ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- chucky
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 19.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330CI '05
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Предния капак на купе на коли преди и след фейса еднакъв ли е ?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте и от мен.. Купих си bmw e36 318ti 97 година радиатора беше скупан купих нов е го сложих та... Четох много теми за обезвъздушаване всичко пробвах но сякаш не става
При мен се получи следното
Отворих врътката която е за обезвъздушаване
Отворих капачка за долинаве на антифриз
Почнах да сипвам вода
След време от кробката почна да състави въдух
Даже и до да да излиза
Запазих колата
Започнаха да излизат мехурчета от кробката
После само вода (затворил съм капачката за доливане)
И затегнах всичко
Парно всичко работи
След като мина около 50км водата в раширителния съд е най долу и парно няма...
Слагам вода на следния ден и всичко е наред...
Карам отново и пак същото
Вече така от около 2 седмици
Не знам къде е проблема
Колата е с климатик акп е важно
При мен се получи следното
Отворих врътката която е за обезвъздушаване
Отворих капачка за долинаве на антифриз
Почнах да сипвам вода
След време от кробката почна да състави въдух
Даже и до да да излиза
Запазих колата
Започнаха да излизат мехурчета от кробката
После само вода (затворил съм капачката за доливане)
И затегнах всичко
Парно всичко работи
След като мина около 50км водата в раширителния съд е най долу и парно няма...
Слагам вода на следния ден и всичко е наред...
Карам отново и пак същото
Вече така от около 2 седмици
Не знам къде е проблема
Колата е с климатик акп е важно
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ми явно имаш теч.
Обезвъздушаването става по следният начин, сипваш антифриз изчакваш да падне нивото, пак сипваш така докато спре да поема - може да отнеме около 15-20 минути, отваряш пробката, палиш колата, оставяш я да работи на място докато излезе от синята зона, пускаш парното (трябва вече да има слабо) на макс - не макс вентилатор, а макс температура. Подаваш 2к оборота. През пробката трябва да излиза течност с балончета (ако излиза само пара, значи си почнал да даваш газ твърде рано и не е отворил термостата - гасиш, чакаш да изстине и отново) чакаш докато не почне да излиза чиста течност. Готов си.
Изправна и обезвъздушена система няма загуби на течност.
Обезвъздушаването става по следният начин, сипваш антифриз изчакваш да падне нивото, пак сипваш така докато спре да поема - може да отнеме около 15-20 минути, отваряш пробката, палиш колата, оставяш я да работи на място докато излезе от синята зона, пускаш парното (трябва вече да има слабо) на макс - не макс вентилатор, а макс температура. Подаваш 2к оборота. През пробката трябва да излиза течност с балончета (ако излиза само пара, значи си почнал да даваш газ твърде рано и не е отворил термостата - гасиш, чакаш да изстине и отново) чакаш докато не почне да излиза чиста течност. Готов си.
Изправна и обезвъздушена система няма загуби на течност.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колега Мистикъл, имай предвид, че колата събира около 7 литра вода...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Имам въпрос, относно подготвянето на зимните гуми. В момента съм с предни 205/60/R15, задни 205/65/R15 (така съм я взел). И искам да си остане със същият размер, само че зимни, но когато калкулирам гумите в интернет, ми изписва това за размер 205/60:
Стар диаметър: 648 mm
Нов диаметър: 627 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: -20 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 103 км/ч
На реда за старите гуми въвеждам:
205/65
на новия:
205/60
и тогава ми изписва това, направих го, просто за да видя каква ще бъде разликата. Проблем ли ще е, ако са несъвместими?
Стар диаметър: 648 mm
Нов диаметър: 627 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: -20 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 103 км/ч
На реда за старите гуми въвеждам:
205/65
на новия:
205/60
и тогава ми изписва това, направих го, просто за да видя каква ще бъде разликата. Проблем ли ще е, ако са несъвместими?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
При по-старите коли не е голяма драма откъм електроника, но все пак не е препоръчително да караш с толкова различни гуми. Това, че са набутали каквито имат, за да ти я продадат, не значи, че е правилно. Във форума сме изписали цели романи по тази тема.
Never mistake motion for action...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Leon написа:При по-старите коли не е голяма драма откъм електроника, но все пак не е препоръчително да караш с толкова различни гуми. Това, че са набутали каквито имат, за да ти я продадат, не значи, че е правилно. Във форума сме изписали цели романи по тази тема.
не си спомням точно размерите, ама по едно време имаше драма с ASC-то и блокира колата над 20-30 км/ч, ако гумите са МНОГО различни и не е изключено, което НЕ важи за горното мнение
такива гуми са допустимо различни и не би трябвало да има проблем, освен ако не усещаш колата нестабилна

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Именно това е. Днес не си спомням в кой сайт се рових, мисля, че правех справка на VIN-а и някъде там май ми беше изписало за оптималните размери за е36-цата. Това беше всичко, което исках да знам. А, само още един въпрос - дайте някой добър калкулатор, който ползвате вие, че не с всички мога да се справя в нета.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
То оптималните размери ти ги пише като си отвориш вратата на панела 

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Ми явно имаш теч.Mystikall написа:Здравейте и от мен.. Купих си bmw e36 318ti 97 година радиатора беше скупан купих нов е го сложих та... Четох много теми за обезвъздушаване всичко пробвах но сякаш не става
При мен се получи следното
Отворих врътката която е за обезвъздушаване
Отворих капачка за долинаве на антифриз
Почнах да сипвам вода
След време от кробката почна да състави въдух
Даже и до да да излиза
Запазих колата
Започнаха да излизат мехурчета от кробката
После само вода (затворил съм капачката за доливане)
И затегнах всичко
Парно всичко работи
След като мина около 50км водата в раширителния съд е най долу и парно няма...
Слагам вода на следния ден и всичко е наред...
Карам отново и пак същото
Вече така от около 2 седмици
Не знам къде е проблема
Колата е с климатик акп е важно
Обезвъздушаването става по следният начин, сипваш антифриз изчакваш да падне нивото, пак сипваш така докато спре да поема - може да отнеме около 15-20 минути, отваряш пробката, палиш колата, оставяш я да работи на място докато излезе от синята зона, пускаш парното (трябва вече да има слабо) на макс - не макс вентилатор, а макс температура. Подаваш 2к оборота. През пробката трябва да излиза течност с балончета (ако излиза само пара, значи си почнал да даваш газ твърде рано и не е отворил термостата - гасиш, чакаш да изстине и отново) чакаш докато не почне да излиза чиста течност. Готов си.
Изправна и обезвъздушена система няма загуби на течност.
Здрасти отново,
Вчера до като чакам в задръствания и.. По едно време нещо гръмна като слязох да видя-радиатора и разширителния съд са се разделили на две.
Сега пак ще купувам радиатор...
М@мка му правя всичко както трябва и нищо не се получава.
В Германия съм ако бях в България до сега да съм в сервиза.
Моля някакви идеи?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Все забравям да попитам... защо, когато падна в някоя дупка или пък има лека неравност по пътя и "чукне" по-сериозно, задницата леко носи на страни. Казали са ми за тампон на стабилизиращата, но не съм сигурен, а след няколко дена ще водя колата в сервиз и искам да пооправя някои нещица и това да е едно от нещата.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте отново колеги и мили приятели! Вече мога да кажа, че и аз съм собственик на тези прекрасни автомобили. Моя е BMW E36 320i много добра машина. Само че наскоро след като я взех забелязах един проблем, но не съм достатъчно компетентен, за да съм сигурен дали проблема е в това което си мисля, та така де нека споделя това с вас. Идеята е, че когато запаля двигателя и се опитам да включа на скорост, успявам само, че колата се помръдва леко напред и тогава успявам да включа на 1-ва, а забелязах, че на задна, ако преди това не включа на първа изобщо немога да включа. Имам съмнение, че това може би е съединителя, но не съм сигурен, ако някои от вас има някаква идея, ще ви бъда много благодарен! Мерси предварително да сте живи и здрави




- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ей врътнахме часовниците и пак забравих как се сверяваше малкия борд. Питането е каква комбинация се задържаше?
Обръщам се и към колегата ogata, който предния път качи тука една картинка/схема на борда и кои две копчета се задържат, но не мога да я намеря в темата.
Варианта за разкачане на акумулатора не ме влече, че после пак трябва да настройвам плеъра и станции и всичко, а това ми е много досадно
Обръщам се и към колегата ogata, който предния път качи тука една картинка/схема на борда и кои две копчета се задържат, но не мога да я намеря в темата.
Варианта за разкачане на акумулатора не ме влече, че после пак трябва да настройвам плеъра и станции и всичко, а това ми е много досадно

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
bertaenda написа:Здравейте отново колеги и мили приятели! Вече мога да кажа, че и аз съм собственик на тези прекрасни автомобили. Моя е BMW E36 320i много добра машина. Само че наскоро след като я взех забелязах един проблем, но не съм достатъчно компетентен, за да съм сигурен дали проблема е в това което си мисля, та така де нека споделя това с вас. Идеята е, че когато запаля двигателя и се опитам да включа на скорост, успявам само, че колата се помръдва леко напред и тогава успявам да включа на 1-ва, а забелязах, че на задна, ако преди това не включа на първа изобщо немога да включа. Имам съмнение, че това може би е съединителя, но не съм сигурен, ако някои от вас има някаква идея, ще ви бъда много благодарен! Мерси предварително да сте живи и здрави![]()
![]()
Аз преди да включа първа, дърпам на втора и тогава включвам първа, не че нещо - просто навик

- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
wan0s написа:Все забравям да попитам... защо, когато падна в някоя дупка или пък има лека неравност по пътя и "чукне" по-сериозно, задницата леко носи на страни. Казали са ми за тампон на стабилизиращата, но не съм сигурен, а след няколко дена ще водя колата в сервиз и искам да пооправя някои нещица и това да е едно от нещата.
Тампон на носача (заден в прага) проверете в сервиза.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани