Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колеги, ще имам ли проблем със стартер Магнети Марели?
Той ли е без планетна предавка?
И евентуално ако става, какво да очаквам като разлика с Бош-ов стартер.
Такъв ми дойде в комплекта от м20б20. И моя в М52б20ката ич не го знам какъв е
Той ли е без планетна предавка?
И евентуално ако става, какво да очаквам като разлика с Бош-ов стартер.
Такъв ми дойде в комплекта от м20б20. И моя в М52б20ката ич не го знам какъв е

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Наканих се да питам за баланс в шлайф-базата до ново пу в пловдив. Правят само статичен на цена 60-80 лв. Нямали оплаквания досега.... Аз пък нямам оплаквания от АРЗ Първомай и не е далеч... 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
kostaka написа:колеги някой кара ли 323и 2.5 170 к с. с лек маховик да kaji впечатления
Казвам ти- слагай смело и наливай 75в90 в кутията от сега

kagebista написа:Колеги, ще имам ли проблем със стартер Магнети Марели?
Той ли е без планетна предавка?
И евентуално ако става, какво да очаквам като разлика с Бош-ов стартер.
Такъв ми дойде в комплекта от м20б20. И моя в М52б20ката ич не го знам какъв е
Тези без редуктора са доста по тумбести- имам в предвид диаметъра е значително по-голям. Така като го гледам и тоя трябва да е с редуктор.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колко е диаметъра на маховик от м20 ? 228 ? Това, че маховика е ръждясал от страната на съединителя лошо ли е или се монтира без нищо да му се прави ?
Последна промяна zzvvmm на 26 Окт 2014, 21:00, променена общо 2 пъти
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Имам един от м40 9.9кг
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Дава се на стругар да го челосат, щом е ръждясал.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Някой може ли да даде размерите на малките периферни болтове за притискателния ?
Според тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
болтовете М8х16 трябва да са нали ?
Според тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
болтовете М8х16 трябва да са нали ?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
zzvvmm написа:Някой може ли да даде размерите на малките периферни болтове за притискателния ?
Според тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
болтовете М8х16 трябва да са нали ?
точно така
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Сега си мисля на ИС кое е по-разумно да се направи - смяна на маховика, нов съединител и стартер от м20 или взимане на недемферен маховик и олекотяването му, като по този начин се избягва смяната на съединителя и стартера ?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
zzvvmm написа:Сега си мисля на ИС кое е по-разумно да се направи - смяна на маховика, нов съединител и стартер от м20 или взимане на недемферен маховик и олекотяването му, като по този начин се избягва смяната на съединителя и стартера ?
Аз искам да правя тая врътка след няколко месеца, обаче мисля да го направя да може да помещава съединител на 240мм

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
M10 написа:Дава се на стругар да го челосат, щом е ръждясал.
По този начин няма ли да се отнеме материал и после да боксува ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Челосването отнема само няколко десети от материала. Попринцип е хубаво да се вземе и притискателя за да може да се извади разликата, която реално по-късно помпата ще я компенсира 

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Притискателя не е много добре да се взема, че почва да притиска по-малко
Плътния маховик на м42 не можеш да го олекотиш толкова, колкото този на м20. От друга страна притискателя и диска са значително по-леки.

- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
С колко да стягам болтовете на маховика, както и тези на притискателя ? На маховика по ръководство от Е34 намерих това:
Flywheel
Do not install with screw retaining compound. Bolts are a component part of the
flywheel. Screw threads oiled. M60/1/M60/2/M62 Manual Transmission 105 Nm
New micro-encapsulated screws M40/M42/M43/M44/ M51 Automatic/M52 Automatic 120 Nm
New micro-encapsulated screws All others 105 Nm
Смятам, доколкото проучих, че трябва да се стягат на 105 Nm. Остава да разбера и другите на притискателя ?
Flywheel
Do not install with screw retaining compound. Bolts are a component part of the
flywheel. Screw threads oiled. M60/1/M60/2/M62 Manual Transmission 105 Nm
New micro-encapsulated screws M40/M42/M43/M44/ M51 Automatic/M52 Automatic 120 Nm
New micro-encapsulated screws All others 105 Nm
Смятам, доколкото проучих, че трябва да се стягат на 105 Nm. Остава да разбера и другите на притискателя ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани