ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 20 Яну 2015, 23:06

vladi_a_i написа:
konteinerovoz написа:Здравейте, от скоро имам е36 316i 102 коня и вече започнаха проблемите. Първия ми въпрос е може ли да се смени термостата, без да се сваля радиатора и перката? Вторият ми въпрос е свързан с една тръбичка която е пластмасова и мисля че е за парното. Тази тръбичка се е спукала и пръска антифриз като фонтан докато работи колата. За да стигна до нея обаче трябва да мина през въздужния колектор който на този мотор е от две части. Махнах горната и всички болтове и гайки от долната, но не мога да изкарам долната част от втулките на блока. Помръдва и почти излиза, но сякъш още нещо я държи. Има ли нещо, което да не се вижда, а да трябва да се откачи/отвие?

Термостата е на видно и лесно място за смяна :yes: .Където ти води горния маркуч от радиатора,там ти е термостата :D

Е, той не е с М42. Щом е 102 жребеца е М40/43 а там термостата е след долния маркуч на радиатора. При М40 фланеца е алуминий, на М43 е бакелит и върви с термостата. Радиатора не се сваля само перката на виското и въздухозаборника. За да свалиш долната част на смукателния колектор трябва да разкачиш и маркучите на бензиновата рейка, но по-добре кажи с кой мотор си че има разлики.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.12.2014
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от konteinerovoz » 21 Яну 2015, 1:32

~Мишо~ написа:
vladi_a_i написа:
konteinerovoz написа:Здравейте, от скоро имам е36 316i 102 коня и вече започнаха проблемите. Първия ми въпрос е може ли да се смени термостата, без да се сваля радиатора и перката? Вторият ми въпрос е свързан с една тръбичка която е пластмасова и мисля че е за парното. Тази тръбичка се е спукала и пръска антифриз като фонтан докато работи колата. За да стигна до нея обаче трябва да мина през въздужния колектор който на този мотор е от две части. Махнах горната и всички болтове и гайки от долната, но не мога да изкарам долната част от втулките на блока. Помръдва и почти излиза, но сякъш още нещо я държи. Има ли нещо, което да не се вижда, а да трябва да се откачи/отвие?

Термостата е на видно и лесно място за смяна :yes: .Където ти води горния маркуч от радиатора,там ти е термостата :D

Е, той не е с М42. Щом е 102 жребеца е М40/43 а там термостата е след долния маркуч на радиатора. При М40 фланеца е алуминий, на М43 е бакелит и върви с термостата. Радиатора не се сваля само перката на виското и въздухозаборника. За да свалиш долната част на смукателния колектор трябва да разкачиш и маркучите на бензиновата рейка, но по-добре кажи с кой мотор си че има разлики.


Така изглежда мотора, само че при мен има и газова уредба http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... 458902.jpg Предполагам че е М43. А за перката какви инструменти ми трябват?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 21 Яну 2015, 9:04

Виското е с обратна резба и ти е нужен ключ 32.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 21 Яну 2015, 10:17

HowDouWantit написа:Виското е с обратна резба и ти е нужен ключ 32.

И една дебела отвертка, ако нямаш специалният ключ с който се блокират болтовете на водната помпa.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.12.2014
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от konteinerovoz » 21 Яну 2015, 10:58

Благодарая ви за помощта!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 21 Яну 2015, 14:58

Не е нужно да сваляш самото виско, само перката е достатъчно. На 4 болта шестограми е.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 21 Яну 2015, 22:40

konteinerovoz написа:
~Мишо~ написа:
vladi_a_i написа:
konteinerovoz написа:Здравейте, от скоро имам е36 316i 102 коня и вече започнаха проблемите. Първия ми въпрос е може ли да се смени термостата, без да се сваля радиатора и перката? Вторият ми въпрос е свързан с една тръбичка която е пластмасова и мисля че е за парното. Тази тръбичка се е спукала и пръска антифриз като фонтан докато работи колата. За да стигна до нея обаче трябва да мина през въздужния колектор който на този мотор е от две части. Махнах горната и всички болтове и гайки от долната, но не мога да изкарам долната част от втулките на блока. Помръдва и почти излиза, но сякъш още нещо я държи. Има ли нещо, което да не се вижда, а да трябва да се откачи/отвие?

Термостата е на видно и лесно място за смяна :yes: .Където ти води горния маркуч от радиатора,там ти е термостата :D

Е, той не е с М42. Щом е 102 жребеца е М40/43 а там термостата е след долния маркуч на радиатора. При М40 фланеца е алуминий, на М43 е бакелит и върви с термостата. Радиатора не се сваля само перката на виското и въздухозаборника. За да свалиш долната част на смукателния колектор трябва да разкачиш и маркучите на бензиновата рейка, но по-добре кажи с кой мотор си че има разлики.


Така изглежда мотора, само че при мен има и газова уредба http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... 458902.jpg Предполагам че е М43. А за перката какви инструменти ми трябват?

Грешката е моя,долният маркуч беше :D
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от axel.folu » 22 Яну 2015, 3:46

Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 22 Яну 2015, 10:43

Има ли разлика в тези два комплекта койлове?

http://www.proparts.bg/product/1279/reg ... odeli.html

http://www.kz-tuning.com/index.php?seo= ... &show=3718

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 22 Яну 2015, 10:44

axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#

Може, CODE функцията на видеото е точно за това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от axel.folu » 22 Яну 2015, 12:22

b00st написа:
axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#

Може, CODE функцията на видеото е точно за това.


Как се активира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 22 Яну 2015, 12:25

axel.folu написа:
b00st написа:
axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#

Може, CODE функцията на видеото е точно за това.


Как се активира


EMERGENCY START PROCEDURE – IF CODE HAS BEEN LOST:
* Disconnect battery for 5 minutes, or more.
* Reconnect battery.
* Turn ignition key to position 1 (alarm should sound).
* A time display will appear and run down to zero (for 15 minutes).
* After 15 minutes, the engine can be started.
During the waiting period of 15 minutes, the code can be re-entered.
* Press CODE button.
* Input desired code.
* Press the S/R button.
* Start the engine.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от axel.folu » 22 Яну 2015, 12:41

ogata написа:
axel.folu написа:
b00st написа:
axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#

Може, CODE функцията на видеото е точно за това.


Как се активира


EMERGENCY START PROCEDURE – IF CODE HAS BEEN LOST:
* Disconnect battery for 5 minutes, or more.
* Reconnect battery.
* Turn ignition key to position 1 (alarm should sound).
* A time display will appear and run down to zero (for 15 minutes).
* After 15 minutes, the engine can be started.
During the waiting period of 15 minutes, the code can be re-entered.
* Press CODE button.
* Input desired code.
* Press the S/R button.
* Start the engine.


Благодарско

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 22 Яну 2015, 12:48

axel.folu написа:
b00st написа:
axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#

Може, CODE функцията на видеото е точно за това.


Как се активира

Ако питаш как се активира функцията, ключа на 1ва степен, натискаш CODE, въвеждаш кода и натискаш SET, след което вадиш ключа. Следващия път като тръгнеш да палиш ще ти иска кода първо. Пише ги нещата в книжката...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от axel.folu » 22 Яну 2015, 13:06

b00st написа:
axel.folu написа:
b00st написа:
axel.folu написа:Колеги да попитам мога ли да въвеждам код преди да запаля ако не го въведа да не може да запали със големия борд е моят приятел. https://m.youtube.com/watch?v=fA2K00J_mIE#

Може, CODE функцията на видеото е точно за това.


Как се активира

Ако питаш как се активира функцията, ключа на 1ва степен, натискаш CODE, въвеждаш кода и натискаш SET, след което вадиш ключа. Следващия път като тръгнеш да палиш ще ти иска кода първо. Пише ги нещата в книжката...


Да ама аз съм забравил да спомена че борда е сменян от малък към голям трябва ли да се пре-кодира като на е34

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook