ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Съединителя ми се струва малко по - твърд / тежък/ отколкото е бил преди. Смених го с нов преди да кажем около 5-6000 км. Преди смяната беше доста твърд, след смяната стана нормален, сега пак ми се струва леко твърд. Знам че има някаква помпа, която чувам леко да вие когато не е натиснат и като натисна педала спира да вие. Възможно ли е да е от нея, защото не мисля, че ще хвърлям съединител на 5000км![]()
Как се процедира с въпросната помпа?
Маховика демпферен ли е,ако да,най-вероятно е от него

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:На празен ход?Като карам не се чува да вие от нея?
И нямам някакви странности, предавките си влизат както трябва и всичко си изглежда наред
Точно на празен ход ако ти е заминал лагера на първичния вал почва да вие и като натиснеш съединителя спира, а за демпферния маховик мисля че тропа много гадно, а не вие.Но при теб може да и от лагера на съединителя(менте) ама от помпа няма как да вие

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Лагера, който беше в комплекта със съединителя и притеискателя ли говорим?
Доста странно ми звучи, защото съм го пазарувал от ауто+ комплекта и не мисля, че може да са ми пробутали некое менте, което да се скапе след 5-6000км
Преди да сменя съединителя се чуваше същото виене. Маховика не е проблемен, поне когато правих смяната казаха, че бил наред.
Доста странно ми звучи, защото съм го пазарувал от ауто+ комплекта и не мисля, че може да са ми пробутали некое менте, което да се скапе след 5-6000км

Преди да сменя съединителя се чуваше същото виене. Маховика не е проблемен, поне когато правих смяната казаха, че бил наред.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Един странен (поне за мен) проблем с дигитален климатроник.
Изведнъж започна да духа слабо и не се влияеше от усилването и намаляването. Уж диагнозата е ясна - умрял таралеж. Тъкмо бях на път да купя друг и вчера парното започна да духа като за световно - таралежът се съживи
Обаче при следващото палене силното духане изчезна и не се появи...
Доколкото знам таралежът не може така да умира и да се съживява, та въпросът е къде да търся ключа от зоопарка - прасето или някое друго животно, непознато за мен?
Изведнъж започна да духа слабо и не се влияеше от усилването и намаляването. Уж диагнозата е ясна - умрял таралеж. Тъкмо бях на път да купя друг и вчера парното започна да духа като за световно - таралежът се съживи

Обаче при следващото палене силното духане изчезна и не се появи...
Доколкото знам таралежът не може така да умира и да се съживява, та въпросът е къде да търся ключа от зоопарка - прасето или някое друго животно, непознато за мен?

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги какво ми трябва да сложа задни ел стъкла на седан искам само от задните кори да се командват модул ще ми трябва ли моля ако е правено малко инфо мерси
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
drago_pavlov написа:Един странен (поне за мен) проблем с дигитален климатроник.
Изведнъж започна да духа слабо и не се влияеше от усилването и намаляването. Уж диагнозата е ясна - умрял таралеж. Тъкмо бях на път да купя друг и вчера парното започна да духа като за световно - таралежът се съживи![]()
Обаче при следващото палене силното духане изчезна и не се появи...
Доколкото знам таралежът не може така да умира и да се съживява, та въпросът е къде да търся ключа от зоопарка - прасето или някое друго животно, непознато за мен?
Проблема ти изобщо не е в таралежа по това което бях чел преди време аз. Таралежа е заминал ако ИЗОБЩО не духа, на която и да е степен

Прегледай темите за парното и там имаше някакъв кондензатор вътре в управлението, който се сменя до колкото си спомням. Също така си виж и бушоните, защото моя бушон беше видял някакъв зор и се беше стопил

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:drago_pavlov написа:Един странен (поне за мен) проблем с дигитален климатроник.
Изведнъж започна да духа слабо и не се влияеше от усилването и намаляването. Уж диагнозата е ясна - умрял таралеж. Тъкмо бях на път да купя друг и вчера парното започна да духа като за световно - таралежът се съживи![]()
Обаче при следващото палене силното духане изчезна и не се появи...
Доколкото знам таралежът не може така да умира и да се съживява, та въпросът е къде да търся ключа от зоопарка - прасето или някое друго животно, непознато за мен?
Проблема ти изобщо не е в таралежа по това което бях чел преди време аз. Таралежа е заминал ако ИЗОБЩО не духа, на която и да е степен![]()
Прегледай темите за парното и там имаше някакъв кондензатор вътре в управлението, който се сменя до колкото си спомням. Също така си виж и бушоните, защото моя бушон беше видял някакъв зор и се беше стопилА разглобих половината кола мислейки, че е таралежа.
При мен бушона се беше спукал така невидимо, че климатроника духаше когато си иска. Разбира се това го разбрах след като пратих таралежа за ревизия и пак не тръгна.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Сега си спомних, че и аз по същата причина разглобих половината табло, за да извадя таралежа и изведнъж се сетих, че може би трябва да проверя бушона с мултицет
, защото видимо беше наред
Е оказа се бушон, после сложих един китайски, който не разбрах защо се стопи 



Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги може ли да ми обясните малко за двигател 2.8 с диференциал с число 3.38.С какви обороти ще е на определена скорост сравнение с фабричния му?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
drago_pavlov написа:Един странен (поне за мен) проблем с дигитален климатроник.
Изведнъж започна да духа слабо и не се влияеше от усилването и намаляването. Уж диагнозата е ясна - умрял таралеж. Тъкмо бях на път да купя друг и вчера парното започна да духа като за световно - таралежът се съживи![]()
Обаче при следващото палене силното духане изчезна и не се появи...
Доколкото знам таралежът не може така да умира и да се съживява, та въпросът е къде да търся ключа от зоопарка - прасето или някое друго животно, непознато за мен?
Ако чуваш "животното" да цвили, то най-вероятно колектор/четки на ротора на мотора на парното. На първата Е36-ца ту спираше, ту тръгваше, ту цвилеше и жужеше, не се регулираше особено, и в един прекрасен минус 15-градусов зимен ден умря тотално


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
///MILEN написа:Колеги какво ми трябва да сложа задни ел стъкла на седан искам само от задните кори да се командват модул ще ми трябва ли моля ако е правено малко инфо мерси



Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
toi написа:Колеги може ли да ми обясните малко за двигател 2.8 с диференциал с число 3.38.С какви обороти ще е на определена скорост сравнение с фабричния му?
?
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
toi написа:toi написа:Колеги може ли да ми обясните малко за двигател 2.8 с диференциал с число 3.38.С какви обороти ще е на определена скорост сравнение с фабричния му?
?
С каква кутия, на коя скорост, с какви гуми

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
drago_pavlov написа:toi написа:toi написа:Колеги може ли да ми обясните малко за двигател 2.8 с диференциал с число 3.38.С какви обороти ще е на определена скорост сравнение с фабричния му?
?
С каква кутия, на коя скорост, с какви гуми
205/55/16, getrag, за скорост на всички ако може.Мерси
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Аз не съм толкова компетентен и като казах кутия, по-скоро имах предвид предавателните и числа, а не производител.
Edit:
Според тоя сайт:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
предавателните числа са както следва:
1-ва - 4.20
2-ра - 2.49
3-та - 1.66
4-та - 1.24
5-та - 1.00
Тоест на 5-та скорост при 3000 оборота на двигателя, карданът се завърта също 3000 пъти за минута - делиш оборотите на двигателя на предавателното число.
За да получиш оборотите на колелата делиш оборите на кардана на предавателното число на диференциала. Тоест при 3000 оборота, на 5-та скорост, колелетата ти ще направят 886,57 оборота за минута. За 1 час ще направят 53194,2 оборота.
Според онлайн калкулатор за гуми диаметъра на гумите ти е 632 мм или 0,632 метра.
Като умножиш диаметъра по чилото "пи" (приблизително 3,14) ще получиш обиколката на колелото - 1,986 метра. Тоест колата ти ще измине 1,986 метра ако колелата направят един оборот.
За един час колата ще измине 1,986 х 53194,2 = 105643,68 метра или 105,6 км. Което означава, че теоретичната ти скорост при 3000 оборота на двигателя, на пета скорост, ще е 105,6 км/ч.
Ако си напишеш тази формула в ексел:
оборти на двигателя/предавателно число на кутията/предавателно число на дифа*60*пи*диаметъра на гумата в метри/1000
много лесно можеш да сметнеш на всяка скорост при всякакви обороти каква ще е теоретичната ти скорост.
За моя Хавтомат сметката е следната:
3500/0,72/3,07*60*3,14*0,615/1000 = 183,5 км/ч - теоретична скорост при 3500 оборота.
Тествано преди 2 седмици - при 3500 оборота километражът показва около 185 км/ч, а гпс-а 179 км/ч
Edit:
Според тоя сайт:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
предавателните числа са както следва:
1-ва - 4.20
2-ра - 2.49
3-та - 1.66
4-та - 1.24
5-та - 1.00
Тоест на 5-та скорост при 3000 оборота на двигателя, карданът се завърта също 3000 пъти за минута - делиш оборотите на двигателя на предавателното число.
За да получиш оборотите на колелата делиш оборите на кардана на предавателното число на диференциала. Тоест при 3000 оборота, на 5-та скорост, колелетата ти ще направят 886,57 оборота за минута. За 1 час ще направят 53194,2 оборота.
Според онлайн калкулатор за гуми диаметъра на гумите ти е 632 мм или 0,632 метра.
Като умножиш диаметъра по чилото "пи" (приблизително 3,14) ще получиш обиколката на колелото - 1,986 метра. Тоест колата ти ще измине 1,986 метра ако колелата направят един оборот.
За един час колата ще измине 1,986 х 53194,2 = 105643,68 метра или 105,6 км. Което означава, че теоретичната ти скорост при 3000 оборота на двигателя, на пета скорост, ще е 105,6 км/ч.
Ако си напишеш тази формула в ексел:
оборти на двигателя/предавателно число на кутията/предавателно число на дифа*60*пи*диаметъра на гумата в метри/1000
много лесно можеш да сметнеш на всяка скорост при всякакви обороти каква ще е теоретичната ти скорост.
За моя Хавтомат сметката е следната:
3500/0,72/3,07*60*3,14*0,615/1000 = 183,5 км/ч - теоретична скорост при 3500 оборота.
Тествано преди 2 седмици - при 3500 оборота километражът показва около 185 км/ч, а гпс-а 179 км/ч

Последна промяна drago_pavlov на 04 Ное 2015, 9:12, променена общо 2 пъти
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани