попитам дали е възможно да се замени този радиатор с такъв, от друг модел автомобил, дали някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем. За № 1 от схемата става дума http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CG21-EUR-10-1994-E36-BMW-316i_16&diagId=17_0961
			
		- Biogame
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1713
 - Регистриран на: 17.04.2008
 - Местоположение: Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
 - Мечтае да кара: Всичко що е BMW
 - Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++ 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колата не беше палена около 40 дни.
Прибирам се,паля я и тръгвам да се прибирам към Сливен и при първото натискане на спирачката и се чува едно тупкане и целия волан вибрира.
В първия момент се шашнах,слязох оглеждах видимо няма нищо.
Така се прибрах,като това го прави при скорост над 60-70 км
Колата е с нови дискове,накладни нямаше и абсолютно нищо когато я спрях.
Възможно ли е да ми задържа някой апарат,дайте съвет?
			Прибирам се,паля я и тръгвам да се прибирам към Сливен и при първото натискане на спирачката и се чува едно тупкане и целия волан вибрира.
В първия момент се шашнах,слязох оглеждах видимо няма нищо.
Така се прибрах,като това го прави при скорост над 60-70 км
Колата е с нови дискове,накладни нямаше и абсолютно нищо когато я спрях.
Възможно ли е да ми задържа някой апарат,дайте съвет?
  
  
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте Колеги, 
Дойде и моят ред да пиша във форума.
От скоро (два дена) съм притежател на Bmw e36 Compact 318ti. Колата ми харесва и е запазена, но има едно две неща които искат малко внимание.
1. Ако някой знае колко на брой щипки има във предните кори на вратите, и от къде мога да закупя такива (в Пловдив), че имам няколко които са за смяна?
2. Има един доста интересен проблем, предната дясна врата е със ел. механизъм за сваляне на стъклото, но не работи както трябва. Проблема се състой, че като натисна копчето за сваляне, стъклото се свяле с 1см и спира. За да го сваля по-надолу трябва да натисна копчето отново и отново докато не се свали напълно и същата процедура за да го кача до горе. Пробвах да разменя копчетата, да видя дали не е от развалено копче, уви проблема остана. Имате ли идей какво може да е, развалена машинка или нещо друго?
Ще съм благодарен ако може да дадете информация и предложения.
Благодаря Ви.
			
		Дойде и моят ред да пиша във форума.
От скоро (два дена) съм притежател на Bmw e36 Compact 318ti. Колата ми харесва и е запазена, но има едно две неща които искат малко внимание.
1. Ако някой знае колко на брой щипки има във предните кори на вратите, и от къде мога да закупя такива (в Пловдив), че имам няколко които са за смяна?
2. Има един доста интересен проблем, предната дясна врата е със ел. механизъм за сваляне на стъклото, но не работи както трябва. Проблема се състой, че като натисна копчето за сваляне, стъклото се свяле с 1см и спира. За да го сваля по-надолу трябва да натисна копчето отново и отново докато не се свали напълно и същата процедура за да го кача до горе. Пробвах да разменя копчетата, да видя дали не е от развалено копче, уви проблема остана. Имате ли идей какво може да е, развалена машинка или нещо друго?
Ще съм благодарен ако може да дадете информация и предложения.
Благодаря Ви.
- vladi_a_i
 - костинбродчанин
 - 
				
			 - Мнения: 3239
 - Регистриран на: 18.11.2008
 - Местоположение: градът на славея
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 530д
 - Мечтае да кара: М3 Компакт
 - Детайли за колата: Няма много...
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
denis07 написа:Здравейте Колеги,
Дойде и моят ред да пиша във форума.
От скоро (два дена) съм притежател на Bmw e36 Compact 318ti. Колата ми харесва и е запазена, но има едно две неща които искат малко внимание.
1. Ако някой знае колко на брой щипки има във предните кори на вратите, и от къде мога да закупя такива (в Пловдив), че имам няколко които са за смяна?
2. Има един доста интересен проблем, предната дясна врата е със ел. механизъм за сваляне на стъклото, но не работи както трябва. Проблема се състой, че като натисна копчето за сваляне, стъклото се свяле с 1см и спира. За да го сваля по-надолу трябва да натисна копчето отново и отново докато не се свали напълно и същата процедура за да го кача до горе. Пробвах да разменя копчетата, да видя дали не е от развалено копче, уви проблема остана. Имате ли идей какво може да е, развалена машинка или нещо друго?
Ще съм благодарен ако може да дадете информация и предложения.
Благодаря Ви.
1.Около 8-10 щипки са..
2.Най-вероятно е от моторчето на машинката/Стават единствено от Компакт е36 / Имам ги налични
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
		- BMW_1992
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 7
 - Регистриран на: 20.11.2013
 - Местоположение: Разлог
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 316i
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги! Имам проблем с БМВ 316 М40 мотор и искам да дам ток директно от акумулатор на бензиновата помпа, за да започне да върти докато колата е изгасена. Правя го защото съм извадил рейката с дюзите и искам да проверя дали някоя не изпуска  бензин докато карам на газ. Като махнах капака под задната седалка има 2 букси. Едната е с 2 по-тънки кабела, жълти на цвят, които мисля, че са за нивомера на горивото. Другата букса е с 2 по-дебели кабела- кафяв и зелен с фява линийка. На мястото на кой кабел трябва да подам ток, за да завърти помпата?
Благодаря предварително!
			
		Благодаря предварително!
- ~Мишо~
 - старши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 3150
 - Регистриран на: 7.05.2007
 - Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
 - Пол: Мъж
 - Кара: видимо доволен
 - Мечтае да кара: само за удоволствие...
 - Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Дебелите кабели, като зеления трябва да е +
			- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
		Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BMW_1992
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 7
 - Регистриран на: 20.11.2013
 - Местоположение: Разлог
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 316i
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря ~Мишо~!
Помпата я задействах по друг начин. След доста ровене в интернет открих, че като махнеш релето за бензиновата помпа и дадеш на късо между клеми №30 и №87 /номерата на клемите са показани от долната страна на самото реле след като се извади/ помпата започва да върти на изгасен двигател.
			
		Помпата я задействах по друг начин. След доста ровене в интернет открих, че като махнеш релето за бензиновата помпа и дадеш на късо между клеми №30 и №87 /номерата на клемите са показани от долната страна на самото реле след като се извади/ помпата започва да върти на изгасен двигател.
- ogata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2806
 - Регистриран на: 20.03.2009
 - Местоположение: New Village Customs
 - Кара: 332mxi
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Хидравличните помпи на м50 и м52 еднакви ли са ?
			

http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- shlosera
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 374
 - Регистриран на: 14.10.2010
 - Местоположение: София и околностите
 - Кара: e36 M50B20
 - Мечтае да кара: e36 M3
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На м50б20 слагах хидравлична помпа от м52, но беше от кола преди 95г (до 4-5месец на 94 бяха еднакви Joro Paveto беше писал за точния месец)след 95г не са. Шайбата става само от м50 на м52 е изнесена по-назад.
Sent from my E2105 using Tapatalk
			
		Sent from my E2105 using Tapatalk
- Superexstatic
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 374
 - Регистриран на: 26.01.2008
 - Местоположение: СA
 - Пол: Мъж
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой може ли да ми каже кой номер е бушона за лампата в багажника? Че номерацията ми е на италиански 
			
- Biogame
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1713
 - Регистриран на: 17.04.2008
 - Местоположение: Сливен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
 - Мечтае да кара: Всичко що е BMW
 - Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++ 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Superexstatic написа:Някой може ли да ми каже кой номер е бушона за лампата в багажника? Че номерацията ми е на италиански
Бушон 33
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
  
  
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Смених предните накладки, но накладките ловят едва след 2-3-4 натискане на педала и мисля, че следва обезвъздувашане на спирачната течност. Какъв е реда на обезвъздушаване?
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

