ЗдраВейТе !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
- Satanans4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 6.01.2008
318 ТдС са доста тромавички,прегравани са и са шлаифани повечето а и имат голям проблем с гнп-то а то струва няма да казвам
,не е по джоба на тоя рацер тука
,наи добре за него едно уно 1.1 за 500 кинта и след тва направо скачаи на е 36 м3 и газ 



Като цяло не виждам защо половината сте скочили да отчайвате момчето. Месечният доход , ако не е достатъчен, се вдига при добро желание. А това че за начинаещ шофьор е по-добре евтин сандък с 60 коня, айде моля ви се..... Липсата на двигателна мощ сигурно е причинила почти толкова катастрофи, колкото и излишъкът й
. Бедите зависят единствено от това дето става в главата на шофьора. Бързата кола може да се кара бавно, а може и бързо - за случаите, когато се налага.
Единственият разумен довод човек да си купи евтина първа кола е примерно страхът, че в началото ще я удря тук и там и да не го е яд когато това се случи
.

Единственият разумен довод човек да си купи евтина първа кола е примерно страхът, че в началото ще я удря тук и там и да не го е яд когато това се случи

- bate raiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: София
Gand каза:
"Бедите зависят единствено от това дето става в главата на шофьора."
!! Това е истината......не тече ли мисловна дейност в черепната кутия...и Господ не може да помогне!!!!
Колега, не се стряскай много - в крайна сметка и един Фиат може да ти разбие съня / и бюджета /, така, както и едно БМВ....У нас късметът с кола на старо е почти като играта на тото....Поздрави и каквото и да си вземеш - да си го търкаляш със здраве и безаварийно!!!!
"Бедите зависят единствено от това дето става в главата на шофьора."



Колега, не се стряскай много - в крайна сметка и един Фиат може да ти разбие съня / и бюджета /, така, както и едно БМВ....У нас късметът с кола на старо е почти като играта на тото....Поздрави и каквото и да си вземеш - да си го търкаляш със здраве и безаварийно!!!!
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Мерси !!!
Още един път ще попитам какъв разход дава е36 95година
320и в града и извън града трябва ми точно данни !!!
Още един път ще попитам какъв разход дава е36 95година
320и в града и извън града трябва ми точно данни !!!
- BeXTMaN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: е34
- Мечтае да кара: е32
нема да сгрешиш бмв е марката
само внимавай на обратните завой и кръговите
съвет от мен въпреки че не съм от най-вещите у форумя
вземи си 318 ИС а не 320



съвет от мен въпреки че не съм от най-вещите у форумя
вземи си 318 ИС а не 320

Карам БМВ 1.6 компакт от 7 месаеца колата е 94год заплатата ми е 900лв и мога най-отговорно да кажа, че ми стига за колата и за кафетата кината и секвите дискотеки. Преди карах Фиат Типо и съм сменил толкова неща по него, че немога да ги напиша. За 7 месеца пълна експлоатация на БМВ минал съм до сега 30хил колкото с Фиата за 3 год съм сменил еднствено Гуми Зимни поради простата причина че ме беше шубе за зимата др което съм сменил е 1 фланец. Това е 7 месеца 30хил и само Бензин 98 на Лукойл.... Просто БМВ е др клас автомобили спрямо сичките др кочини търкалящи се по пътищата. За ходова част няма да говоря скачаш в дупка и нищо ама буквално нищо..............не е казано, че не трябва да я пазиш ама просто си е здрава. Др. е момента, че вече чуствам малко 101 коня и искам 318 ис или 320 но това е др. тема на разговор. Така че си купи 1 316 компакт за 1 кола и няма да збъркаш пък после пиши дали се чупи лесно макар и да е на 800хил години
- BeXTMaN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: е34
- Мечтае да кара: е32
евала за поста хареса ми
само дето компотите са много малки така че по добре да си земе кабрио или седан според мене но да е поне 318 ИС и да не се сили много в началото 


ТТ-то и 316-ката дето се дърпали на светофара, на следващия са се състезавали кой ще успее да спре.. нали ме разбираш, колега от миналата страница
"Липсата на двигателна мощ сигурно е причинила почти толкова катастрофи, колкото и излишъкът й", бе колите по 60 коня са около 900-1000 кг макс ... Така че когато се наложи са си пъргавки, така че по-горното е доста безпочвено изказване. Колко катастрофи са станали заради бавно каране
Виновен е тоя дето не успява да спре и се натриса в бавно измъкващия се пред него. Който се прави на мъж си го отнася или си плаща месечната такса ламарина .... примери колкото искаме 





Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"
Така това май ще ми е втория пост във форума ( или поне втората тема в която пиша със сигурност) . Професионален шофер съм ( демек ако се оплескам няма да има какво да папкам) та имам стотици хиляди км. ( ще кажете тоя много млад за такива км. ама като правиш нещо по цял ден така става) и то във всякъкви усовия и с най различни видове машини . Карам всякъкви МПС ( без тролей и трамвй защото не работя в градския) със мощности над 200кс. ( за леките става въпрос щото за другите - там не са важни конете а въртящия момент ) и мога да ти кажа че наистина ако имаш в главата няма проблем със мощността . Личния ми автомобил е BMW Е36 320 ( ама много ме кефи как върти г***) и мога да ти кажа че до 3000об.( за бензиновите ) е все тая каква кола караш опаснотото идва след тях ( и тре да се внимава особенно при BMW) . Много съм доволен от колата здрава е !!! даже ,много . Въпреки опита си единственните произшествия са с нея ! ( в смисъл не тежки само една две пластмаси напуках ама от щуротия ) просто защото трябва да се ВНИМАВА !
Моя съвет към теб е да си вземеш 320-ка ( за марката няма какво да говорим както споменах имам възможност да карам всякъкви автомобили повечето от който са след 2003г. ) не защото то е по голяма "бегачка" а зареди факта че вероятноста един мощен двигател да е по запзен е по голямва . Сега ще ми кажат тука хората че никой ням да си вземе кола с мощност 150кс. и да я кара с 50 е равна на 0 ама като се замислите ,че не е все едно да караш 2000кубика/150к.с. със 160 и 1600/100 пак със тая скорост ( просто защото колата е достатъчно комфортна за пътуване при тея скорости дори и с "малкия" двигател) се сещаме че единия двигател е много по-малко натоварен от другия нали ?
2.0 си е двигател за "ръчка " късоходов и държи на високи обороти ( той за това е проектиран от банда инжинери там ) и вероятноста да е износен механично е по-малка ( колко често ви се налага при нормално шофиране да надвишавате 4700об. ? на мен никога имам въртящмомент в изобилие и под тях)
Моя съвет BMW 320 защото:
1. двигателя е много здрав
2. РАЗХОДА при нормално шофиране не е драстично по голям ( да кажа че при мен е същия като на старото ми жигуле !)
3.ПОДДРЪЖКАТА е същата като на братята със по малки матори ( освен някой специфични елементи ама те не се сменят всяка година) и като цяло не е СКЪПА просто защото не се ТРОШИ ( тука не вкарвам разните шукарий очички, лампички бронички аве всичко различно от необходимото колата да извършва основната си функция ! а именно да те превозва на всякъде сигурно и комфортно ) месечния ми разход по колата е 200 кинта със горивото тука някой може и да се изсмеят ама е факт и въобще не ви разбирам какви са тея космически суми за поддръжка на един толкова здрав и стабилен автомбил ?!?!?
4.удоволствието да караш BMW което когато ти се наложи да има необходимат амощност и ако не се увличаш ( първата година въобще не си помисляй да проверявш къде ти е прекъсвача) има само положителен ефект ,а щом си млад шофьор просто внимавай ама МНОГО ! и колата ще ти служи много и ще те пази
Моя съвет към теб е да си вземеш 320-ка ( за марката няма какво да говорим както споменах имам възможност да карам всякъкви автомобили повечето от който са след 2003г. ) не защото то е по голяма "бегачка" а зареди факта че вероятноста един мощен двигател да е по запзен е по голямва . Сега ще ми кажат тука хората че никой ням да си вземе кола с мощност 150кс. и да я кара с 50 е равна на 0 ама като се замислите ,че не е все едно да караш 2000кубика/150к.с. със 160 и 1600/100 пак със тая скорост ( просто защото колата е достатъчно комфортна за пътуване при тея скорости дори и с "малкия" двигател) се сещаме че единия двигател е много по-малко натоварен от другия нали ?
2.0 си е двигател за "ръчка " късоходов и държи на високи обороти ( той за това е проектиран от банда инжинери там ) и вероятноста да е износен механично е по-малка ( колко често ви се налага при нормално шофиране да надвишавате 4700об. ? на мен никога имам въртящмомент в изобилие и под тях)
Моя съвет BMW 320 защото:
1. двигателя е много здрав
2. РАЗХОДА при нормално шофиране не е драстично по голям ( да кажа че при мен е същия като на старото ми жигуле !)
3.ПОДДРЪЖКАТА е същата като на братята със по малки матори ( освен някой специфични елементи ама те не се сменят всяка година) и като цяло не е СКЪПА просто защото не се ТРОШИ ( тука не вкарвам разните шукарий очички, лампички бронички аве всичко различно от необходимото колата да извършва основната си функция ! а именно да те превозва на всякъде сигурно и комфортно ) месечния ми разход по колата е 200 кинта със горивото тука някой може и да се изсмеят ама е факт и въобще не ви разбирам какви са тея космически суми за поддръжка на един толкова здрав и стабилен автомбил ?!?!?
4.удоволствието да караш BMW което когато ти се наложи да има необходимат амощност и ако не се увличаш ( първата година въобще не си помисляй да проверявш къде ти е прекъсвача) има само положителен ефект ,а щом си млад шофьор просто внимавай ама МНОГО ! и колата ще ти служи много и ще те пази
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани