OilService
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- alternativ
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.08.2009
Re: колко ламбички трябва да светят?
не се притеснявай . не е проблемmmichele написа:здравейте колеги! имам един въпрос към вас днес си смених маслото
на колата! след това нулирах инспектора на маслото и сега ми светят
5 зелени ламбички а до тях има място за още две това нормално ли е?
предварително ви благодаря!!!просто колко ламбички трябва да светят след смяна на масло за да показва че всичко е наред?
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
знам че е стара тема но намерих това и исках да го прикрепя към темата за да може ако някой колега има нужда да го погледне и него ...
http://netisak.lpru.ac.th/bmw_e34_diy/r ... ce_en.html
Павлин
http://netisak.lpru.ac.th/bmw_e34_diy/r ... ce_en.html
Павлин
Последна промяна PNR на 10 Сеп 2009, 22:47, променена общо 1 път
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
аз го направих от 1-вия път:
-давам на контакт
-слагам мостчето(кламер използвах)
-махам мостчето
-огасям контакта
и всички зелени са си на мястото
-давам на контакт
-слагам мостчето(кламер използвах)
-махам мостчето
-огасям контакта
и всички зелени са си на мястото



абе пъпа работа ама аз ей сега го правих...... мале колко е часа
Само неможах да разбера как стана защото при мен за да дадеш контакт трябва да отключа имобилайзера, аз така го правих няколко пътии не стана после изведнъж стана но броих до 4. Мани мани тъпотия ама ще се занимавам с това след 10к надявам се.
:ПП ако не са ме взели за крадец съседите то поне са си помислили че съм "бутнал маслото:

Само неможах да разбера как стана защото при мен за да дадеш контакт трябва да отключа имобилайзера, аз така го правих няколко пътии не стана после изведнъж стана но броих до 4. Мани мани тъпотия ама ще се занимавам с това след 10к надявам се.
:ПП ако не са ме взели за крадец съседите то поне са си помислили че съм "бутнал маслото:




- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
Колеги много често се бърка пин 7 със съседният, просто така са надписани на буксата че заблуждават и аз се подведох първият път като го занулявах, но след няколко неуспешни опита огледах хубаво снимката от форума която любезно беше качил някой колега и си видях грубата грешка, сега си го правя от първият път без проблем 

- Green_Label
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
Re: OilService
Пичове, изчетох темите по тоя въпрос, но при мен куплузите са с повече пинове отколкото куплунзите в темите досега.


На първата снимка е капачката на горния куплунг (долният е без), от която излизат сноп кабели. На втората снимка в дясно е този куплунг на който съм развил капачката, а този в ляво идея си нямам за какво е по принцип. Лошото е, че пиновете са повече на брой от тези, показани в предишните теми и постинги. Дали номерата 7 и 19 ще отговарят пак за нулирането?
Някакви идеи?
На първата снимка е капачката на горния куплунг (долният е без), от която излизат сноп кабели. На втората снимка в дясно е този куплунг на който съм развил капачката, а този в ляво идея си нямам за какво е по принцип. Лошото е, че пиновете са повече на брой от тези, показани в предишните теми и постинги. Дали номерата 7 и 19 ще отговарят пак за нулирането?
Някакви идеи?

Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
Re: OilService
Green_Label написа:Пичове, изчетох темите по тоя въпрос, но при мен куплузите са с повече пинове отколкото куплунзите в темите досега.
На първата снимка е капачката на горния куплунг (долният е без), от която излизат сноп кабели. На втората снимка в дясно е този куплунг на който съм развил капачката, а този в ляво идея си нямам за какво е по принцип. Лошото е, че пиновете са повече на брой от тези, показани в предишните теми и постинги. Дали номерата 7 и 19 ще отговарят пак за нулирането?
Някакви идеи?
Според мен това не е буксата за диагностика.
От капачката на буксата за диагностика не излизат кабели.
Re: OilService
bmw325tds написа:.... Според мен това не е буксата за диагностика.
От капачката на буксата за диагностика не излизат кабели.

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: OilService
За да не отварям нова тем, пък и е свързан въпроса с тази тема.
На колко ви гасят лампите, накъде четох 2000км една.
Тази година при мен се получава нещо странно, колата много рядко я карам над 3 500 рпм, изминал съм 10 000км / за около 4-5 месеца/, и са загаснали само 2 лампи, тва възможно ли е? Та си мисля, че компа мери време, обороти, а не изм км.
И кво точно мери?
Като до тази година лампите си гасяха нормално на 10 - 11 хил остава 1 зелена, но и съм я подпържвал.
п.п Аз маслото пак ше си го сменя, но ми е интересно дали и при други се получава така.
На колко ви гасят лампите, накъде четох 2000км една.
Тази година при мен се получава нещо странно, колата много рядко я карам над 3 500 рпм, изминал съм 10 000км / за около 4-5 месеца/, и са загаснали само 2 лампи, тва възможно ли е? Та си мисля, че компа мери време, обороти, а не изм км.
И кво точно мери?
Като до тази година лампите си гасяха нормално на 10 - 11 хил остава 1 зелена, но и съм я подпържвал.
п.п Аз маслото пак ше си го сменя, но ми е интересно дали и при други се получава така.
- Green_Label
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Все по-рядко :(
- Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8
Re: OilService
[quote="...
[/quote]
Според мен това не е буксата за диагностика.
От капачката на буксата за диагностика не излизат кабели.[/quote]
Аха, може и така да е.
Тогава на долната снимка, тая букса, която се пада леко ляво и е с 25 пина ли остава да е?

Според мен това не е буксата за диагностика.
От капачката на буксата за диагностика не излизат кабели.[/quote]
Аха, може и така да е.
Тогава на долната снимка, тая букса, която се пада леко ляво и е с 25 пина ли остава да е?
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!
- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Re: OilService
Колеги безмислено е да се дават разни неща на късо и други лудории. Колегата по-горе каза отива се в сервиз и след смяна на масло се занулява. Така е предвидено.
Re: OilService
vgeirgiev написа:Колеги безмислено е да се дават разни неща на късо и други лудории. Колегата по-горе каза отива се в сервиз и след смяна на масло се занулява. Така е предвидено.
Този форум е технически.
При зануляването няма нищо сложно. Прави се по гореописаните методи.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: OilService
bmw325tds написа:vgeirgiev написа:Колеги безмислено е да се дават разни неща на късо и други лудории. Колегата по-горе каза отива се в сервиз и след смяна на масло се занулява. Така е предвидено.
Този форум е технически.
При зануляването няма нищо сложно. Прави се по гореописаните методи.


Колега "vgeirgiev" , ми то по тая логика , по -добре да не пишеме изобщо във форума и да си ходиме на сервиз и край ...

- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
Re: OilService
Методи въобще няма смисъл да се коментира изказването на "vgeorgiev" ще му дойде акъла като набие някоя солидна сума за благото на "кадърните майстори".
P.C. Не искам да обидя никой разбиращ от работата си автомонтьор.
P.C. Не искам да обидя никой разбиращ от работата си автомонтьор.
- belin
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E39, E83
Re:
Митко Ганчев написа:...Слезнах въоръжен с един фенер и кламерче и то взе че стана така както каза драйвъра! Ицо гений си!;) Ма с фенерчето бях опасен, мислех да си взема и надпис за гърба: Не крада колата, просто съм болен
Ти си го нулирал в тъмното, а аз в 8.30 сутринта в неделя. Но мисля, че и на мен ми трябваше такъв надпис

Моята одисея с нулирането беше следната: опитах с Carsoft 6.5. Даваше ми, че се нулира SI, но като дам на контакт и си светеха само жълтия и червения светодиод. Пробвах на положение 1, на положение 2 на контактния ключ - все същото. Накрая опитах да прочета състоянието на SI и чак тогава ми даде, че не може да се свърже с модула. Пробвах да трия грешки, не става и не става.
Тогава реших, че ще го нулирам по старомодния начин с жичка. Вече беше станало тъмно, така че и аз въоръжен с фенерче и жичка дадох накъсо 7 и 19, дадох контакт, чаках доволно дълго време, върнах контакта и пак никой.
Накрая прочетох тази тема и като ми блесна като на Митко - в 8.30 в неделя бях пред колата с жича в ръка. Спазих точно инструкциите на Драйвъра и всичко стана от 1 път.
Та да уточня поукта от всички тези писанки. Спазвайте инструкциите на драйвъра от началото на темата.
Важно е да се извади жичката преди да се изключи контакта! И ако има значение - чаках с жичка и на контакт 9 сек, както беше писано в една друга подобна тема. Там пишеше, че за 3 сек се нулирало само Inspection до колкото разбрах. Разбира се и внимавайте къде пъхате жичките, не е шега работа. Бъдете сигурни, че това са 7 и 19! 7 е SI, а 19 е маса. Може някой от изводите да е +12 В и ако ги подадете на 7 крак не е ясно какво ще се прецака. Така че внимавайте къде пъхате жицата! Това не е руска рулетка, но може да се превърне в такова!
БМВ не е кола, а е машина за емоции!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани