Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
понеже заглавието на темата позволява, пък и гледам има доста добре запознати колеги с ГИ Фобос... та да споделя и аз проблем - в случая обратен на този на колегата - поставят ми значи газовата Фобос в сервиза на Богров (сф). излиза колата (м52б20) и още при първо каране на газ повече от 3500об не може да отлепи. баирите на трета се взимаха, че понякога и на втора...
4 пъти ходих, сиг един месец ми седя общо колата там и какви ли не глупости слушах - "не ни работи тестера", "смени си половината мотор и пак ела", "донеси един кашон части и пак ела"... тук е мястото да спомена, че като включиш на бензин буквално скача и отлита. първа диагностика показа, че смуче въздух - съответно газаджиите казаха че са се осрали и са го оправили. последващата диагностика не показва някакви притеснителни данни за работа на бензин. обаче... отново отивам при газаджиите, около 2 часа разходки с лаптопа и пак макс 4500 оборота на газ и все едно влиза на прекъсвач, нама хич силица... не си карам много много колата, като го правя е предимно в града и го преглъщам тоя проблем. ще ми се обаче някой от запознатите да каже имал ли е подобен проблем и как са го решили (ако са успяли), че като излеза от града и направо полудявам.
тия на богров само и единствено с КЗП искам да ги навестявам. малко съм ограничен от гледна точка на гаранцията, така че ако някой има съвет какво бих могъл да проверя/направя нека каже.

4 пъти ходих, сиг един месец ми седя общо колата там и какви ли не глупости слушах - "не ни работи тестера", "смени си половината мотор и пак ела", "донеси един кашон части и пак ела"... тук е мястото да спомена, че като включиш на бензин буквално скача и отлита. първа диагностика показа, че смуче въздух - съответно газаджиите казаха че са се осрали и са го оправили. последващата диагностика не показва някакви притеснителни данни за работа на бензин. обаче... отново отивам при газаджиите, около 2 часа разходки с лаптопа и пак макс 4500 оборота на газ и все едно влиза на прекъсвач, нама хич силица... не си карам много много колата, като го правя е предимно в града и го преглъщам тоя проблем. ще ми се обаче някой от запознатите да каже имал ли е подобен проблем и как са го решили (ако са успяли), че като излеза от града и направо полудявам.
тия на богров само и единствено с КЗП искам да ги навестявам. малко съм ограничен от гледна точка на гаранцията, така че ако някой има съвет какво бих могъл да проверя/направя нека каже.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Колега в случая освен да търсиш други газаджии друго решение не виждам .Щом си ограничен в гаранцията ? Това кво значи -няма гаранция или какво ?
Щом не върви нормално автомобила рекламация и си вземи парите .Най добре с фобос не се занимавай изобщо на тоя мотор.
Щом не върви нормално автомобила рекламация и си вземи парите .Най добре с фобос не се занимавай изобщо на тоя мотор.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
И аз мисля, че има нещо бая сбъркано в монтажа на тая уредба. Фобосът не е проблемът в случая, а по-скоро самият монтаж. Може би грешен подбор на изпарител, дюзи или дефект някъде в тях. Но това може да се прецени, когато колата се закачи с компютъра и се направят тестове. Не знам защо не са се справили с тая задача до момента, но може би наистина трябва да се смени майсторът. 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
turbo написа:И аз мисля, че има нещо бая сбъркано в монтажа на тая уредба. Фобосът не е проблемът в случая, а по-скоро самият монтаж. Може би грешен подбор на изпарител, дюзи или дефект някъде в тях. Но това може да се прецени, когато колата се закачи с компютъра и се направят тестове. Не знам защо не са се справили с тая задача до момента, но може би наистина трябва да се смени майсторът.
ами те майсторите гледам се сменят там - първия ми разправяше че ми бил проблема в DME-то, смених го и никаква разлика. а моя си компютър нито някога е отварян, нито има каквато и да било намеса (има си лепенка, здрава, все едно от завода излиза).
после някакъв друг майстор разбирач се яви там, вика "бобини!" слагам значи аз бобини от кола, която РАБОТИ ПЕРФЕКТНО на газ и пак никва разлика... а ограничението ми е в това, че гаранцията все още важи и ако се налага замяна на някои по-скъпи части не желая да ми отказват подмяната за тяхна сметка, защото съм бърникал нещо си... въпроса е дали проблема не е някъде по двигателя и бензиновата част - нещо което бих могъл да отстраня и без ония "специалисти"... щото те се кълнат, че проблема не бил при тях, а в колата.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Дай малко данни: изпарител, дюзи какви са? Ако можеш да погледнеш де.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Така по снимките е трудно да се прецени съвсем точно, но поне на пръв поглед не виждам драми по монтажа. Изпарителят би трябвало да е Томасето Артик, а дюзите Рейл Апачи (1.5 омови, както е видно). Този сет-ъп е в състояние да подкара тази кола безпроблемно. Остава да има дефект в някой от компонентите или да не могат да я настроят, но пък колата е ходила няколко пъти при тях и различни майстори са я гледали... Доста ще е странно никой от тях да не може да направи свястна настройка. Единственото, което ми се струва реално като възможност е да се говори с шефа на сервиза, доколкото съм чувал е доста в час човекът.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Безпроблемно ама ако тоя дето монтира знае какво настройва.
Колега тая кола изобщо тръгвала ли е както трябва след монтажа ?
По това което описваш могат да бъдат много причини и по ГИ и настройки и по двигателя но щом на бензин работи по скоро е в ГИ проблема.Според мен тия са те отсвирили тотално още след монтажа и само те мотат .Най вероятно нищо не са правили по колата .Понеже може някой от тях и да чете тука те съветвам да не правиш опити за ремонти а си потърси правата от КЗП или иди директно при производителя/вносителя на фобос да ти препоръчат те друг сервиз щом си в гаранция.
Колега тая кола изобщо тръгвала ли е както трябва след монтажа ?
По това което описваш могат да бъдат много причини и по ГИ и настройки и по двигателя но щом на бензин работи по скоро е в ГИ проблема.Според мен тия са те отсвирили тотално още след монтажа и само те мотат .Най вероятно нищо не са правили по колата .Понеже може някой от тях и да чете тука те съветвам да не правиш опити за ремонти а си потърси правата от КЗП или иди директно при производителя/вносителя на фобос да ти препоръчат те друг сервиз щом си в гаранция.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Jordana написа:Колега тая кола изобщо тръгвала ли е както трябва след монтажа ?
не, точно там е проблема.
искам и аз да знам - мотора ли е проблем... ще го оправя, ама да кажат какво е, че на газ да не върви, а на бенз да си е добре

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Това е редовен пиниз на газаджиите като не им занимава с някой клиент. Оправи си мотора и тогава ела .Така ще те накарат да смениш половината двигател проблема няма се реши времето минава и целта е да се откажеш сам да ги занимаваш.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- skorpion33
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Колега пиши какво излезе в крайна сметка ако не те затруднява.
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
eekset написа:Jordana написа:Колега тая кола изобщо тръгвала ли е както трябва след монтажа ?
не, точно там е проблема.
искам и аз да знам - мотора ли е проблем... ще го оправя, ама да кажат какво е, че на газ да не върви, а на бенз да си е добре


п.п.тези неща ги знам от човека който слага моя (Г.И.фобос)за връзка с него на Л.С.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Колегата е написал по напред че е закачан на компютър и са разхождали за настройка колата .При тея неща газаджията нали вижда в какъв режим са инжекторите .Освен ако не е сляп с едното и перде на другото око.Стига с тия датчици и аварийни режими.Дори и така да е какво ..да не минава в авариен на 4000 оборота и после да се оправя под 4000 ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Jordana написа:Колегата е написал по напред че е закачан на компютър и са разхождали за настройка колата .При тея неща газаджията нали вижда в какъв режим са инжекторите .Освен ако не е сляп с едното и перде на другото око.Стига с тия датчици и аварийни режими.Дори и така да е какво ..да не минава в авариен на 4000 оборота и после да се оправя под 4000 ?
А въпросния газаджия дали знае в какъв режим трябва да работи тая кола,не искам да се заяждам просто се опитвам да помогна и знам защо ги пиша тези неща,живея на 5км.от д.Богров и познавам няколко човека с Г.И.монтиран там...доволни няма



- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Проблем след поставянето на ГИ. РЕШЕН!
Съмнявам се някой да е заключил настройките за да не се пипат!
Спокойно да отиде някъде да му я настроят както трябва стига да не се пипа хардуерно никой няма да го разбере.
Спокойно да отиде някъде да му я настроят както трябва стига да не се пипа хардуерно никой няма да го разбере.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани