боя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 05 Яну 2008, 15:32

gedoreto написа:колега моята я боядисвах лятото,номера на боята е 475 на bmw излиза около 200 на детаил
и аз това казвам но..... :dunno:изглежда много добре ;) къде ти я правиха?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: sofia
Кара: E21 320; E30 320cabrio; E39 525; X5
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от gedoreto » 05 Яну 2008, 17:54

аз си я боядисах :mhihi: излезе ми около 800лв. за материали ина4е взимаме от 150 до 400 за детаил зависи от колата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 06 Яну 2008, 13:39

gedoreto написа:аз си я боядисах :mhihi: излезе ми около 800лв. за материали ина4е взимаме от 150 до 400 за детаил зависи от колата ;)
е добре де кой е сервиза може и на лични да не излезе реклама ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: sofia
Кара: E21 320; E30 320cabrio; E39 525; X5
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от gedoreto » 07 Яну 2008, 21:22

СБА горубляне ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 10 Яну 2008, 1:29

Добре де искам някой да ми боядиса качествено предната броня. Последния път като я боядисвах излязоха 15 кинта матерялите на Глазурит - втвърдител, база и лак. Сега искам да се подготви хубаво и да се сложи еластификатор което да оскъпи матерялите с още 15лв (макс).
Та на фона на тия 30лв. матеряли не мисля да дам повече от 100лв на детаил, като се има предвид че работата не е повече от 2 часа :D
П.С. Говоря за нормално боядисване без камери, изпичане и пастиране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 10 Яну 2008, 18:37

nParMaTuK написа:Добре де искам някой да ми боядиса качествено предната броня. Последния път като я боядисвах излязоха 15 кинта матерялите на Глазурит - втвърдител, база и лак. Сега искам да се подготви хубаво(макс)

Колега с тез 15 кинта :mhihi: дет са ти я пръснали,едвали можеш да си купиш повече от 70гр.боя.а цяла броня как се пръска толкоз багрило??? :dunno: качаствено???бах тия магьойсници :shock:
А и за такъв еклемент,който търпи отскачащите камъчете от двежещите се коли отпред и какви ли не гадории,е добре де се шприцова с качествен "боди филер"за пластмаса и да се подготви старателно преди самото боядисване.Щот после като почне да се люпи тая боя като кожата на некой германец заспал на плажа през август месец на морето,ще има да*ба тея майстори :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С.за 100лв.без камера и включени материали,ще ти я направят,като спокойно могат да се отделят 50лв. за труд а останалите за боя и т.н. ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 10 Яну 2008, 19:44

Aбе май бояджията ми е на далавера ама ги мързи да подготвят :D Е тва е броня пръсната за 80лв. и ми казаха че ше пръснат и шприц. :mhihi: Лака беше 200гр. , базата не повече от 100 :shock: и ме накараха да купя и един найлон за покриване на колата и в магазина платих нещо от сорта на 13,80 :uups:
Изображение
П.С. Бронята като е на сив шприц не мисля че е проблем да я покриеш със 100гр. сива база.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 11 Яну 2008, 20:00

nParMaTuK написа:накараха да купя и един найлон за покриване на колата и в магазина платих нещо от сорта на 13,80

То май бояджията не си е направил труда дори да ти свали бронята от колата,щом ти е покривал с найлон :?:
Съгласен съм,че със 100гр.база можа да се пръсне такъв елемент ако предварително боди филера(шприц кита)е тониран в същия цвят.
Но в момента,комплект боя на Лазурит 100гр.май е повечко от 15лв. :roll:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: Sofia
Кара: 328i Е46 '99

Мнение от arabian » 11 Яну 2009, 21:44

Здравейте на всички. Включвам се с леко отклонение, но мисля доста полезно. Казусът е следния: приятелката ми терминира тиграта си и намерих преден капак втора употреба с някакво извращение вместо боя. Все едно е правено с мечето за латекс и е имало пясък в кофичката. За вдлъбнатините да не говорим. Както и да е справих се с тях перфектно, целия капак го минах със 80 до някакво ниво, така че да е равно. След това повторих всичко с 320. Изчистих хубаво с вода и спирт за горене и остана само филера. Ползвам черен на Новол серия Economy :mhihi: . Когато нанесох първата ръка още, там където съм китосвал и където свалих целия лак от предното боядисване и остана само база (която е като гумена), на тези места дори след 4 ръце филер прозират едни петна с различен отенък и текстура. Притеснявам се относно следните неща:
1. Досега съм работил само с боя на водна основа, а тази успяха да ми я направят от стария тип. Дали няма да повдигне филера заедно със старата база под него?
2. Дали филера ми попива и затова стават таква петна? Същото се случи и на един заден капак на моето Е36 купе и считам за уместно да задам въпроса тук.

Гледам, че има професионалисти, много ще съм благодарен ако ми отговорите. Това ми е само хоби, така че майсторлъка ви не е застрашен :mhihi:
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 11 Яну 2009, 22:43

Колега от къде я намери тая тема бе ?! :mhihi: Май е малко от преди 2 години :mhihi: :mhihi: :mhihi: След 80 се минава 180 след тва филер и вече филера се минава на 320 ;) Ако не минеш на 180 става страшно боята и лака попиват и все едно нищо не си направил ;)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.03.2008

Мнение от Enderial » 12 Яну 2009, 1:33

arabian написа:Здравейте на всички. Включвам се с леко отклонение, но мисля доста полезно. Казусът е следния: приятелката ми терминира тиграта си и намерих преден капак втора употреба с някакво извращение вместо боя. Все едно е правено с мечето за латекс и е имало пясък в кофичката. За вдлъбнатините да не говорим. Както и да е справих се с тях перфектно, целия капак го минах със 80 до някакво ниво, така че да е равно. След това повторих всичко с 320. Изчистих хубаво с вода и спирт за горене и остана само филера. Ползвам черен на Новол серия Economy :mhihi: . Когато нанесох първата ръка още, там където съм китосвал и където свалих целия лак от предното боядисване и остана само база (която е като гумена), на тези места дори след 4 ръце филер прозират едни петна с различен отенък и текстура. Притеснявам се относно следните неща:
1. Досега съм работил само с боя на водна основа, а тази успяха да ми я направят от стария тип. Дали няма да повдигне филера заедно със старата база под него?
2. Дали филера ми попива и затова стават таква петна? Същото се случи и на един заден капак на моето Е36 купе и считам за уместно да задам въпроса тук.

Гледам, че има професионалисти, много ще съм благодарен ако ми отговорите. Това ми е само хоби, така че майсторлъка ви не е застрашен :mhihi:


Абе като си попаднал на такъв красив капак... :) От не свали всичко до ламарина, е верно доста играчка е ама поне ще си сигурен, че няма да има от споменатите инфекции и никой никого нема да надига :) и с тая 320ска много си си играл след 80сятката. След 80 - 180 или 150 но не и по-едра и си пръскаш филера след тва него го търкаш на 400 - 500 и на вода 800 или 1000. Колкото по-финно толкова по-добре особено ако не ползваш машини.
Зависи какви материали ползваш и какви материали са ползвали при предното боядисване дали ще ти надига. Ако имаш възможност пробвай да го пръснеш и се моли да стане :) Пък ако не стане от начало и до ламарина.
П.с. Нормално е да остават такива петна там където си китвал и там където е имало стара баз, и там където е имало ламарина ;) Пръскай смело.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook