ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Смених радиатор и термостат. Спирам сега след 15тина км градско в мол и като угасих изтече.антифриз към половин литър на земята!
Про капачката е сухо, термостата е уплътнен и е сухо при него. Има ли някакъде друг клапан и да е текнало от него?
Про капачката е сухо, термостата е уплътнен и е сухо при него. Има ли някакъде друг клапан и да е текнало от него?
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
От главата? От пластмасовата тръбичка дето е на блока?

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За коя тръба става въпрос? Мотора е м44.
Антифриза, който изтече беше СТУДЕН!
Двете тръби от термостата са топли и радиатора е топъл. Значи не е блокирал термостата , пък и е нов.
Ел. Перката въртеше. Антифриза си е бистър, не е мешан с масло
Антифриза, който изтече беше СТУДЕН!

Двете тръби от термостата са топли и радиатора е топъл. Значи не е блокирал термостата , пък и е нов.
Ел. Перката въртеше. Антифриза си е бистър, не е мешан с масло
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:За коя тръба става въпрос? Мотора е м44.
Антифриза, който изтече беше СТУДЕН!
![]()
Двете тръби от термостата са топли и радиатора е топъл. Значи не е блокирал термостата , пък и е нов.
Ел. Перката въртеше. Антифриза си е бистър, не е мешан с масло
Колегата ти казва за този тройник който е под всмукателния колектор,там има и тапи на мотора/блока/.На снимката е най-отдолу без номер,цената нов е до 30лв.
https://www.google.bg/search?q=%D0%A2%D ... QL58o4M%3A
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Видях го. Този маркуч който е под всмикателя и излиза от радиатора под разширителния съд. Проблема е че там е сухо, мокро е само пред мотора, а този маркуч е сух по цялата си дължина.
Долях вода за пробата. Запалих отворих малката пробка и излезе въздух около 4 5 секунди.
Колата поработи загря си нормално и почна да си тегли вода от казанчето. Държи ниво. Затворих и покарах по паркинга на високи обороти да видим дали ще загрее повече, но не.
Перката не се включва? Кога се включва тя.
Долях вода за пробата. Запалих отворих малката пробка и излезе въздух около 4 5 секунди.
Колата поработи загря си нормално и почна да си тегли вода от казанчето. Държи ниво. Затворих и покарах по паркинга на високи обороти да видим дали ще загрее повече, но не.
Перката не се включва? Кога се включва тя.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не е била обезвъздушена. Изхвърлила е антифриз през капачката.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Покарах я 10тина км като спирах да гледам. От долу има пръски антифриз, но те са от локвата в кората предполагам.
Продължавам да карам да видя ще изхвърли ли пак.
Нещото което не доумявам е от къде го изхвърли. Капачката беше суха като отворих капака.
...
Продължавам да карам да видя ще изхвърли ли пак.
Нещото което не доумявам е от къде го изхвърли. Капачката беше суха като отворих капака.
...
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Аз мисля, че като е видяла зор заради не доброто обезвъздушаване е отворило от някоя скоба. Често се случва с годините маркучите да се пробият точно при скобата, но се вижда само като се даде повечко газ.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Прибрах се благополучно и не изтече нищо. Под колата има пръски, но това е от локвичката в самата кора пред мотора. Утре ще отворя малката пробка като запаля и ще видя кво ще стане дали ще изкара повече въздух. Ще гледам и нивото сега поне знам колко е вече след като я обезвъдуших отново.
Преди да се случи случката ми се стори че парното стана адски силно, а преди това беше слабо тоест на моменти слабо-силно.
Прегледах скобите около радиатора и изглежда всичко наред за момента.
И още нещо.
Като отворих капака имаше лек дим нямаше някакъв специфичен мирис. Предполагам по радиатора е имало някаква гняз да го предпазва по складове и тн и сега като нагрее се изпарява. Също може и от топлиата да се изпарява течността в кората пред мотора.
Преди да се случи случката ми се стори че парното стана адски силно, а преди това беше слабо тоест на моменти слабо-силно.
Прегледах скобите около радиатора и изглежда всичко наред за момента.
И още нещо.
Като отворих капака имаше лек дим нямаше някакъв специфичен мирис. Предполагам по радиатора е имало някаква гняз да го предпазва по складове и тн и сега като нагрее се изпарява. Също може и от топлиата да се изпарява течността в кората пред мотора.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колата пак изхвърли около 100мл антифриз през капачката. Явно и миналия път е било през капачката, защото антифриза не се задържа а се стича в смисъл не остава мокро и явно не съм го видял вчера.
Отново ми се случи когато угасих колата. Какво става, колеги помагайте!
Да не би да сипвам твърде много течност, този разширителен съд до къде се пълни. Миналия път беше почти до горе и изхвърли доста. Вчера го донапълних към 3/4ти и сегаа изхвърли малко. Да не бъркам и да сипвам много и тя да си изхръвля излишния, нали е разширителен съд в крайна сметка до къде трябва да е пълен нали чрез него се варира. Сега нивото е паднало с около 2-3 пръста в разширителния съд.
Какво се случи на тази кола откакто смених термостата, след това смених радиатор и само проблеми...
Отново ми се случи когато угасих колата. Какво става, колеги помагайте!
Да не би да сипвам твърде много течност, този разширителен съд до къде се пълни. Миналия път беше почти до горе и изхвърли доста. Вчера го донапълних към 3/4ти и сегаа изхвърли малко. Да не бъркам и да сипвам много и тя да си изхръвля излишния, нали е разширителен съд в крайна сметка до къде трябва да е пълен нали чрез него се варира. Сега нивото е паднало с около 2-3 пръста в разширителния съд.
Какво се случи на тази кола откакто смених термостата, след това смених радиатор и само проблеми...

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Нивото се проверява на студен мотор, нормално е по средата на разширителният съд.На оригиналните радиатори има една по-дълга чертичка в разграфяването, тя е мярката за нивото.Ако си налял много е нормално да изхвърли, все пак се разширява при загряване. Капачката на радиатора също може да не е наред, колеги отваряха мотори заради капачка 

only rear wheel drive
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Днес нивото на студен мотор беше към 3/4ти и изхвърли към 100-200мл под колата.
Вчера изхвърил доста повече, а на студен мотор беше почти до горе.
Гледах я дали духа на отворена капачка и не духа. Не надува маркучи. Нямам гняс по капачката, антифриза си е съвсем бистър, маслото е кафяво/черно свежо и мазно. Все неща признаци за гарнитура и скъпи ремонти, но ги нямам.
Перката работи видях я че се включи за малко вчера.
Този разширителен съд целия е в черти и аз за това нямам никаква представа до къде се сипва. В момента е може би малко над средата.
И защо винаги изхвърля когато загася
Вчера изхвърил доста повече, а на студен мотор беше почти до горе.
Гледах я дали духа на отворена капачка и не духа. Не надува маркучи. Нямам гняс по капачката, антифриза си е съвсем бистър, маслото е кафяво/черно свежо и мазно. Все неща признаци за гарнитура и скъпи ремонти, но ги нямам.
Перката работи видях я че се включи за малко вчера.
Този разширителен съд целия е в черти и аз за това нямам никаква представа до къде се сипва. В момента е може би малко над средата.
И защо винаги изхвърля когато загася

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Защото когато изгасиш и температурата леко се покачва, както и налягането в системата, огледай скобите отзад зад мотора, които отиват към радиатора на парното..
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги. Имам проблем, предполагам тука е правилното място да пиша. Имам Е36 92г 318и, когато я карам изведнъж светват всички светлини, километража, оборотомерите и другите показатели падат на нулата, само продължава да отчита че минавам километри, светлините огасват и по някое време се пускат. Благодаря ви. 

Последна промяна bigs401 на 25 Фев 2016, 18:32, променена общо 1 път
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Смени капачката и на студен мотор течността трябва да е на средата на бялото. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани