Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Теоретично Вальо си прав, но като смениш на 5900 и колата на следващата предавка слезе на 4000 оборота се вътриш със страшно много време...
На 20-ската специално дифа и идва дълъг с М50 и между 2ра и 3та карайки до нормални 6500 об. слизаш много надолу в оборотите и реално губиш много повече.
И да, на сток мотор няма смисъл повече от 200-300 оборота над оригиналния прекъсвач и то с цел да можеш от 1ва на 2ра да се качиш по-близо до макс NM
На 20-ската специално дифа и идва дълъг с М50 и между 2ра и 3та карайки до нормални 6500 об. слизаш много надолу в оборотите и реално губиш много повече.
И да, на сток мотор няма смисъл повече от 200-300 оборота над оригиналния прекъсвач и то с цел да можеш от 1ва на 2ра да се качиш по-близо до макс NM




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Аз тва го видях на практика
на теория не съм го мислил.

- tedo_credo
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е46 330d
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
bum_bum написа:Той оригиналния е до седем бре, нинджа
ами колега задминава 7 и забива долу.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Аз съм виждал 20ска как си обръща оборотомера на 6:00 часа 

- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана 

Най - ТочниЯ
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Boyadjiev написа:Теоретично Вальо си прав, но като смениш на 5900 и колата на следващата предавка слезе на 4000 оборота се вътриш със страшно много време...
На 20-ската специално дифа и идва дълъг с М50 и между 2ра и 3та карайки до нормални 6500 об. слизаш много надолу в оборотите и реално губиш много повече.
И да, на сток мотор няма смисъл повече от 200-300 оборота над оригиналния прекъсвач и то с цел да можеш от 1ва на 2ра да се качиш по-близо до макс NM
Не дифа й идва дълъг, а предавателното число на 3-та предавка. Така се получава пад на оборотите и за момент колата забива. Дифа е крайно предаване и той не променя пада на оборотите между предавките!
Правете разлика между къс диф и близи скорости!
Ако пред число на 2-ра е 2.5, а на 3-та е 1,9 / примерно/ и имаш пад на оборотите, то тогава трябва 3-та предавка да стане по къса, например 2.1, за да не забива колата! С дифа нищо не се променя
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
ProblemZ написа:И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана
Тука демек говориме за 9к или се бъркам нещо...но определено някой хора си фантазират с преебани оборотомери

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
vladi_a_i написа:ProblemZ написа:И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана
Тука демек говориме за 9к или се бъркам нещо...но определено някой хора си фантазират с преебани оборотомери
не просто влезе втора на 160км/ч(вместо 4-та) ти си ги сметни колко са оборотите,иначе ограничителя ми е 7000оборота,та ако искаш ела да го проверим дали е преебан ако му разбираш

Аз не разбирам много много,знам да сипвам бенз и да давам гаЗ
Най - ТочниЯ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
ProblemZ написа:vladi_a_i написа:ProblemZ написа:И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана
Тука демек говориме за 9к или се бъркам нещо...но определено някой хора си фантазират с преебани оборотомери
не просто влезе втора на 160км/ч(вместо 4-та) ти си ги сметни колко са оборотите,иначе ограничителя ми е 7000оборота,та ако искаш ела да го проверим дали е преебан ако му разбираш
Аз не разбирам много много,знам да сипвам бенз и да давам гаЗ
В твоя случай съм съгласен,но си смазал клапаните,но такива дето набират постепенно и стигат до толкова е нереално

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
vankatagsi написа:Boyadjiev написа:Теоретично Вальо си прав, но като смениш на 5900 и колата на следващата предавка слезе на 4000 оборота се вътриш със страшно много време...
На 20-ската специално дифа и идва дълъг с М50 и между 2ра и 3та карайки до нормални 6500 об. слизаш много надолу в оборотите и реално губиш много повече.
И да, на сток мотор няма смисъл повече от 200-300 оборота над оригиналния прекъсвач и то с цел да можеш от 1ва на 2ра да се качиш по-близо до макс NM
Не дифа й идва дълъг, а предавателното число на 3-та предавка. Така се получава пад на оборотите и за момент колата забива. Дифа е крайно предаване и той не променя пада на оборотите между предавките!
Правете разлика между къс диф и близи скорости!
Ако пред число на 2-ра е 2.5, а на 3-та е 1,9 / примерно/ и имаш пад на оборотите, то тогава трябва 3-та предавка да стане по къса, например 2.1, за да не забива колата! С дифа нищо не се променя
Ми не, аз лично не бъркам понятията





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Изобщо не са дълги предавките даже, напротив-къси са....и са си изчислени както си трябва. Единствения проблем е че са слаби маторите, а ние се мъчим с пръдня боя да прайм
Белите хора си засилват колите и слагат дълги дифове, не обратното 


- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Моторите не са слаби, тежки са купетата и са със задно. Тея мотори ако се набичат на коли с предно с тежест около 1000кг най-много напрао ше къртят
а по между другото днес запалих най-накрая след смяната на тарелките.... смених и клапани с оригинални такива, че предните бяха някви измислени.... нови гумички, препасване..... всичко както си му е реда и след работа се гоних с един Гоуф
VR6 та бая ми хареса как го притискам отзад с късия диф 



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
VaLy0 написа:Моторите не са слаби, тежки са купетата и са със задно. Тея мотори ако се набичат на коли с предно с тежест около 1000кг най-много напрао ше къртята по между другото днес запалих най-накрая след смяната на тарелките.... смених и клапани с оригинални такива, че предните бяха някви измислени.... нови гумички, препасване..... всичко както си му е реда и след работа се гоних с един Гоуф
VR6 та бая ми хареса как го притискам отзад с късия диф
Това на иса с какъв диф си зад ВР6,че онова си върви доста па незнам..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
vladi_a_i написа:Това на иса с какъв диф си зад ВР6,че онова си върви доста па незнам..
3.91, но преди да се случи това с тарелките смених и генерацията и явно има разлика. Тея дни пак ше пробвам с някои други бързи коли да видя със сигурност

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
VaLy0 написа:vladi_a_i написа:Това на иса с какъв диф си зад ВР6,че онова си върви доста па незнам..
3.91, но преди да се случи това с тарелките смених и генерацията и явно има разлика. Тея дни пак ше пробвам с някои други бързи коли да видя със сигурност
Правилния избор на диф

Ще се учудиш колко коли падат под ножа




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани