ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Leon » 31 Мар 2015, 8:46

На мен ми звучи като алтернатор и /или акумулатор. Рециклирай първото и замери второто.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 02 Апр 2015, 22:25

Доколкото разбрах от форума предните дискове и апарати са еднакви при бензиновите двигатели от IS до 328, а задните на 320 и 325 са еднакви, а тези на 328 са вентилирани с по-големи бутала. Интересува ме как стои положението при двата дизела (318 и 325) и с какви спирачни дискове и апарати излизат от завода? Мисля да събера някой лев и да мина отзад на диск и апарат от 328, но въпроса е отпред какво да правя?

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.04.2013
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS Coupe
Мечтае да кара: E36 318IS Coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от a.milev6 » 03 Апр 2015, 11:22

Здравейте, колеги!
Аз отново имам въпрос относно номера на част, която не успявам да открия..
Става въпрос за едно резисторче, което седи на самата перка и управлява 1-ва и 2-ра степен на перката (под формата на цилиндърче с три кабела излизащи само от едната му страна).
Ето къде търсих и такава част не намирам.. :
1. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
2. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... ditioning/

Понеже е смених веднъж с такава, втора ръка и отново се предаде, реших да се преборя да и намеря номенклатурния номер и да е купя, но не успявам. Ще съм благодарен ако някой успее да го намери. :yes: (Важното е да е точно за този модел, защото за другите частта е различна и не може.Някой дори го наричат съпротивление.)
Проблемът, който създава е, че перката се включва да охлажда чак на трета степен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: VARNA
Пол: Мъж
Кара: E60 525xi N53 април 2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от MITKO F1fen » 03 Апр 2015, 11:34

Колеги попадна ми мулти волан от е46,въпроса ми е някой успял ли е да му постави лентов кабел от е36 за да подкара бега и клаксона.Бутоните за круиза и радиото засега не са ми приоритетни.Ако има тема как става това ще съм благодарен да ме насочите,защото с търсачката не намирам нищо конкретно.

http://store.picbg.net/pubpic/44/50/a1c ... 1f4450.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/9A/1F/9f7 ... 019a1f.jpg

п.п.Волана си има и лентов кабел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BIRICHKA » 03 Апр 2015, 12:09

MITKO F1fen написа:Колеги попадна ми мулти волан от е46,въпроса ми е някой успял ли е да му постави лентов кабел от е36 за да подкара бега и клаксона.Бутоните за круиза и радиото засега не са ми приоритетни.Ако има тема как става това ще съм благодарен да ме насочите,защото с търсачката не намирам нищо конкретно.

http://store.picbg.net/pubpic/44/50/a1c ... 1f4450.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/9A/1F/9f7 ... 019a1f.jpg

п.п.Волана си има и лентов кабел.

Здравей колега! Може да прочетеш тук . Успех!

raptorxbg написа:Доколкото разбрах от форума предните дискове и апарати са еднакви при бензиновите двигатели от IS до 328, а задните на 320 и 325 са еднакви, а тези на 328 са вентилирани с по-големи бутала. Интересува ме как стои положението при двата дизела (318 и 325) и с какви спирачни дискове и апарати излизат от завода? Мисля да събера някой лев и да мина отзад на диск и апарат от 328, но въпроса е отпред какво да правя?


Здравей колега! За отпред от 330 Е46 (бензин или дизел няма значение), има поне две теми във форума и са доволни колегите. Успех и на теб!
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 B18
Детайли за колата: Преди да я закупя беше по хубава........

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от petiopetrow87 » 03 Апр 2015, 13:58

Здравейте колеги имам ел. шибедах и се отваря само нагоре и имама чуството че проблема идва от моторчето.Дали има някой колега от София който може да ослужи с едно моторче само за пробата ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 03 Апр 2015, 14:45

petiopetrow87 написа:Здравейте колеги имам ел. шибедах и се отваря само нагоре и имама чуството че проблема идва от моторчето.Дали има някой колега от София който може да ослужи с едно моторче само за пробата ?

Трябва да може и изцяло да се прибира. Проблема може да е и в релсите по който се движи..
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 03 Апр 2015, 17:44

Или копчето може да си прави пишка ...
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 B18
Детайли за колата: Преди да я закупя беше по хубава........

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от petiopetrow87 » 03 Апр 2015, 18:16

Малко се съмнявам за копчето.Когато го отварям нагоре и го прибирам моторчето звучи добре ,но когато искам да го дръпна назад от мотора се чува едно "ЦЪК" някакво цвилене и дотам.Свалях горната плоча и вътрешната се прибираше нормално назад и затова си помислих че може да е мотора.И предполагам че копчето не е същото като за ел. стъклата нали ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Mpower94 » 06 Апр 2015, 7:19

Здравейте, проблема ми е, че казанчето се отдели от радиатора и изтече водата от него а отделно и ,че беше по време на работа на двигателя.Та по едно време парното започна да духа студено и по това разбрах, че има проблем с водата.На самото казанче там където влиза в радиатора има гумено уплътнение, но се и вижда ,че е било лепено с черен силикон или някакво лепило.Набих казанчето в радиатора вода не изпуска, но не може да се обезвъздуши към 15 литра вода съм сипал и постоянно излизат мехурчета и то доста.Тъкмо потече чиста вода и след малко пак мехурчета.30 минути не мога да я обезвъздуша и изчаках момента да излиза само вода от пробката затворих пробката ,долях вода затворих капачката и не съм я пипал.Резултата е загрява си нормално застава на средата стрелката ,обаче парното духа топло само след 2000 оборота.
п.п. Докато я обезвъздушавах предницата беше високо и парното духаше.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 1.04.2013
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS Coupe
Мечтае да кара: E36 318IS Coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от a.milev6 » 06 Апр 2015, 10:29

a.milev6 написа:Здравейте, колеги!
Аз отново имам въпрос относно номера на част, която не успявам да открия..
Става въпрос за едно резисторче, което седи на самата перка и управлява 1-ва и 2-ра степен на перката (под формата на цилиндърче с три кабела излизащи само от едната му страна).
Ето къде търсих и такава част не намирам.. :
1. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
2. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... ditioning/

Понеже е смених веднъж с такава, втора ръка и отново се предаде, реших да се преборя да и намеря номенклатурния номер и да е купя, но не успявам. Ще съм благодарен ако някой успее да го намери. :yes: (Важното е да е точно за този модел, защото за другите частта е различна и не може.Някой дори го наричат съпротивление.)
Проблемът, който създава е, че перката се включва да охлажда чак на трета степен.

Дали някой може да помогне?
Хубав ден! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 06 Апр 2015, 14:09

С пружини -40 / - 20 ще мога ли да го докарам така? Отзад пружините са яко омекнали и мисля, че -20 ще запази тази височина, за отпред питането е дали ще слезне толкова? Не искам да изгрубявам просто малко повече визия ще изкара така. На окомера е около 3 пръста гума калник отпред :mhihi:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от SH3M37A » 08 Апр 2015, 3:04

Колеги имам огромен луфт предполагам от кардана ? Опъвам ръчната включвам на скорост потеглям и имам около 3-4 пръста завъртане на гумата докато законтри ? Без значение напред или назад . Нормално ли е това или някъде някоя част се предава ? Каре ? Гумено каре ? Диференциал ?
Някакви идеи ?
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 8.06.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IA

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от IRCFans » 09 Апр 2015, 19:47

Колеги наскоро си купих едно е36 318 touring но го вземах със светещи лампи на накладките и на airbag-a. Накладките бяха заменени с нови както и с нови кабели и датчици но лампата остана да свети. Днес ходих на сервиз да ми изтрият грешките за да не светят тия лампи че ме дразнят но нищо не можа да стане. Лампите все още си светят. Въпроса ми е - при смяна на накладки трябва ли автоматично да угасне лампата или се закача на компютър и ако е така защо при мен не се случва ? Относно лампата на airbag-a тя угасва за няколко секунди и после пак светва. Някой сблъсквал ли се е с този проблем ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 11 Апр 2015, 17:44

Колеги някакви идеи от какво може да има странно чукане след 3к оборота? Чува се някъде от към алтернатора не е от повдигачите, мотора е м43?http://vbox7.com/play:e8f154a708

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook