ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от SH3M37A » 09 Май 2015, 0:56

aliays написа:Ако му подадеш директно ток на + са трябва да завърти даже и без фреон...
Ако искаш да видиш дали изобщо върти[WINKING FACE]


Ще изчакам да намеря ,къде да го заредят ,че този сервиз където ми обещаха искат да си оставя колата :kuku: както съм обновил цялото окачване ,а пича дето работи там гледам кара същия кошник 18ис и на всичкото отгоре поляци мерси ...... аз така си патих с чаркове втори път не :bang:
Че ще чакам де :)



И да не съм офф

някой има ли идея как се натяга тази ролка ? как ли не пробвах натисках я отдолу дърпах я отгоре неще и неще не мога да го натегна както трябва :dunno:
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 09 Май 2015, 17:06

https://www.youtube.com/watch?v=5cJlMX5D-38
Колеги,имам същия проблем с паленето.
Чува се абсолютно същия звук и мотора изобщо не върти и когато(ако) реши хоп завъррта и пали.
До сега не съм имал никакви проблеми стана изведнъж. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 09 Май 2015, 17:45

рециклирай си стартера

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 09 Май 2015, 18:28

А при м52 има ли как да се свали без да се махат колекторите или?

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.04.2013
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS Coupe
Мечтае да кара: E36 318IS Coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от a.milev6 » 11 Май 2015, 9:55

a.milev6 написа:
b00st написа:Като за начало, пусни климатика и виж дали перката тръгва. Ако да всичко е наред. Датчика трябва да се замери, но не му знам стойностите какви трябва да са за да ти ги кажа. За всеки случай си прегледай и бушоните.

Като цяло, този проблем се появи, точно когато ми отказа и климатроника на магистралата преди няма и месец. Както работеше и изведнъж замириса на спарен въздух и климатроника отказа, трябва да отида да видят, дали не е изгорял компресора, но точно тогава и перката отказа. Може да не работи климатика заради перката.. Ще проверя бушоните, че изобщо не ми мина през акъла... Ще опитам и да намеря информация за стойностите на датчика.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Лоша работа... С това съпротивление, което ми препоръча от Викиват щях да направя беля.. (1ohm, 50w). Нали вече писах, че съм го вързал и проблемът си седи, и т.н. Оказа се, че бушони, компресори, пресостати са наред, а самият проблем е при буксата за компресора. Окисляване или прокъсани жици, още не съм установил.
Но за съпротивлението. В момента в който почистих буксата на компресора, поразмърдах е и компресора тръгна, точно за 1 мин, реостата вдигна такава огромна температура, че стопи свинските опашки с който го бях осигурил, а изолирбанда се беше размекнал и слепнал. Компресора веднага изключи(може би защита да не изгори) и първите степени на перката отново ги нямаше. Реостата нямаше оказана посока, така че няма как да съм го обърнал..
Затова продължавам да търся оригиналния, цилиндричен реостат с трите кабела.(За него знам, че е с вградена термозащита именно заради този проблем!)

Ако някой може да ми каже от къде да си взема такъв, ще съм много благодарен!


Sent from my iPhone using Tapatalk

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 11 Май 2015, 10:12

a.milev6 написа:
a.milev6 написа:
b00st написа:Като за начало, пусни климатика и виж дали перката тръгва. Ако да всичко е наред. Датчика трябва да се замери, но не му знам стойностите какви трябва да са за да ти ги кажа. За всеки случай си прегледай и бушоните.

Като цяло, този проблем се появи, точно когато ми отказа и климатроника на магистралата преди няма и месец. Както работеше и изведнъж замириса на спарен въздух и климатроника отказа, трябва да отида да видят, дали не е изгорял компресора, но точно тогава и перката отказа. Може да не работи климатика заради перката.. Ще проверя бушоните, че изобщо не ми мина през акъла... Ще опитам и да намеря информация за стойностите на датчика.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Лоша работа... С това съпротивление, което ми препоръча от Викиват щях да направя беля.. (1ohm, 50w). Нали вече писах, че съм го вързал и проблемът си седи, и т.н. Оказа се, че бушони, компресори, пресостати са наред, а самият проблем е при буксата за компресора. Окисляване или прокъсани жици, още не съм установил.
Но за съпротивлението. В момента в който почистих буксата на компресора, поразмърдах е и компресора тръгна, точно за 1 мин, реостата вдигна такава огромна температура, че стопи свинските опашки с който го бях осигурил, а изолирбанда се беше размекнал и слепнал. Компресора веднага изключи(може би защита да не изгори) и първите степени на перката отново ги нямаше. Реостата нямаше оказана посока, така че няма как да съм го обърнал..
Затова продължавам да търся оригиналния, цилиндричен реостат с трите кабела.(За него знам, че е с вградена термозащита именно заради този проблем!)

Ако някой може да ми каже от къде да си взема такъв, ще съм много благодарен!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега, имаш явен проблем с компресора или тоците по него. Резистора като спецификация е абсолютно правилния, който съм ти дал, кара 3-та година на моята кола (без да се е стопило нещо), отделно не съм единствения с такъв резистор. Нормално е да загрява, все пак не минава малко мощност през него, то затова скобата, която го държи оригинално е метална. Отиди при някой, който разбира, да ти прегледа компресора и инсталацията, преди да говориш глупости за бели от резистора. Иначе с намирането на оригинален ти пожелавам успех :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.04.2013
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS Coupe
Мечтае да кара: E36 318IS Coupe

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от a.milev6 » 11 Май 2015, 11:10

b00st написа:Колега, имаш явен проблем с компресора или тоците по него. Резистора като спецификация е абсолютно правилния, който съм ти дал, кара 3-та година на моята кола (без да се е стопило нещо), отделно не съм единствения с такъв резистор. Нормално е да загрява, все пак не минава малко мощност през него, то затова скобата, която го държи оригинално е метална. Отиди при някой, който разбира, да ти прегледа компресора и инсталацията, преди да говориш глупости за бели от резистора. Иначе с намирането на оригинален ти пожелавам успех :yes:

Аз не казвам, че резисторът не е правилният като праметри.
Именно защото бях да ги погледнат(компресора и инсталацията), написах този пост. Установиха окисляването, но ми казаха да си оправя резистора на перката и тогава ако има проблем да отида пак. Но как да оправя този проклет резистор...
Компресорът си включва и работи нормално при тест, степените на перката също. Остава да е инсталация, но при кой друг да отида да го погледнат..?
Не знам какво да правя вече...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vanqu1sh » 12 Май 2015, 11:08

Някой да знае с какво мога да боядисам бежови кори в черно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 12 Май 2015, 13:05

Имаше една тема, в кяото колега боядисваше целия бежов салон в черно и беше описано всичко много подробно. Темата беше 5+ страници потърси я беше активна на скоро предпоалгам не се е забутала много назад в раздела :yes:

опа ето я: viewtopic.php?f=8&t=226435&hilit=%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%88+%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8+%D0%BA%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vanqu1sh » 12 Май 2015, 15:08

Благодаря, колега! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 12 Май 2015, 19:29

Колеги,развих болтовете на стартера,но не мърда.Запекъл ли е или има още бонуси дето го държат? М52 е моторетката

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 12 Май 2015, 19:45

burnou7 написа:Колеги,развих болтовете на стартера,но не мърда.Запекъл ли е или има още бонуси дето го държат? М52 е моторетката

Чукни го малко де :D
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 12 Май 2015, 20:15

vladi_a_i написа:
burnou7 написа:Колеги,развих болтовете на стартера,но не мърда.Запекъл ли е или има още бонуси дето го държат? М52 е моторетката

Чукни го малко де :D

Майтап, майтап, ама съм виждал такива дето го мажат с червен силикон по периферията, щото била липсвала оригиналната гарнитурка :wave: :ok: :bowdown:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 12 Май 2015, 21:19

Чуках чуках ама страх ме хвана :) Да няма планки нещо? Че като го гледам целия побелял и ръждясъл,май си е заводския.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 12 Май 2015, 23:27

burnou7 написа:Чуках чуках ама страх ме хвана :) Да няма планки нещо? Че като го гледам целия побелял и ръждясъл,май си е заводския.

Нищо няма, 2 болта го държат към камбаната на скоростите и туй то. Запекъл е.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook