ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте искам да попитам предния капак на е36 купе идентичен ли е преди и след фейслифта понеже ми се налага да го сменя и баварката ми е 97г. а капака който съм намерил е 93г. благодаря предварително
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Еднакви са. Купе и кабрио са със еднакви калници ,врати и предни капаци.

- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
За бушона на запалката на компакта
Колеги, понеже всичко е на немски а той не ми е много ясен, моля някой да каже кой е бушонът за запалката. Изведнъж спря да работи, при положение, че никога не е ползвана като запалка (кулата е непушаческа), а само за зареждане на телефони.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:
Колега, ако знаеш как съм разлиствал форума, разпечатах си схемата и е при важните хартийки в жабката. Много благодаря.
- stekata
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.10.2015
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги утре мисля да сменям задни накладки ( на бмв 318 ис Е36 ) с дискове е отзад не е с барабани, та да попитам някой който е сменял ( предполагам повече от вас ) какви инструменти ще ми трябват , какви номера шестограми и ключове,да имам някаква представа,да не да разглобя и да ме изненада нещо и да се налага да сглабям всичко .. мерси предварително и моля спестете тъпи коментари от рода на : тос едни накладки неможе да смени , бегай от тука , нали всеки е почнал от някъде 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
stekata написа:Колеги утре мисля да сменям задни накладки ( на бмв 318 ис Е36 ) с дискове е отзад не е с барабани, та да попитам някой който е сменял ( предполагам повече от вас ) какви инструменти ще ми трябват , какви номера шестограми и ключове,да имам някаква представа,да не да разглобя и да ме изненада нещо и да се налага да сглабям всичко .. мерси предварително и моля спестете тъпи коментари от рода на : тос едни накладки неможе да смени , бегай от тука , нали всеки е почнал от някъде
Като свалиш джантата лашкаш, апарата направо със супорта от шенкела. 17ти камък.
Задължително прибираш буталото навътре, щото с новите накладки няма да можеш да сложиш апарата на диска, ако буталото е дори малко изкочило.
Сваляш старите накладки, слагаш новите, слагаш си обратно апарата и завиваш болтовете.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
stekata написа:Колеги утре мисля да сменям задни накладки ( на бмв 318 ис Е36 ) с дискове е отзад не е с барабани, та да попитам някой който е сменял ( предполагам повече от вас ) какви инструменти ще ми трябват , какви номера шестограми и ключове,да имам някаква представа,да не да разглобя и да ме изненада нещо и да се налага да сглабям всичко .. мерси предварително и моля спестете тъпи коментари от рода на : тос едни накладки неможе да смени , бегай от тука , нали всеки е почнал от някъде
Заповядай колега, шестограма мисля е 7мм...
https://www.youtube.com/watch?v=EgPlHlOLbHM
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Средния борд с единадесет бутона показва ли температърата на маслото?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
bawarec 73 написа:Средния борд с единадесет бутона показва ли температърата на маслото?
Не ...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
bawarec 73 написа:Средния борд с единадесет бутона показва ли температърата на маслото?
май само ///М таблото има тая функция...

- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Момчета дайте малко акъл.
Карам с ксенон и биксенонови (китайски) лупи вградени във фаровете. От както застудя и ксенона спря да се пали от първия път. Паля колата и пускам фаровете - нищо. Изключвам фаровете и пак ги включвам и чак тогава светват (понякога става и от третия път). Смених крушките - проблема остана, смених баластите, като последните 4-5 години карах с "дебели" корейски и до сега нямах проблеми с "тънки" китайски - проблема остана. Късите светлини на е36 от общо реле ли се управляват и дали проблема е в него или някъде другаде?
Карам с ксенон и биксенонови (китайски) лупи вградени във фаровете. От както застудя и ксенона спря да се пали от първия път. Паля колата и пускам фаровете - нищо. Изключвам фаровете и пак ги включвам и чак тогава светват (понякога става и от третия път). Смених крушките - проблема остана, смених баластите, като последните 4-5 години карах с "дебели" корейски и до сега нямах проблеми с "тънки" китайски - проблема остана. Късите светлини на е36 от общо реле ли се управляват и дали проблема е в него или някъде другаде?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Момчета дайте малко акъл.
Карам с ксенон и биксенонови (китайски) лупи вградени във фаровете. От както застудя и ксенона спря да се пали от първия път. Паля колата и пускам фаровете - нищо. Изключвам фаровете и пак ги включвам и чак тогава светват (понякога става и от третия път). Смених крушките - проблема остана, смених баластите, като последните 4-5 години карах с "дебели" корейски и до сега нямах проблеми с "тънки" китайски - проблема остана. Късите светлини на е36 от общо реле ли се управляват и дали проблема е в него или някъде другаде?
Как точно си вкарал късите и дългите в късите? Откъде си взел би-ксенонови лупи?

- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
mitaka21 написа:
Как точно си вкарал късите и дългите в късите? Откъде си взел би-ксенонови лупи?
Лупите ги намерих в olx за 90лв., разглобих фаровете и разкарах вътрешните стъкла на късите светлини, от другата страна на фара с помощта на отверка махнах "телта" която държи крушката и пръстена за който е закачена. След това направих малка дупка в рефлектора от долната страна за да преминат кабелите които превключват лупата от къси на дълги. Вкарах лупата в рефлектора и в комплекта имаше нужните принадлежности с които да я закрепя в неподвижно положение. От вътрешната страна се затяга с помощта на гайка за рефлектора. Накрая се поставя крушка тип H1 в лупата а кабелите които по-рано прекарах през рефлектора се вкарват в буксата на дългите светлини. Реално на дълги може да ти светят и четирите секции на фара, но на мен идеята за ксенон + халогенни крушки не ми допада и за това оставих дългите само на лупата. Ако имаш още въпроси или нужда от снимки ми прати лично съобщение

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги сменям двигател от 1.8 на 2.8 въпроса ми е да взема катализаторите на 2.8 и да оставя моето крайно гърне или да взема крайното на 2.8 с прави тръби без катализаторите, че на този етап само едното мога взема? А ми казаха, че без катализаторите ще е проблем, вярно ли е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани