Усилване и упгрейди по шасито на Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от CTORH » 12 Юни 2014, 14:13

Може ли някой, който е слагал от от българските полиуретанови тампони на задния мост да каже тая шайба, дето я дават с тампона като я сложи слага ли после и тая дето си е заводската или без нея кара? Или пък може само заводската да се ползва? То като гледам пауърфлеска май нямат шайби в комплекта... :dunno:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от georgivar » 13 Юни 2014, 0:39

А някой да знае от къде (из европа) могат да се вземат ей тия шайби за тампоните на шенкелите отзад:
Изображение

ей така изглеждат монтирани

Изображение

в щатите доста фирми ги продават. ей пример:
http://www.rogueengineering.com/mm5/mer ... =RTAB_SHIM

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от M10 » 13 Юни 2014, 1:40

Могат да ти ги направят за 5-10-20лв, вземаш една пръчка полиамид и при първия стругар ;) Цената в сайта е безумна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от kagebista » 13 Юни 2014, 7:51

M10 написа:Могат да ти ги направят за 5-10-20лв, вземаш една пръчка полиамид и при първия стругар ;) Цената в сайта е безумна.


+1, пък да не говорим че и сам може да си ги нареже човек :yes:
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от CTORH » 16 Юни 2014, 9:40

Колеги, аз смених тампоните на задния мост с полиуретан (от българските), обаче положението е направо отчайващо. :( Отзад блъска много повече, отколкото преди, направо имам чувството, че моста ще влезне в купето. Стегнал съм и болтовете и шпилките с рамо около 50-60см, мисля, че бая съм ги стегнал, страх ме е да напъвам повече, за да не превъртя резбите, а и шайбите, дето са под задните тампони (тея от снимката, която съм пуснал в предния ми пост) тръгнаха да стават на конуси. Даже в лявата шайба болта направо се е врязал в нея. И въпреки това като седна в колата и започна да клатя съединителя около зоната, в която отделя, имам чувството, че отзад целия мост играе и блъска яко. На няколко пъти го правих това със съединителя и после донатягах, но ефект няма. :( Дайте някъв акъл какво да направя, че вече направо ми се реве, толко много труд хвърлих и накрая не мога да си карам колата. :help:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от maxpower » 16 Юни 2014, 13:01

CTORH написа:Колеги, аз смених тампоните на задния мост с полиуретан (от българските), обаче положението е направо отчайващо. :( Отзад блъска много повече, отколкото преди, направо имам чувството, че моста ще влезне в купето. Стегнал съм и болтовете и шпилките с рамо около 50-60см, мисля, че бая съм ги стегнал, страх ме е да напъвам повече, за да не превъртя резбите, а и шайбите, дето са под задните тампони (тея от снимката, която съм пуснал в предния ми пост) тръгнаха да стават на конуси. Даже в лявата шайба болта направо се е врязал в нея. И въпреки това като седна в колата и започна да клатя съединителя около зоната, в която отделя, имам чувството, че отзад целия мост играе и блъска яко. На няколко пъти го правих това със съединителя и после донатягах, но ефект няма. :( Дайте някъв акъл какво да направя, че вече направо ми се реве, толко много труд хвърлих и накрая не мога да си карам колата. :help:

Еми отиди на естакада или канал и пробвай да потегляш и някой да гледа отдолу какво става, толкова ли е сложно?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Варна

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от vangelov » 16 Юни 2014, 17:16

CTORH написа:Колеги, аз смених тампоните на задния мост с полиуретан (от българските), обаче положението е направо отчайващо. :( Отзад блъска много повече, отколкото преди, направо имам чувството, че моста ще влезне в купето. Стегнал съм и болтовете и шпилките с рамо около 50-60см, мисля, че бая съм ги стегнал, страх ме е да напъвам повече, за да не превъртя резбите, а и шайбите, дето са под задните тампони (тея от снимката, която съм пуснал в предния ми пост) тръгнаха да стават на конуси. Даже в лявата шайба болта направо се е врязал в нея. И въпреки това като седна в колата и започна да клатя съединителя около зоната, в която отделя, имам чувството, че отзад целия мост играе и блъска яко. На няколко пъти го правих това със съединителя и после донатягах, но ефект няма. :( Дайте някъв акъл какво да направя, че вече направо ми се реве, толко много труд хвърлих и накрая не мога да си карам колата. :help:

За стягане се ползва динамометричен ключ и се стяга по спецификации а не колкото сила имаме. После се чудим що шпилки се късали и болтове превъртали! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от CTORH » 18 Юни 2014, 9:47

vangelov написа:За стягане се ползва динамометричен ключ и се стяга по спецификации а не колкото сила имаме. После се чудим що шпилки се късали и болтове превъртали! :mhihi:

Съгласен съм, колега. Като потвърждение на думите ти искам да кажа, че вчера като свалих единия болт беше видимо как се е разтегнал и според мен е бил на границата на скъсването от пренатягане! :dummy: Добре, че все пак не съм го скъсал, но това ще ми е за урок. :!: Съветвам всеки, който се захваща с такива работи наистина да си вземе един динамометричен ключ за 80-100 лева и да стяга по спецификации, защото понякога последствията от превъртяна резба или скъсана шпилка/болт биха могли да излезнат доста по скъпо и да костват и много време и нерви!

maxpower написа:Еми отиди на естакада или канал и пробвай да потегляш и някой да гледа отдолу какво става, толкова ли е сложно?

Никак не беше сложно даже, ама се бях вкарал в некъв филм, че тампона не успява да се сплеска достатъчно, за да се стегне втулката към купето или пък, че гайката на шпилката вече е стигнала до втулката, но тампоните не са притегнати към моста и от там моста играе между тампоните (защото бях поръчал да ми направят фаски на горните предни тампони заради шестостените на шпилките и подозирах, че може втулките вече да идват дълги). Не съм и предполагал, че причината е такава, каквато се оказа. Вчера след работа влезнах в канала под колата, а един приятел я лашкаше със съединителя и веднага се видя причината за тропането. Малко ме е срам да кажа каква беше, ама нали сме си наши хора, ще си кажа. :oops: :mhihi: Бях забравил да стегна 2 болта на диференциала. :shock: :dummy: :dummy: :dummy: Така понякога от такова елементарно недоглеждане човек може да се вкара в ебати филмите. :paranoid:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от EnimEn » 18 Юни 2014, 18:43

те тея спецификации са за нови скрепителни средства, не за такива развивани и навивани ен пъти
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от maxpower » 27 Окт 2014, 23:39

maxpower написа:
SlowMotion написа:3- При задните бомбета се наблюдава същото напукване и деформиране както и при предните (причините са пак същите) - Решението е следните планки,който може да закупите от редица тунинг фирми или да си ги направите
Изображение



А някой има ли от тези за задните амортесьори да направя един чертеж и да ходя на едно място с водорежеща машина да накълцат 10-20 бройки да има. Тия лицемери от БМВ искат по 34лв на бройка за тая тенекия, стига бе предните са по 20лв :banghead:

Бях обещал :winky: тия дни ще ги пробвам да кажа дали сме ги докарали на размери. По принцип ги начертах доста по масивни от тези на z3.
27102014705.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от SlowMotion » 30 Окт 2014, 3:59

georgivar написа:А някой да знае от къде (из европа) могат да се вземат ей тия шайби за тампоните на шенкелите отзад:
Изображение



Само да вметна - не правете това без това -

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от maxpower » 30 Окт 2014, 19:51

Заглавие: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

SlowMotion написа:
georgivar написа:А някой да знае от къде (из европа) могат да се вземат ей тия шайби за тампоните на шенкелите отзад:
Изображение



Само да вметна - не правете това без това -

Изображение

Защото?
Иначе тия шайби скоро ще се появят и те по нашите ширини, скоро ще взема мерки по въпроса.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от SlowMotion » 30 Окт 2014, 21:09

maxpower написа:Защото? .....



Еми :mhihi:

Изображение

От кола до кола вече разликите стават все по-големи заради годинките, ама то тва е 100% безмислено ако си караш колата спокойно като евридейка,така че според мен за да го слагаш мислиш да и раздаваш сичката газ,а почнеш ли така да я караш резултата ще е като ан снимакта въпрос на време е.За това специално съм чел много по УС форумите дето карат 36-чки по пистите като луди и секи е минал през това рано или късно като 95% от случайте отива първо моста.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от maxpower » 30 Окт 2014, 21:16

Това не се получава от тия шайбички ами от много пауър и/или душманско каране :winky: Иначе шайбичките аз искам да ги слагам заради така добре познатия проблем с излизането на полиуретановите тампони от надлъжни теносачи.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Усилване и упгрейди по шасито на Е36

Мнение от SlowMotion » 30 Окт 2014, 21:20

Е със сигурност не е от многото пауър, те УС М-ките са с 240 кончета а ги прават тия мизерии, баш си е от карането :lol: Тва за тампона да се изхлузи от носача за първи път го чувам , случай има ли конкретни ?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook