ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
kokok0 написа:HowDouWantit написа:kokok0 написа:Привет! Някой знае ли къде мога да намеря такива цокли за H1 ?
айде вземете вече да се научите да ползвате гугъл за тея въпроси
3.30 парчето ,тематично
Като не си подготвен, що се излагаш! Айде погледни отново моята снимка и пробвай пак с гугъла! Ако откриеш нещо - ще се радвам !
Аз може и да не съм подготвен ама мога да работя с гугъл. А ти излиза че си кьорав ,понеже и на снимката ти пише даже каква е фасунгата. Тва което си показал е H12
Разгледай хубаво снимките... пия бира ... Загорка ама ретро

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:kokok0 написа:HowDouWantit написа:kokok0 написа:Привет! Някой знае ли къде мога да намеря такива цокли за H1 ?
айде вземете вече да се научите да ползвате гугъл за тея въпроси
3.30 парчето ,тематично
Като не си подготвен, що се излагаш! Айде погледни отново моята снимка и пробвай пак с гугъла! Ако откриеш нещо - ще се радвам !
Аз може и да не съм подготвен ама мога да работя с гугъл. А ти излиза че си кьорав ,понеже и на снимката ти пише даже каква е фасунгата. Тва което си показал е H12
Разгледай хубаво снимките... пия бира ... Загорка ама ретро
Извинявай, но шегуваш ли се ? На снимките, който съм качил ясно се вижда черна пластмасова база с контактни пластини за крушка H1 с два кабела излизащи от нея - зелен със сиво и черен със сиво !!!! Куплунг, букса, конектор, база, фасунга, цокъл за автомобилна крушка H1, за обикновена халогенна авто-лампа !!!!
...ааа сега забелязах какво имаш предвид H12 !!!
Като оставиш курсора на мишката, върху първата снимка, автоматично ти пада инфо за снимката !
Казва се джъпег H12 защото като свалях снимките от "Гугъла", ме мързеше да им давам имена и произволно съм натиснал "2" !
Хайде сега спри да пишеш, защото не ми помагаш !
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колега при който и автоелектичар да отидеш ще има...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Leon написа:Комфорт модула май беше причината за тази аномалия. Порови се с търсачката, има теми по този проблем.Louis написа:Привет колеги,
наличен е доста странен проблем наблюдаван в е36 320 купе(10.1996г.).
При затворени врати стъклата не работят..нито нагоре нито надолу...но ако се отвори врата (няма значение лява или дясна) се свалят и качват без проблем.
Лекото сваляне на стъклото при затваряне и отваряне на вратата работи.
От какво може да се получава тази аномалия
Някой да има други идеи, че май не е от това проблема.

Пробвах с друг и няма промяна. Положението е същото: затворени врати=не работещи прозорци; отворена врата стъклата се свалят!?
Да губи маса или + ? Палчето на вратата да ебава положението? Предлазител/реле?

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Снопчето с кабелите провери колега, това дето излиза от вратата...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
host написа:уплатненията на вратите на е36 купе (гумените по купето) вътрешната им част която е като "плат" ако се сменят самите уплатнения отделя ли се от гумената ? и после се залепя за новото гумено уплатнение ли? бая време се чудих и само това ми дойде на акъла, че би трябвало да се разделя уплатнението на 2 части, гумената и тая от "плат" която е от към салона и е декоративна



- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Имам леко завишен разход и когато карам спокойно на 5та с 80-90 извънградско или по околовръсното температурата пада до почти синия сектор и ако не влезна в града да карам градско 1ва 2ра 1ва си остава там и парното изстудява.
Загряването може би е малко по - бавно.
М44б19
Антифриз има до където трябва.
Термостат ли да сменям?
Струва ми се, че е блокирал в отворено положение и върти водата през радиатора постоянно, и карайки извънградско на някакви умерени обороти (не я напичам кой знае колко) духайки студения въздух колата изстива. В града пак карайки до тея обороти си загрява, може би малко по бавно но загрява, защото не се обдухва толкова радиатора.
Ако е блокирал пак ли е за смяна или има някакъв DIY.
Загряването може би е малко по - бавно.
М44б19
Антифриз има до където трябва.
Термостат ли да сменям?
Струва ми се, че е блокирал в отворено положение и върти водата през радиатора постоянно, и карайки извънградско на някакви умерени обороти (не я напичам кой знае колко) духайки студения въздух колата изстива. В града пак карайки до тея обороти си загрява, може би малко по бавно но загрява, защото не се обдухва толкова радиатора.
Ако е блокирал пак ли е за смяна или има някакъв DIY.

- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Най вероятно термостат, провери дали двата маркуча се затоплят еднакво няколко минути след като запалиш. Термостата се сменя не се ремонтира. все пак е консуматив. 

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На М44 се сменя целия пластмасов кожух(тръба), а не само термостата до колкото разбирам в нета.
Ще го сменям явно в началото на годината, защото така не може да се кара извънградско ще се измръзне в колата
Да проверя двата маркуча преди стрелката да стигне средата имаш предвид предполагам, защото може би тогава тряябва да отвори термостата и да върти през радиатора?
Ще го сменям явно в началото на годината, защото така не може да се кара извънградско ще се измръзне в колата

Да проверя двата маркуча преди стрелката да стигне средата имаш предвид предполагам, защото може би тогава тряябва да отвори термостата и да върти през радиатора?
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Предполагам ще намериш и термостатче само без тръбите, но трябва добре да огледаш корпуса да няма повреди. да именно това имам проблем дали дали еднакво загряват маркучите преди стрелката да стигне средата...
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ще проверя като я покарам тия дни, но определено е забил в отворена позиция. Гледах до сега, то само термостат за м42 е към 20-30лв по разни сайтове, а за м44 с тръбите е към 60-70.
Предполагам обаче не са взимно заменяеми между двата мотора. То м42 май дори е с метални тръби, а на м44 е с пласмасови.
Предполагам обаче не са взимно заменяеми между двата мотора. То м42 май дори е с метални тръби, а на м44 е с пласмасови.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Ще проверя като я покарам тия дни, но определено е забил в отворена позиция. Гледах до сега, то само термостат за м42 е към 20-30лв по разни сайтове, а за м44 с тръбите е към 60-70.
Предполагам обаче не са взимно заменяеми между двата мотора. То м42 май дори е с метални тръби, а на м44 е с пласмасови.
Не са взаимо-заменяеми


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Мисля сам да го сменя не изглежда голяма трудност. На студен мотор ще откача първо двете тръби, после термостата май е на 4 болта.
Предварително да кача колата на един канал до нас със задницата, за да може мотора да е най-високата точка, а радиатора да е надолу и да не изтече много през термостата. После както се обезвъздушава колата паля работи без капачка и там като почне да излиза затварям
Предварително да кача колата на един канал до нас със задницата, за да може мотора да е най-високата точка, а радиатора да е надолу и да не изтече много през термостата. После както се обезвъздушава колата паля работи без капачка и там като почне да излиза затварям

- barbaron
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 23.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E70 , E83
- Мечтае да кара: E34 M5
- Детайли за колата: E70 xDrive 30d, E83 3.0d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, тоя волан ще стане ли на Е36 316 Компакт от 1995г. ?
Интересува ме само да връща мигачите , airbag и клаксон не са важни ....



Интересува ме само да връща мигачите , airbag и клаксон не са важни ....



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани