Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Coulthard написа:от колонка - от макс до резерва = 960км както и да го смятам се въртя около 6.2-6.3, ако я кара така нарочно ще инвестирам в голям борд да видя дали е истина товатова е с шунтиран АГР, перфектно измит кулер, входящ колектор и турбопътища и все още със стоков въздушен филтър, обаче градското ...
Нормален е този разход според мен,тъй като и аз мога да се похваля с него независимо с каква нафта съм,но с уговорката че не правим съзтезания и рядко подминаваме 140 километровата бариера,както и 4000 об/мин.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Coulthard написа::OT:
нема как, М51 ако се разсърди .....![]()
и още по-груб![]()
Някой да е виждал engine swap от М51 към М57Д30 че откакто няма какво да и правя ме налягат едни идеи
И аз я разкажете!

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Coulthard написа:извънградско и то при определена ситуацияпочти идеални условия 10-15 градуса температура и почти никакво движение,забелязах че гумите не ми дават почти никакво отклонение лятото бях с 225/50/16 отзад в момента съм с 195/60/15
се същото, иначе да спортният филтър не променя нещата за разход но пък мотора става по-отзивчив при натискане на педала
П.С. Колеги, колите ни са в най-добрият случай на по 14 години, така че профилактика му е майката лично аз дори и да няма какво да правя по колата взимам парцала и почвам да чистя нещо и без това по цял ден съм в офис и пред ПЦ малко чист въздух и сам с любимата ми се отразява добре (надявам се приятелката ми да не чете)
Понеже през последните две години съм в София и пътувам постоянно София-Варна и обратно, засякох разхода на колата. Пътувал съм по магистрала "Хемус", подбалканския път, магистрала "Тракия" - за по-напряко през Бургас за Варна

Относно моторите аз съм си харесал един М67

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
тая ламя ....
Насе М57 е трилитровия дизел печели дизелов мотор на годината 1999
М67 е един дзвер 4.0 дизел много върви - мноооого
ама и понахарчва, макар че на нашето купе трябва да изненада с разходи
Насе М57 е трилитровия дизел печели дизелов мотор на годината 1999
М67 е един дзвер 4.0 дизел много върви - мноооого

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Смяната сложна ли е?



- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Вярно и ти си прав!
Разбрах те от първия път.

Разбрах те от първия път.

- cecomotors
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Здравейте,аз съм с 325ТД.При студен двигател колата пали от четвърт,но след достигане на нормална температура и повече от 20мин градско каране започва да гасне сама когато съм на място и пали все по трудно с продължаване на карането докато не дойде момент в който въобще неиска да запали.Тук да вметна че колата е със нови вериги и гарнитура,няма течове по помпата,с нова помпа в резервоара и с еднопосочно клапанче преди помпата за всеки случай.Най интересната подробност е че когато изпадна в ситуация колата да неиска да запали топла,взимам двулитрово шише със студена вода и след като го излея отгоре върху ГНП-то влизам,въртя и паля от четвърт също като при студен старт.Моля само за мнения от колеги които наистина имат какво да кажат точно по въпроса.Предварително благодаря.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- cecomotors
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Като си пусна нова тема някой друг като теб дето няма какво да каже но трябва да каже нещо ще ме упрекне защо пък съм пуснал нова тема а несъм търсил с търсачката или нещо подобно коено няма да ми е от полза също.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Съвсем добронамерено те помолих нещо, но тъй като явно не знаеш как да се държиш ще чакам да ми се извиниш 

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
cecomotors написа:Здравейте,аз съм с 325ТД.При студен двигател колата пали от четвърт,но след достигане на нормална температура и повече от 20мин градско каране започва да гасне сама когато съм на място и пали все по трудно с продължаване на карането докато не дойде момент в който въобще неиска да запали.Тук да вметна че колата е със нови вериги и гарнитура,няма течове по помпата,с нова помпа в резервоара и с еднопосочно клапанче преди помпата за всеки случай.Най интересната подробност е че когато изпадна в ситуация колата да неиска да запали топла,взимам двулитрово шише със студена вода и след като го излея отгоре върху ГНП-то влизам,въртя и паля от четвърт също като при студен старт.Моля само за мнения от колеги които наистина имат какво да кажат точно по въпроса.Предварително благодаря.
Мисля че търсачката трябва да ти помогне,особенно в Е39 подфорума тъй като в темите за ТДС проблемите най-много там съм чел и това със заливането на ГНП-то с топла вода също съм го срещал в тях.Но четене иска или нова тема,тази е за проблемите породени при загуба на херметичност в горивната система,което е присъщо при студен мотор след продължителен престой на колата без да е работила. Макар че не е озаглавена достатъчно ясно.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Dream_BMW написа:cecomotors написа:Здравейте,аз съм с 325ТД.При студен двигател колата пали от четвърт,но след достигане на нормална температура и повече от 20мин градско каране започва да гасне сама когато съм на място и пали все по трудно с продължаване на карането докато не дойде момент в който въобще неиска да запали.Тук да вметна че колата е със нови вериги и гарнитура,няма течове по помпата,с нова помпа в резервоара и с еднопосочно клапанче преди помпата за всеки случай.Най интересната подробност е че когато изпадна в ситуация колата да неиска да запали топла,взимам двулитрово шише със студена вода и след като го излея отгоре върху ГНП-то влизам,въртя и паля от четвърт също като при студен старт.Моля само за мнения от колеги които наистина имат какво да кажат точно по въпроса.Предварително благодаря.
Мисля че търсачката трябва да ти помогне,особенно в Е39 подфорума тъй като в темите за ТДС проблемите най-много там съм чел и това със заливането на ГНП-то с топла вода също съм го срещал в тях.Но четене иска или нова тема,тази е за проблемите породени при загуба на херметичност в горивната система,което е присъщо при студен мотор след продължителен престой на колата без да е работила. Макар че не е озаглавена достатъчно ясно.
Нищо, което да му помогне няма да намери или ще бъде някакво частично решение на проблема. Аз лично всичко съм изровил и прочел, но решение на проблема не намерих. Всеки който мисли, че разбира от ТДС казва, че проблема е във веригите, но като се сменят и проблема си остане вдигат рамене и казват, че е помпата. Като се смени ГНПто и проблема не се реши започват с дюзи и всякакви датчици да ни залъгват и така докато на човек му писне и се откаже да се занимава. Аз съм се захванал и ще разбера от какво са породени тези проблеми. После ще пусна отделна тема. За момента мога да кажа, че проблемите в 90% от случаите са комплексни и за решаването им е необходима една добра диагностика, както на софтуера така и на хардуера.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Започни от стартера!
Мойта беше така.на топъл мотор мъка,а на студен от четвърт.Просто кофти стартер.Смених го и всичко си дойде на мястото.Е естествено и акомулатора е нов-не е кой знае какъв,ама е нов!
Та такамм,ако стартера не ти е в ред,а всичко друго в колата е, пак няма да пали топла добре.Защо се питате,ами много просто.
Когато е студена подгрява и пали лесно,но когато е топла пали изцяло от компресията и такамммм.Когато стартерчето е малко фера и не може да звърти мотора до нужните обороти ,за да се възпламени горивото-палене нямааа.(точка)
За съжалени при мен се оказа май стартера,понеже след всичко сменено пак не плаше топла-ама съдба ко да се прави!Та така.
Почвате от акомулатор,ваш познат с дизел(над 80амперчаса акомулатор и то хубав)сменяте,ако пали ленсо ,значи всичко е от него.Ако не-стартера.Втора ръка може-читав.На моя ротора беше здал багажа.Имаше окъсени колектори(там където са свързани краищата на намотките на стартера и контактуват четките).И чак тогава започвате с тестването на помпата с вода(залива се от към металните мъркучи),не цялата.Ако ли не чак тогава диагностика.
Понеже не мисля,че която и да е диагностика може да засече кофти стартер или акомулатор-пак от личен опит.Минах поне 10 такива.
Айде сега спорете с мен.Мога да обяснявам на всеки отделно за този топъл старт.
За веригите няма да пиша,че там положението е трагично.


Мойта беше така.на топъл мотор мъка,а на студен от четвърт.Просто кофти стартер.Смених го и всичко си дойде на мястото.Е естествено и акомулатора е нов-не е кой знае какъв,ама е нов!
Та такамм,ако стартера не ти е в ред,а всичко друго в колата е, пак няма да пали топла добре.Защо се питате,ами много просто.
Когато е студена подгрява и пали лесно,но когато е топла пали изцяло от компресията и такамммм.Когато стартерчето е малко фера и не може да звърти мотора до нужните обороти ,за да се възпламени горивото-палене нямааа.(точка)
За съжалени при мен се оказа май стартера,понеже след всичко сменено пак не плаше топла-ама съдба ко да се прави!Та така.
Почвате от акомулатор,ваш познат с дизел(над 80амперчаса акомулатор и то хубав)сменяте,ако пали ленсо ,значи всичко е от него.Ако не-стартера.Втора ръка може-читав.На моя ротора беше здал багажа.Имаше окъсени колектори(там където са свързани краищата на намотките на стартера и контактуват четките).И чак тогава започвате с тестването на помпата с вода(залива се от към металните мъркучи),не цялата.Ако ли не чак тогава диагностика.
Понеже не мисля,че която и да е диагностика може да засече кофти стартер или акомулатор-пак от личен опит.Минах поне 10 такива.

Айде сега спорете с мен.Мога да обяснявам на всеки отделно за този топъл старт.
За веригите няма да пиша,че там положението е трагично.

Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Всеки с проблемите си , май така стана .
И мнението че като се смени ГНП и нищо пак не ставало айде ми кажете кой сложи чисто ново та се хвърляте тъй и търсите под 17-20годишна кола приказната фея. Ами и диагностика хубава се споменава или читава няма значение и де е тя кой дава гаранция че е въздесъща. Или кво като идете в Мюнхен в сервиз на БМВ и ви оправиха колата оп айде-е-е е да ама не как ще ви се присмиват с тея дъртюги , аз лично съм го изпитал и хич не е приятно. Ми кой е сигурен 100% в изправността на системите на колата му и дали в следващите 7 секунди нещо няма да се оплеска ей так как си карате и си пеете " казано честно всичко ми е наред ... ". Естествено ще има доза налучкване , първо защото не могат на максимум да се опишат болките и характеристиките на проблема , второ никой от попитаните не знае моментното ( техническо ) състояние на колата и трето всеки споделя опита и знанията си с цел да помогне ей тва е важното и достойно за уважение макар не всеки питащ да е доволен от отговорите . И да аз също имах проблем с топлия старт 4.5 години и след врътване на помпата на малко повече предварение взе да си пали от раз топла. Ами да ви кажа и масово как се прави центровка на разпр. вал с белязки и кво това струва ли ви се сериозно . Три пъти са ми сменяли главата и белязки му е майката , а по между другото луфта от износените ми вериги надхвърля 4-5градуса и как пали тогава
. Няма златна среда със златни отговори , трябва и мисъл да се вложи всеки според колата си както си я познава и поддържа. Успех . ПС: И от скапан стартер ми е палила трудно ама не е единствен вариант, пък и акумулатора не е самоколкото да завърти стартера все пак има доста електроника и там ниски колебаещи се напрежения са пагубни и побъркват елементите еле си има защити. 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани