Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колеги, ще имам ли проблем със стартер Магнети Марели?
Той ли е без планетна предавка?
И евентуално ако става, какво да очаквам като разлика с Бош-ов стартер.
Такъв ми дойде в комплекта от м20б20. И моя в М52б20ката ич не го знам какъв е
Той ли е без планетна предавка?
И евентуално ако става, какво да очаквам като разлика с Бош-ов стартер.
Такъв ми дойде в комплекта от м20б20. И моя в М52б20ката ич не го знам какъв е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Наканих се да питам за баланс в шлайф-базата до ново пу в пловдив. Правят само статичен на цена 60-80 лв. Нямали оплаквания досега.... Аз пък нямам оплаквания от АРЗ Първомай и не е далеч...
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
kostaka написа:колеги някой кара ли 323и 2.5 170 к с. с лек маховик да kaji впечатления
Казвам ти- слагай смело и наливай 75в90 в кутията от сега
kagebista написа:Колеги, ще имам ли проблем със стартер Магнети Марели?
Той ли е без планетна предавка?
И евентуално ако става, какво да очаквам като разлика с Бош-ов стартер.
Такъв ми дойде в комплекта от м20б20. И моя в М52б20ката ич не го знам какъв е
Тези без редуктора са доста по тумбести- имам в предвид диаметъра е значително по-голям. Така като го гледам и тоя трябва да е с редуктор.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колко е диаметъра на маховик от м20 ? 228 ? Това, че маховика е ръждясал от страната на съединителя лошо ли е или се монтира без нищо да му се прави ?
Последна промяна zzvvmm на 26 Окт 2014, 21:00, променена общо 2 пъти
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Имам един от м40 9.9кг
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Дава се на стругар да го челосат, щом е ръждясал.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Някой може ли да даде размерите на малките периферни болтове за притискателния ?
Според тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
болтовете М8х16 трябва да са нали ?
Според тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
болтовете М8х16 трябва да са нали ?
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
zzvvmm написа:Някой може ли да даде размерите на малките периферни болтове за притискателния ?
Според тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=05
болтовете М8х16 трябва да са нали ?
точно така
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Сега си мисля на ИС кое е по-разумно да се направи - смяна на маховика, нов съединител и стартер от м20 или взимане на недемферен маховик и олекотяването му, като по този начин се избягва смяната на съединителя и стартера ?
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
zzvvmm написа:Сега си мисля на ИС кое е по-разумно да се направи - смяна на маховика, нов съединител и стартер от м20 или взимане на недемферен маховик и олекотяването му, като по този начин се избягва смяната на съединителя и стартера ?
Аз искам да правя тая врътка след няколко месеца, обаче мисля да го направя да може да помещава съединител на 240мм Няма лощо да се пробва, лошото е, че масивната част му е от към скороститите, а не от към двигателя.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
M10 написа:Дава се на стругар да го челосат, щом е ръждясал.
По този начин няма ли да се отнеме материал и после да боксува ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Челосването отнема само няколко десети от материала. Попринцип е хубаво да се вземе и притискателя за да може да се извади разликата, която реално по-късно помпата ще я компенсира
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Притискателя не е много добре да се взема, че почва да притиска по-малко Плътния маховик на м42 не можеш да го олекотиш толкова, колкото този на м20. От друга страна притискателя и диска са значително по-леки.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
С колко да стягам болтовете на маховика, както и тези на притискателя ? На маховика по ръководство от Е34 намерих това:
Flywheel
Do not install with screw retaining compound. Bolts are a component part of the
flywheel. Screw threads oiled. M60/1/M60/2/M62 Manual Transmission 105 Nm
New micro-encapsulated screws M40/M42/M43/M44/ M51 Automatic/M52 Automatic 120 Nm
New micro-encapsulated screws All others 105 Nm
Смятам, доколкото проучих, че трябва да се стягат на 105 Nm. Остава да разбера и другите на притискателя ?
Flywheel
Do not install with screw retaining compound. Bolts are a component part of the
flywheel. Screw threads oiled. M60/1/M60/2/M62 Manual Transmission 105 Nm
New micro-encapsulated screws M40/M42/M43/M44/ M51 Automatic/M52 Automatic 120 Nm
New micro-encapsulated screws All others 105 Nm
Смятам, доколкото проучих, че трябва да се стягат на 105 Nm. Остава да разбера и другите на притискателя ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани