Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Първо нека се има предвид, че стрелката стои изправена при доста голям интервал от температурата на охладителната течност - по спомени 84-115 градуса. Също така това, че при принудителен празен ход при 3000рпм да кажем компа отрязва дюзите и горене в цилиндрите няма, това не значи че двигателя не генерира топлина от самото въртене на всички карантии в него. С нормално работещ термостат стрелката не трябва да мърда от 12ч. при никакви положения - спускане, изкачване, леко каране, яко ръчка и т.н. Отворения термостат преохлажда толкова бързо двигателя, че не мисля че може да бъде сбъркан с друго. Купувате си един читав термостат и забравяте за проблема.
ПП: Аз при температури от порядъка на 10-12 градуса съм спирал колата напълно загряла, сядам на кафе с приятел, и след час и кусур се връщам - стрелката си е горе. Дори очаквах да се върне малко назад щото датчика за темп. е на главата, а там си е топличко, и се предполага че като завърти цялата течност ще охлади малко, но си седеше горе. Просто нормално работещия термостат си върши умело работата.
ПП: Аз при температури от порядъка на 10-12 градуса съм спирал колата напълно загряла, сядам на кафе с приятел, и след час и кусур се връщам - стрелката си е горе. Дори очаквах да се върне малко назад щото датчика за темп. е на главата, а там си е топличко, и се предполага че като завърти цялата течност ще охлади малко, но си седеше горе. Просто нормално работещия термостат си върши умело работата.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Писах го в предишен пост ,ще го повторя и тук. Качете се в некоя е90-ка и или е60 или там квото намерите с възможност да показва сервизни данни на таблото в реално време или си закачете лаптопа на ваща кола и пускайте на моторна 10км при -10 С с надуто парно. Тогава коментирайте с толкова категорични изказвания 


- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
значи за протокола
:
-стрелката ми на първата чертичка(между синьото и средата
- външна температура 7 градуса
- горния маркуч е топъл(не е горещ)
- долния студен
тва трябва ли да значи нещо?

-стрелката ми на първата чертичка(между синьото и средата
- външна температура 7 градуса
- горния маркуч е топъл(не е горещ)
- долния студен
тва трябва ли да значи нещо?

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
значи, че термостата ти е затворен 

- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
ognyan 74 написа:За мен е нормално например след дълго спускане да ти охлади малко двигатела. Като слозаш на Шипка няколко километра този двигател се обдухва все пак, и помпата си върти. Макар и на мен да ми казват , че не трябва да става така.
Но все пак след смяна на термостата, това го няма явече.
???!!!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
ognyan 74 написа:ognyan 74 написа:За мен е нормално например след дълго спускане да ти охлади малко двигатела. Като слозаш на Шипка няколко километра този двигател се обдухва все пак, и помпата си върти. Макар и на мен да ми казват , че не трябва да става така.
Но все пак след смяна на термостата, това го няма явече.
Нещеш ли е спряла да изстива вече







Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
zBoost написа:значи, че термостата ти е затворен
демек всичко е "ОК" ?
в коя посока се движи водата? "откъм термостата -> радиатора -> главата" или обратно?

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
mihal написа:zBoost написа:значи, че термостата ти е затворен
демек всичко е "ОК" ?
в коя посока се движи водата? "откъм термостата -> радиатора -> главата" или обратно?
От горе на долу .

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
mihal написа:zBoost написа:значи, че термостата ти е затворен
демек всичко е "ОК" ?
в коя посока се движи водата? "откъм термостата -> радиатора -> главата" или обратно?
излиза от термостата и надолу в радиатора. като отвори маркуча става топъл.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
zBoost написа:mihal написа:zBoost написа:значи, че термостата ти е затворен
демек всичко е "ОК" ?
в коя посока се движи водата? "откъм термостата -> радиатора -> главата" или обратно?
излиза от термостата и надолу в радиатора. като отвори маркуча става топъл.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
е мойта си е оправена кво да и оправям повече. лятото обслужих - водна помпа смених, антифриз, термостат и пробката всичко е на 6
както казват хангличаните better safe than sorry

както казват хангличаните better safe than sorry

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
vladobate написа:zBoost написа:mihal написа:zBoost написа:значи, че термостата ти е затворен
демек всичко е "ОК" ?
в коя посока се движи водата? "откъм термостата -> радиатора -> главата" или обратно?
излиза от термостата и надолу в радиатора. като отвори маркуча става топъл.
Оправете температурите и вижте на де отива гореща вода и накъде студена . Или просто пипнете мъркучите малко след кат отвори термостата и ще си покаже веднага особено сега на тоя студ.
Толкова не си в час колега с охладителната система, че... По-добре почети малко какво се коментира, ако не разбираш - питай, а не ние да си оправяме колите




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Boyadjiev написа:vladobate написа:zBoost написа:mihal написа:zBoost написа:значи, че термостата ти е затворен
демек всичко е "ОК" ?
в коя посока се движи водата? "откъм термостата -> радиатора -> главата" или обратно?
излиза от термостата и надолу в радиатора. като отвори маркуча става топъл.
Оправете температурите и вижте на де отива гореща вода и накъде студена . Или просто пипнете мъркучите малко след кат отвори термостата и ще си покаже веднага особено сега на тоя студ.
Толкова не си в час колега с охладителната система, че... По-добре почети малко какво се коментира, ако не разбираш - питай, а не ние да си оправяме колите....
Кажи колега твоя вариант щото то ще е вариант . Искаш да кажеш че горещата вода ( за по-лесно има се предвид оал. течност ) се бута нагоре по радиатора ( нищо че там тя се охлажда и иска да слиза надолу противоположно на новопостъпващата по-топла пак отдолу под нея която пък ика да си се качва нагоре естествено) , след това попада в главата където я охлажда ( това добре ) и така загряла пак водата насила се избутва надолу покрай цилиндрите ( нищо че отворите на главата са по-малки от отворите на блока ) и пак слиза надолу към долния мъркуч на радиатора. Това ли го смяташ за нормална циркулация на водата , ако да дай поне една идея що аджеба всичко ще се избутва против нормалната циркулация на водата имайки предвид че топлата се стреми да се движи нагоре , а по-студената надолу.ПС: Опа-а чак сега видях втория коментар , не съм монтьор или мастер ако това имаше предвид обаче да сам си я оправям , благодаря.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
vladobate написа:.........................
_________________
Моля за извинение на лаптопа копчетата нещо се бъгват и понякога си пише квот си иска демек глупости , ама не е от мен .


Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
mihal написа:vladobate написа:.........................
_________________
Моля за извинение на лаптопа копчетата нещо се бъгват и понякога си пише квот си иска демек глупости , ама не е от мен .
абе вие за една и съща кола ли спорите? щото на моята термостата отива в долната страна на радиатора
Защо не отговорих ли на твой въпрос . Какво значи "термостата отива " , без да се заяждам грам той няма крака за да ходи и тва че ти се затопля мъркуча не значи че идва от двигателя ( имам предвид директно двигател-термостат радиатор ) , минава си през радиатора и затопля долния мъркуч нали не очаквате радиатора да охлажда антифриза до минусови температури. Писах и по-гое пипни си дония и горния мъркуч и сравни температурите пък тогава някой да ми каже че през горния излиза охладема течност. Живи и здрави. ПС: Вече три ТДС-а и както им се носи славата мислите ли че не вдявам никак от охлаждане на двигател , че още ги карам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани