OilService

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.08.2009

Re: колко ламбички трябва да светят?

Мнение от alternativ » 10 Авг 2009, 23:17

mmichele написа:здравейте колеги! имам един въпрос към вас днес си смених маслото
на колата! след това нулирах инспектора на маслото и сега ми светят
5 зелени ламбички а до тях има място за още две това нормално ли е?
предварително ви благодаря!!!просто колко ламбички трябва да светят след смяна на масло за да показва че всичко е наред?
не се притеснявай . не е проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 10 Сеп 2009, 22:13

знам че е стара тема но намерих това и исках да го прикрепя към темата за да може ако някой колега има нужда да го погледне и него ...
http://netisak.lpru.ac.th/bmw_e34_diy/r ... ce_en.html

Павлин
Последна промяна PNR на 10 Сеп 2009, 22:47, променена общо 1 път
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 10 Сеп 2009, 22:22

аз го направих от 1-вия път:
-давам на контакт
-слагам мостчето(кламер използвах)
-махам мостчето
-огасям контакта
и всички зелени са си на мястото ;)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 12 Сеп 2009, 0:02

абе пъпа работа ама аз ей сега го правих...... мале колко е часа :werd:
Само неможах да разбера как стана защото при мен за да дадеш контакт трябва да отключа имобилайзера, аз така го правих няколко пътии не стана после изведнъж стана но броих до 4. Мани мани тъпотия ама ще се занимавам с това след 10к надявам се.
:ПП ако не са ме взели за крадец съседите то поне са си помислили че съм "бутнал маслото:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от changethegame » 12 Сеп 2009, 10:42

Колеги много често се бърка пин 7 със съседният, просто така са надписани на буксата че заблуждават и аз се подведох първият път като го занулявах, но след няколко неуспешни опита огледах хубаво снимката от форума която любезно беше качил някой колега и си видях грубата грешка, сега си го правя от първият път без проблем :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Re: OilService

Мнение от Green_Label » 18 Ное 2009, 18:02

Пичове, изчетох темите по тоя въпрос, но при мен куплузите са с повече пинове отколкото куплунзите в темите досега.

Изображение
Изображение

На първата снимка е капачката на горния куплунг (долният е без), от която излизат сноп кабели. На втората снимка в дясно е този куплунг на който съм развил капачката, а този в ляво идея си нямам за какво е по принцип. Лошото е, че пиновете са повече на брой от тези, показани в предишните теми и постинги. Дали номерата 7 и 19 ще отговарят пак за нулирането?
Някакви идеи? :D
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: OilService

Мнение от bmw325tds » 19 Ное 2009, 8:43

Green_Label написа:Пичове, изчетох темите по тоя въпрос, но при мен куплузите са с повече пинове отколкото куплунзите в темите досега.

Изображение
Изображение

На първата снимка е капачката на горния куплунг (долният е без), от която излизат сноп кабели. На втората снимка в дясно е този куплунг на който съм развил капачката, а този в ляво идея си нямам за какво е по принцип. Лошото е, че пиновете са повече на брой от тези, показани в предишните теми и постинги. Дали номерата 7 и 19 ще отговарят пак за нулирането?
Някакви идеи? :D


Според мен това не е буксата за диагностика.
От капачката на буксата за диагностика не излизат кабели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: OilService

Мнение от tsb_bg » 19 Ное 2009, 8:55

bmw325tds написа:.... Според мен това не е буксата за диагностика.
От капачката на буксата за диагностика не излизат кабели.

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Re: OilService

Мнение от Сондьора » 19 Ное 2009, 14:18

За да не отварям нова тем, пък и е свързан въпроса с тази тема.
На колко ви гасят лампите, накъде четох 2000км една.
Тази година при мен се получава нещо странно, колата много рядко я карам над 3 500 рпм, изминал съм 10 000км / за около 4-5 месеца/, и са загаснали само 2 лампи, тва възможно ли е? Та си мисля, че компа мери време, обороти, а не изм км.
И кво точно мери?
Като до тази година лампите си гасяха нормално на 10 - 11 хил остава 1 зелена, но и съм я подпържвал.
п.п Аз маслото пак ше си го сменя, но ми е интересно дали и при други се получава така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Re: OilService

Мнение от Green_Label » 19 Ное 2009, 15:39

[quote="... :D[/quote]

Според мен това не е буксата за диагностика.
От капачката на буксата за диагностика не излизат кабели.[/quote]


Аха, може и така да е.
Тогава на долната снимка, тая букса, която се пада леко ляво и е с 25 пина ли остава да е?
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 520
Мечтае да кара: X5 3.0d

Re: OilService

Мнение от vgeirgiev » 14 Дек 2009, 22:16

Колеги безмислено е да се дават разни неща на късо и други лудории. Колегата по-горе каза отива се в сервиз и след смяна на масло се занулява. Така е предвидено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: OilService

Мнение от bmw325tds » 15 Дек 2009, 9:06

vgeirgiev написа:Колеги безмислено е да се дават разни неща на късо и други лудории. Колегата по-горе каза отива се в сервиз и след смяна на масло се занулява. Така е предвидено.


Този форум е технически.
При зануляването няма нищо сложно. Прави се по гореописаните методи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: OilService

Мнение от metodi80 » 15 Дек 2009, 13:01

bmw325tds написа:
vgeirgiev написа:Колеги безмислено е да се дават разни неща на късо и други лудории. Колегата по-горе каза отива се в сервиз и след смяна на масло се занулява. Така е предвидено.


Този форум е технически.
При зануляването няма нищо сложно. Прави се по гореописаните методи.


:yes: :mhihi:

Колега "vgeirgiev" , ми то по тая логика , по -добре да не пишеме изобщо във форума и да си ходиме на сервиз и край ... :mhihi: Само дето има много неща , които лесно могат да бъдат отстранени стига човек да има елементарна логика и желание ..... и без да се налага да се ходи на сервиз ... В сервиза ползват една 'джаджа' с две диодчета и едно бутонче ,но принципа и е същия - просто се прави верига м/у 7 пин и маса (19 пин). Аз не погледнах да ли съм писал в тази тема , но ще кажа , за тези които имат проблеми със зануляването , просто да ползват диод .. поставя се анода на диода на 7-ми пин , а катода на 19 пин и действа от всеки път ... (за разлика от метода с мостче чрез проводник...).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ

Re: OilService

Мнение от JORO_86 » 15 Дек 2009, 21:41

Методи въобще няма смисъл да се коментира изказването на "vgeorgiev" ще му дойде акъла като набие някоя солидна сума за благото на "кадърните майстори".

P.C. Не искам да обидя никой разбиращ от работата си автомонтьор.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 30.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36, E39, E83

Re:

Мнение от belin » 21 Фев 2010, 9:16

Митко Ганчев написа:...Слезнах въоръжен с един фенер и кламерче и то взе че стана така както каза драйвъра! Ицо гений си!;) Ма с фенерчето бях опасен, мислех да си взема и надпис за гърба: Не крада колата, просто съм болен :mhihi:


Ти си го нулирал в тъмното, а аз в 8.30 сутринта в неделя. Но мисля, че и на мен ми трябваше такъв надпис :) Явно си е болест това.
Моята одисея с нулирането беше следната: опитах с Carsoft 6.5. Даваше ми, че се нулира SI, но като дам на контакт и си светеха само жълтия и червения светодиод. Пробвах на положение 1, на положение 2 на контактния ключ - все същото. Накрая опитах да прочета състоянието на SI и чак тогава ми даде, че не може да се свърже с модула. Пробвах да трия грешки, не става и не става.
Тогава реших, че ще го нулирам по старомодния начин с жичка. Вече беше станало тъмно, така че и аз въоръжен с фенерче и жичка дадох накъсо 7 и 19, дадох контакт, чаках доволно дълго време, върнах контакта и пак никой.
Накрая прочетох тази тема и като ми блесна като на Митко - в 8.30 в неделя бях пред колата с жича в ръка. Спазих точно инструкциите на Драйвъра и всичко стана от 1 път.
Та да уточня поукта от всички тези писанки. Спазвайте инструкциите на драйвъра от началото на темата.
Важно е да се извади жичката преди да се изключи контакта! И ако има значение - чаках с жичка и на контакт 9 сек, както беше писано в една друга подобна тема. Там пишеше, че за 3 сек се нулирало само Inspection до колкото разбрах. Разбира се и внимавайте къде пъхате жичките, не е шега работа. Бъдете сигурни, че това са 7 и 19! 7 е SI, а 19 е маса. Може някой от изводите да е +12 В и ако ги подадете на 7 крак не е ясно какво ще се прецака. Така че внимавайте къде пъхате жицата! Това не е руска рулетка, но може да се превърне в такова!
БМВ не е кола, а е машина за емоции!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook