ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:konteinerovoz написа:Здравейте, от скоро имам е36 316i 102 коня и вече започнаха проблемите. Първия ми въпрос е може ли да се смени термостата, без да се сваля радиатора и перката? Вторият ми въпрос е свързан с една тръбичка която е пластмасова и мисля че е за парното. Тази тръбичка се е спукала и пръска антифриз като фонтан докато работи колата. За да стигна до нея обаче трябва да мина през въздужния колектор който на този мотор е от две части. Махнах горната и всички болтове и гайки от долната, но не мога да изкарам долната част от втулките на блока. Помръдва и почти излиза, но сякъш още нещо я държи. Има ли нещо, което да не се вижда, а да трябва да се откачи/отвие?
Термостата е на видно и лесно място за смяна.Където ти води горния маркуч от радиатора,там ти е термостата
Е, той не е с М42. Щом е 102 жребеца е М40/43 а там термостата е след долния маркуч на радиатора. При М40 фланеца е алуминий, на М43 е бакелит и върви с термостата. Радиатора не се сваля само перката на виското и въздухозаборника. За да свалиш долната част на смукателния колектор трябва да разкачиш и маркучите на бензиновата рейка, но по-добре кажи с кой мотор си че има разлики.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- konteinerovoz
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 1.12.2014
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
~Мишо~ написа:vladi_a_i написа:konteinerovoz написа:Здравейте, от скоро имам е36 316i 102 коня и вече започнаха проблемите. Първия ми въпрос е може ли да се смени термостата, без да се сваля радиатора и перката? Вторият ми въпрос е свързан с една тръбичка която е пластмасова и мисля че е за парното. Тази тръбичка се е спукала и пръска антифриз като фонтан докато работи колата. За да стигна до нея обаче трябва да мина през въздужния колектор който на този мотор е от две части. Махнах горната и всички болтове и гайки от долната, но не мога да изкарам долната част от втулките на блока. Помръдва и почти излиза, но сякъш още нещо я държи. Има ли нещо, което да не се вижда, а да трябва да се откачи/отвие?
Термостата е на видно и лесно място за смяна.Където ти води горния маркуч от радиатора,там ти е термостата
Е, той не е с М42. Щом е 102 жребеца е М40/43 а там термостата е след долния маркуч на радиатора. При М40 фланеца е алуминий, на М43 е бакелит и върви с термостата. Радиатора не се сваля само перката на виското и въздухозаборника. За да свалиш долната част на смукателния колектор трябва да разкачиш и маркучите на бензиновата рейка, но по-добре кажи с кой мотор си че има разлики.
Така изглежда мотора, само че при мен има и газова уредба http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... 458902.jpg Предполагам че е М43. А за перката какви инструменти ми трябват?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:Виското е с обратна резба и ти е нужен ключ 32.
И една дебела отвертка, ако нямаш специалният ключ с който се блокират болтовете на водната помпa.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- konteinerovoz
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 1.12.2014
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодарая ви за помощта!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не е нужно да сваляш самото виско, само перката е достатъчно. На 4 болта шестограми е.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
konteinerovoz написа:~Мишо~ написа:vladi_a_i написа:konteinerovoz написа:Здравейте, от скоро имам е36 316i 102 коня и вече започнаха проблемите. Първия ми въпрос е може ли да се смени термостата, без да се сваля радиатора и перката? Вторият ми въпрос е свързан с една тръбичка която е пластмасова и мисля че е за парното. Тази тръбичка се е спукала и пръска антифриз като фонтан докато работи колата. За да стигна до нея обаче трябва да мина през въздужния колектор който на този мотор е от две части. Махнах горната и всички болтове и гайки от долната, но не мога да изкарам долната част от втулките на блока. Помръдва и почти излиза, но сякъш още нещо я държи. Има ли нещо, което да не се вижда, а да трябва да се откачи/отвие?
Термостата е на видно и лесно място за смяна.Където ти води горния маркуч от радиатора,там ти е термостата
Е, той не е с М42. Щом е 102 жребеца е М40/43 а там термостата е след долния маркуч на радиатора. При М40 фланеца е алуминий, на М43 е бакелит и върви с термостата. Радиатора не се сваля само перката на виското и въздухозаборника. За да свалиш долната част на смукателния колектор трябва да разкачиш и маркучите на бензиновата рейка, но по-добре кажи с кой мотор си че има разлики.
Така изглежда мотора, само че при мен има и газова уредба http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... 458902.jpg Предполагам че е М43. А за перката какви инструменти ми трябват?
Грешката е моя,долният маркуч беше

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има ли разлика в тези два комплекта койлове?
http://www.proparts.bg/product/1279/reg ... odeli.html
http://www.kz-tuning.com/index.php?seo= ... &show=3718
http://www.proparts.bg/product/1279/reg ... odeli.html
http://www.kz-tuning.com/index.php?seo= ... &show=3718
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#
Може, CODE функцията на видеото е точно за това.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b00st написа:axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#
Може, CODE функцията на видеото е точно за това.
Как се активира
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
axel.folu написа:b00st написа:axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#
Може, CODE функцията на видеото е точно за това.
Как се активира
EMERGENCY START PROCEDURE – IF CODE HAS BEEN LOST:
* Disconnect battery for 5 minutes, or more.
* Reconnect battery.
* Turn ignition key to position 1 (alarm should sound).
* A time display will appear and run down to zero (for 15 minutes).
* After 15 minutes, the engine can be started.
During the waiting period of 15 minutes, the code can be re-entered.
* Press CODE button.
* Input desired code.
* Press the S/R button.
* Start the engine.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:axel.folu написа:b00st написа:axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#
Може, CODE функцията на видеото е точно за това.
Как се активира
EMERGENCY START PROCEDURE – IF CODE HAS BEEN LOST:
* Disconnect battery for 5 minutes, or more.
* Reconnect battery.
* Turn ignition key to position 1 (alarm should sound).
* A time display will appear and run down to zero (for 15 minutes).
* After 15 minutes, the engine can be started.
During the waiting period of 15 minutes, the code can be re-entered.
* Press CODE button.
* Input desired code.
* Press the S/R button.
* Start the engine.
Благодарско
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
axel.folu написа:b00st написа:axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#
Може, CODE функцията на видеото е точно за това.
Как се активира
Ако питаш как се активира функцията, ключа на 1ва степен, натискаш CODE, въвеждаш кода и натискаш SET, след което вадиш ключа. Следващия път като тръгнеш да палиш ще ти иска кода първо. Пише ги нещата в книжката...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b00st написа:axel.folu написа:b00st написа:axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#
Може, CODE функцията на видеото е точно за това.
Как се активира
Ако питаш как се активира функцията, ключа на 1ва степен, натискаш CODE, въвеждаш кода и натискаш SET, след което вадиш ключа. Следващия път като тръгнеш да палиш ще ти иска кода първо. Пише ги нещата в книжката...
Да ама аз съм забравил да спомена че борда е сменян от малък към голям трябва ли да се пре-кодира като на е34
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани