ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте.
Имам един може би леко глупав въпрос, но пък затва е форума
.
До скоро не знаех, че е36 имат фейслифт. Бихте ли ми обяснили по какво се разпознават ?
Имам един може би леко глупав въпрос, но пък затва е форума

До скоро не знаех, че е36 имат фейслифт. Бихте ли ми обяснили по какво се разпознават ?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По широките бъбреци и малките мигачи на калниците...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:По широките бъбреци и малките мигачи на калниците...
... предната броня, таблото с уредите, релефа на пластмасата на барчето на ск. лост, корите, жабката, тапицерията на седалките и т.н



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stekata
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.10.2015
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:vladi_a_i написа:По широките бъбреци и малките мигачи на калниците...
... предната броня, таблото с уредите, релефа на пластмасата на барчето на ск. лост, корите, жабката, тапицерията на седалките и т.н
http://prikachi.com/images.php?images/407/8668407d.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/409/8668409o.jpg
И от мен глупав въпрос.Моята фейслифт ли е ? Ако е нужно и от вътре ще я снимам

- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
stekata написа:ogata написа:vladi_a_i написа:По широките бъбреци и малките мигачи на калниците...
... предната броня, таблото с уредите, релефа на пластмасата на барчето на ск. лост, корите, жабката, тапицерията на седалките и т.н
http://prikachi.com/images.php?images/407/8668407d.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/409/8668409o.jpg
И от мен глупав въпрос.Моята фейслифт ли е ? Ако е нужно и от вътре ще я снимам

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Мигачите в калниците определено не са фейсови, но пък бъбреци и броня са 

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Може ли да ми покажете по 1,2 снимки от фейса и преди нея.
Благодаря
Благодаря
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
първата е преди, втората след ( разликата е в бъбреците)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
acidburn-525tds написа:първата е преди, втората след ( разликата е в бъбреците)
Благодаря

- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Алпина
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, имам проблем с обезвъздушаването на колата, двигател М50Б20. Онзи ден изолирах подгрева на дросела и от тогава й стана нещо. Проблема го забелязах, след като покарах и спрях. Отворих капака, колата беше загряла на средата, отворих капачката и изхвърли известно количество антифриз. След това последва познатата процедура. Колата с муцуната нагоре, отвих пробката, а оттам само въздух. Изчаках я да изстине. Долях, напълни горния маркуч на радиатора съответно от пробката излезе антифриз. Запалих, пуснах парното и зачаках. Отвори си термостата и започнах да наливам и да следя кога ще спре да вади мехурчета, отне доста време и вода, но стана. Затворих капачката, после пробката и подкарах. Парно-6, загряване няма. Покарах си я стабилно спрях, отворих капачката и пак повърна. За пореден път обезвъздуших, долях и снощи всичко си беше ОК докато при прибирането ми към вкъщи, парното изчезна съвсем. Ни на оборот ни на място. Колата не загрява колкото и да я юркам и си мисля, че има въздух отново, защото като отворя пробката сякаш засмуква оттам. Ако отворя капачката и после пробката, нивото на антифриза се покачва в казанчето, някакви идеи?
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На м52б28 някой бесен аграр не е уцелил водната помпа с чука и е пукнал водната магистрала на капака на ангренажната верига.
Вече се сдобих със здрав капак, даже сега се кисне в малко химия- да се види малко алуминия по него.
Въпроса е как се сменя най-лесно той?
Вече се сдобих със здрав капак, даже сега се кисне в малко химия- да се види малко алуминия по него.
Въпроса е как се сменя най-лесно той?
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
denises26 написа:Здравейте, имам проблем с обезвъздушаването на колата, двигател М50Б20. Онзи ден изолирах подгрева на дросела и от тогава й стана нещо. Проблема го забелязах, след като покарах и спрях. Отворих капака, колата беше загряла на средата, отворих капачката и изхвърли известно количество антифриз. След това последва познатата процедура. Колата с муцуната нагоре, отвих пробката, а оттам само въздух. Изчаках я да изстине. Долях, напълни горния маркуч на радиатора съответно от пробката излезе антифриз. Запалих, пуснах парното и зачаках. Отвори си термостата и започнах да наливам и да следя кога ще спре да вади мехурчета, отне доста време и вода, но стана. Затворих капачката, после пробката и подкарах. Парно-6, загряване няма. Покарах си я стабилно спрях, отворих капачката и пак повърна. За пореден път обезвъздуших, долях и снощи всичко си беше ОК докато при прибирането ми към вкъщи, парното изчезна съвсем. Ни на оборот ни на място. Колата не загрява колкото и да я юркам и си мисля, че има въздух отново, защото като отворя пробката сякаш засмуква оттам. Ако отворя капачката и после пробката, нивото на антифриза се покачва в казанчето, някакви идеи?
Не разбрах точно. Притеснява те, че на загряла кола като отвориш капачката изхвърля вода?
Бая ядове брах по охладителната система и я разучих доста. Според мен си е нормално да изтече когато отвориш капачката,все пак има налягане в системата и не случайно пише на капачката да не се отваря на загрял мотор, пък и като загасиш колата няма кой да върти водата и налягането се покачва още повече.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:denises26 написа:Здравейте, имам проблем с обезвъздушаването на колата, двигател М50Б20. Онзи ден изолирах подгрева на дросела и от тогава й стана нещо. Проблема го забелязах, след като покарах и спрях. Отворих капака, колата беше загряла на средата, отворих капачката и изхвърли известно количество антифриз. След това последва познатата процедура. Колата с муцуната нагоре, отвих пробката, а оттам само въздух. Изчаках я да изстине. Долях, напълни горния маркуч на радиатора съответно от пробката излезе антифриз. Запалих, пуснах парното и зачаках. Отвори си термостата и започнах да наливам и да следя кога ще спре да вади мехурчета, отне доста време и вода, но стана. Затворих капачката, после пробката и подкарах. Парно-6, загряване няма. Покарах си я стабилно спрях, отворих капачката и пак повърна. За пореден път обезвъздуших, долях и снощи всичко си беше ОК докато при прибирането ми към вкъщи, парното изчезна съвсем. Ни на оборот ни на място. Колата не загрява колкото и да я юркам и си мисля, че има въздух отново, защото като отворя пробката сякаш засмуква оттам. Ако отворя капачката и после пробката, нивото на антифриза се покачва в казанчето, някакви идеи?
Не разбрах точно. Притеснява те, че на загряла кола като отвориш капачката изхвърля вода?
Бая ядове брах по охладителната система и я разучих доста. Според мен си е нормално да изтече когато отвориш капачката,все пак има налягане в системата и не случайно пише на капачката да не се отваря на загрял мотор, пък и като загасиш колата няма кой да върти водата и налягането се покачва още повече.
140% . Проблема вероятно е в капачката.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На кой пинове на диагностичната букса трябва да се постави мост и колко време да се задържи, за да махна часовника и надписа inspection от таблото?
За маслото ми е ясно, ама това как да го изчистя
За маслото ми е ясно, ама това как да го изчистя

- stekata
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.10.2015
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте пичове.Преди няколко месеца ми сложиха angel eyes на колата и днес забелязох че 2 са спрели да светят,къде да търся проблема ? или направо да ходя при човека който ми ги е сложил че с тоци жици и подобни съм много скаран
Меджу другото и не само angel eyes-a изгоряха , през ден си гори по някоя лампа,незнам остана ли лампичка да не съм сменил ... 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани