Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СНИМКИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от sas_88 » 05 Юни 2013, 20:26

alexcivic написа:Значи всичко си става и идва на място инсталация букси кабели и т.н. само трябва да се набавят нужните за целта (прасе,управление и ц.духалка)някой да е правил същата трансплантация и за последно прасе от англичанка ще ми сварши ли работа. :)



Прасето от англичанка си пасва,всичко е плъг енд плей.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от jakson » 06 Юни 2013, 17:29

sas_88 написа:
jakson написа:
alexcivic написа:Прасето, да е от същата кола като твоята или ако си с 4 цил. двигател, то и то да е от 4 цил.



Нема такова нещо,разликата е само седан/купе и то на купето са една идея по дълги алуминиевите тръби за фреона.

Ако сте чели темата в която пишете, ще си отговорите на всички въпроси.
Аз ще ви помогна...
Колата е Седан М40Б16, а клмата е от англичанка, купе 6 цил М52Б28.
Не ми е бил проблема с дължината на тръбите, а щифта...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от DirtySouth » 06 Юни 2013, 18:00

alexcivic написа:Значи всичко си става и идва на място инсталация букси кабели и т.н. само трябва да се набавят нужните за целта (прасе,управление и ц.духалка)някой да е правил същата трансплантация и за последно прасе от англичанка ще ми сварши ли работа. :)


Според мен не си струва , аз като го правих ми излизаха доста греди защото съм си късметлия по природа ... И смених 3 прасета :Д
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ivopicha » 13 Юни 2013, 21:08

Пак съм аз :( и прословутия климатроник. Днес френда се прибра и взе да преглежда нещата.Става въпрос за климатроника и за това, че не може да се пусне като се натисне снежинката. Нищо не става, няма увеличаване на обороти, няма нищо. Днес прегледа всичко, което сме правили по инсталацията. Всички релета са свързани като хората, всички датчици и перката са ОК. Каза, че пускало управлението нула-та. Откача синята буксата на управлението и мери дали пуска нула към релетата. Но няма никаква реакция. Като подаде нула към релетата всичко тръгва- перка, компресор и вътре задухва студ. Замерихме и струята беше 2,5С. на място, което моя човек каза, че е добре. Според него проблема може да е от самото управление, но нямаме под ръка друго да изпробваме. Някой има ли друга някаква идея и дали според вас проблема наистина е от там.
ПП. Имам една молба! Ако някой от Павликени преглежда тази тема и има такова управление може да направим едра размяна само за проба, за да знам дали да търся друго управление. Благодаря Ви!
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от vld » 14 Юни 2013, 9:20

В буксата на компа всичко ли в вързано правилно?
4,5,6 пин са за за климатроника на нея.
Прегледайте там още веднъж, намери някой с Е36 с климатроник без значение какъв и виж неговата инсталация за всеки случай.
Освен управлението на прасето има и модул на климатроника който го управлява но до сега не съм чул на някой да му се е повредил.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ivopicha » 14 Юни 2013, 16:47

Колега, коя е тази букса на компа? На ECU-то ли или тази черната, която излиза от прасето и отива на други места. От екуто пуснахме 4 кабела- от 85, 86, 75 и 48 пинове. Ех, че няма едно управление за проба :(
Иначе, преди малко го пробвахме с едно цк ключе и подаване на маса към релетата. Резултата е напълно функциониращ климатроник. Първо на място и на 3000 оборота след 2-3 минути се нключи перката на втора скорост и изключи компресора. Потеглихме и след 200-300 метра се включи компресора и започна да охлажда. В движение замерихме струята студен въздух- минус 0,5 градуса за 4-5 километра. Дано това, че не може да се пусне от копчето на панела да е от самия панел и след смяната да се оправи. Че е малко побългарено сега :D Благодаря на всички , които изразиха мнения в темата! :bowdown:
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ayaks90 » 31 Авг 2013, 7:33

vld написа:
alexcivic написа:Здравейте фенове на дигиталният климатроник тъкмо се затопля и охлажда темата,да попитам и аз едно въпросче а именно какво трябва да направя,от аналогов климатроник (врътките) да стана и аз дигитален колата е е36 купе с м42б18 ис-мотора 94-набор.Поздрави :)

Да си купиш прасе от дигитален климатроник + управление и централна духалка, да си свалиш таблото да го смениш и да я сглобиш.
Пълниш фреон и му се радваш.


Колега понеже и аз от много време искам да мина от врътките към диги управление се чудех как става номера:
Защо ми е да сменям централната духалка не са ли само два вида тея централни духалки,а именно за кола с клима и за кола без клима.
Като се демонтира прасето прекъсва ли се трасето за фреона (написал си че "пълниш фреон и му се радваш") това много не ме бърка аз фреон нямам от както сменях ДВГ.
Ако съм разбрал правилно прасето е към парното,ще имам ли проблеми с антифриза да знам дали даго источа предварително че да не направя аквариум в шасито.
Благодаря предварително.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: гумите да пушът

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от DRIFT MASHINA » 31 Авг 2013, 10:04

Централната духалка се сменя защото има с жило и с букса фреона се пълни на ново няма как там е радиаторчето същото е и за водата трябва да се източи преди да започнеш с разглабянето

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60 528xi
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ayaks90 » 31 Авг 2013, 19:13

DRIFT MASHINA написа:Централната духалка се сменя защото има с жило и с букса фреона се пълни на ново няма как там е радиаторчето същото е и за водата трябва да се източи преди да започнеш с разглабянето

Благодаря за изчерпателния отговор колега. :clap: :bowdown: :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ares2 » 20 Авг 2016, 16:37

наложи се да монтирам един климатик но човека е събирал части от където може и е ужас..
та въпроса е: защо на дехидратора остава букса с черен/червен и черен кабел? и дали точно този черен червен се свързва за син/ черен от буксата заложена в бушониерата на някок Е36?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от The Heartlistener » 21 Авг 2016, 9:36

На буксата към датчика за налягане /нали говорим за черната/, погледни миниатюрната номерация за 2-та пина отгоре и, откъм гумените накрайници на кабелите. На 1-ви пин трябва да ти дойде сигналът от кл.модул /или управление/ към датчика - син с черна ивица от колата. 2-ри пин ти е изходящия сигнал от датчика към еку-то, той трябва да се върже към черен със сива ивица от инсталацията на колата.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ares2 » 22 Авг 2016, 9:56

проблем е, че дехидратора и датчика за налягане са по стари и буксите са две големи с дебели пинове
едната е черен/сив и кафяв (нея съм я свързал)
втората е черен с червена ивица и чере, която седи свободна и до нея няма нищо
съответно в бушониерата имам син/черен който също не съм свързал
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от The Heartlistener » 22 Авг 2016, 14:25

Ти си вързал бялата - тя е единствено за втората степен на перката при повишаване налягането на фреона.
Черната ти е важна за пускането на климатика. Щом е с такива цветове, значи при донора релето на компресора се е активирало директно от кл.модул /стар тертип, характерен за е34 до 90-та вкл., за Е36 не знам да е застъпен, може би при дизелите/. Демек активацията става в такава последователност - кл.модул, реле компресор, датчик налягане, еку. На колата на която слагаш трябва да е така: клим.модул, датчик налягане, еку, реле компресор.
Затова въпросният черен с червена /трябва да е и с жълт ринг/, който е на 1-ви пин от черната букса, трябва да се свърже със син с черна от тая кола, да - сигналът от кл.модул. Вторият кабел от черната букса, на пин2 /казваш черен/, е изходящия сигнал от датчика за екуто и трябва да се свърже с черен/сива от колата. Не можеш без него.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ares2 » 22 Авг 2016, 16:25

ще прегледам пак кое къде отива. ето тази е схемата на релетата които сложих
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от The Heartlistener » 22 Авг 2016, 20:25

Ако 36-цата на която се слага климатика е до 96-та година, тези схеми ще ти помогнат. Набързо нахвърлях някои по-важни означения и цветове на кабели за по-бърз ориентир.
http://picbg.net/pic.php?u=73192cDBXa&i ... &file=.jpg
http://picbg.net/pic.php?u=73192cDBXa&i ... &file=.jpg
Поставял съм климатик на моята 34 /не че разликите са големи/ с прасе и окабеляване от по-ново поколение към старото окабеляване в колата...е не ставаше на плъг енд плей, но в крайна сметка "изяждаш" схемите и налучкваш нещата до оем.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook