Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 28 Юни 2011, 11:57

Теоретично Вальо си прав, но като смениш на 5900 и колата на следващата предавка слезе на 4000 оборота се вътриш със страшно много време...
На 20-ската специално дифа и идва дълъг с М50 и между 2ра и 3та карайки до нормални 6500 об. слизаш много надолу в оборотите и реално губиш много повече.
И да, на сток мотор няма смисъл повече от 200-300 оборота над оригиналния прекъсвач и то с цел да можеш от 1ва на 2ра да се качиш по-близо до макс NM ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 28 Юни 2011, 12:41

Аз тва го видях на практика ;) на теория не съм го мислил.
ИзображениеБъРзИя ///

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е46 330d

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от tedo_credo » 02 Юли 2011, 22:39

bum_bum написа:Той оригиналния е до седем бре, нинджа ;)

ами колега задминава 7 и забива долу.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от angelBMW » 05 Юли 2011, 15:34

Аз съм виждал 20ска как си обръща оборотомера на 6:00 часа :mhihi:


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от ProblemZ » 05 Юли 2011, 15:42

И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана :mhihi:
Най - ТочниЯ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от vankatagsi » 05 Юли 2011, 15:44

Boyadjiev написа:Теоретично Вальо си прав, но като смениш на 5900 и колата на следващата предавка слезе на 4000 оборота се вътриш със страшно много време...
На 20-ската специално дифа и идва дълъг с М50 и между 2ра и 3та карайки до нормални 6500 об. слизаш много надолу в оборотите и реално губиш много повече.
И да, на сток мотор няма смисъл повече от 200-300 оборота над оригиналния прекъсвач и то с цел да можеш от 1ва на 2ра да се качиш по-близо до макс NM ;)


Не дифа й идва дълъг, а предавателното число на 3-та предавка. Така се получава пад на оборотите и за момент колата забива. Дифа е крайно предаване и той не променя пада на оборотите между предавките!
Правете разлика между къс диф и близи скорости!

Ако пред число на 2-ра е 2.5, а на 3-та е 1,9 / примерно/ и имаш пад на оборотите, то тогава трябва 3-та предавка да стане по къса, например 2.1, за да не забива колата! С дифа нищо не се променя

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от vladi_a_i » 05 Юли 2011, 18:44

ProblemZ написа:И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана :mhihi:

Тука демек говориме за 9к или се бъркам нещо...но определено някой хора си фантазират с преебани оборотомери :kuku:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от ProblemZ » 05 Юли 2011, 18:51

vladi_a_i написа:
ProblemZ написа:И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана :mhihi:

Тука демек говориме за 9к или се бъркам нещо...но определено някой хора си фантазират с преебани оборотомери :kuku:


не просто влезе втора на 160км/ч(вместо 4-та) ти си ги сметни колко са оборотите,иначе ограничителя ми е 7000оборота,та ако искаш ела да го проверим дали е преебан ако му разбираш :?:
Аз не разбирам много много,знам да сипвам бенз и да давам гаЗ
Най - ТочниЯ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от vladi_a_i » 05 Юли 2011, 19:10

ProblemZ написа:
vladi_a_i написа:
ProblemZ написа:И аз моя съм го виждал на 6 часа,но след това сменихме 16 клапана :mhihi:

Тука демек говориме за 9к или се бъркам нещо...но определено някой хора си фантазират с преебани оборотомери :kuku:


не просто влезе втора на 160км/ч(вместо 4-та) ти си ги сметни колко са оборотите,иначе ограничителя ми е 7000оборота,та ако искаш ела да го проверим дали е преебан ако му разбираш :?:
Аз не разбирам много много,знам да сипвам бенз и да давам гаЗ

В твоя случай съм съгласен,но си смазал клапаните,но такива дето набират постепенно и стигат до толкова е нереално :dunno:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 05 Юли 2011, 19:22

vankatagsi написа:
Boyadjiev написа:Теоретично Вальо си прав, но като смениш на 5900 и колата на следващата предавка слезе на 4000 оборота се вътриш със страшно много време...
На 20-ската специално дифа и идва дълъг с М50 и между 2ра и 3та карайки до нормални 6500 об. слизаш много надолу в оборотите и реално губиш много повече.
И да, на сток мотор няма смисъл повече от 200-300 оборота над оригиналния прекъсвач и то с цел да можеш от 1ва на 2ра да се качиш по-близо до макс NM ;)


Не дифа й идва дълъг, а предавателното число на 3-та предавка. Така се получава пад на оборотите и за момент колата забива. Дифа е крайно предаване и той не променя пада на оборотите между предавките!
Правете разлика между къс диф и близи скорости!

Ако пред число на 2-ра е 2.5, а на 3-та е 1,9 / примерно/ и имаш пад на оборотите, то тогава трябва 3-та предавка да стане по къса, например 2.1, за да не забива колата! С дифа нищо не се променя

Ми не, аз лично не бъркам понятията :mhihi: Искам да кажа че дифа ми идва дълъг, разбирай -> всички предавки ми идват дълги :winky:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Делян » 05 Юли 2011, 19:30

Изобщо не са дълги предавките даже, напротив-къси са....и са си изчислени както си трябва. Единствения проблем е че са слаби маторите, а ние се мъчим с пръдня боя да прайм ;) Белите хора си засилват колите и слагат дълги дифове, не обратното ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 05 Юли 2011, 20:20

Моторите не са слаби, тежки са купетата и са със задно. Тея мотори ако се набичат на коли с предно с тежест около 1000кг най-много напрао ше къртят :mhihi: а по между другото днес запалих най-накрая след смяната на тарелките.... смених и клапани с оригинални такива, че предните бяха някви измислени.... нови гумички, препасване..... всичко както си му е реда и след работа се гоних с един Гоуф :mhihi: VR6 та бая ми хареса как го притискам отзад с късия диф 8)
ИзображениеБъРзИя ///

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от vladi_a_i » 05 Юли 2011, 23:19

VaLy0 написа:Моторите не са слаби, тежки са купетата и са със задно. Тея мотори ако се набичат на коли с предно с тежест около 1000кг най-много напрао ше къртят :mhihi: а по между другото днес запалих най-накрая след смяната на тарелките.... смених и клапани с оригинални такива, че предните бяха някви измислени.... нови гумички, препасване..... всичко както си му е реда и след работа се гоних с един Гоуф :mhihi: VR6 та бая ми хареса как го притискам отзад с късия диф 8)

Това на иса с какъв диф си зад ВР6,че онова си върви доста па незнам..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 06 Юли 2011, 10:39

vladi_a_i написа:Това на иса с какъв диф си зад ВР6,че онова си върви доста па незнам..

3.91, но преди да се случи това с тарелките смених и генерацията и явно има разлика. Тея дни пак ше пробвам с някои други бързи коли да видя със сигурност ;)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 06 Юли 2011, 10:41

VaLy0 написа:
vladi_a_i написа:Това на иса с какъв диф си зад ВР6,че онова си върви доста па незнам..

3.91, но преди да се случи това с тарелките смених и генерацията и явно има разлика. Тея дни пак ше пробвам с някои други бързи коли да видя със сигурност ;)

Правилния избор на диф ;)
Ще се учудиш колко коли падат под ножа :bchug:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook