ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
aliays написа:Ако му подадеш директно ток на + са трябва да завърти даже и без фреон...
Ако искаш да видиш дали изобщо върти[WINKING FACE]
Ще изчакам да намеря ,къде да го заредят ,че този сервиз където ми обещаха искат да си оставя колата


Че ще чакам де

И да не съм офф
някой има ли идея как се натяга тази ролка ? как ли не пробвах натисках я отдолу дърпах я отгоре неще и неще не мога да го натегна както трябва



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
https://www.youtube.com/watch?v=5cJlMX5D-38
Колеги,имам същия проблем с паленето.
Чува се абсолютно същия звук и мотора изобщо не върти и когато(ако) реши хоп завъррта и пали.
До сега не съм имал никакви проблеми стана изведнъж.
Колеги,имам същия проблем с паленето.
Чува се абсолютно същия звук и мотора изобщо не върти и когато(ако) реши хоп завъррта и пали.
До сега не съм имал никакви проблеми стана изведнъж.

- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А при м52 има ли как да се свали без да се махат колекторите или?
- a.milev6
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.04.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS Coupe
- Мечтае да кара: E36 318IS Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
a.milev6 написа:b00st написа:Като за начало, пусни климатика и виж дали перката тръгва. Ако да всичко е наред. Датчика трябва да се замери, но не му знам стойностите какви трябва да са за да ти ги кажа. За всеки случай си прегледай и бушоните.
Като цяло, този проблем се появи, точно когато ми отказа и климатроника на магистралата преди няма и месец. Както работеше и изведнъж замириса на спарен въздух и климатроника отказа, трябва да отида да видят, дали не е изгорял компресора, но точно тогава и перката отказа. Може да не работи климатика заради перката.. Ще проверя бушоните, че изобщо не ми мина през акъла... Ще опитам и да намеря информация за стойностите на датчика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Лоша работа... С това съпротивление, което ми препоръча от Викиват щях да направя беля.. (1ohm, 50w). Нали вече писах, че съм го вързал и проблемът си седи, и т.н. Оказа се, че бушони, компресори, пресостати са наред, а самият проблем е при буксата за компресора. Окисляване или прокъсани жици, още не съм установил.
Но за съпротивлението. В момента в който почистих буксата на компресора, поразмърдах е и компресора тръгна, точно за 1 мин, реостата вдигна такава огромна температура, че стопи свинските опашки с който го бях осигурил, а изолирбанда се беше размекнал и слепнал. Компресора веднага изключи(може би защита да не изгори) и първите степени на перката отново ги нямаше. Реостата нямаше оказана посока, така че няма как да съм го обърнал..
Затова продължавам да търся оригиналния, цилиндричен реостат с трите кабела.(За него знам, че е с вградена термозащита именно заради този проблем!)
Ако някой може да ми каже от къде да си взема такъв, ще съм много благодарен!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
a.milev6 написа:a.milev6 написа:b00st написа:Като за начало, пусни климатика и виж дали перката тръгва. Ако да всичко е наред. Датчика трябва да се замери, но не му знам стойностите какви трябва да са за да ти ги кажа. За всеки случай си прегледай и бушоните.
Като цяло, този проблем се появи, точно когато ми отказа и климатроника на магистралата преди няма и месец. Както работеше и изведнъж замириса на спарен въздух и климатроника отказа, трябва да отида да видят, дали не е изгорял компресора, но точно тогава и перката отказа. Може да не работи климатика заради перката.. Ще проверя бушоните, че изобщо не ми мина през акъла... Ще опитам и да намеря информация за стойностите на датчика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Лоша работа... С това съпротивление, което ми препоръча от Викиват щях да направя беля.. (1ohm, 50w). Нали вече писах, че съм го вързал и проблемът си седи, и т.н. Оказа се, че бушони, компресори, пресостати са наред, а самият проблем е при буксата за компресора. Окисляване или прокъсани жици, още не съм установил.
Но за съпротивлението. В момента в който почистих буксата на компресора, поразмърдах е и компресора тръгна, точно за 1 мин, реостата вдигна такава огромна температура, че стопи свинските опашки с който го бях осигурил, а изолирбанда се беше размекнал и слепнал. Компресора веднага изключи(може би защита да не изгори) и първите степени на перката отново ги нямаше. Реостата нямаше оказана посока, така че няма как да съм го обърнал..
Затова продължавам да търся оригиналния, цилиндричен реостат с трите кабела.(За него знам, че е с вградена термозащита именно заради този проблем!)
Ако някой може да ми каже от къде да си взема такъв, ще съм много благодарен!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега, имаш явен проблем с компресора или тоците по него. Резистора като спецификация е абсолютно правилния, който съм ти дал, кара 3-та година на моята кола (без да се е стопило нещо), отделно не съм единствения с такъв резистор. Нормално е да загрява, все пак не минава малко мощност през него, то затова скобата, която го държи оригинално е метална. Отиди при някой, който разбира, да ти прегледа компресора и инсталацията, преди да говориш глупости за бели от резистора. Иначе с намирането на оригинален ти пожелавам успех

- a.milev6
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.04.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS Coupe
- Мечтае да кара: E36 318IS Coupe
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b00st написа:Колега, имаш явен проблем с компресора или тоците по него. Резистора като спецификация е абсолютно правилния, който съм ти дал, кара 3-та година на моята кола (без да се е стопило нещо), отделно не съм единствения с такъв резистор. Нормално е да загрява, все пак не минава малко мощност през него, то затова скобата, която го държи оригинално е метална. Отиди при някой, който разбира, да ти прегледа компресора и инсталацията, преди да говориш глупости за бели от резистора. Иначе с намирането на оригинален ти пожелавам успех
Аз не казвам, че резисторът не е правилният като праметри.
Именно защото бях да ги погледнат(компресора и инсталацията), написах този пост. Установиха окисляването, но ми казаха да си оправя резистора на перката и тогава ако има проблем да отида пак. Но как да оправя този проклет резистор...
Компресорът си включва и работи нормално при тест, степените на перката също. Остава да е инсталация, но при кой друг да отида да го погледнат..?
Не знам какво да правя вече...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой да знае с какво мога да боядисам бежови кори в черно?
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Имаше една тема, в кяото колега боядисваше целия бежов салон в черно и беше описано всичко много подробно. Темата беше 5+ страници потърси я беше активна на скоро предпоалгам не се е забутала много назад в раздела 
опа ето я: viewtopic.php?f=8&t=226435&hilit=%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%88+%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8+%D0%BA%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8

опа ето я: viewtopic.php?f=8&t=226435&hilit=%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%88+%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8+%D0%BA%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря, колега! 

- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги,развих болтовете на стартера,но не мърда.Запекъл ли е или има още бонуси дето го държат? М52 е моторетката
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
burnou7 написа:Колеги,развих болтовете на стартера,но не мърда.Запекъл ли е или има още бонуси дето го държат? М52 е моторетката
Чукни го малко де

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:burnou7 написа:Колеги,развих болтовете на стартера,но не мърда.Запекъл ли е или има още бонуси дето го държат? М52 е моторетката
Чукни го малко де
Майтап, майтап, ама съм виждал такива дето го мажат с червен силикон по периферията, щото била липсвала оригиналната гарнитурка





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Чуках чуках ама страх ме хвана
Да няма планки нещо? Че като го гледам целия побелял и ръждясъл,май си е заводския.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
burnou7 написа:Чуках чуках ама страх ме хванаДа няма планки нещо? Че като го гледам целия побелял и ръждясъл,май си е заводския.
Нищо няма, 2 болта го държат към камбаната на скоростите и туй то. Запекъл е.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани