М52В28 Огромен разход на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: М52В28 Огромен разход на масло
M10 написа:Щом ще се отваря намирай блок от м50б20 и го стържи на 84мм, поне това да е ново и здраво
Не му давай лоши съвети колега




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: М52В28 Огромен разход на масло
dicho0o написа:Ами колега лагерите можеш да ги видиш,но едва ли ще им има нещо,предполагам че ще са добре,защото ако имаше примерно билни щеше да трака специфично и щом си запознат с нещата щеше да го чуеш.Та сигурно са ти добре лагерите,семерините всичките си ги сменяш както каза.А относно главата не знам защо й предричаш толкова много пари,купуваш гумички,напасваш отлично клапани и си готов,щом сам ще го правиш,няма причина да дадеш толкова много пари
Точно мотовилковите лагери Винаги горната черупка е износена освен ако някой някога не ги е сменял. Ти ако я чакаш да се разтрака вече е късно.
Главата поглъща много пари и не знам защо всички ги учудва. Това не е Ладова глава с 8 клапана тука са 24 и главата е значилено по дълга. Под 400лв наистина трудно излиза пълна ревизия с нови водачи(около 8лв/брх24=192лв), нови гумички - около 24-30лв, челосване не по малко от 30лв(иначе е 50лв),пренарязване на леглата, шлайфане на клапаните и напасване.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52В28 Огромен разход на масло
За ревизията на главата не знам какво имаш в предвид, че ще си я правиш сам ама на ръка недей.
И водачите ги смени задължително, че иначе ще трябва да я правиш пак след 3-4 месеца. Пък и да не стане като при мен- компресия преди ремонта на главата 14 на всики, а след това 12
И водачите ги смени задължително, че иначе ще трябва да я правиш пак след 3-4 месеца. Пък и да не стане като при мен- компресия преди ремонта на главата 14 на всики, а след това 12

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: М52В28 Огромен разход на масло
bum_bum написа:За ревизията на главата не знам какво имаш в предвид, че ще си я правиш сам ама на ръка недей.
И водачите ги смени задължително, че иначе ще трябва да я правиш пак след 3-4 месеца. Пък и да не стане като при мен- компресия преди ремонта на главата 14 на всики, а след това 12
bum_bum, затова си съди майсторите, водачите не е задължително да се сменят, но да се проверят - да.
на ръка може да се отнеме от седлото посредством райбер, но така не може да се докара третият ъгъл от всичките три (пак резултатите са налице)
за препасване на клапана не е проблем на ръка да се прави, но задължително след това тест за уплътняване.
а самият клапан, ако се наложи да се шлайфа - само на машина

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: М52В28 Огромен разход на масло
По принцип много неща не са задължителни да се сменяват, но не е лошо да се направи, за да не е половинчата работа. Така и така се сваля главата, поне да се направи както трябва.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Водачите като се движат в тях клапаните и си правят в тях един вид път. Като се припаснат без да се сменят водачите после де опитват да си затварят по същия път и нищо не става щото изяждат леглото и пак не затварят добре. Поне така ми беше обяснено като отидох да видя какво става с тази глава.
Ако говорим за кола дето не ме бърка мога и с гъз да ги припасвам и ми е се тая. Ама за кола, която искаш да върви бих я дал в сервиз с необходимото оборудване.
По темата- имам клипчета как при смяна на 7200+ няма грам пушек от ауспуха и снимки на цевите в чисто керемиден цвят без грач черно. Тъй че мисля че някой лев отгоре напълно си струва.
Ако говорим за кола дето не ме бърка мога и с гъз да ги припасвам и ми е се тая. Ама за кола, която искаш да върви бих я дал в сервиз с необходимото оборудване.
По темата- имам клипчета как при смяна на 7200+ няма грам пушек от ауспуха и снимки на цевите в чисто керемиден цвят без грач черно. Тъй че мисля че някой лев отгоре напълно си струва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: М52В28 Огромен разход на масло
bum_bum написа:Водачите като се движат в тях клапаните и си правят в тях един вид път. Като се припаснат без да се сменят водачите после де опитват да си затварят по същия път и нищо не става щото изяждат леглото и пак не затварят добре. Поне така ми беше обяснено като отидох да видя какво става с тази глава.
Ако говорим за кола дето не ме бърка мога и с гъз да ги припасвам и ми е се тая. Ама за кола, която искаш да върви бих я дал в сервиз с необходимото оборудване.
По темата- имам клипчета как при смяна на 7200+ няма грам пушек от ауспуха и снимки на цевите в чисто керемиден цвят без грач черно. Тъй че мисля че някой лев отгоре напълно си струва.
водачът си е един отвор, в който клапана няма път, просто се прави на определен размер (до 6 стотни хлабина м/у водач - клапан)
ако стане по-голяма хлабината клапанът започва да не опира на едно и също място в седлото, и затова може да не уплътнява.
но измерването се прави по съвсем не толкова лесен начин, а и са нужни и способи.
лошото е, че за да му напаснат клапаните ще му искат около 10 лв на клапан, за избиване и набиване на водачите + водачи...
гарнитури, семеринги и стига цената на мотора, това ми беше идеята, ясно е, че е редно да се направят КАКТО ТРЯБВА, а и няма гаранция дали като вземе друг мотор ще е изряден
а досега не бях виждал такива цеви, само свещи хаха
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Тъй ми обясниха в сервиза за глави. Имайки в предвид че главата прави мощността на един атмосферен мотор предпочитам да я направя на машина за 100к евро примерно, а не с дрелка за 100лв.
Предполагам че все някой и на ръка може да я направи добре ама аз го ядох тоя и си платих двойно за това неща да чувам повече.
Предполагам че все някой и на ръка може да я направи добре ама аз го ядох тоя и си платих двойно за това неща да чувам повече.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Не знам с какво гориво трябва да караш в БГ,освен на Газ,та да постигнеш този ефект на накрайниците
.На сивкаво и малко почерняло да,но този ефект,трудно..

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: М52В28 Огромен разход на масло
vladi_a_i написа:Не знам с какво гориво трябва да караш в БГ,освен на Газ,та да постигнеш този ефект на накрайниците.На сивкаво и малко почерняло да,но този ефект,трудно..
Поршака на Дончев на Серес имаше същия цвят на ауспусите

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52В28 Огромен разход на масло
vladi_a_i написа:Не знам с какво гориво трябва да караш в БГ,освен на Газ,та да постигнеш този ефект на накрайниците.На сивкаво и малко почерняло да,но този ефект,трудно..
Шел в-пауър 100. С него е мапната и си карам само с такъв.
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Моята кола откакто я имам в резервоара не е имало друго освен V-power 100. Когато слагах газта на колата видях, че пластмасовите шапки на инжекторите ми са като нови. Докато чоплех изпуснах два инжектора и счупих пластмасовите шапки. Купих други дюзи на които тези шапки бяха почернели. Сега при смяната на моторите като извадих рейката 2-те дюзи бяха с идеално почистени шапки, въпреки карането на газ.
А относно ремонта на главата (ако се стигне до там) няма да го правя аз. Под ремонт имах предвид, че ще разглобя и после събера мотора..т.е. аз ще сменя лагерите, сегментите, семеринги и т.н., но главата ще се даде да се направи както трябва. Нито имам опита, нито техниката да правя какво и да било по главата. Сигурно има и такива ентусиасти, но аз не съм от тях.
А ако някога доживея да си видя суперспринтчето в такъв цвят, най-веротно ще се гътна от щастие и изненада
...започвам да си мисля, че съм обречен да карам масларки до края на живота си.
А относно ремонта на главата (ако се стигне до там) няма да го правя аз. Под ремонт имах предвид, че ще разглобя и после събера мотора..т.е. аз ще сменя лагерите, сегментите, семеринги и т.н., но главата ще се даде да се направи както трябва. Нито имам опита, нито техниката да правя какво и да било по главата. Сигурно има и такива ентусиасти, но аз не съм от тях.
А ако някога доживея да си видя суперспринтчето в такъв цвят, най-веротно ще се гътна от щастие и изненада

Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: М52В28 Огромен разход на масло
То се вижда нещата как са... ако вземеш друг мотор, както казаха няма гаранция, че ще е по-добре.. Така и така си го взел тоя, сваляй долу всичко, прави го както си трябва и после знаеш, че няма да имаш грешка.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52В28 Огромен разход на масло
За инжекторите си има комплектчета за смяна. Тях не ги мисли толкова. Аз си смених разпръсквачите и филтрите отгоре, както и уплътнението.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Kroki написа:То се вижда нещата как са... ако вземеш друг мотор, както казаха няма гаранция, че ще е по-добре..
Абе аз имам един читав необорудван м52б25 (98г Март) дето само си прехвърляш оборудването от 20ката + един по голям дебитомер и си караш. Бях го пуснал за продажба на цената на 20ков дето вътре двигателя светеше все едно си го сглобил преди малко иии нулев интерес, явно не е достатъчно гъзарско всеки път да те питат това 2,3 ли е

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани