ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
axel.folu написа:Колеги по горе никой не ми отговори дали си заслужава и колко пари е интервенцията м50б20-или м50б25 турбо? благодаря предварително
Това е много широко понятие.
м50б20 върви 250-500лв
м50б25 700-900лв
Турбинирането може да ти излезе 300 може да ти излезе и 3000+ лв. (второто е по-вероятно)
Няма как някой да ти каже кое колко ще струва, тъй като купуваш мотор на 20 години, който не се знае в какво състояние е. Също най-вероятно ще купиш турбо и останалите части пак втора употреба, които също не се знае колко ще изкарат

Трябва доста да попрочетеш преди да се захванеш с този филм. И ако мислиш че с бюджет Х ще направиш нещо, то приготви си бюджет 2Х, за да знаеш че няма да спреш посредата и разпродадеш поредния проект.
Говоря от страната на наблюдател с няколко преки примера за такива проекти. Мен ме е страх да започна с тези филми , докато имам само 1 кола, с която ходя на работа, возя семейство и приятели и като цяло разчитам на нея.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
rhase написа:axel.folu написа:Колеги по горе никой не ми отговори дали си заслужава и колко пари е интервенцията м50б20-или м50б25 турбо? благодаря предварително
Това е много широко понятие.
м50б20 върви 250-500лв
м50б25 700-900лв
Турбинирането може да ти излезе 300 може да ти излезе и 3000+ лв. (второто е по-вероятно)
Няма как някой да ти каже кое колко ще струва, тъй като купуваш мотор на 20 години, който не се знае в какво състояние е. Също най-вероятно ще купиш турбо и останалите части пак втора употреба, които също не се знае колко ще изкарат![]()
Трябва доста да попрочетеш преди да се захванеш с този филм. И ако мислиш че с бюджет Х ще направиш нещо, то приготви си бюджет 2Х, за да знаеш че няма да спреш посредата и разпродадеш поредния проект.
Говоря от страната на наблюдател с няколко преки примера за такива проекти. Мен ме е страх да започна с тези филми , докато имам само 1 кола, с която ходя на работа, возя семейство и приятели и като цяло разчитам на нея.
За втора кола ще измисля нещо все пак още съм ерген


- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
axel.folu написа:rhase написа:axel.folu написа:Колеги по горе никой не ми отговори дали си заслужава и колко пари е интервенцията м50б20-или м50б25 турбо? благодаря предварително
Това е много широко понятие.
м50б20 върви 250-500лв
м50б25 700-900лв
Турбинирането може да ти излезе 300 може да ти излезе и 3000+ лв. (второто е по-вероятно)
Няма как някой да ти каже кое колко ще струва, тъй като купуваш мотор на 20 години, който не се знае в какво състояние е. Също най-вероятно ще купиш турбо и останалите части пак втора употреба, които също не се знае колко ще изкарат![]()
Трябва доста да попрочетеш преди да се захванеш с този филм. И ако мислиш че с бюджет Х ще направиш нещо, то приготви си бюджет 2Х, за да знаеш че няма да спреш посредата и разпродадеш поредния проект.
Говоря от страната на наблюдател с няколко преки примера за такива проекти. Мен ме е страх да започна с тези филми , докато имам само 1 кола, с която ходя на работа, возя семейство и приятели и като цяло разчитам на нея.
За втора кола ще измисля нещо все пак още съм ергени се чудя явно ще трябва да се резервира преди да се сложи турбината за всеки случай де иначе в размисли съм струва ли си според мен лично си струва кеф цена няма ама уви тука има
винаги опира до парички....И горе долу исках да придобия представа като цени до колко може да се надуе коне и дали ще свири турбото щото гледах в нета доста коли с турбо (японки) и си свират яко турбините този ефект го искам и мисля че от блоу оф клапана зависи май-май
Прочети това като за начало и ще си отговориш на някои конструктивни въпроси, след това премисли бюджета. Ревизирането винаги ще е плюс, да не казвам нужно.
Цени няма как да ти каже някой, тъй като те варират от цена за частите, отстъпки, работа, часове бири, цигари и нерви по време на работата

Може някой колега, който е правил интервенциите да сподели ориентировъчна сума, макар че се съмнявам. Просто ще излезе на цената на читаво Е46 фейс с приятен мотор, че и повече

По-добре помисли над товаaxel.folu написа:За втора кола ще измисля нещо все пак още съм ерген

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря ти много за това което прати да чета живи здрав бъди
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
http://www.cars.bg/c1032615 някой да е ходил да я гледа как изглежда отвътре и заслужава ли си парите? Ще се кара всеки ден чудя се дали да продам е46 и да купя тази, обаче не им разбирам на е36 нищо някой да дава мнение. 

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
БМВ 320d написа:http://www.cars.bg/c1032615 някой да е ходил да я гледа как изглежда отвътре и заслужава ли си парите? Ще се кара всеки ден чудя се дали да продам е46 и да купя тази, обаче не им разбирам на е36 нищо някой да дава мнение.
Изглежда добре на снимките, но няма снимки вътре и като цяло това черното на снимки трудно се разбира дали има надрано някъде особено ако е по-отдалече. А това дали си продаваш е46 за е36 - зависи в какво състояние ти е е46цата, ако е перфектна не виждам много смисъл. Освен ако не си много запален по е36

..Bayerische Motoren Werke..


- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:БМВ 320d написа:http://www.cars.bg/c1032615 някой да е ходил да я гледа как изглежда отвътре и заслужава ли си парите? Ще се кара всеки ден чудя се дали да продам е46 и да купя тази, обаче не им разбирам на е36 нищо някой да дава мнение.
Изглежда добре на снимките, но няма снимки вътре и като цяло това черното на снимки трудно се разбира дали има надрано някъде особено ако е по-отдалече. А това дали си продаваш е46 за е36 - зависи в какво състояние ти е е46цата, ако е перфектна не виждам много смисъл. Освен ако не си много запален по е36
е46цита ми е доста запазена и добра обаче с тези скъпи ремонти не знам докъде ще я докарам и реших да си купя е36 понеже техните части са долу-горе по евтини. Тази ми хвана окото обаче, както каза ти има ефекти в снимките също така и от вътре не е снимано, ако беше близо щях да ходя да я видя обаче е чак от Кърджали..

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Каква е разликата в пружините за 4 и 6 цилиндъра?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тя и обявата е видяна 5000 пъти, тоест ако е била добра вече е заминала отдавна
А щом твоята кола е поддържана добре, няма смисъл от е36 в което няма как да няма ремонти (все пак са на по 20г.). Варианта в който ти е писнало от скъпите ремонти на дизела и караш малко км на година е добър за да си купиш е36. В друг случай не е оправдано според мен 


..Bayerische Motoren Werke..


- TytusPulo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги.
Напоследък се появи един звук в автомобила ми, който ме притеснява.
Когато форсирам колата, т.е. изрязвам двигателя в началото се чува нещо средно между хрущене и леко стържене. По усет звука сякаш идва в посока отдясно и ниско долу. Появява се най-често при студена кола.
Тъй като ми се наложи да мина 1000км за 2 дена, забелязах че при добре загрят автомобил не се чува. Опитах да го запиша на телефона да го кача тук, но не се чува.
Преди месец два смених доста неща по колата - по ходовата част, пистовия ремък и 3-те ролки. Бях и на диагностика, уж всичко беше точно. Имам проблем с тръбичките на климатика, тепърва ще търсим откъде изтича фреона. Но предплагам няма нищо общо. Колата е 318ис.
Може би няма връзка, но звука се появи в най-големите студове. Възможно ли е някой маркуч да се е спукал и да изпуска въздух?
Поздрави от Варна
Напоследък се появи един звук в автомобила ми, който ме притеснява.
Когато форсирам колата, т.е. изрязвам двигателя в началото се чува нещо средно между хрущене и леко стържене. По усет звука сякаш идва в посока отдясно и ниско долу. Появява се най-често при студена кола.
Тъй като ми се наложи да мина 1000км за 2 дена, забелязах че при добре загрят автомобил не се чува. Опитах да го запиша на телефона да го кача тук, но не се чува.
Преди месец два смених доста неща по колата - по ходовата част, пистовия ремък и 3-те ролки. Бях и на диагностика, уж всичко беше точно. Имам проблем с тръбичките на климатика, тепърва ще търсим откъде изтича фреона. Но предплагам няма нищо общо. Колата е 318ис.
Може би няма връзка, но звука се появи в най-големите студове. Възможно ли е някой маркуч да се е спукал и да изпуска въздух?
Поздрави от Варна
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vanqu1sh написа:Каква е разликата в пружините за 4 и 6 цилиндъра?
В твърдоста

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Vanqu1sh написа:Каква е разликата в пружините за 4 и 6 цилиндъра?
В твърдоста
А спортна пружина на -40 за 4 цилиндъра дали няма да е по-твърда от сток за 6? Също ще я усетя ли че е по-мека ако амортисьора се регулира на твърдост?
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vanqu1sh написа:vladi_a_i написа:Vanqu1sh написа:Каква е разликата в пружините за 4 и 6 цилиндъра?
В твърдоста
А спортна пружина на -40 за 4 цилиндъра дали няма да е по-твърда от сток за 6? Също ще я усетя ли че е по-мека ако амортисьора се регулира на твърдост?
Дали ще е по твърда от сток дали не не знам. Но ако земеш -40 за 4цил и го сложиш на 6цил ще свали повече от 40мм и обратно. Ако сложиш -40 от 6цил на 4цил ще свали по малко, заради различното тегло за което са мислени.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Vanqu1sh написа:vladi_a_i написа:Vanqu1sh написа:Каква е разликата в пружините за 4 и 6 цилиндъра?
В твърдоста
А спортна пружина на -40 за 4 цилиндъра дали няма да е по-твърда от сток за 6? Също ще я усетя ли че е по-мека ако амортисьора се регулира на твърдост?
Дали ще е по твърда от сток дали не не знам. Но ако земеш -40 за 4цил и го сложиш на 6цил ще свали повече от 40мм и обратно. Ако сложиш -40 от 6цил на 4цил ще свали по малко, заради различното тегло за което са мислени.
Аз с тази цел искам да сложа

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани