ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 07 Фев 2015, 11:17

Vanqu1sh написа:Аз с тази цел искам да сложа :mhihi: Целя нещо към -50..-55


По-добре си вземи правилните пружини за правилния брой цилиндри :yes

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 07 Фев 2015, 14:34

-60mm за 4 цилиндров ,монтирани на Е36 със М50В20 :mhihi: :mhihi:

Изображение

Изображение

На снимката съм с гуми 225/40/17 :yes:

Проблеми с пружините не съм имал ,даже бях доста доволен ,но ме разтресе стьенс манията и си взех койли 8) :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vanqu1sh » 07 Фев 2015, 14:40

k.milanov написа:
Vanqu1sh написа:Аз с тази цел искам да сложа :mhihi: Целя нещо към -50..-55


По-добре си вземи правилните пружини за правилния брой цилиндри :yes

Търся нови пружини и не мога да си намеря по ниски от 40/40, което не ме устройва. Явно всички са спрели да правят ниски пружини за да трябва да си купиш койловъри.

HowDouWantit написа:-60mm за 4 цилиндров ,монтирани на Е36 със М50В20 :mhihi: :mhihi:
На снимката съм с гуми 225/40/17 :yes:

Проблеми с пружините не съм имал ,даже бях доста доволен ,но ме разтресе стьенс манията и си взех койли 8) :mhihi:

Да нямаш предвид 225/45? То с койли едва ли е дошла по-ниска от това :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 07 Фев 2015, 15:16

Vanqu1sh написа:
k.milanov написа:
Vanqu1sh написа:Аз с тази цел искам да сложа :mhihi: Целя нещо към -50..-55


По-добре си вземи правилните пружини за правилния брой цилиндри :yes

Търся нови пружини и не мога да си намеря по ниски от 40/40, което не ме устройва. Явно всички са спрели да правят ниски пружини за да трябва да си купиш койловъри.

HowDouWantit написа:-60mm за 4 цилиндров ,монтирани на Е36 със М50В20 :mhihi: :mhihi:
На снимката съм с гуми 225/40/17 :yes:

Проблеми с пружините не съм имал ,даже бях доста доволен ,но ме разтресе стьенс манията и си взех койли 8) :mhihi:

Да нямаш предвид 225/45? То с койли едва ли е дошла по-ниска от това :mhihi:


Грешката е вярна :D ,225/45 са гумите тука ,а в момента на снимката в подписа гумите са вече 215/40/18


п.с. И да попитам ,някой купувал ли си е нови подкалници ,да сподели впечатление ,как са като качество ,заслужава ли си като цяло ?
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 08 Фев 2015, 18:16

HowDouWantit написа:-60mm за 4 цилиндров ,монтирани на Е36 със М50В20 :mhihi: :mhihi:

Изображение

Изображение

На снимката съм с гуми 225/40/17 :yes:

Проблеми с пружините не съм имал ,даже бях доста доволен ,но ме разтресе стьенс манията и си взех койли 8) :mhihi:

То е ясно,че стават,но да не са меки с цел комфорт,че мойте бяха Ейбах и като им стана малко по-тежко от мотора,не поемаха тежината и удрах на тампони.Та смених пружините и после макферсоните :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 B18
Детайли за колата: Преди да я закупя беше по хубава........

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от petiopetrow87 » 08 Фев 2015, 18:48

Здравейте купих си малък борд без букса но никъде не мога да намеря номерацията на пиновете.Гледах в темата за смяна на часовник към малък борд но и там няма снимка на борда отзад с номерация на пиновете.Че няма време да търся и букса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 09 Фев 2015, 7:40

Ами Влади как да ти кажа ,аз не мога да се оплача ,возеше доволно твърдо с тях ,но бях и със амортисьори Boge turbo ,a пружините бяха FK ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 3.07.2013
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: като ненормален рано сутрин
Мечтае да кара: в нормална държава
Детайли за колата: 02 E53 X5 3.0
01 E46 2.0D X2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bachity » 09 Фев 2015, 11:22

Колеги,интересува ме дали има разлика в съпортите на предните спирачни апарати 316-кови и 320-кови ?
[url=Изображение[/url]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 09 Фев 2015, 11:56

bachity написа:Колеги,интересува ме дали има разлика в съпортите на предните спирачни апарати 316-кови и 320-кови ?

Има. 316 отпред е с плътен диск, 320 е с вентилиран, почти 2 пъти по-дебел.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 3.07.2013
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: като ненормален рано сутрин
Мечтае да кара: в нормална държава
Детайли за колата: 02 E53 X5 3.0
01 E46 2.0D X2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bachity » 09 Фев 2015, 14:54

ogata написа:
bachity написа:Колеги,интересува ме дали има разлика в съпортите на предните спирачни апарати 316-кови и 320-кови ?

Има. 316 отпред е с плътен диск, 320 е с вентилиран, почти 2 пъти по-дебел.

Предположих,ама да питам все пак ;) Благодаря колега..
и да...разликата в дисковете е направо красива :)
[url=Изображение[/url]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BIRICHKA » 09 Фев 2015, 15:13

petiopetrow87 написа:Здравейте купих си малък борд без букса но никъде не мога да намеря номерацията на пиновете.Гледах в темата за смяна на часовник към малък борд но и там няма снимка на борда отзад с номерация на пиновете.Че няма време да търся и букса.

Ще се опитам да помогна.
Ако приемем, че номерацията е следната:
Изображение
То при мен са както следва:
10 - червен с жълта лента
11 - кафяв
12 - сив с червена лента
13 - син с бяла прекъсната линия
14 - лилав с бяла лента
15 - черен с бяла лента
16 - кафяв със сива лента
Останалите са празни.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 B18
Детайли за колата: Преди да я закупя беше по хубава........

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от petiopetrow87 » 09 Фев 2015, 15:18

Точно това ми трябваше колега.Хиляди благодарности.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BIRICHKA » 09 Фев 2015, 19:59

petiopetrow87 написа:Точно това ми трябваше колега.Хиляди благодарности.

За нищо :yes:

ogata написа:
bachity написа:Колеги,интересува ме дали има разлика в съпортите на предните спирачни апарати 316-кови и 320-кови ?

Има. 316 отпред е с плътен диск, 320 е с вентилиран, почти 2 пъти по-дебел.

Искам да пипитам: така наречения "съпорт" не е ли номер 2 от тази схема? Всмисъл апаратите не се ли захващат директно на шенкела? Не за друго ама ги дават еднакви за 316i и 320i.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 09 Фев 2015, 20:07

BIRICHKA написа:
petiopetrow87 написа:Точно това ми трябваше колега.Хиляди благодарности.

За нищо :yes:

ogata написа:
bachity написа:Колеги,интересува ме дали има разлика в съпортите на предните спирачни апарати 316-кови и 320-кови ?

Има. 316 отпред е с плътен диск, 320 е с вентилиран, почти 2 пъти по-дебел.

Искам да пипитам: така наречения "съпорт" не е ли номер 2 от тази схема? Всмисъл апаратите не се ли захващат директно на шенкела? Не за друго ама ги дават еднакви за 316i и 320i.


Не. Съпорта е "преходника" между шенкела и спирачният апарат.
Съпорта се захваща за шенкела, а апарата за съпорта. ;)

Голямото джелязо на #2 на схемата.
Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BIRICHKA » 09 Фев 2015, 20:14

ogata написа:Не. Съпорта е "преходника" между шенкела и спирачният апарат.
Съпорта се захваща за шенкела, а апарата за съпорта. ;)

Голямото джелязо на #2 на схемата.
Изображение


Ясно! Мерси.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook