моля помагайте-318is или 320\м50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
дай и аз да се намеся....
е това е пълна глупост...от 316 до 320 колите имат еднакви скоростни кутий(за предавателни числа говоря) и еднакви дифове....при едни и същи обороти са на едни и същи километри....така че за натоварванетона при 4 цил. мотори от страна на по-голямите обороти е измислица...
Крика е прав и в моята пише същото ,разликата е има няма половин литър (така пише ,реално си зависи от човека....но аз не мисля че ако карам Б20 ще ми качи повече от литър на сегашния ми разход)....другото е че човек понякога трябва да се съобразява с някой неща....а разходите са доста често главен фактор.....да не забравяме че ИС влиза в по-малката застраховка (за гражданска говоря ) а 320-ката не!....всички искаме да караме М3 ,ама не можем...а че БМВ се купува със сърце- Енджи е прав!!!!
Ultimate_driver написа:Ultimate_driver написа:
Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!
Я се обоснови за това ти твърден
Имам пред вид че шестака е по-мощен и ако 6 цилиндров и 4 поддържат еднаква скорост на пример 6-така ще работи при по ниски обороти което значи по-голямо натоварване за 4 цилиндровия и по-малко за 6-така.Така при равни други условия 6те братя по-добре поемат натоварването и се амортизират по бавно, както се казва 6-так е доста по-разтоварен мотор
е това е пълна глупост...от 316 до 320 колите имат еднакви скоростни кутий(за предавателни числа говоря) и еднакви дифове....при едни и същи обороти са на едни и същи километри....така че за натоварванетона при 4 цил. мотори от страна на по-голямите обороти е измислица...
Wise Man написа:...........
Крика е прав и в моята пише същото ,разликата е има няма половин литър (така пише ,реално си зависи от човека....но аз не мисля че ако карам Б20 ще ми качи повече от литър на сегашния ми разход)....другото е че човек понякога трябва да се съобразява с някой неща....а разходите са доста често главен фактор.....да не забравяме че ИС влиза в по-малката застраховка (за гражданска говоря ) а 320-ката не!....всички искаме да караме М3 ,ама не можем...а че БМВ се купува със сърце- Енджи е прав!!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Ачо ,изобщо нямам намерения да убеждавам теб или когото и да е било кво и как да кара
За мен БМВ е именно
класически 6 цилиндров агрегат и задно задвижване
Това е най-общо казано ,разбира се.Имайки финансовата възможност за избор между ис и 320ка,не бих се поколебал кое да взема
Не бих пожертвал невероятното усещане от 6-тимата за пустия половин или един литър гориво,за сметка на всичко останало.Само при вдигането на капака,колебанията ми се изпаряват (дори и двигателя да не работи)
Всичко е въпрос на виждане 






One passion,one car,one life...
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
дай и аз да се намеся....
Ultimate_driver написа:
Цитат:
Ultimate_driver написа:
Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!
Я се обоснови за това ти твърден
Имам пред вид че шестака е по-мощен и ако 6 цилиндров и 4 поддържат еднаква скорост на пример 6-така ще работи при по ниски обороти което значи по-голямо натоварване за 4 цилиндровия и по-малко за 6-така.Така при равни други условия 6те братя по-добре поемат натоварването и се амортизират по бавно, както се казва 6-так е доста по-разтоварен мотор
е това е пълна глупост...от 316 до 320 колите имат еднакви скоростни кутий(за предавателни числа говоря) и еднакви дифове....при едни и същи обороти са на едни и същи километри....така че за натоварванетона при 4 цил. мотори от страна на по-голямите обороти е измислица...
Еее бате ми не си прав айде пак да се уточним: за числата и за дифовете ОК, ама докъто се предаде движениео на дифа доста време минава



- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Странно е как се получават такива разминавания в литрите в различните книги, но това няма такова значение.Да не ме разберете погрешно, аз нямам нищо против 6-тимата в редичка, даже, ако намеря 320 по-4итаво от 318 ис, 6те взема 320-ката, но ще ми е по-трудно да я подържам примерно (малко, но все пак)
Звука наистина няма, кой да го оспори, че е супер
Аз за това казвам на някой, които иска да си вземе да гледа просто коя е по-4итавата и запазена от двете
///M Power ми го даде това като съвет и е много прав
П.С
Не е толкова важно, но искам да покажа, че наистина пише 12.8 разход.Немога да кача снимката иначе ще видите разминаването в цифрите
Звука наистина няма, кой да го оспори, че е супер

Аз за това казвам на някой, които иска да си вземе да гледа просто коя е по-4итавата и запазена от двете

///M Power ми го даде това като съвет и е много прав

П.С
Не е толкова важно, но искам да покажа, че наистина пише 12.8 разход.Немога да кача снимката иначе ще видите разминаването в цифрите
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
Re: ре
Dimitar написа:Ачо написа:Това в пост скриптума има за цел да покаже съвсем друго нещо: А именно, че прословутият с динамиката си шестак е само с 0.5 сек по бърз от автомобил с 37 коня по малко от него при паричен еквивалент на 100 км градско за 320 - 27лв.; за 318и - 15 лв. Разликата в разхода е почти двойна! Като се има предвид, че за 320 е имано предвид бензин 100 октана, а за 318и 92!!!
Ти си многооооо прост ве
Аре сега някой от модераторите да каже как му се вижда това?
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Ultimate_driver написа:дай и аз да се намеся....
Ultimate_driver написа:
Цитат:
Ultimate_driver написа:
Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!
Я се обоснови за това ти твърден
Имам пред вид че шестака е по-мощен и ако 6 цилиндров и 4 поддържат еднаква скорост на пример 6-така ще работи при по ниски обороти което значи по-голямо натоварване за 4 цилиндровия и по-малко за 6-така.Така при равни други условия 6те братя по-добре поемат натоварването и се амортизират по бавно, както се казва 6-так е доста по-разтоварен мотор
е това е пълна глупост...от 316 до 320 колите имат еднакви скоростни кутий(за предавателни числа говоря) и еднакви дифове....при едни и същи обороти са на едни и същи километри....така че за натоварванетона при 4 цил. мотори от страна на по-голямите обороти е измислица...
Еее бате ми не си прав айде пак да се уточним: за числата и за дифовете ОК, ама докъто се предаде движениео на дифа доста време минава.Я ми кажи защо 318 осигурява мах мощност от 103 кw при 6000 оборота в минута а 320 110кw при 5900 оборота а
т.е коляновия вал при 6-така извършва със 100 оборота в минута по малко (да оставим че осигурява повече мощност), тва означава че буталата и сегментите ще се натоварват относително по-малко в сравнение на 4 цилиндровия двигател. И какво ако караш 316 със 150км/ч ще работи на същите обороти както на 320 със същата скоост ли
6-така издържа повече на натоварвния което води до по-бавното му амортизиране, не само при БМВ, това е физика а не хуманитарна наука.Пак повтарям ако се сравняват двигатели работещи при еднакви условия.
за тези работи по мога да се съглася .....но предишния ти пост беше спопменал различни обороти и други такива не толкова верни неща

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
МИ аз да ви кажа, че разликата във вървежа между 318ис и 320-ката е точно колкото и разхода, демек не огромна разлика, ама все пак разлика и разхода е така 2 литра в повече и тва си е. Все пак всичко хубаво си има цена.
А колкото до икономиите и БМВ, изобщо не съм съгласен, защото според някои виждания, ако нямам пари за БМВ с голям двигател по добре да не си взимам никакво, въпреки че ми е мечта и съм поклонник на марката и понеже с мизерната заплата като не мога да го издържам, значи да си купа Голфче или там нещо друго и да си го таркалям и да въздишам по баварките. Така ли? Ми не съм съгласен!
Иначе темата е хубава, като прочете човек цялата и му се взима акъла, по добре да не я заключват
А колкото до икономиите и БМВ, изобщо не съм съгласен, защото според някои виждания, ако нямам пари за БМВ с голям двигател по добре да не си взимам никакво, въпреки че ми е мечта и съм поклонник на марката и понеже с мизерната заплата като не мога да го издържам, значи да си купа Голфче или там нещо друго и да си го таркалям и да въздишам по баварките. Така ли? Ми не съм съгласен!
Иначе темата е хубава, като прочете човек цялата и му се взима акъла, по добре да не я заключват


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Ultimate_driver написа::yes: Ами то за това се чете внимателно още повече преди да пишеш на някои "Ей тва пич е пълна глупост"! А за тоя пост в червено горе дето го е уцветил човека нямам думи...кой колко е прост стана ясно вече.Дори някой да каже някаква глупост едва ли постове като тоя са най-уместни!
не си ме разбрал какво съм искал да кажа,ама карай.....колкото до простотийте....хора всякакви.....надявам се да не си се засегнал от моите думи!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Колеги, ако се обиждаме ще заключат темата, нека да не става това поне още неща можеби има да се кажат
Аз искам да попитам чисто информативно, какви по-ниски обороти подържат 6-тимата
Някъде някой каза, че 6-така подържал малко по-ниски обороти при една и съща скорост

Аз искам да попитам чисто информативно, какви по-ниски обороти подържат 6-тимата


Някъде някой каза, че 6-така подържал малко по-ниски обороти при една и съща скорост
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Това горното без коментар! Само показвате размаха на собствената си простотия!
Още малко интересни данни от въпросната книжка:
320 Е36 кабрио; автоматик - разход (градски цикъл) 14.9л/100км ускорение 0-100 км 11.6 сек
318и седан, ръчка - разход (градски цикъл) 9.9 л/100 км ускорение 0-100 11.3 сек
ИС е излишно да се споменава!!!
Идеята на този пост е да се размисли в/у това, че и 320 не е кой знае колко динамична машина!!!
И най-важното, което беше и основната ми теза в началото е, че при 320 е най-лош коефициента мощност/разход на гориво! И тука ако пак почнат всички (защитаващи 320, неаргументирано) да се парвят на Джони Милионера и да казват, че 2000 лв. годишно повече за кола която струва 7000 лв. не им е кой знае какво да ме извиняват, но да си вземат М6, то градско харчи само с 2-3 литра отгоре
И още нещо: Единственното коректно мнение в защита на 320 според мен беше изказано от Енджи, а именно, че усещането от 320 и собственото задоволство, са неизмерими в пари и са нещо лично! Това колега, разбира се, е така!
Още малко интересни данни от въпросната книжка:
320 Е36 кабрио; автоматик - разход (градски цикъл) 14.9л/100км ускорение 0-100 км 11.6 сек
318и седан, ръчка - разход (градски цикъл) 9.9 л/100 км ускорение 0-100 11.3 сек
ИС е излишно да се споменава!!!
Идеята на този пост е да се размисли в/у това, че и 320 не е кой знае колко динамична машина!!!
И най-важното, което беше и основната ми теза в началото е, че при 320 е най-лош коефициента мощност/разход на гориво! И тука ако пак почнат всички (защитаващи 320, неаргументирано) да се парвят на Джони Милионера и да казват, че 2000 лв. годишно повече за кола която струва 7000 лв. не им е кой знае какво да ме извиняват, но да си вземат М6, то градско харчи само с 2-3 литра отгоре

И още нещо: Единственното коректно мнение в защита на 320 според мен беше изказано от Енджи, а именно, че усещането от 320 и собственото задоволство, са неизмерими в пари и са нещо лично! Това колега, разбира се, е така!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Wise Man написа::roll:
Такааа - ако се загледаш в следващата страница на въпросната книга, дето я цитираш, ще видиш как 325-цата на извънградско харчи по-малко от 320-ката, а на градско е със абсолютно същия разход. Пък и като слагаш червените стрелки - гледай поне да са на еднакви графи - с катализатор или без катализатор. Или и ти като отворкото ще ни показваш на едната най-лошото, а на другата на доброто и така ще ги сравняваме. Няма проблеми бе - ама можеше да подкараме 320-ката и със 106 октана бензин, а 318-ката с 86 октана - тогава сметките пък хептем излизат. Чак сега взех да разбирам оня лаф за юзърите и ботовете



- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Dimitar написа:Wise Man написа::Пък и като слагаш червените стрелки - гледай поне да са на еднакви графи - с катализатор или без катализатор. Или и ти като отворкото ще ни показваш на едната най-лошото, а на другата на доброто и така ще ги сравняваме.
аз не виждам да е дал на едната с катализатор ,а на другате не....ти къде го видя това?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани