Газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
BMWm5 написа: но пък ако работи хубаво на газ няма да работи добре на бензин..
това е вярно на 100% за обикновенните уредби . Плочката смалява Ф-то на входа на дебитомера повече от 2 пъти и после на бензин не стига въздъха и си мислиш че на гас върви почти колкото на бензин , а тя колата е скопена на бензин. А с плочка с по-голямо Ф на гас пък не става .. Ако ще е гас - инжекцион трябва да е

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
BMWm5 написа:.... питам какво става
ами.. има6 по бърсо износване на ризите ботала и сегменти има6 изгаряне на клапани и леглата стават на едни дупки
Ами това за бързото износване не е вярно, даже е обратното. Ако някои ми го обясни може да се съглася. Ама 5 г. в механотехникума са ме учили кое износва и това го няма в газта като свойство. А за другите неща са така, написал съм по горе кое съм сменил и аз




Карам поне по 30К на година. Веднага, щом я купих и сложих обикновенна газова - Ланди Ренцо (500лв.). До сега съм сменил само кабели и свещи, веднъж!!!!! Нито гърнета, нито каквото и да било друго, а и два или три пъти съм чистил стъпково моторче. Колата се поддържа основно в Дару (и там като дигнат капака мърморят - газификация, ама на мен не ми пука) или ако не ми изнасят цените (рейка около 2 000лв.) в друг читав сервиз, но с части от Дару кар.
Следващата ще е 320Д, ако ли не, с моето каране и тя ще отнесе АГУ.
п.с. огледайте колко от новите големи джипове са на газ и кво, много важно. Баси тва ли е най-важното - снобарията? Не мисля!
Успех

Може ли "clikk" да каже къде е сложил газта .
И който е слагал да сподели къде и какви са му впечатленията

И който е слагал да сподели къде и какви са му впечатленията



Последна промяна Mileitiii на 08 Юни 2007, 22:43, променена общо 1 път
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
аз говорих за дазов инжекцион
явно разликата само е 4е няма детонации ,но пак се амортизира двигателя пове4е от колкото а бензин. дотук разбрах - по голямо износване на клапаните, 4истят се дюзи и стъпково мотор4е, бутала,сегменти...
и тя пак става - слагаш газ и след година основен ремонт на двигателя
а за колегата :
20лв 95 = 70км
поне при мен е така , 6тото гори от 12-14/100 градско
20лв 95 = 90-110км извънградско 110-120км/ч зависи ве4е дали е пуснат климатика или не

явно разликата само е 4е няма детонации ,но пак се амортизира двигателя пове4е от колкото а бензин. дотук разбрах - по голямо износване на клапаните, 4истят се дюзи и стъпково мотор4е, бутала,сегменти...
и тя пак става - слагаш газ и след година основен ремонт на двигателя

а за колегата :
20лв 95 = 70км
поне при мен е така , 6тото гори от 12-14/100 градско

20лв 95 = 90-110км извънградско 110-120км/ч зависи ве4е дали е пуснат климатика или не

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
явно решението е опел корса 1.2 на метан за града
или фиат пунто 1.1 с метан ,ма кои ще ме бута на баира нз

или фиат пунто 1.1 с метан ,ма кои ще ме бута на баира нз

- speedmaniac
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
Добре ве хора, че газта има недостатъци, вярно е, ама в условията в които живеем... с тия цени... Не съм съгласен че като караш Бима и е задължително да е на бенз, при условие ЧЕ има алтернативни горива...
Отношението Бензин-заплати е толкова зле, почти в никоя нормална държава не е така. Да не казвам че вече има Е36-ци който ги вкарват на 4 бонбона което не може да се каже че е непосилна цена... Сега пак някой ще почне да спори... Има си хора които колкото и да ги навиваш - няма да сложат газ, но защо да разубеждават другите... - живеем в БГ все пак. Съветвам - който кара над 10-15к на година да слага газ и да не му мисли, скоро форума на Е36 ще почне да минава на Е46, така че.................................


Отношението Бензин-заплати е толкова зле, почти в никоя нормална държава не е така. Да не казвам че вече има Е36-ци който ги вкарват на 4 бонбона което не може да се каже че е непосилна цена... Сега пак някой ще почне да спори... Има си хора които колкото и да ги навиваш - няма да сложат газ, но защо да разубеждават другите... - живеем в БГ все пак. Съветвам - който кара над 10-15к на година да слага газ и да не му мисли, скоро форума на Е36 ще почне да минава на Е46, така че.................................



...E36 Rulzzz...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
don_mimo написа:аз говорих за дазов инжекцион![]()
явно разликата само е 4е няма детонации ,но пак се амортизира двигателя пове4е от колкото а бензин. дотук разбрах - по голямо износване на клапаните, 4истят се дюзи и стъпково мотор4е, бутала,сегменти...
и тя пак става - слагаш газ и след година основен ремонт на двигателя
а за колегата :
20лв 95 = 70км
поне при мен е така , 6тото гори от 12-14/100 градско
20лв 95 = 90-110км извънградско 110-120км/ч зависи ве4е дали е пуснат климатика или не
пич ти маи пак нищо не си разбрал .. износва се двигателя бля бля бля
след колко милиона километгра ?!
1 година ... ми тогава си земи ГОЛФ .. нашия кара вече 6та година на обикновена газова и не виждам да е за основен ремонт

абе както са казали хората голфа си е голф нема какво да говорим ...
така че не го мисли ами си слагай ГИ ... пак то ако му е писано и на бензин ше се преебе тоя двигател

тфа износване чистене и тем подобни не го мисли сложи си и след 1 година напиши какво си правил .. ако си правил нещо


Mileitiii написа:Sajelqvam za latinicata pri pyrva vyzmojnos shte go opravq no sega nqmam bg . Moje li "clikk" da kaje kyde e slojil gazta .
I koito e slagal da spodeli kyde i kakvi sa mu vpechatleniqta , Mn. Molq![]()
![]()
сервиз на Ланди Ренцо, между Младост 1А и Младост 3, собственика бачка лично и ги разбира не са ми правени нито настройки нито каквото и да било от както я сложих.
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
На метан е доста по евтино ама тъпото е че на газ колата върви по-малко от колкото на бензин а на метан по-малко отколкото на газ
Но по всяко време мож превключиш на бензин и готово колата пак върви
ама лапа повече пари

Но по всяко време мож превключиш на бензин и готово колата пак върви
ама лапа повече пари

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Se7ven написа:BMWm5 написа:.... питам какво става
ами.. има6 по бърсо износване на ризите ботала и сегменти има6 изгаряне на клапани и леглата стават на едни дупки
Ами това за бързото износване не е вярно, даже е обратното. Ако някои ми го обясни може да се съглася. Ама 5 г. в механотехникума са ме учили кое износва и това го няма в газта като свойство. А за другите неща са така, написал съм по горе кое съм сменил и аз
с наи големи уважения кам механутехнукума но земи го заеби за6тото разлигата от книгите до практиката е от небето до земята в тях пи6е за работи открити през 69... Аз ти говотя от 4ист опит зна4и имаме 2 абсолутно еднакви двигателя единия двигател е свален за 4асти от такси на километража ми пи6е6е 4е е около 312 000 (може и на пове4е да е не знам) др двигател е на кола която собственика е и първи и километрите са реални 195 000 и тоя двигател е каран около 120 000 на газ колата идва за смяна на гуми4ки на клапаните и разпределителен вал др двигател е в багажника разглобен и на крадко тоя таксиския дригател които е каран само на бензин има по малко износване на ризата от колкото тоя които е каран на газ + това газовия има6е изгоряли клапани и цялата горивна камера бе6е полепнала със сяра (или поне аз така мисля едно такова бяло дето едвам се 4исти) и направо сложихме др глава колата е тоиота камри 86г.Това пи6е ли го по у4ебниците "аз ремонтирам волга"
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
В газта няма сяра или поне количеството е доста по малко от бензина, за изгорелите клапани може даже някой коли наистина със слагането на газ им изгарят клапаните, но на БМВ не съм чул да са изгорели клапани от газ. Това бялото остава от изгарянето на газта нагар не е сяра(незнам точно какво е), ама и от бензина остава доста повече нагар. По ризите едва ли е от газта това износване по-скоро как е карана и гледана колата, газта не измива масления филм за разлика от бензина. И където сравняваш 300 хил. км минати от такси с 200 минати от време на време с повече студени стартове е нормално да се износи този който има повече студени стартове и не нормален режим на работа с оптимални температури. Газта е и с по-високо октаново число и детонацийте са изключени двидателя работи по меко.
Газта скапва дюзи, гънета и електониката (там дебитомери и др.) ама хардуера
не !
Газта скапва дюзи, гънета и електониката (там дебитомери и др.) ама хардуера

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Se7ven написа: .....може даже някой коли наистина със слагането на газ им изгарят клапаните, но на БМВ не съм чул да са изгорели клапани от газ.
За Мондео втора серия и някаква Тойота (мисля Ярис)са ми казвали че газ горещо не се препоръчва..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани