М52В28 Огромен разход на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Boyadjiev » 22 Ное 2013, 19:00

M10 написа:Щом ще се отваря намирай блок от м50б20 и го стържи на 84мм, поне това да е ново и здраво :)

Не му давай лоши съвети колега ;) Тая работа с 20-сков блок не става, освен ако не искате да карате с изтънен блок много... Разстоянието между 5 и 6 цил. е 11мм -> със стърженето става 7....
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от maxpower » 22 Ное 2013, 21:34

dicho0o написа:Ами колега лагерите можеш да ги видиш,но едва ли ще им има нещо,предполагам че ще са добре,защото ако имаше примерно билни щеше да трака специфично и щом си запознат с нещата щеше да го чуеш.Та сигурно са ти добре лагерите,семерините всичките си ги сменяш както каза.А относно главата не знам защо й предричаш толкова много пари,купуваш гумички,напасваш отлично клапани и си готов,щом сам ще го правиш,няма причина да дадеш толкова много пари :)

Точно мотовилковите лагери Винаги горната черупка е износена освен ако някой някога не ги е сменял. Ти ако я чакаш да се разтрака вече е късно.
Главата поглъща много пари и не знам защо всички ги учудва. Това не е Ладова глава с 8 клапана тука са 24 и главата е значилено по дълга. Под 400лв наистина трудно излиза пълна ревизия с нови водачи(около 8лв/брх24=192лв), нови гумички - около 24-30лв, челосване не по малко от 30лв(иначе е 50лв),пренарязване на леглата, шлайфане на клапаните и напасване.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от bum_bum » 23 Ное 2013, 14:11

За ревизията на главата не знам какво имаш в предвид, че ще си я правиш сам ама на ръка недей.

И водачите ги смени задължително, че иначе ще трябва да я правиш пак след 3-4 месеца. Пък и да не стане като при мен- компресия преди ремонта на главата 14 на всики, а след това 12 :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от EnimEn » 23 Ное 2013, 14:46

bum_bum написа:За ревизията на главата не знам какво имаш в предвид, че ще си я правиш сам ама на ръка недей.

И водачите ги смени задължително, че иначе ще трябва да я правиш пак след 3-4 месеца. Пък и да не стане като при мен- компресия преди ремонта на главата 14 на всики, а след това 12 :mhihi:

bum_bum, затова си съди майсторите, водачите не е задължително да се сменят, но да се проверят - да.
на ръка може да се отнеме от седлото посредством райбер, но така не може да се докара третият ъгъл от всичките три (пак резултатите са налице)
за препасване на клапана не е проблем на ръка да се прави, но задължително след това тест за уплътняване.
а самият клапан, ако се наложи да се шлайфа - само на машина ;)
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от In_Memoriam » 23 Ное 2013, 14:53

По принцип много неща не са задължителни да се сменяват, но не е лошо да се направи, за да не е половинчата работа. Така и така се сваля главата, поне да се направи както трябва.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от bum_bum » 23 Ное 2013, 19:48

Водачите като се движат в тях клапаните и си правят в тях един вид път. Като се припаснат без да се сменят водачите после де опитват да си затварят по същия път и нищо не става щото изяждат леглото и пак не затварят добре. Поне така ми беше обяснено като отидох да видя какво става с тази глава.
Ако говорим за кола дето не ме бърка мога и с гъз да ги припасвам и ми е се тая. Ама за кола, която искаш да върви бих я дал в сервиз с необходимото оборудване.
По темата- имам клипчета как при смяна на 7200+ няма грам пушек от ауспуха и снимки на цевите в чисто керемиден цвят без грач черно. Тъй че мисля че някой лев отгоре напълно си струва.
ImageUploadedByTapatalk1385225324.777517.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от EnimEn » 23 Ное 2013, 20:12

bum_bum написа:Водачите като се движат в тях клапаните и си правят в тях един вид път. Като се припаснат без да се сменят водачите после де опитват да си затварят по същия път и нищо не става щото изяждат леглото и пак не затварят добре. Поне така ми беше обяснено като отидох да видя какво става с тази глава.
Ако говорим за кола дето не ме бърка мога и с гъз да ги припасвам и ми е се тая. Ама за кола, която искаш да върви бих я дал в сервиз с необходимото оборудване.
По темата- имам клипчета как при смяна на 7200+ няма грам пушек от ауспуха и снимки на цевите в чисто керемиден цвят без грач черно. Тъй че мисля че някой лев отгоре напълно си струва.
ImageUploadedByTapatalk1385225324.777517.jpg

водачът си е един отвор, в който клапана няма път, просто се прави на определен размер (до 6 стотни хлабина м/у водач - клапан)
ако стане по-голяма хлабината клапанът започва да не опира на едно и също място в седлото, и затова може да не уплътнява.
но измерването се прави по съвсем не толкова лесен начин, а и са нужни и способи.

лошото е, че за да му напаснат клапаните ще му искат около 10 лв на клапан, за избиване и набиване на водачите + водачи...
гарнитури, семеринги и стига цената на мотора, това ми беше идеята, ясно е, че е редно да се направят КАКТО ТРЯБВА, а и няма гаранция дали като вземе друг мотор ще е изряден

а досега не бях виждал такива цеви, само свещи хаха
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от bum_bum » 23 Ное 2013, 20:23

Тъй ми обясниха в сервиза за глави. Имайки в предвид че главата прави мощността на един атмосферен мотор предпочитам да я направя на машина за 100к евро примерно, а не с дрелка за 100лв.
Предполагам че все някой и на ръка може да я направи добре ама аз го ядох тоя и си платих двойно за това неща да чувам повече.
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от vladi_a_i » 23 Ное 2013, 20:55

Не знам с какво гориво трябва да караш в БГ,освен на Газ,та да постигнеш този ефект на накрайниците :dunno: .На сивкаво и малко почерняло да,но този ефект,трудно..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Nickelback » 23 Ное 2013, 21:08

vladi_a_i написа:Не знам с какво гориво трябва да караш в БГ,освен на Газ,та да постигнеш този ефект на накрайниците :dunno: .На сивкаво и малко почерняло да,но този ефект,трудно..


Поршака на Дончев на Серес имаше същия цвят на ауспусите :) Трябва яко каране, добро изгаряне и да не си ходи маслото заедно с бензина.
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от bum_bum » 23 Ное 2013, 23:20

vladi_a_i написа:Не знам с какво гориво трябва да караш в БГ,освен на Газ,та да постигнеш този ефект на накрайниците :dunno: .На сивкаво и малко почерняло да,но този ефект,трудно..


Шел в-пауър 100. С него е мапната и си карам само с такъв.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 23 Ное 2013, 23:31

Моята кола откакто я имам в резервоара не е имало друго освен V-power 100. Когато слагах газта на колата видях, че пластмасовите шапки на инжекторите ми са като нови. Докато чоплех изпуснах два инжектора и счупих пластмасовите шапки. Купих други дюзи на които тези шапки бяха почернели. Сега при смяната на моторите като извадих рейката 2-те дюзи бяха с идеално почистени шапки, въпреки карането на газ.
А относно ремонта на главата (ако се стигне до там) няма да го правя аз. Под ремонт имах предвид, че ще разглобя и после събера мотора..т.е. аз ще сменя лагерите, сегментите, семеринги и т.н., но главата ще се даде да се направи както трябва. Нито имам опита, нито техниката да правя какво и да било по главата. Сигурно има и такива ентусиасти, но аз не съм от тях.
А ако някога доживея да си видя суперспринтчето в такъв цвят, най-веротно ще се гътна от щастие и изненада :mhihi: ...започвам да си мисля, че съм обречен да карам масларки до края на живота си.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4208
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Kroki » 23 Ное 2013, 23:43

То се вижда нещата как са... ако вземеш друг мотор, както казаха няма гаранция, че ще е по-добре.. Така и така си го взел тоя, сваляй долу всичко, прави го както си трябва и после знаеш, че няма да имаш грешка.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от bum_bum » 24 Ное 2013, 0:49

За инжекторите си има комплектчета за смяна. Тях не ги мисли толкова. Аз си смених разпръсквачите и филтрите отгоре, както и уплътнението.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от maxpower » 24 Ное 2013, 9:58

Kroki написа:То се вижда нещата как са... ако вземеш друг мотор, както казаха няма гаранция, че ще е по-добре..

Абе аз имам един читав необорудван м52б25 (98г Март) дето само си прехвърляш оборудването от 20ката + един по голям дебитомер и си караш. Бях го пуснал за продажба на цената на 20ков дето вътре двигателя светеше все едно си го сглобил преди малко иии нулев интерес, явно не е достатъчно гъзарско всеки път да те питат това 2,3 ли е :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook