моля помагайте-318is или 320\м50

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Ное 2005, 12:04

дай и аз да се намеся....
Ultimate_driver написа:
Ultimate_driver написа:
Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!


Я се обоснови за това ти твърден

:idea: Имам пред вид че шестака е по-мощен и ако 6 цилиндров и 4 поддържат еднаква скорост на пример 6-така ще работи при по ниски обороти което значи по-голямо натоварване за 4 цилиндровия и по-малко за 6-така.Така при равни други условия 6те братя по-добре поемат натоварването и се амортизират по бавно, както се казва 6-так е доста по-разтоварен мотор :winky:


е това е пълна глупост...от 316 до 320 колите имат еднакви скоростни кутий(за предавателни числа говоря) и еднакви дифове....при едни и същи обороти са на едни и същи километри....така че за натоварванетона при 4 цил. мотори от страна на по-голямите обороти е измислица...
Wise Man написа:...........


Крика е прав и в моята пише същото ,разликата е има няма половин литър (така пише ,реално си зависи от човека....но аз не мисля че ако карам Б20 ще ми качи повече от литър на сегашния ми разход)....другото е че човек понякога трябва да се съобразява с някой неща....а разходите са доста често главен фактор.....да не забравяме че ИС влиза в по-малката застраховка (за гражданска говоря ) а 320-ката не!....всички искаме да караме М3 ,ама не можем...а че БМВ се купува със сърце- Енджи е прав!!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 12 Ное 2005, 12:48

Ачо ,изобщо нямам намерения да убеждавам теб или когото и да е било кво и как да кара :idea: За мен БМВ е именно :arrow: класически 6 цилиндров агрегат и задно задвижване :!: Това е най-общо казано ,разбира се.Имайки финансовата възможност за избор между ис и 320ка,не бих се поколебал кое да взема :idea: Не бих пожертвал невероятното усещане от 6-тимата за пустия половин или един литър гориво,за сметка на всичко останало.Само при вдигането на капака,колебанията ми се изпаряват (дори и двигателя да не работи) :idea: Всичко е въпрос на виждане ;)
One passion,one car,one life...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 12 Ное 2005, 14:50

дай и аз да се намеся....
Ultimate_driver написа:
Цитат:
Ultimate_driver написа:
Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!


Я се обоснови за това ти твърден

Имам пред вид че шестака е по-мощен и ако 6 цилиндров и 4 поддържат еднаква скорост на пример 6-така ще работи при по ниски обороти което значи по-голямо натоварване за 4 цилиндровия и по-малко за 6-така.Така при равни други условия 6те братя по-добре поемат натоварването и се амортизират по бавно, както се казва 6-так е доста по-разтоварен мотор


е това е пълна глупост...от 316 до 320 колите имат еднакви скоростни кутий(за предавателни числа говоря) и еднакви дифове....при едни и същи обороти са на едни и същи километри....така че за натоварванетона при 4 цил. мотори от страна на по-голямите обороти е измислица...


Еее бате ми не си прав айде пак да се уточним: за числата и за дифовете ОК, ама докъто се предаде движениео на дифа доста време минава :winky: .Я ми кажи защо 318 осигурява мах мощност от 103 кw при 6000 оборота в минута а 320 110кw при 5900 оборота а :?: т.е коляновия вал при 6-така извършва със 100 оборота в минута по малко (да оставим че осигурява повече мощност), тва означава че буталата и сегментите ще се натоварват относително по-малко в сравнение на 4 цилиндровия двигател. И какво ако караш 316 със 150км/ч ще работи на същите обороти както на 320 със същата скоост ли :?: 6-така издържа повече на натоварвния което води до по-бавното му амортизиране, не само при БМВ, това е физика а не хуманитарна наука.Пак повтарям ако се сравняват двигатели работещи при еднакви условия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 12 Ное 2005, 15:27

Странно е как се получават такива разминавания в литрите в различните книги, но това няма такова значение.Да не ме разберете погрешно, аз нямам нищо против 6-тимата в редичка, даже, ако намеря 320 по-4итаво от 318 ис, 6те взема 320-ката, но ще ми е по-трудно да я подържам примерно (малко, но все пак)
Звука наистина няма, кой да го оспори, че е супер ;)
Аз за това казвам на някой, които иска да си вземе да гледа просто коя е по-4итавата и запазена от двете ;)
///M Power ми го даде това като съвет и е много прав ;)

П.С
Не е толкова важно, но искам да покажа, че наистина пише 12.8 разход.Немога да кача снимката иначе ще видите разминаването в цифрите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

Re: ре

Мнение от Angel_Georgiev » 12 Ное 2005, 18:15

Dimitar написа:
Ачо написа:Това в пост скриптума има за цел да покаже съвсем друго нещо: А именно, че прословутият с динамиката си шестак е само с 0.5 сек по бърз от автомобил с 37 коня по малко от него при паричен еквивалент на 100 км градско за 320 - 27лв.; за 318и - 15 лв. Разликата в разхода е почти двойна! Като се има предвид, че за 320 е имано предвид бензин 100 октана, а за 318и 92!!!

Ти си многооооо прост ве 8)


Аре сега някой от модераторите да каже как му се вижда това?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 12 Ное 2005, 18:57

:mhihi:
Еиии,яко се захапахте :!: По-хубавото винаги е по-скъпо :arrow:
Значи 320 е по-добро от ИС. Справка - ценовата листа :mhihi: :mhihi:
Ако се мисли за икономии при БМВ ,по-добре не го взимаите...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Ное 2005, 19:09

Ultimate_driver написа:
дай и аз да се намеся....
Ultimate_driver написа:
Цитат:
Ultimate_driver написа:
Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!


Я се обоснови за това ти твърден

Имам пред вид че шестака е по-мощен и ако 6 цилиндров и 4 поддържат еднаква скорост на пример 6-така ще работи при по ниски обороти което значи по-голямо натоварване за 4 цилиндровия и по-малко за 6-така.Така при равни други условия 6те братя по-добре поемат натоварването и се амортизират по бавно, както се казва 6-так е доста по-разтоварен мотор


е това е пълна глупост...от 316 до 320 колите имат еднакви скоростни кутий(за предавателни числа говоря) и еднакви дифове....при едни и същи обороти са на едни и същи километри....така че за натоварванетона при 4 цил. мотори от страна на по-голямите обороти е измислица...


Еее бате ми не си прав айде пак да се уточним: за числата и за дифовете ОК, ама докъто се предаде движениео на дифа доста време минава :winky: .Я ми кажи защо 318 осигурява мах мощност от 103 кw при 6000 оборота в минута а 320 110кw при 5900 оборота а :?: т.е коляновия вал при 6-така извършва със 100 оборота в минута по малко (да оставим че осигурява повече мощност), тва означава че буталата и сегментите ще се натоварват относително по-малко в сравнение на 4 цилиндровия двигател. И какво ако караш 316 със 150км/ч ще работи на същите обороти както на 320 със същата скоост ли :?: 6-така издържа повече на натоварвния което води до по-бавното му амортизиране, не само при БМВ, това е физика а не хуманитарна наука.Пак повтарям ако се сравняват двигатели работещи при еднакви условия.

за тези работи по мога да се съглася .....но предишния ти пост беше спопменал различни обороти и други такива не толкова верни неща ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 12 Ное 2005, 19:48

:yes: Ами то за това се чете внимателно още повече преди да пишеш на някои "Ей тва пич е пълна глупост"! А за тоя пост в червено горе дето го е уцветил човека нямам думи...кой колко е прост стана ясно вече.Дори някой да каже някаква глупост едва ли постове като тоя са най-уместни!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 12 Ное 2005, 21:42

:roll:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 12 Ное 2005, 22:01

МИ аз да ви кажа, че разликата във вървежа между 318ис и 320-ката е точно колкото и разхода, демек не огромна разлика, ама все пак разлика и разхода е така 2 литра в повече и тва си е. Все пак всичко хубаво си има цена.
А колкото до икономиите и БМВ, изобщо не съм съгласен, защото според някои виждания, ако нямам пари за БМВ с голям двигател по добре да не си взимам никакво, въпреки че ми е мечта и съм поклонник на марката и понеже с мизерната заплата като не мога да го издържам, значи да си купа Голфче или там нещо друго и да си го таркалям и да въздишам по баварките. Така ли? Ми не съм съгласен!

Иначе темата е хубава, като прочете човек цялата и му се взима акъла, по добре да не я заключват ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Ное 2005, 22:09

Ultimate_driver написа::yes: Ами то за това се чете внимателно още повече преди да пишеш на някои "Ей тва пич е пълна глупост"! А за тоя пост в червено горе дето го е уцветил човека нямам думи...кой колко е прост стана ясно вече.Дори някой да каже някаква глупост едва ли постове като тоя са най-уместни!


не си ме разбрал какво съм искал да кажа,ама карай.....колкото до простотийте....хора всякакви.....надявам се да не си се засегнал от моите думи!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 12 Ное 2005, 23:43

Колеги, ако се обиждаме ще заключат темата, нека да не става това поне още неща можеби има да се кажат :roll:

Аз искам да попитам чисто информативно, какви по-ниски обороти подържат 6-тимата :?: :roll:
Някъде някой каза, че 6-така подържал малко по-ниски обороти при една и съща скорост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 12 Ное 2005, 23:47

Това горното без коментар! Само показвате размаха на собствената си простотия!

Още малко интересни данни от въпросната книжка:

320 Е36 кабрио; автоматик - разход (градски цикъл) 14.9л/100км ускорение 0-100 км 11.6 сек
318и седан, ръчка - разход (градски цикъл) 9.9 л/100 км ускорение 0-100 11.3 сек
ИС е излишно да се споменава!!!

Идеята на този пост е да се размисли в/у това, че и 320 не е кой знае колко динамична машина!!!

И най-важното, което беше и основната ми теза в началото е, че при 320 е най-лош коефициента мощност/разход на гориво! И тука ако пак почнат всички (защитаващи 320, неаргументирано) да се парвят на Джони Милионера и да казват, че 2000 лв. годишно повече за кола която струва 7000 лв. не им е кой знае какво да ме извиняват, но да си вземат М6, то градско харчи само с 2-3 литра отгоре ;)


И още нещо: Единственното коректно мнение в защита на 320 според мен беше изказано от Енджи, а именно, че усещането от 320 и собственото задоволство, са неизмерими в пари и са нещо лично! Това колега, разбира се, е така!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 12 Ное 2005, 23:57

Wise Man написа::roll:

Такааа - ако се загледаш в следващата страница на въпросната книга, дето я цитираш, ще видиш как 325-цата на извънградско харчи по-малко от 320-ката, а на градско е със абсолютно същия разход. Пък и като слагаш червените стрелки - гледай поне да са на еднакви графи - с катализатор или без катализатор. Или и ти като отворкото ще ни показваш на едната най-лошото, а на другата на доброто и така ще ги сравняваме. Няма проблеми бе - ама можеше да подкараме 320-ката и със 106 октана бензин, а 318-ката с 86 октана - тогава сметките пък хептем излизат. Чак сега взех да разбирам оня лаф за юзърите и ботовете :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 13 Ное 2005, 0:05

Dimitar написа:
Wise Man написа::Пък и като слагаш червените стрелки - гледай поне да са на еднакви графи - с катализатор или без катализатор. Или и ти като отворкото ще ни показваш на едната най-лошото, а на другата на доброто и така ще ги сравняваме.


аз не виждам да е дал на едната с катализатор ,а на другате не....ти къде го видя това?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook